eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Boguszów-Gorce › Modernizacja zabytkowego budynku Ratusza przy Pl. Odrodzenia 1 w Boguszowie-Gorcach w ramach zadania inwestycyjnego pn."Rewitalizacja zabytkowego centrum miasta Boguszów-Gorce"

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-02

Ogłoszenie nr 500007672-N-2017 z dnia 02-08-2017 r.

Gmina Miasto Boguszów-Gorce: Modernizacja zabytkowego budynku Ratusza przy Pl. Odrodzenia 1 w Boguszowie-Gorcach w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja zabytkowego centrum miasta Boguszów-Gorce"

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 529955-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 97104-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Boguszów-Gorce, Krajowy numer identyfikacyjny 89071818800000, ul. Pl. Odrodzenia 1, 58370 Boguszów-Gorce, woj. dolnośląskie, państwo Polska, tel. 74 8449311 w. 32, e-mail u.gajewska@boguszow-gorce.pl, faks 748 449 165.
Adres strony internetowej (url):

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Modernizacja zabytkowego budynku Ratusza przy Pl. Odrodzenia 1 w Boguszowie-Gorcach w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Rewitalizacja zabytkowego centrum miasta Boguszów-Gorce"

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

3.1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych w zakresie modernizacji zabytkowego budynku Ratusza przy Pl. Odrodzenia 1 w Boguszowie-Gorcach, w ramach zadania inwestycyjnego pn.:"Rewitalizacja zabytkowego centrum miasta Boguszów-Gorce". 3.2. Zakres zamówienia obejmuje m.inn.: a) Sala ślubów: rozbiórki i demontaże, wykonanie elementów konstrukcji stalowych i żelbetowych, wykonanie nowego podziału pomieszczeń, tynkowanie i malowanie ścian, wykonanie nowych posadzek ceramicznych, montaż i renowacja stolarki otworowej, wykonanie instalacji wodociągowej, kanalizacyjnej, centralnego ogrzewania i wentylacji mechanicznej, wykonanie instalacji elektrycznej, SAP, nagłaśniania, instalacji LAN i sieci dedykowanej, b) Kotłownia gazowa i instalacja centralnego ogrzewania w pozostałej części budynku Ratusza roboty rozbiórkowe i demontaże, wykonanie drenażu podposadzkowego w pomieszczeniu kotłowni, wykonanie izolacji poziomej ścian kotłowni w postaci iniekcji krystalicznej, wykonanie nowej posadzki w pomieszczeniu kotłowni, wykonanie tynków renowacyjnych w pomieszczeniu kotłowni, wykonanie nowej malatury, wymianę drzwi do kotłowni, wymiana przewodów wentylacji nawiewnej kotłowni, wymiana istniejącego kotła gazowego na dwa kotły gazowe wiszące kondensacyjne wraz z armaturą, rurociągami i innymi urządzeniami związanymi z technologią wytwarzania ciepła dla budynku Ratusza, wykonanie nowej instalacji elektrycznej gniazd, oświetlenia podstawowego i awaryjnego, zasilania urządzeń technologii kotłowni oraz systemu aktywnego bezpieczeństwa, wykonanie nowej instalacji centralnego ogrzewania w budynku Ratusza. c) Poddasze budynku Ratusza docieplenie stropu pod poddaszem nieogrzewanym wełną mineralna gr. 20 cm, wymiana deskowania podłóg po wykonaniu docieplenia, d) Zagospodarowanie terenu działki 353 wykonanie zagospodarowania terenu działki nr 353 przylegającego do wschodniego wejścia do budynku, 3.6. Wszystkie obowiązki i wymagania związane z wykonaniem przedmiotu zamówienia zawarte są w projekcie umowy dołączonym do SIWZ (zał.nr 4).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45453000-7


Dodatkowe kody CPV: 45300000-0, 45320000-6, 45421000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1105816.00
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Ogólnobudowlany "MIAR- BUD" Ryszard Miara
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul.Świdnicka 16
Kod pocztowy: 58-303
Miejscowość: Wałbrzych
Kraj/woj.: dolnośląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 899000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 899000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 899000.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.