To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-03
Ogłoszenie nr 500008124-N-2017 z dnia 03-08-2017 r.
Gmina Tuchomie: Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia:
nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 528132-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Tuchomie, Krajowy numer identyfikacyjny 77097959400000,
ul. ul. Jana III Sobieskiego
16,
77133
Tuchomie, woj.
pomorskie, państwo
Polska, tel.
598 215 040, e-mail
ref-gosp@tuchomie.pl, faks
598 215 056.
Adres strony internetowej (url):
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RG.271.2.7.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Usługi
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest sporządzenie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz zmiana studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego dla części obszaru gminy Tuchomie - działek nr 505/5 i 505/6 położonych w obrębie geodezyjnym Tuchomie, gmina Tuchomie zgodnie z ustawą z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz.U. z 2016r., poz. 778 z późn. zm.) oraz innymi wymaganymi przepisami. o W ramach umowy wykonawca zobowiązuje się do wykonania następujących czynności: 1) Sporządzenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz zmianę studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, 2) Sporządzenia prognozy oddziaływania na środowisko, 3) Sporządzenia prognozy skutków finansowych, 4) Uczestniczenia we wszystkich etapach procedury planistycznej (współpraca z urzędem gminy, udział w: posiedzeniu GKUiA, dyskusji publicznej, posiedzeniu sesji Rady Gminy Tuchomie itp.), 5) Wprowadzenie zmian w projekcie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego wynikających z uzgodnień i opinii oraz rozpatrzonych uwag, 6) Przygotowanie projektu miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego i zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego do uchwalenia wraz z listą uwag oraz propozycją ich rozstrzygnięcia o Zakres opracowania ma być wykonany i zaopiniowany przez organy zgodnie z przepisami ustawy z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz.U. z 2016r., poz. 778 z późn. zm.) a także należy zorganizować i uczestniczyć w spotkaniach, konsultacjach i uzgodnieniach z mieszkańcami - jeżeli zajdzie taka konieczność. o Obszar wyznaczony do opracowania miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego oraz zmiany studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego obejmuje swym zakresem obręb Tuchomie, który jest przedstawiony na mapach, stanowiących załączniki do Uchwał - stanowiących załączniki do SIWZ. o Wykonawca powyższe opracowania sporządzi w 5 (pięciu) egzemplarzach oraz w wersji elektronicznej umożliwiającej korzystanie z opracowania w powszechnie dostępnych standardowych programach komputerowych wraz z oświadczeniem, że opracowanie jest wykonane zgodnie z umową, obowiązującymi przepisami, normami i wytycznymi oraz, że zostały wykonane w stanie kompletnym z punktu widzenia celu, któremu ma służyć. o Wykonawca we własnym zakresie zabezpieczy materiały geodezyjne niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia - mapy do celów projektowych. o Wykonawca przygotuje projekty wszystkich niezbędnych dokumentów potrzebnych do przeprowadzenia całego toku formalno-prawnego, w tym m.in. wzory ogłoszeń, obwieszczeń, zawiadomień, pism, wniosków o opinię, uzgodnienie i inne niezbędnych do przeprowadzenia procedury związanej z wykonaniem przedmiotu zamówienia. o Wykonawca musi posiadać niezbędne uprawnienia wymagane w ustawie z dnia 27 marca 2003r. o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (t. j. Dz.U. z 2016r., poz. 778 z późn. zm.) do wykonania przedmiotowego zamówienia. o Koszty związane z opłatami pocztowymi, wykonaniem kserokopii oraz opublikowaniem ogłoszeń w prasie lub innych mediach poniesie Wykonawca. o W przypadku stwierdzenia przez Wojewodę niezgodności z prawem przeprowadzonej procedury planistycznej na podstawie dokumentacji formalno - prawnej Wykonawca zobowiązuje się skutecznie usunąć wszelkie stwierdzone wady. o Szczegółowy zakres sporządzenia miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego zawierają: 1. Uchwała Nr XII/146/2016 Rady Gminy Tuchomie z dnia 13 października 2016r. (załącznik do SIWZ nr 5) 2. Uchwała Nr XII/144/2016 Rady Gminy Tuchomie z dnia 13 października 2016r. (załącznik do SIWZ nr 6) Informacja (jeżeli dotyczy): Zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w dokumentacji za pomocą norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust 3 ustawy Prawo zamówień publicznych. Zamawiający dopuszcza zastosowanie materiałów spełniających wymagania norm, posiadających odpowiednie certyfikaty i aprobaty techniczne oraz założone w projekcie parametry techniczne. Jeśli w dokumentach składających się na opis przedmiotu zamówienia, wskazana jest nazwa handlowa firmy, towaru lub produktu, zamawiający w odniesieniu do wskazanych wprost w dokumentacji przetargowej parametrów, czy danych (technicznych lub jakichkolwiek innych), identyfikujących pośrednio lub bezpośrednio towar bądź produkt dopuszcza rozwiązania równoważne zgodne z danymi technicznymi i parametrami zawartymi w w/w dokumentacji. Jako rozwiązania równoważne, należy rozumieć rozwiązania charakteryzujące się parametrami nie gorszymi od wymaganych, a znajdujących się w dokumentacji. Jeżeli zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym w dokumentacji, ale nie podaje minimalnych parametrów, które by tę równoważność potwierdzały wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania. Nazwy własne mają jedynie charakter pomocniczy dla określenia podstawowych parametrów i cech zastosowanych materiałów. Nazwą własną jest nazwa, pod którą oznaczany przez nią przedmiot występuje (lub występowałby) zarówno w Polsce, jak i w innych krajach. Zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych, wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Wszystkie zastosowane elementy mają być dopuszczone do obrotu w handlu i posiadać wszelkie atesty dopuszczenia do użytkowania. Dodatkowo zastosowane elementy powinny spełniać określone prawem normy bezpieczeństwa. Dokumentacja zawiera wymagania wynikające z art. 29 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. Wymagania dot. zatrudnienia osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji zamówienia na podstawie umowy o pracę: 1) Wymagania zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane czynności w zakresie realizacji niniejszego zamówienia zostały określone we wzorze umowy - załączniku nr 4 do niniejszej specyfikacji. 2) Stosownie do treści art. 29 ust. 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: a) Opracowywanie dokumentów planistycznych b) Przygotowanie niezbędnych dokumentów potrzebnych do przeprowadzenia całego toku formalno-prawnego, w tym m.in. wzory ogłoszeń, obwieszczeń, zawiadomień, pism, wniosków o opinię, uzgodnienie i inne niezbędnych do przeprowadzenia procedury związanej z wykonaniem przedmiotu zamówienia. 3) Wykonawca oświadczy Zamawiającemu, że zatrudni pracowników na podstawie umowy o pracę w zakresie czynności wskazanych przez Zamawiającego w pkt 2) W przypadku gdy dany zakres robót ma być wykonywany przez Podwykonawcę, oświadczenie, o którym mowa powyżej, obowiązany jest złożyć Podwykonawca. 4) Zamawiający ma prawo zlecić odpowiednim służbom kontrolę w zakresie spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę do wykonania czynności wskazanych w pkt 2) 5) W przypadku stwierdzenia przez odpowiednie służby, że Wykonawca lub podwykonawca nie spełnienia wymogu w zakresie zatrudnienia na umowę o pracę do wykonania czynności wskazanych w pkt. 2) Wykonawca zapłaci Zamawiającemu karę umowną, na podstawie negatywnej kontroli odpowiednich służb.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 71.41.00.00 - Usługi planowania przestrzennego
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
14/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
35472.60
Liczba otrzymanych ofert:
4
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: CONTRACTOR Serwis Architektury i Urbanistyki Marek Buraczyński
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
18573
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI TUCHOMIE
więcej: przetargi TUCHOMIE »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie planu ogólnego dla miasta i gminy Bieżuń
- "Sporządzenie planu ogólnego Gminy Zagnańsk"
- Sporządzenie planu ogólnego Gminy Radymno
- Sporządzenie planu ogólnego zagospodarowania przestrzennego gminy Biała Podlaska wraz z niezbędnymi opracowaniami
- Sporządzenie miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Krościenko Wyżne
- Opracowanie zmiany miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Nawojowa - wieś Bącza Kunina, Homrzyska i Złotne, Frycowa, Nawojowa, Popardowa, Żeleźnikowa Wielka i Żeleźnikowa Mała
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.