eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jarosław › DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM SIŁOWNI ZEWNĘTRZNYCH NA TERENIE GMINY JAROSŁAW

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-04

Ogłoszenie nr 500009085-N-2017 z dnia 04-08-2017 r.

Gmina Jarosław: DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM SIŁOWNI ZEWNĘTRZNYCH NA TERENIE GMINY JAROSŁAW

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 527418-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Jarosław, Krajowy numer identyfikacyjny 65090048200000, ul. ul. Piekarska 5, 37500 Jarosław, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 166 248 610, e-mail ug@jaroslaw.pl, faks 166 248 613.
Adres strony internetowej (url): www.jaroslaw.itl.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM SIŁOWNI ZEWNĘTRZNYCH NA TERENIE GMINY JAROSŁAW

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

UG.2710/5/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia jest: DOSTAWA WRAZ Z MONTAŻEM SIŁOWNI ZEWNĘTRZNYCH NA TERENIE GMINY JAROSŁAW. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi przygotowanie terenu pod urządzenia oraz dostawa i montaż wraz z posadowieniem fabrycznie nowych urządzeń do ćwiczeń plenerowych na terenie Gminy Jarosław według poniższego zestawienia; 1) Siłownia zewnętrzna w miejscowości Koniaczów - obejmująca zamontowanie następujących urządzeń do ćwiczeń; - Zestaw motyl - 1 szt.; - Zestaw narciarz - 1 szt.; - Zestaw twister - 1 szt.; - Zestaw twister siedząc - 1 szt.; - Zestaw wioślarz - 1 szt.; - Zestaw wyciskanie siedząc - 1 szt.; - Zestaw tablica informacyjna - 1 szt.; 2) Siłownia zewnętrzna w miejscowości Morawsko - obejmująca zamontowanie następujących urządzeń do ćwiczeń; - Zestaw motyl - 1 szt.; - Zestaw narciarz - 1 szt.; - Zestaw steper - 1 szt.; - Zestaw wyciąg górny - 1 szt.; - Zestaw tablica informacyjna - 1 szt.; 3) Siłownia zewnętrzna w miejscowości Munina - obejmująca zamontowanie następujących urządzeń do ćwiczeń; - Zestaw biegacz - 1 szt.; - Zestaw drabinka 1 szt.; - Zestaw motyl - 1 szt.; - Zestaw narciarz - 1 szt.; - Zestaw orbitek - 1 szt.; - Prasa nożna - 1 szt.; - Zestaw prostownik pleców - 1 szt.; - Zestaw przywodziciel - odwodziciel - 1 szt.; - Zestaw wioślarz - 1 szt.; - Zestaw wyciąg górny - 1 szt.; - Zestaw wyciskanie leżąc - 1 szt.; - Zestaw tablica informacyjna - 1 szt.; 4) Siłownia zewnętrzna w miejscowości Pełkinie - obejmująca zamontowanie następujących urządzeń do ćwiczeń; - Zestaw biegacz - 1 szt.; - Zestaw narciarz - 1 szt.; - Zestaw orbitek - 1 szt.; - Zestaw steper - 1 szt.; - Zestaw twister - 1 szt.; - Zestaw wioślarz - 1 szt.; - Zestaw wyciąg górny - 1 szt.; - Zestaw wyciskanie siedząc - 1 szt.; - Zestaw tablica informacyjna - 1 szt.; 5) Siłownia zewnętrzna w miejscowości Sobiecin - obejmująca zamontowanie następujących urządzeń do ćwiczeń; - Zestaw biegacz - 1 szt.; - Zestaw orbitek - 1 szt.; - Zestaw prasa nożna - 1 szt.; - Zestaw surfer - 1 szt.; - Zestaw wyciąg górny - 1 szt.; - Zestaw tablica informacyjna - 1 szt.; 6) Siłownia zewnętrzna w miejscowości Surochów - obejmująca zamontowanie następujących urządzeń do ćwiczeń; - Zestaw biegacz - 1 szt.; - Zestaw motyl - 1 szt.; - Zestaw orbitek - 1 szt.; - Zestaw prasa nożna - 1 szt.; - Zestaw rowerek - 1 szt.; - Zestaw steper - 1 szt.; - Zestaw twister - 1 szt.; - Zestaw wioślarz - 1 szt.; - Zestaw wyciąg górny - 1 szt.; - Zestaw wyciskanie siedząc - 1 szt.; - Zestaw tablica informacyjna - 1 szt.; 7) Siłownia zewnętrzna w miejscowości Tuczempy - obejmująca zamontowanie następujących urządzeń do ćwiczeń; - Zestaw biegacz - 1 szt.; - Zestaw koła tai-chi duże - 1 szt.; - Zestaw motyl - 1 szt.; - Zestaw narciarz - 1 szt.; - Zestaw przywodziciel - odwodziciel - 1 szt.; - Zestaw surfer - 1 szt.; - Zestaw twister - 1 szt.; - Zestaw twister siedząc - 1 szt.; - Zestaw wioślarz - 1 szt.; - Zestaw wyciskanie leżąc - 1 szt.; - Zestaw wyciskanie siedząc - 1 szt.; - Zestaw tablica informacyjna - 1 szt.; 8) Siłownia zewnętrzna w miejscowości Zgoda - obejmująca zamontowanie następujących urządzeń do ćwiczeń; - Zestaw biegacz - 1 szt.; - Zestaw orbitek - 1 szt.; - Zestaw prasa nożna - 1 szt.; - Zestaw surfer - 1 szt.; - Zestaw wioślarz - 1 szt.; - Zestaw wyciąg górny - 1 szt.; - Zestaw tablica informacyjna - 1 szt.; 3.2. Szczegółowy zakres i opis przedmiotu zamówienia określają załączniki do niniejszej SIWZ: Dokumentacja projektowa (budowlana) - Załącznik Nr 9 do SIWZ Szczegółowa Specyfikacja Techniczna - Wymagania Ogólne - Załącznik Nr 10 do SIWZ Przedmiary robót - Załącznik Nr 11 do SIWZ. Zakres wynikający z ww. dokumentów opisuje przedmiot zamówienia łącznie, tzn. jeżeli jakikolwiek element lub czynności są wymienione w choćby w jednym z tych dokumentów, Wykonawca ma obowiązek uwzględnić jego wykonanie w cenie oferty. Wymagalny minimalny okres gwarancji jakości wynosi 36 miesięcy od dnia odebrania przez Zamawiającego przedmiotu zamówienia i podpisania (bez uwag) protokołu końcowego, zaś maksymalny okres gwarancji jakości wynosi 60 miesięcy. Wszystkie dostarczone urządzenia przeznaczone do montażu musza być wykonane z bezpiecznych i trwałych materiałów, fabrycznie nowe, posiadać atesty i certyfikaty potwierdzające zgodność produktu z normami (urządzenia muszą być wykonane zgodnie z normą EN 16630:2015 oraz PN-EN 1176-1:2009, oraz potwierdzone aktualnym świadectwem lub certyfikatem). Dopuszcza się sprzęty i urządzenia różnych producentów przy zachowaniu określonych w dokumentacji projektowej minimalnych wymiarów, materiałów i funkcji sprzętu i urządzenia oraz minimalnego składu zestawu do ćwiczeń. 3.3. W przypadku gdy w opisie przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej lub innej części SIWZ, zostały wskazane znaki towarowe, patenty lub pochodzenie materiałów i urządzeń, Zamawiający zgodnie z treścią art. 30 ust. 4 ustawy Pzp, dopuszcza ujęcie w ofercie, a następnie zastosowanie rozwiązań równoważnych polegających na zastosowaniu innych materiałów i urządzeń niż podane w dokumentacji projektowej pod warunkiem zapewnienia wszystkich parametrów nie gorszych niż określone w tej dokumentacji, tj. uzyskania parametrów technicznych i eksploatacyjnych nie gorszych od założonych w dokumentacji pod względem; - charakteru użytkowego, - parametrów technicznych (wytrzymałość, trwałość) - parametrów bezpieczeństwa użytkowania. Wszelkie produkty pochodzące od konkretnych producentów, określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowa jakimi muszą odpowiadać produkty, aby spełniać wymagania stawiane przez Zamawiającego i stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Przez zapis dotyczący minimalnych wymagań parametrów jakościowych, Zamawiający rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Tak więc posługiwanie się nazwami producentów czy produktów ma wyłącznie charakter przykładowy. Zamawiający przy opisie przedmiotu zamówienia wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt, dopuszcza jednocześnie produkty równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych, co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu, uznając tym samym każdy produkt o wskazanych parametrach lub lepszych. W takiej sytuacji Zamawiający wymaga złożenia stosownych dokumentów, uwiarygadniających te materiały lub urządzenia. Złożone ww. dokumenty będą podlegały ocenie przez autora dokumentacji projektowej, który sporządzi stosowną opinię. Opinia ta będzie podstawą do podjęcia przez Zamawiającego decyzji o przyjęciu oferty lub jej odrzuceniu z powodu nie równoważności zaproponowanych rozwiązań równoważnych. W przypadku gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w dokumentacji projektowej. Pod pojęciem parametry rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo i wytrzymałość. Wszystkie materiały zastosowane przez Wykonawcę winny posiadać: aprobaty techniczne oraz certyfikaty. Materiały do wykonania zamówienia należy przyjmować w kategorii i jakości nie niższej (równoważne) niż te wskazane w SIWZ i załącznikach do niej. Wykonawca odpowiedzialny jest za powstałe w toku własnych prac odpady oraz za właściwy sposób postępowania z nimi, zgodnie z ustawą z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. z 2013 r. poz. 21 z późn. zm.) oraz ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (tekst jednolity: Dz. U. z 2016 r. poz. 250). Wywóz odpadów budowlanych odbywa się na koszt Wykonawcy. Zamawiający zaleca, aby Wykonawca dokonał wizji lokalnej na terenie, gdzie mają być prowadzone roboty objęte przedmiotem zamówienia, celem uzyskania informacji niezbędnych do przygotowania oferty i wyceny robót budowlanych przewidzianych do wykonania zgodnie z postanowieniami SIWZ. 3.4. Zgodnie z art. 36a ust. 1 ustawy Pzp. Wykonawca może powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcy. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez Wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić w formularzu ofertowym

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 37.53.52.00 - Wyposażenie placów zabaw


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 145400.58
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: APIS POLSKA SP. Z O.O.
Email wykonawcy: apis@apis.eu.pl
Adres pocztowy: UL. KOLANIKI 19
Kod pocztowy: 37-500
Miejscowość: JAROSŁAW
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 142065,00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 142065,00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 246884,23
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.