Ogłoszenie nr 500008369-N-2018 z dnia 11-01-2018 r.
Powiatowy Zarząd Dróg w Raciborzu: Dostawy oleju napędowego w roku 2018 do zbiornika o pojemności 5000 l, należącego do Zamawiającego wraz z bezgotówkowym rozliczaniem transakcji oraz elektronicznym systemem ewidencji tankowania i analizy rozliczeniowej
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 633560-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500078087-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiatowy Zarząd Dróg w Raciborzu, Krajowy numer identyfikacyjny 27628715700000,
ul. ul. 1 Maja
3,
47400
Racibórz, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
324 140 020, e-mail
przetargi@pzd-raciborz.pl, faks
.
Adres strony internetowej (url): http://www.bip.powiatraciborski.pl/pzdr/dane_powiatowy_zarzad_drog_w_raciborzu.html
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawy oleju napędowego w roku 2018 do zbiornika o pojemności 5000 l, należącego do Zamawiającego wraz z bezgotówkowym rozliczaniem transakcji oraz elektronicznym systemem ewidencji tankowania i analizy rozliczeniowej
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):PZD-3421/N/28/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Wykonawca będzie dostarczał własnym transportem, na swój koszt i ryzyko olej napędowy sukcesywnie do potrzeb Zamawiającego z częstotliwością zapewniającą ciągłość tankowań pracownikom Zamawiającego. Szacunkowa łączna ilość oleju napędowego wynosi 28.000 l. Dostawy oleju napędowego do zbiornika zlokalizowanego w Raciborzu przy ul. 1 Maja 3, będą odbywać się w dni robocze w godzinach 7.00 - 14.00. Wykonawca zobowiązany jest uprzedzić Zamawiającego o planowanej dostawie, co najmniej z 24-godzinnym wyprzedzeniem (informowanie w dni robocze). Każde tankowanie z cysterny Wykonawcy do zbiornika i pojemnika próbki rozjemczej będzie odbywało się w obecności pracownika Zamawiającego. 2. Na swój koszt Wykonawca podłączy w obecności pracownika Zamawiającego do zbiornika zlokalizowanego na terenie siedziby Zamawiającego, w Raciborzu przy ul. 1 Maja 3, układ dystrybucyjny do bezgotówkowego tankowania z elektronicznym systemem ewidencji tankowania (wraz z kalibracją urządzenia) oraz układ grzewczy paliwa zapewniający właściwą temperaturę paliwa. Układ dystrybucyjny oraz układ grzewczy będzie własnością Wykonawcy. 3. Olej napędowy jest własnością Wykonawcy do chwili zatankowania go do baków pojazdów i maszyn przez pracowników Zamawiającego (Zamawiający nie prowadzi magazynu paliw). 4. Wykonawca oświadcza, że dostarczany olej napędowy odpowiada swoją klasyfikacją, składem i jakością wymogom przewidzianym w obowiązujących przepisach prawnych, standardach jakościowych oraz normach. Zamawiający wymaga, aby dostarczany olej napędowy spełniał wymogi przewidziane dla tego rodzaju paliw, określone przez Polskie Normy i posiadał parametry nie gorsze niż określone w normie PN EN 590:2013, oraz wymagania jakościowe zgodnie z rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. 2015 poz. 1680). 5. Wykonawca wraz z dostawą oleju napędowego do zbiornika Zamawiającego zobowiązany jest pozostawić Zamawiającemu próbkę rozjemczą oleju napędowego w 1 litrowym, zabezpieczonym/zaplombowanym pojemniku. Próbkę zlewa się w obecności pracownika Zamawiającego. W razie stwierdzenia przez Zamawiającego, że olej napędowy nie spełnia warunków jakościowych, Wykonawca ma obowiązek w ciągu 24 godzin od momentu zgłoszenia poddać próbkę rozjemczą badaniu w autoryzowanym laboratorium. Próbki będą przechowywane przez Zamawiającego przez okres do dwóch następnych tankowań. 6. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do jakości dostarczonego paliwa Zamawiający, informując o tym fakcie Wykonawcę, może dokonać badania próbek paliwa w laboratorium mającym uprawnienia do wykonywania takich badań. W przypadku stwierdzenia, że paliwo jest niezgodne z Polskimi Normami, obciążyć Wykonawcę wszelkimi kosztami dokonanego badania oraz żądać wymiany paliwa oraz pokrycia związanych z tym kosztów. W przypadku, gdy Wykonawca nie wymieni paliwa nieodpowiedniej jakości, bądź takie paliwo ponownie dostarczy, Zamawiający ma prawo odstąpić od niniejszej umowy z przyczyn zawinionych przez Wykonawcę, a także obciążyć go obowiązkiem zapłaty odszkodowania za nienależyte wykonanie umowy. 7. Wykonawca zobowiązuje się do każdej dostawy oleju napędowego do zbiornika Zamawiającego, przekazać Zamawiającemu świadectwo jakości oraz list przewozowy wydany przez magazyn Wykonawcy zawierający datę i godzinę załadunku, numer rejestracyjny cysterny dostarczającej paliwo. 8. Dostawa oleju napędowego nie może odbyć się później niż w ciągu 24 godzin od momentu załadunku cysterny na magazynie Wykonawcy. 9. Wykonawca zapewni i wyda 50 szt. kart paliwowych do tankowania, które będą przyporządkowane poszczególnym kierowcom, pojazdom oraz jednostkom sprzętowym (w tym karty rezerwowe). 10. Wykonawca zapewnia Zamawiającemu analizę i ewidencję tankowań z wykorzystaniem technologii informatycznych z całodobowym dostępem dla osób upoważnionych przez Zamawiającego, do ww. informacji. Wykonawca wydaje karty paliwowych do tankowania, które będą przydzielone kierowcom oraz przydzielone dla każdego sprzętu/pojazdu, celem identyfikacji i analizy tankowań w systemie, o którym mowa powyżej. Karty paliwowe wydane przez Wykonawcę wyposażone w elektroniczny system identyfikacji (chip / pasek magnetyczny itp.), zabezpieczone poufnym kodem, spełniającym bankowe standardy zabezpieczeń są wystawiane osobno dla każdego pojazdu / sprzętu, oraz dla kierowcy. 11. Zamawiający niezwłocznie po podpisaniu przez strony umowy przekaże Wykonawcy wykaz pojazdów i sprzętu, oraz wykaz uprawnionych do tankowania osób. Natomiast Wykonawca w terminie do 7 dni od otrzymania ww. wykazów, lub najpóźniej w dniu pierwszej dostawy paliwa, przekaże Zamawiającemu (bez odrębnego wynagrodzenia) taką ilość kart, ile podano w wykazach. 12. Każda karta posiada indywidualny numer identyfikacyjny jest przyporządkowana pojazdowi, maszynie, osobie i będzie ważna przez cały okres obowiązywania umowy. Wykonawca dopuszcza wystawienie niezwłocznie, nie później niż do pięciu dni, dodatkowych kart na wypadek zniszczenia, zgubienia itp. O zaistniałych zdarzeniach utraty, zniszczenia kart Zamawiający informuje Wykonawcę na piśmie. 13. Kierowcy Zamawiającego wyposażeni w karty paliwowe mogą pobierać ze zbiornika Zamawiającego olej napędowy 24 godziny na dobę przez 7 dni w tygodniu, przez wszystkie dni w roku, w ciągu całego okresu obowiązywania umowy. 14. Wykonawca ma obowiązek udostępnić wszystkie informacje dotyczące pobrań paliwa na portalu internetowym, bez konieczności instalowania oprogramowania na komputerze Zamawiającego. 15. Wykonawca udostępnia Zamawiającemu możliwość generowania raportów tankowań z uwzględnieniem: dat tankowań, rodzaju pojazdów / sprzętu, kierowców, ilości zatankowanego paliwa. 16. Wykonawca udostępni i umożliwi Zamawiającemu wykonanie wydruków raportów tankowań paliwa wg zestawień kierowców, pojazdów / sprzętu, sumarycznych za wskazany okres, oraz ich generowanie i zapisywanie w formacie plików PDF / Excel (wszystko na komputerze Zamawiającego) . 17. Analiza tankowań i możliwość generowania raportów powinna być udostępniona uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego nieprzerwanie licząc od pierwszego tankowania. 18. Olej napędowy dostarczany do Zamawiającego nie może pochodzić z rezerw państwowych.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09.13.41.00 - Olej napędowy
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
29/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
117047.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "BORIM" Sp. z o.o.
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
144992.40
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- REMONT POMIESZCZEŃ NA POTRZEBY SĄDU REJONOWEGO W RACIBORZU
- Zakup wraz z dostawą fabrycznie nowego serwera typu NAS, fabrycznie nowych dysków serwerowych typu Dell oraz fabrycznie nowy napęd RDX oraz dyski RDX.
- Zakup fabrycznie nowych komputerów do zastosowań biurowych typu All-In-One wraz z oprogramowaniem Microsoft Office Home & Buisness 2021
- Dostawa mobilnego przenośnika taśmowego w ramach leasingu operacyjnego
- 7/2024 Dostawa tlenu medycznego
- Remont obiektów na terenie Komendy ŚlOSG
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych w roku 2024/2025 na potrzeby Zakładu Komunalnego Głogówek Spółka z o.o. w Głogówku
- Dostawa paliwa wraz z najmem zbiorników na potrzeby baz LiZUD
- "Dostawa oleju napędowego do zbiornika o pojemności 2500 litrów" na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Chodczu"
- Dostawa paliw płynnych oraz dodatku AdBlue do pojazdów Zespołu Transportu Medycznego oraz szpitalnego agregatu prądotwórczego, kosiarki, odśnieżarki dla ZZOZ w Wadowicach
- Dostawa dla środków transportowo-sprzętowych ekoPionki Sp. z o.o. na lata 2024/2025 oleju napędowego i benzyny bezołowiowej p5.
- Zakup paliw silnikowych, tj. benzyn bezołowiowych i oleju napędowego, oraz płynów do spryskiwaczy na potrzeby Uniwersytetu Jagiellońskiego w Krakowie.
więcej: Olej napędowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.