eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kampinos › Dostawa oleju opałowego do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego z oddziałami Integracyjnymi w Kampinosie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-11

Ogłoszenie nr 500009090-N-2018 z dnia 11-01-2018 r.

Zespół Szkolno-Przedszkolny: Dostawa oleju opałowego do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego z oddziałami Integracyjnymi w Kampinosie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 627537-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkolno-Przedszkolny, Krajowy numer identyfikacyjny 1532804500000, ul. ul. Szkolna 5, 05085 Kampinos, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 0-22 7250014, 7250005, e-mail jadwiga.dmo@poczta.onet.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.bip.kampinos.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Zespół Szkolno-Przedszkolny z Oddziałami Integracyjnymi

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa oleju opałowego do Zespołu Szkolno-Przedszkolnego z oddziałami Integracyjnymi w Kampinosie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

271.2.2017.PN

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są dostawy oleju opałowego lekkiego, do miejsca przeznaczenia tj. zbiornika przy Zespole Szkolno-Przedszkolnym z Oddziałami Integracyjnymi w Kampinosie w ilości szacunkowej 60 000 litrów. Dostawy oleju będą realizowane sukcesywnie etapami w terminach i ilościach wskazanych przez Zamawiającego. Olej opałowy lekki powinien odpowiadać, co do jakości wymogom surowców energetycznych do obrotu i stosowania w energetyce cieplnej. Wykonawca zobowiązany jest do każdej dostawy dostarczyć aktualne świadectwo jakości na dostarczony olej opałowy lekki i aktualną legalizację przepływomierza potwierdzoną przez Urząd Miar. Dostawy oleju opałowego będą odbywać się przy rozliczeniu w temperaturze referencyjnej 15° C. Wymagania dla dostarczonego oleju opałowego: o Wartość opałowa- nie mniejsza niż 42,6 MJ/kg, o Gęstość w temperaturze 15° C- nie większa niż 860 kg/ m3, o Temperatura zapłonu- nie mniejsza niż 56° C, o Lepkość kinetyczna w temperaturze 20° C- nie większa niż 6,00 mm2/ s, o Temperatura płynięcia- nie większa niż -20° C, o Zawartość siarki- nie większa niż 0,10%, o Zawartość wody- nie większa niż 200 mg/ kg, o Zawartość zanieczyszczeń stałych- nie większa niż 24 mg/ kg, o Pozostałość po spalaniu- nie większa niż 0,01%. Podana powyżej ilość oleju jest jedynie ilością szacunkową, wyliczoną na podstawie zużycia w ostatnim roku i może ulec zmianie ( zmniejszeniu bądź zwiększeniu) w trakcie realizacji umowy. Z tytułu niezrealizowania w całości dostaw oleju opałowego Dostawcy nie będą przysługiwały żadne roszczenia przeciwko Zamawiającemu. Załadunek, rozładunek oraz transport zostanie ujęty w cenie jednostkowej sprzedaży oleju. Dostawy będą realizowane po każdorazowym zgłoszeniu telefonicznym, pisemnym lub faksem przez Zamawiającego wg potrzeb. Olej opałowy należy dostarczyć w terminie 2 dni od daty zgłoszenia w ilości określonej przez Zamawiającego. Wykonawca zrealizuje dostawy w godzinach pracy Zamawiającego, tj. w dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8.00 - 16.00. Dostawy będą dokonywane specjalistycznym pojazdem transportowym wyposażonym w legalizowany układ do pomiaru ilościowego oleju opałowego lekkiego oraz inne urządzenia niezbędne do bezproblemowego przepompowania oleju do zbiorników. Odbiór oleju odbywał się będzie przez osobę reprezentującą Zamawiającego, zgodnie z odczytem urządzeń pomiarowych posiadających aktualną legalizację, zainstalowanych na jednostkach dostawczych Wykonawcy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09.13.51.00 - Olej opałowy


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/01/2018
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 134634.15
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: "DAMO" Plus Sp. zo.o. sp.k.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Małszyce 2d/2e
Kod pocztowy: 99-400
Miejscowość: Łowicz
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 165600.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 165600.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 166800.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.