eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Dostawa kamer personalnych ze stacjami dokującymi, uchwytami mocującymi oraz oprogramowaniem zarządzającym

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-04

Ogłoszenie nr 500008971-N-2017 z dnia 04-08-2017 r.

Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy: Dostawa kamer personalnych ze stacjami dokującymi, uchwytami mocującymi oraz oprogramowaniem zarządzającym

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 528195-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Straż Miejska Miasta Stołecznego Warszawy, Krajowy numer identyfikacyjny 1527142800000, ul. ul. Młynarska 43/45, 01-170 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 8511612, e-mail miroslawa.plominska@strazmiejska.waw.pl, faks 22 6656044.
Adres strony internetowej (url): http://strazmiejska.waw.pl/

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa kamer personalnych ze stacjami dokującymi, uchwytami mocującymi oraz oprogramowaniem zarządzającym

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

SM-WZP-2131-14/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa kamer personalnych ze stacjami dokującymi (zestawami zgrywająco-ładującymi), uchwytami mocującymi oraz oprogramowaniem zarządzającym. W zakres przedmiotu wchodzi dostawa 300 kompletów kamer personalnych, 10 kompletów zestawów zgrywająco - ładujących, 700 szt. elementów uchwytów mocujących kamery na elementach umundurowania strażnika oraz w przypadku gdy kamery posiadać będą wymienne akumulatory dodatkowe 100 szt. akumulatorów zapasowych. Każdy komplet kamer personalnych musi zawierać kamerę personalną, zasilacz do ładowania 230 V, zasilacz do ładowania 12V (do zastosowania w pojeździe), przewód do połączenia kamery przez USB, akumulator/y w przypadku gdy jest on wymienny, dwuczęściowy uchwyt mocujący kamerę na elementach umundurowania strażnika oraz instrukcję obsługi w języku polskim. Każdy komplet zgrywająco-ładujący musi zawierać stację dokującą dla kamer personalnych, przewód zasilania sieciowego, przewód sygnałowy do zgrywania materiału filmowego na urządzenia archiwizujące, oprogramowanie zarządzające (w języku polskim/angielskim) oraz instrukcję obsługi w języku polskim. Przedmiot zamówienia obejmuje również przeprowadzenie dwugodzinnego szkolenia dla 10 osób (pracowników zamawiającego) z zakresu obsługi dostarczonych urządzeń i oprogramowania. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera specyfikacja techniczna stanowiąca załączniki nr 2 do SIWZ. 2. Prezentacja zaoferowanego sprzętu. 1)Wykonawcy którzy złożą oferty zobowiązani będą do przeprowadzenia 2 dniowej prezentacji zaoferowanego sprzętu w celu potwierdzenia, iż spełnia on wymagania opisu przedmiotu zamówienia (specyfikacji technicznej stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ). Wykonawcy o terminie i miejscu prezentacji zostaną poinformowani z minimum 5 dniowym wyprzedzeniem. Prezentacja odbędzie się na terenie m.st. Warszawy i z jej przeprowadzenia zostanie sporządzony pisemny protokół. 2)Celem prezentacji będzie przede wszystkim wykazanie przez Wykonawcę następującej wymaganej funkcjonalności zaoferowanych urządzeń: a) Nagrywanie nocne pozwalające na zapis z rozróżnieniem osób przy doświetleniu miejsca (np. Irda) lub stosownej czułości - sprawdzenie czy zapis obrazu pozwala zidentyfikować twarz osoby z odległości minimum 5 m w sytuacji gdy miejsce obiektu nagrywanego oświetlone jest natężeniem 5 lux; b) Sprawdzenie czy sygnalizacja optyczna i/lub dźwiękowa o włączonym nagrywaniu jest widoczna/słyszalna z pozycji użytkownika po zamocowaniu kamery do ubioru użytkownika; c) Sprawdzenie czy sygnalizacja optyczna o włączonym trybie Pre-nagrywania jest widoczna z pozycji użytkownika; d) Sprawdzenie czy występuje sygnalizacja dźwiękiem o zbliżającym się rozładowaniu akumulatora; e) Sprawdzenie czy pojemność pamięci wewnętrznej wbudowanej w urządzenie zapewnia czas zapisu nagrania minimum 8 h; f) Sprawdzenie czy występuje nagrywanie dźwięku z możliwością wyłączenia/wyciszenia zapisu w konfiguracji urządzenia; g) Sprawdzenie czy urządzenie pracuje minimum 10h dla trybu 720p po pełnym naładowaniu akumulatora/-ów przy funkcji Pre-nagrywania lub w trakcie nagrywania ciągłego. W przypadku zastosowania akumulatorów wymiennych dopuszcza się jednokrotną ich wymianę w czasie 10h pracy urządzenia. Sprawdzenie czy obydwa akumulatory są o tej samej pojemności; h) Sprawdzenie czy układ mocujący umożliwia szybkie wpięcie i odpięcie urządzenia do/od ubrania; i) Sprawdzenie czy występuje regulacja położenia zamocowanej kamery w zakresie minimum plus i minus 10st. w pionie i poziomie; j) Sprawdzenie czy maksymalny czas dla pełnego naładowania dla akumulatora wewnętrznego wynosi 6 godz. a w przypadku akumulatora wymiennego wynosi 3 godz; k) Sprawdzenie czy rozwiązanie programowe/sprzętowe zapewnia ochronę nagrania przed nieuprawnionym dostępem do nagrania (minimum odtworzenie, usuwanie, modyfikowanie) na kamerze nie podłączonej do zestawu zgrywająco-ładującego i/lub oprogramowania zarządzającego; l) Sprawdzenie czy występuje funkcja zgrywania nagranego materiału dla minimum 20 szt. pełnego zapisu z pamięci urządzenia do banku pamięci zewnętrznej w czasie nie dłuższym niż 6 godzin bez konieczności zaangażowania na w trakcie zgrywania czynnika ludzkiego np. do zmiany urządzeń w trakcie procesu zgrywania.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 38.65.16.00 - Kamery cyfrowe


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 370813.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 4
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 3

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Spy Shop Paweł Wujcikowski
Email wykonawcy: info@spyshop.pl
Adres pocztowy: ul. Traugutta 137
Kod pocztowy: 50-419
Miejscowość: Wrocław
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 333484.98
Oferta z najniższą ceną/kosztem 333484.98
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1035660.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.