To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-04
Ogłoszenie nr 500008935-N-2017 z dnia 04-08-2017 r.
Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu: DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 521855-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 92334-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Akademia Sztuk Pięknych im. Eugeniusza Gepperta we Wrocławiu, Krajowy numer identyfikacyjny 27581400000,
ul. pl. Polski
3/4,
50-156
Wrocław, woj.
dolnośląskie, państwo
Polska, tel.
713 438 031, e-mail
przetargi@asp.wroc.pl, faks
713 431 558.
Adres strony internetowej (url): www.asp.wroc.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: UCZELNIA PUBLICZNA
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP-9/05/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu komputerowego dla Zamawiającego w podziale na 5 części tj.: CZĘŚĆ NR 1 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO 1) ZESTAW KOMPUTEROWY NR 1 - 6 szt. 2) ZESTAW KOMPUTEROWY NR 2 - 1 szt. 3) ZESTAW KOMPUTEROWY NR 3 - 1 szt. 4) ZESTAW KOMPUTEROWY NR 4 - 1 szt. 5) ZESTAW KOMPUTEROWY NR 5 - 1 szt. 6) MONITOR NR 1 - 3 szt. 7) ZESTAW KOMPUTEROWY NR 6 - 1 szt. 8) ZESTAW KOMPUTEROWY NR 7 - 1 szt. 9) MONITOR NR 2 - 3 szt. 10) ZESTAW KOMPUTEROWY NR 8 - 1 szt. 11) ZESTAW KOMPUTEROWY NR 9 - 1 szt. CZĘŚĆ NR 2 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO 1) ZESTAW KOMPUTEROWY NR 1 - 1 szt. 2) ZESTAW KOMPUTEROWY NR 2 - 1 szt. 3) ZESTAW KOMPUTEROWY NR 3 - 1 szt. 4) KOMPUTER STACJONARNY NR 1 - 1 szt. CZĘŚĆ NR 3 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO 1) ZESTAW KOMPUTEROWY- 3 szt. CZĘŚĆ NR 4 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO 1) ZESTAW KOMPUTEROWY NR 1 - 1 szt. 2) KOMPUTER STACJONARNY NR 1 - 2 szt. 3) KOMPUTER STACJONARNY NR 2 - 1 szt. 4) ZESTAW KOMPUTEROWY NR 2 - 2 szt. CZĘŚĆ NR 5 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO 1) ZESTAW KOMPUTEROWY NR 1 - 5 szt. 2) ZESTAW KOMPUTEROWY NR 2 - 3 szt. 3) KOMPUTER STACJONARNY NR 1 - 1 szt. 4) KOMPUTER STACJONARNY NR 2 - 1 szt. 5) ZESTAW KOMPUTEROWY NR 3 - 1 szt. 6)MONITOR NR 1 - 2 SZT. 7) KOMPUTER PRZENOŚNY - 1 szt. 8) MONITOR NR 2 - 1 SZT. 9) ZESTAW KOMPUTEROWY NR 4 - 1 szt. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik nr 2 do niniejszej SIWZ. 5. Załącznik nr 2 do SIWZ stanowi treść oferty i nie podlega uzupełnianiu na podstawie art. 26 ust.3 ustawy Pzp. 6. Zamawiający wymaga, aby cały sprzęt był fabrycznie nowy i nieużywany przed dniem dostawy. 7. Urządzenia i ich komponenty muszą być oznakowane przez producentów w taki sposób, aby możliwa była identyfikacja zarówno produktu, jak i producenta. 8. Sprzęt wydany zostanie Zamawiającemu w opakowaniu fabrycznym wraz z przynależnym oprogramowaniem, okablowaniem, osprzętem i instrukcjami oraz dokumentami gwarancyjnymi i licencyjnymi. 9. Instrukcje użytkownika muszą być sporządzone w języku polskim. 10. Oferowany sprzęt komputerowy musi być zgodny z obowiązującymi normami i oznakowany znakiem CE. 11. Zaoferowany sprzęt komputerowy powinien spełniać minimalne wymagania Zamawiającego określone w formularzu szczegółowy opis przedmiotu zamówienia (załącznik nr 2 do SIWZ) lub posiadać lepsze parametry. 12. Okres gwarancji Wykonawcy nie może być krótszy niż minimalny okres gwarancji wymagany przez Zamawiającego (GWARANCJA MINIMALNA). Okres gwarancji liczony będzie od daty podpisania przez Zamawiającego ostatecznego protokołu odbioru. 13. Szczegółowe warunki i zasady realizacji umowy określa wzór umowy (załączniki nr 6 do niniejszej SIWZ).
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30200000-1
Dodatkowe kody CPV: 30231300-0, 30213100-6
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: CZĘŚĆ NR 1 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
77264.71
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GVC Tax Sławomir Sobecki, Maciej Wolański sp. jawna
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
72175.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: CZĘŚĆ NR 2 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa: art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp Uzasadnienie faktyczne: W wyznaczonym terminie składania ofert tj. do 13-06-2017r. do godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: CZĘŚĆ NR 3 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
17/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
12000.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: GVC Tax Sławomir Sobecki, Maciej Wolański sp. jawna
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
12894.00
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: CZĘŚĆ NR 4 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa: art. 93 ust. 1 pkt. 1) ustawy Pzp Uzasadnienie faktyczne: W wyznaczonym terminie składania ofert tj. do 13-06-2017r. do godz. 10:00 nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: CZĘŚĆ NR 5 DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Podstawa: art. 93 ust. 1 pkt. 4) ustawy Pzp. Przyczyna: Przed otwarciem ofert Zamawiający podał kwotę brutto jaką przeznaczył na finansowanie zamówienia publicznego tj. 93 478,77 zł brutto. Cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć kwoty do ceny najkorzystniejszej oferty. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Modernizacja sieci strukturalnych w budynku Inspektoratu ZUS w Oleśnicy oraz w budynku Oddziału ZUS we Wrocławiu przy ul. Litomskiej.
- Kompleksowa obsługa szaletów publicznych objętych zarządem ZZK
- Sukcesywna dostawa środków chemicznych do sprzątania i zmywarek na potrzeby Miejskiego Centrum Usług Socjalnych we Wrocławiu
- Dostawa materiałów eksploatacyjnych do aparatury badawczej na podstawie umowy ramowej
- Wykonanie przeglądów technicznych OTD oraz wymian oleju w automatycznych skrzyniach biegów w ambulansach sanitarnych Pogotowia Ratunkowego we Wrocławiu
- Zakup i dostawa środków czystości dla SPZOZ MSWiA we Wrocławiu ul. Ołbińska 32 przez okres 12 miesięcy
więcej: przetargi w Wrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia żłobka
- Dostawa serwera plików NAS, komputerów stacjonarnych, komputerów przenośnych, monitorów, akcesoriów komputerowych i oprogramowania biurowego
- Dostawa wyposażenia IT do siedziby Zamawiającego w projekcie "Agroturystyka z Witosem"
- Zakup i dostawa wyposażenia w ramach projektu nr FEPK.07.11-IP.01-0045/23 "Lubenia Dzieciom - utworzenie nowych miejsc wychowania przedszkolnego na terenie Gminy Lubenia"-zadanie 2
- Dostawa sprzętu komputerowego i peryferyjnego dla Politechniki Morskiej w Szczecinie
- Zakup i dostawa sprzętu IT w ramach realizacji projektu "Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie Leśnictwo_2
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.