eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Racibórz › Ochrona obiektów i mienia na bazie Powiatowego Zarządu Dróg przy ul. 1 Maja 3 w Raciborzu w roku 2018

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-11

Ogłoszenie nr 500008390-N-2018 z dnia 11-01-2018 r.

Powiatowy Zarząd Dróg w Raciborzu: Ochrona obiektów i mienia na bazie Powiatowego Zarządu Dróg przy ul. 1 Maja 3 w Raciborzu w roku 2018

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 635661-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Powiatowy Zarząd Dróg w Raciborzu, Krajowy numer identyfikacyjny 27628715700000, ul. ul. 1 Maja 3, 47400 Racibórz, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 324 140 020, e-mail przetargi@pzd-raciborz.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.powiatraciborski.pl/pzdr/dane_powiatowy_zarzad_drog_w_raciborzu.html

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Ochrona obiektów i mienia na bazie Powiatowego Zarządu Dróg przy ul. 1 Maja 3 w Raciborzu w roku 2018

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

PZD-3421/N/29/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

a)Całodobowa, jednostanowiskowa i jednoosobowa ochrona obiektów i mienia Zamawiającego położonych w Raciborzu przy ul. 1 Maja 3, we wszystkie dni w tygodniu, ochrona całodobowa wraz z zabezpieczeniem terenu oraz obiektów przed kradzieżą, rabunkiem i zniszczeniem. Zakres i miejsce ochrony: teren ogrodzony; obiekty na terenie Powiatowego Zarządu Dróg w Raciborzu wraz z wydzielonym parkingiem strzeżonym dla pojazdów usuniętych z dróg powiatu raciborskiego oraz wszelkimi pojazdami usuniętymi z drogi (adres j.w.). b) Ewidencjonowanie wyjazdów i wjazdów pojazdów i sprzętu, wejść i wyjść osób na teren obiektu. c) Prowadzenie kontroli ruchu osobowego i kołowego z równoczesną kontrolą towarów wynoszonych i wywożonych. d)W razie konieczności zapewnienie interwencji przez Grupę Interwencyjną Wykonawcy - czas dojazdu ww. grupy - max. 15 min. e)W ramach ochrony stałej Wykonawca dokonuje dwukrotnego (w godz. 15.00-7.00) podjazdu grupy interwencyjnej na teren nieruchomości z dokonaniem wpisu do księgi służby. f) Pracownicy ochrony pełnią służbę w umundurowaniu z emblematem OCHRONA, posiadają identyfikatory oraz winni być wyposażeni w latarki, radiotelefony łączności radiowej oraz urządzenia antynapadowe. g) Wykonawca wyznaczy osobę do kontaktów z Zamawiającym oraz przedstawi Zamawiającemu comiesięczny harmonogram pracy pracowników ochrony. h) Pracownicy ochrony prowadzą następujące dokumentacje: - ewidencje ruchu samochodów i innych pojazdów, - zestawienie kontrolne wywożonych/wwożonych towarów i ładunków, i) Wykonawca odpowiada materialnie za ochraniany majątek w przypadku włamania, kradzieży oraz celowego zniszczenia. Na pisemny wniosek Wykonawcy Zamawiający zapewnia oględziny obiektów podlegających ochronie. j) Prowadzenie dokumentacji i zapisów służby - jak to szczegółowo określono w regulaminie ochrony mienia (załącznik nr 1 do umowy). k) Prowadzenie elektronicznego zapisu danych ze stacji monitorowania w zakresie obchodów oraz zdarzeń na ochranianych obiektach, wraz z udostępnieniem tych danych na żądanie Zamawiającego

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 79.71.00.00 - Usługi ochroniarskie


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 161568.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PARTNER SECURITY Mariusz Kłosek
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Łąkowa 8
Kod pocztowy: 47-400
Miejscowość: Racibórz
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 196573.68
Oferta z najniższą ceną/kosztem 196573.68
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 196573.68
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.