eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Frysztak › Modernizacja i remonty nawierzchni dróg gminnych oraz placów komunalnych na terenie Gminy Frysztak

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-03

Ogłoszenie nr 500007837-N-2017 z dnia 03-08-2017 r.

Gmina Frysztak: Modernizacja i remonty nawierzchni dróg gminnych oraz placów komunalnych na terenie Gminy Frysztak

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 542632-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Frysztak, Krajowy numer identyfikacyjny 69058218600000, ul. ul. Księdza Wojciecha Blajera 20, 38130 Frysztak, woj. podkarpackie, państwo Polska, tel. 17 27 77 110, e-mail ug@frysztak.pl, faks 17 27 77 920.
Adres strony internetowej (url): www.frysztak.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja i remonty nawierzchni dróg gminnych oraz placów komunalnych na terenie Gminy Frysztak

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zamówienie obejmuje wykonanie robót budowlanych związanych z modernizacją i remontem nawierzchni 20 odcinków dróg gminnych i 1 placu komunalnego w sołectwach Chytrówka, Glinik Średni, Glinik Dolny, Pułanki, Twierdza, Stępina, Huta Gogołowska, Gogołów, Glinik Górny, Widacz, Lubla o łącznej długości ok. 2601 m, w tym nawierzchnia asfaltowa o łącznej powierzchni ok. 8638 m2, wg zadań: 1) Asfaltowanie drogi gminnej Balicki - Kapliczka w miejscowości Glinik Dolny; 2) Przebudowa drogi gminnej nr 112162 R na odcinku Chmura Jan - Granice w miejscowości Glinik Dolny; 3) Asfaltowanie drogi gminnej Górnicki - Koś (połączenie brakującego odcinka) w miejscowości Glinik Dolny; 4) Asfaltowanie drogi gminnej Glinik Górny Wieś - Winiarski - Mastyj - Dział w miejscowości Glinik Górny; 5) Asfaltowanie odcinka drogi gminnej Górnicki - Zięba (koło Pana Knapa) w miejscowości Glinik Średni; 6) Asfaltowanie drogi gminnej na Smagaczówkę w miejscowości Glinik Średni; 7) Asfaltowanie drogi gminnej Dereś - Wolan w miejscowości Gogołów; 8) Asfaltowanie drogi na odcinku Stasik - Warchoł w miejscowości Huta Gogołowska; 9) Asfaltowanie drogi gminnej Stanisław Konsur - Bogusław Salamon w miejscowości Huta Gogołowska; 10) Wykonanie nawierzchni asfaltowej na drodze Lubla - Sośnina - Niepla - Kapliczka w miejscowości Lubla; 11) Asfaltowanie drogi gminnej w kierunku "Bukowy - Las" w miejscowości Lubla; 12) Asfaltowanie drogi gminnej Mocek - Raś w miejscowości Pułanki; 13) Asfaltowanie drogi gminnej na Przyrwy w miejscowości Pułanki; 14) Asfaltowanie drogi gminnej Stara Szkoła - Las w Chytrówce; 15) Asfaltowanie placu wokół Domu Ludowego w Stępinie; 16) Asfaltowanie drogi gminnej Jaworek-Giera w Stępinie; 17) Asfaltowanie drogi Obrocki - Dwór w miejscowości Widacz; 18) Wykonanie nakładki asfaltowej na drodze gminnej w miejscowości Widacz; 19) Asfaltowanie drogi gminnej Pawlik - Giera w miejscowości Twierdza; 20) Remont odcinka drogi gminnej nr 112160 R w miejscowości Lubla; 21) Remont odcinków drogi gminnej Glinik Dolny - Kowale w miejscowości Glinik Dolny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa przedmiar robót, stanowiący Rozdział IV SIWZ. Zamawiający wymaga udzielenia rękojmi i gwarancji na wykonane roboty na okres nie krótszy niż 48 miesięcy, natomiast na materiały (wyroby) oraz urządzenia - gwarancji zgodnej z gwarancją producenta, jednak na okres nie krótszy niż 48 miesięcy, licząc od daty podpisania protokołu końcowego odbioru robót bez wad i uwag.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45233140-2


Dodatkowe kody CPV: 45100000-8, 45111200-0, 45233008-9, 45233220-7, 45112310-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 02/08/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1238451.92
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PRZEDSIĘBIORSTWO ROBÓT DROGOWO - MOSTOWYCH Sp. z o.o. w Jaśle
Email wykonawcy: prdm_jaslo@onet.pl
Adres pocztowy: ul. Jana Pawła II 30
Kod pocztowy: 38-200
Miejscowość: Jasło
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 918596.72
Oferta z najniższą ceną/kosztem 918596,72
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 918596,72
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.