To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-01-10
Ogłoszenie nr 500007601-N-2018 z dnia 10-01-2018 r.
Uniwersytet Warszawski: Remont 5 toalet w budynku Kwestury UW przy ul. Karowej 20 w Warszawie
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 602435-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Uniwersytet Warszawski, Krajowy numer identyfikacyjny 125800000,
ul. ul. Krakowskie Przedmieście
-,
00-927
Warszawa, woj.
mazowieckie, państwo
Polska, tel.
225 520 360, e-mail
dzp@adm.uw.edu.pl, faks
225 522 507.
Adres strony internetowej (url): https://www.uw.edu.pl/
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Podmiot prawa publicznego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Remont 5 toalet w budynku Kwestury UW przy ul. Karowej 20 w Warszawie
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):DZP-361-139/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest remont 5 toalet w budynku Kwestury UW przy ul. Karowej 20 w Warszawie. 2. W ramach zamówienia należy wykonać cały zakres robót ujęty w Dokumentacji stanowiącej załącznik nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (zwanej dalej SIWZ lub Specyfikacją) dostępnej na stronie internetowej Zamawiającego http://dzp.uw.edu.pl/postepowania-przetargowe/ Na Dokumentację składa się: 1) opis przedmiotu zamówienia, 2) przedmiar, 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót. 3. Na podstawie art. 29 ust 3a ustawy Zamawiający wymaga zatrudnienia na cały etat na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wystarczającej liczby pracowników fizycznych wykonujących czynności wynikające z Dokumentacji (załącznik nr 1 do SIWZ) w szczególności prace z zakresu branży remontowo - budowlanej, instalacyjno-sanitarnej, instalacyjno- elektrycznej w trakcie realizacji zamówienia obejmującego remont 5 toalet w budynku Kwestury UW przy ul. Karowej 20 w Warszawie, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). 4. Najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót Wykonawca dostarczy imienny wykaz osób wykonujących czynności przy realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi pracownikami, który stanowić będzie załącznik do umowy. Przepisy art. 46 ust 5 pkt 3 ustawy stosuje się odpowiednio. Zmiany osób, o których mowa powyżej nie będą wymagały zawarcia aneksu do umowy. Wykonawca jest zobowiązany do niezwłocznego informowania Zamawiającego o wszelkich zmianach w ww. wykazie. W przypadku zmiany osób, o których mowa w ust. 4, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć nowy imienny wykaz osób wraz z dokumentami, o których mowa w ust. 5 5. Najpóźniej w dniu rozpoczęcia robót Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć: dokumenty/zaświadczenia potwierdzające opłacanie składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę, które może przyjąć postać: zaświadczenia właściwego oddziału ZUS potwierdzające opłacanie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę składek na ubezpieczenia społeczne i zdrowotne z tytułu zatrudnienia na podstawie umów o pracę za ostatni okres rozliczeniowy lub poświadczoną za zgodność z oryginałem odpowiednio przez Wykonawcę lub podwykonawcę kopię dowodu potwierdzającego zgłoszenie pracownika przez pracodawcę do ubezpieczeń, zanonimizowaną w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych. Imię i nazwisko pracownika nie podlega anonimizacji. 6. W trakcie realizacji zamówienia Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć na każde żądanie Zamawiającego dokumenty, o których mowa w ust. 5. 7. Z tytułu niespełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 czynności Zamawiający przewiduje sankcję w postaci obowiązku zapłaty przez Wykonawcę kary umownej w wysokości określonej we wzorze umowy (Rozdział III SIWZ). Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w ust. 3 czynności. 8. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 9. Pozostałe wymagania, o których mowa w ust. 5, w szczególności sposobu udokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy, oraz sankcji z tytułu niespełniania tych wymagań są określone we wzorze umowy (Rozdział III SIWZ). 10. Prace remontowe należy prowadzić zgodnie z przepisami p.poż. i BHP. 11. Roboty remontowe wykonywane będą w obiekcie czynnym. 12. Roboty remontowe powinny być wykonywane od poniedziałku do piątku w godzinach od 7:00 do 20:00. 13. Wykonawca zobowiązany jest do wyposażenia pracowników w ubrania robocze z widocznym logo firmy oraz imienne identyfikatory i przestrzeganie ich używania podczas trwania umowy. 14. Wykonawca zobowiązany będzie do odpowiedniej organizacji prac remontowych, tj. utrzymywanie terenu robót remontowych w należytym porządku, wolnym od zagrożeń, przeszkód i zanieczyszczeń na ciągach komunikacyjnych, zabezpieczenie pomieszczenia po zakończeniu poprzez zamykanie. 15. Do obowiązków Wykonawcy należy każdorazowe posprzątanie po zakończonych pracach remontowych (w tym również uprzątnięcie/wyniesienie gruzu, złomu). Po zakończeniu prac remontowych Wykonawca zobowiązany jest do przywrócenia porządku. Wykonawca winien przewidzieć w ofercie wszystkie roboty towarzyszące. 16. Wykonawca ma zabezpieczyć przed zabrudzeniem i zniszczeniem teren zewnętrzny w tym uzgodnić z właściwym Urzędem miejsce składowania odpadów oraz ponieść koszty zajmowania terenu zgodnie z przepisami w tym zakresie. 17. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia przed zniszczeniem mienia Zamawiającego. 18. O planowanym wyłączeniu wody należy powiadomić kierownika obiektu z co najmniej 1- dniowym wyprzedzeniem. 19. Użyte materiały muszą mieć aktualne dokumenty, dopuszczające do stosowania w budownictwie, zgodnie z przepisami obowiązującymi w tym zakresie. 20. Wykonawca przed przystąpieniem do realizacji prac uzgodni i uzyska akceptację Kierownictwa Kwestury UW odnośnie: 1) Płytek na ścianach i podłodze: wzór i kolor, 2) Farby: kolor i rodzaj, 3) Oprawy oświetleniowe: wzór i rodzaj, 4) Podział szaf dla porządkowych na IV piętrze w WC damskiej, 5) Drzwi w świetle ścian ( transport, dostawa i montaż drzwi i ościeżnic systemowych EI30 - drzwi na indywidualne zamówienie i dopasowane do otworu w ścianie). 21. Wykonawca zobowiązany jest do zgłoszenia Zamawiającemu wszelkich niezgodności w załączonej Dokumentacji (zał. Nr 1 do SIWZ). Wprowadzanie zmian, bez zgody Zamawiającego, zostanie uznane za zmianę przedmiotu zamówienia i będzie skutkowało odrzuceniem oferty. 22. W przypadku gdy Zamawiający dokonał opisu przedmiotu zamówienia w Dokumentacji (załącznik Nr 1 do SIWZ) przez wskazanie znaków towarowych lub pochodzenia, jak również za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia Wykonawcy zobowiązani są do oferowania materiałów/urządzeń określonych w dokumentacji lub równoważnych o parametrach tego typu, lecz nie gorszych od wskazanych. 23. W przypadku wątpliwości Wykonawca może postąpić zgodnie z zapisami art. 6 SIWZ. 24. Po wykonaniu robót należy wykonać dokumentację powykonawczą, która będzie podlegały odbiorowi, jako element wykonania niniejszego zamówienia. 25. Zaleca się dokonanie wizji lokalnej w miejscu realizacji przedmiotu zamówienia w celu uzyskania niezbędnych informacji dla poprawnego i kompletnego przygotowania oferty. Termin wizji lokalnej należy ustalać telefonicznie z panem Bogusławem Bacą - tel. 0 602 352 001 od poniedziałku do piątku w godzinach 10:00-13:00.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45310000-3
Dodatkowe kody CPV: 45330000-9
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
11/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
116260.16
Liczba otrzymanych ofert:
5
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: WAT Nowe Technologie Tomasz Wojciechowski
nie Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
143000
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- :"Remont hali sportowej przy ul. Strumykowej 21 w Warszawie - etap 2"
- Wykonanie modernizacji sali gimnastycznej, wykonanie podjazdu i schodów zewnętrznych oraz dostosowanie pomieszczeń dla osób niepełnosprawnych w filii KSS w Otwocku, ul. Kolorowa 13.
- Dostawa zestawu komponentów układu napędowego
- Konserwacja i wymiana roślin w budynkach położonych przy ul. Dobrej 56/66, Dobrej 68/70, Dobrej 55 oraz Dobrej 72 na okres 30 miesięcy
- Dostawa 165 sztuk zestawów edukacyjnych o tematyce związanej z energią do Centrum Nauki Kopernik.
- "Transport uczestników zawodów robotycznych programu JEMARO na gala dinner w dniu 11.07.2024 na trasie Warszawa- Jabłonna - Warszawa" dla Wydziału Mechanicznego Energetyki i Lotnictwa PW
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Termomodernizacja budynku Publicznego Przedszkola Samorządowego (PPS) w Łuszczanowicach
- Adaptacja pomieszczeń Dziennego Domu Pomocy, zlokalizowanego w Swarzędzu przy ul. Sienkiewicza 21.
- Modernizacja zabytkowego budynku starej szkoły podstawowej w Brodnicy, obecnie pełniącego funkcję Biblioteki Publicznej Gminy Brodnica
- Modernizacja sali gimnastycznej w Zespole Szkół Technicznych i Ogólnokształcących w Żaganiu
- Rozbudowa i modernizacja oczyszczalni ścieków w miejscowości Białopole
- WYKONANIE ROBÓT REMONTOWO-BUDOWLANYCH W LOKALU PRZY UL. WARSZAWSKIEJ 3 BL. 5 M. 3 ZNAJDUJACEGO SIĘ W ZASOBIE KOMUNALNYM m.st. WARSZAWY
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.