eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Remont instalacji elektrycznych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 4 w Katowicach przy ul. Wróblewskiego 42.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-03

Ogłoszenie nr 500007928-N-2017 z dnia 03-08-2017 r.

Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 4 w Katowicach: Remont instalacji elektrycznych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 4 w Katowicach przy ul. Wróblewskiego 42.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 543465-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania

tak

Informacje na temat podmiotu, któremu zamawiający powierzył/powierzyli prowadzenie postępowania:

Postępowanie w sprawie udzielenia zamówienia prowadzi: Pełnomocnik Zamawiającego: Michał słota, dyrektor Centrum Usług Wspólnych w Katowice, działający w imieniu i na rzecz Zamawiającego, na podstawie pełnomocnictwa z dnia 23.01.2017 r. dyrektora zespołu Szkolno-Przedszkolnego nr 4 w Katowicach udzielonego w trybie art. 15 ust 2 ustawy z dnia z 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz.u. z 2015 r. poz. 2164 z późn. zm.). adres do korespondencji: ul. Wita Stwosza 7, 40-040 Katowice.


I. 1) NAZWA I ADRES:

Zespół Szkolno-Przedszkolny Nr 4 w Katowicach, Krajowy numer identyfikacyjny 24127654000000, ul. ul. Wróblewskiego , 40214 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 322 583 566, e-mail trzynastkasp@wp.pl, faks 322 583 566.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont instalacji elektrycznych w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 4 w Katowicach przy ul. Wróblewskiego 42.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP/438/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące: - wymianę instalacji elektrycznej - oświetleniowej i technologicznej w pomieszczeniach kuchni wraz z zapleczem kuchennym, - wymianę aparatury rozdzielczej i zabezpieczającej oraz tablicy bezpiecznikowej w obrębie kuchni i jej zaplecza, - wymianę opraw oświetleniowych i instalacji gniazd wtyczkowych w pomieszczeniach biblioteki i czytelni, - wymianę opraw oświetleniowych w wybranych pomieszczeniach (salach nr 6, 9, 13, 27, 28). 1. Kuchnia i zaplecze kuchenne. W pomieszczeniach kuchni i zaplecza kuchennego należy wymienić instalacje elektryczną przystosowując ją do zastosowania dodatkowego środka ochrony przeciwporażeniowej ww postaci wyłączników różnicowo-prądowych. zastosowany osprzęt elektryczny oraz oprawy muszą się charakteryzować IR min. 44 2. Biblioteka i czytelnia. W pomieszczeniach biblioteki i czytelni należy wymienić oprawy oświetleniowe - stosując oprawy ze źródłami światła LED oraz wykonać nowe obwody gniazd wtyczkowych ogólnego użytku z zastosowaniem dodatkowego środka ochrony przeciwporażeniowej - wyłączników różnicowo-prądowych. 3. Tablica bezpiecznikowa. Tablica bezpiecznikowa z której zasilane są m.in. obwody odbiorcze kuchni i jej zaplecza podlega wymianie łącznie z aparaturą rozdzielczą i zabezpieczającą. 4. Wymiana opraw oświetleniowych. W wybranych pomieszczeniach (salach nr: 6, 9, 13, 27, 28) wymienić należy oprawy oświetleniowe stosując oprawy z źródłami światła LED o następujących parametrach:P=40 W strumień światła: 4000 Im - Tpc: 4000 K UGR<19 Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, obejmującej przedmiary robót i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące integralną część SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45310000-3


Dodatkowe kody CPV: 45311100-1, 45314300-4, 45315100-9, 45315600-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 38397.78
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zaklad RemontowoBudowlano Usługowo Handlowy AS-BUD Sp. zo.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pawliczka 22A
Kod pocztowy: 41-806
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 39731.64
Oferta z najniższą ceną/kosztem 39731.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 39731.64
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 01/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 38397.78
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zaklad Remontowo Budowlano Usługowo Handlowy AS-BUD Sp. zo.o.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Pawliczka 22A
Kod pocztowy: 41-806
Miejscowość: Zabrze
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 39731.64
Oferta z najniższą ceną/kosztem 39731.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 39731.64
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.