eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Nowe Miasto Lubawskie › Przebudowa - doprowadzenie do należytego stanu technicznego ciągów komunikacyjnych - dróg w miejscowościachGwiździny, Mszanowo i Bratian

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-03

Ogłoszenie nr 500008462-N-2017 z dnia 03-08-2017 r.

Gmina Nowe Miasto Lubawskie: Przebudowa - doprowadzenie do należytego stanu technicznego ciągów komunikacyjnych - dróg w miejscowościach: Gwiździny, Mszanowo i Bratian

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 544743-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Nowe Miasto Lubawskie, Krajowy numer identyfikacyjny 87111892200000, ul. Mszanowo, ul. Podleśna 1, 13300 Nowe Miasto Lubawskie, woj. warmińsko-mazurskie, państwo Polska, tel. 56 4726300, 4726317, e-mail zamowienia@gminanml.pl, faks 564 726 305.
Adres strony internetowej (url): www.gminanml.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Przebudowa - doprowadzenie do należytego stanu technicznego ciągów komunikacyjnych - dróg w miejscowościach: Gwiździny, Mszanowo i Bratian

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.1.12.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację trzech zadań: 1) Zadanie I - "Przebudowa - doprowadzenie do należytego stanu technicznego ciągu komunikacyjnego - drogi na działce nr 402/5 w Gwiździnach" a) powierzchnia utwardzona kostką betonową 8 cm - 255,8 m2, b) Zamówienie będzie finansowane ze środków przekazanych przez Agencję Nieruchomości Rolnych, Oddział Terenowy w Olsztynie zgodnie z umową Nr 15/2017 z dnia 25 maja 2017 r. 2) Zadanie II - "Przebudowa - doprowadzenie do należytego stanu technicznego ciągu komunikacyjnego - drogi - ulicy Zamkowej w Bratianie" a) powierzchnia utwardzona kostką betonową 8 cm - 450 m2, b) Zamówienie będzie finansowane ze środków własnych Zamawiającego. 3) Zadanie III - "Przebudowa - doprowadzenie do należytego stanu technicznego ciągu komunikacyjnego - drogi - na działce nr 975 w Mszanowie" a) powierzchnia utwardzona kostką betonową 8 cm - 481,25 m2, b) Zamówienie będzie finansowane ze środków przekazanych przez Agencję Nieruchomości Rolnych, Oddział Terenowy w Olsztynie zgodnie z umową Nr 23/2017 z dnia 9 czerwca 2017 r. 2. Opis wspólny dla zadań I-III 1) Kategoria ruchu KR 1 2) Konstrukcja jezdni a) kostka betonowa - 8 cm, b) podsypka cementowo - piaskowa - 4 cm, c) podbudowa betonowa Beton B 10 - 20 cm, d) warstwa odsączająca z piasku gr. 10 cm, 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji: 1) Zadanie Nr 1 - Załącznik Nr 7 do SIWZ 2) Zadanie Nr 2 - Załącznik Nr 8 do SIWZ 3) Zadanie Nr 3 - Załącznik Nr 9 do SIWZ 4) Specyfikacji technicznej branży drogowej - wspólnej dla wszystkich zadań - Załącznik Nr 10 do SIWZ 4. Dokumentacja techniczna przebudowy dróg składa się z opisu robót, szczegółowych dokumentacji technicznych, mapy lokalizacyjnej i przedmiaru. 5. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych we wzorze umowy stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45233120-6


Dodatkowe kody CPV: 45233123-7

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zadanie I - "Przebudowa - doprowadzenie do należytego stanu technicznego ciągu komunikacyjnego - drogi na działce nr 402/5 w Gwiździnach"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 38940.96
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Kompleksowe Usługi dla Rolnictwa Paweł Wyżykowski
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Wronka 10
Kod pocztowy: 09-304
Miejscowość: Lubowidz
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 43792.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 42207.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 43792.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zadanie II - "Przebudowa - doprowadzenie do należytego stanu technicznego ciągu komunikacyjnego - drogi - ulicy Zamkowej w Bratianie"

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Zgodnie z dyspozycją art. 93 ust 1 pkt 4 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 ze zm.), postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego unieważnia się, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najkorzystniejszą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny oferty najkorzystniejszej.

CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zadanie III - "Przebudowa - doprowadzenie do należytego stanu technicznego ciągu komunikacyjnego - drogi - na działce nr 975 w Mszanowie"

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 03/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 75678.05
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 79186.53
Oferta z najniższą ceną/kosztem 79186.53
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 89900.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.