Ogłoszenie z dnia 2017-08-02
Ogłoszenie nr 500007522-N-2017 z dnia 02-08-2017 r.
Brzeg: "Przebudowa ulicy Szymanowskiego wraz z budową ciągu pieszo-rowerowego".
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - RodzajZamowienia
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 49132-2107
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 54896-2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 80035-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu, Krajowy numer identyfikacyjny 53051784000000,
ul. ul. Robotnicza
12,
49300
Brzeg, woj.
opolskie, państwo
Polska, tel.
774 169 950, e-mail
bzp@brzeg.pl, faks
774 169 952.
Adres strony internetowej (url): www.bip.brzeg.pl
Adres profilu nabywcy: NIE DOTYCZY
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
NIE DOTYCZY
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Przebudowa ulicy Szymanowskiego wraz z budową ciągu pieszo-rowerowego".
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):OR.IV.271.1.5.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Szymanowskiego w Brzegu wraz z budową ciągu pieszo-rowerowego. Szczegółowy zakres rzeczowy zadania określa dokumentacja techniczna składająca się z wielobranżowego projektu budowlano-wykonawczego w zakresie budowy ciągu komunikacyjnego o nawierzchni z kostki betonowej, przebudowy pasa drogowego ulicy Szymanowskiego wraz z wykonaniem nowej nakładki bitumicznej oraz budowy oświetlenia ulicznego i zabezpieczenia sieci w koniecznym zakresie, projektu stałej organizacji ruchu drogowego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentu pomocniczego, którym jest przedmiar robót budowlanych. Zakres robót budowlanych: a) roboty rozbiórkowe - rozbiórka istniejących krawężników wzdłuż istniejącej ulicy Szymanowskiego przewidzianej do remontu i przebudowy o długości ok. 350m - sfrezowanie nawierzchni bitumicznej jezdni - wywóz materiałów z rozbiórki na miejsce utylizacji bądź składowania b) roboty ziemne korytowe - roboty pomiarowe geodezyjne - roboty ziemne pod linie kablowe elektryczne i fundamenty pod słupy oświetleniowe - roboty ziemne korytowe ręczne i mechaniczne - wywóz ziemi na miejsce składowania c) roboty drogowe - wykonanie ław betonowych pod krawężniki na całym odcinku ul. Szymanowskiego przeznaczonym do remontu oraz pod obrzeża wzdłuż budowanego ciągu komunikacyjnego - ustawienie krawężników i obrzeży betonowych - wykonanie nawierzchni jezdni i miejsc postojowych na ul. Szymanowskiego jako nakładki bitumicznej - wykonanie podbudowy pod nawierzchnie ciągu komunikacyjnego od ul. Szymanowskiego do Starobrzeskiej - wykonanie podbudowy pod nawierzchnie zatok postojowych - wykonanie nawierzchni ciągu komunikacyjnego od ul. Szymanowskiego do Starobrzeskiej z kostki betonowej bez fazy - roboty drogowe w zakresie nawiązania przebudowywanych dróg do terenów sąsiednich d) roboty instalacyjne: - regulacja pionowa urządzeń istniejących w pasie drogowym - zabezpieczenie sieci istniejącej infrastruktury technicznej zgodnie z dokumentacja projektową - przełożenie istniejących linii elektrycznych - ustawienie szafki oświetleniowej - ułożenie nowej linii kablowej oświetlenia ulicznego wraz z uziomami - montaż fundamentów pod słupy oświetleniowe - ustawienie nowych słupów oświetleniowymi z oprawami typu LED e) roboty pozostałe: - montaż oznakowania pionowego oraz wykonanie oznakowania poziomego zgodnie z projektem stałej organizacji ruchu - roboty porządkowe terenu - humusowanie i obsianie trawą f) wykonanie kompletu badań, sprawdzeń i pomiarów odbiorowych oraz odbiorów technicznych, a także kompletnej inwentaryzacji geodezyjnej dla wykonanych obiektów g) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej dla całego zadania z zestawieniem użytych materiałów oraz obmiarem powykonawczym dla każdej z branży. Przy realizacji przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany do zastosowania wyłącznie takich wyrobów budowlanych, które zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz odpowiadają wymogom dokumentacji projektowej oraz szczegółowym specyfikacjom technicznym wykonania i odbioru robót, w tym w szczególności spełniają warunki określone w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2016r. poz.1570) oraz ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2016r. poz.290 z późn. zm.). Cechy materiałów muszą być jednorodne i wykazywać zgodność z określonymi wymaganiami, a rozrzuty tych cech nie mogą przekraczać dopuszczalnego przedziału tolerancji. Jeżeli w niniejszym SIWZ, dokumentacji projektowej, przedmiarach robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty "równoważne", a obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy.
II.4) Główny kod CPV: 45100000-8
Dodatkowe kody CPV:
45111000-8,
45112000-5,
45200000-9,
45230000-8,
45232000-2,
45233000-9,
45231000-5,
45310000-3,
45113000-2,
45112710-5
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
do dnia 15 września 2017 roku.
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
NAZWA: Przebudowa ulicy Szymanowskiego wraz z budową ciągu pieszo-rowerowego. | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA/ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ/USTANOWIENIA DYNAMICZNEGO SYSTEMU ZAKUPÓW:
05/05/2017
IV.2) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA/Z KTÓRYM ZAWARTO UMOWĘ RAMOWĄ/USTANOWIONO DYNAMICZNY SYSTEM ZAKUPÓW:
Przedsiębiorstwo Robót Drogowo-Mostowych Sp. z o.o.,
,
ul. Oławska 26A,
49-300,
Brzeg, kraj/woj.
opolskie
IV.4) INFORMACJE DODATKOWE
|
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
21/07/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp:
Zgodnie z art. 144 ust. 1 pkt 6 ustawy Pzp zakazuje się zmianpostanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy, chyba że łączna wartość zmian jest mniejsza niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8 i - w przypadku zamówień na roboty budowlane- jest mniejsza od 15% wartości zamówienia określonej pierwotnie w umowie.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Zmiana umowy dotyczy wykonania prac umożliwiających spływ wód opadowych, polegających na wykonaniu ścieku przykrawężnikowego z kostki betonowej na odcinku drogi wewnętrznej oraz na wykonaniu warstwy wyrównawczej w postaci mieszanki mineralno-bitumicznej na powierzchni zatok postojowych.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
INNE PRZETARGI Z BRZEGU
- Dostawa akcesoriów zużywalnych do procesów dekontaminacji maszynowej oraz procesów sterylizacji parowej i plazmowej na potrzeby Lokalnej Sterylizatorni Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Zakup sprzętu i wyposażenia do tworzonej Pracowni Digitalizacji - II postępowanie
- "Przebudowa ul. Poprzecznej"- 2 części - III postępowanie.
- "Wykonanie robót budowlanych w ramach zadania pn. >>Utworzenie Branżowego Centrum Umiejętności w branży logistycznej w Zespole Szkół Ponadpodstawowych w Grodkowie<<"
- Odbiór i utylizacja odpadów szpitalnych z placówek Brzeskiego Centrum Medycznego w Brzegu.
- Modernizacja układu komunikacyjnego w obszarze zabytkowego centrum Brzegu - 3 części
więcej: przetargi w Brzegu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa punktu obsługi mieszkańca.
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Rozbudowa infrastruktury sportowo - rekreacyjnej na terenie Gminy Czarny Bór.
- Przebudowa ogrodzenia placu Zarządu Dróg Powiatowych w Janowie Lubelskim
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- Przebudowa ulicy Słonecznej i łącznika wraz z budową sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w Złotym Potoku
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.