eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usunięcie usterek w oznakowaniu polsko-słowackiej granicy państwowej, etap 2 oraz usunięcie usterek w oznakowaniu polsko-czeskiej granicy państwowej, etap 2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-02

Ogłoszenie nr 500007382-N-2017 z dnia 02-08-2017 r.

Biuro Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej: Usunięcie usterek w oznakowaniu polsko-słowackiej granicy państwowej, etap 2 oraz usunięcie usterek w oznakowaniu polsko-czeskiej granicy państwowej, etap 2

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 531566-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500001382


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego

tak


I. 1) NAZWA I ADRES:

Biuro Finansów Komendy Głównej Straży Granicznej, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. Podchorążych 38, 00463 Warszawa, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 22 500 43 72, e-mail wzp.kg@strazgraniczna.pl, faks 22 500 47 82, 22 500 47 07.
Adres strony internetowej (url): www.strazgraniczna.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja rządowa centralna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usunięcie usterek w oznakowaniu polsko-słowackiej granicy państwowej, etap 2 oraz usunięcie usterek w oznakowaniu polsko-czeskiej granicy państwowej, etap 2

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

34/BF/ZG/17

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie następujących prac konserwacyjno-geodezyjnych na polsko-słowackiej granicy państwowej oraz polsko-czeskiej granicy państwowej: 1.1. dostawa i osadzenie nowych granitowych znaków granicznych wraz ze znakiem stabilizacji podziemnej, w miejsce brakujących i uszkodzonych (w tym usunięcie elementów znaków uszkodzonych) oraz wykonanie pomiarów geodezyjnych: a) wysokości w przypadku odnalezienia znaku stabilizacji podziemnej; b) położenia w przypadku znaków przenoszonych w bezpieczne miejsce oraz nieodnalezienia znaku stabilizacji podziemnej; 1.2. osadzenie wywróconych, pochylonych, zapadniętych i zagrożonych znaków granicznych oraz wykonanie pomiarów geodezyjnych: a) wysokości w przypadku odnalezienia znaku stabilizacji podziemnej; b) położenia w przypadku znaków przenoszonych w bezpieczne miejsce oraz nieodnalezienia znaku stabilizacji podziemnej; 1.3. odnowienie znaków granicznych, które obejmuje: a) wyprostowanie nieznacznie pochylonych znaków granicznych, umocnienie obruszonych oraz w przypadku zapadniętych znaków granicznych jeżeli jest to możliwe usunięcie warstwy gruntu w celu zapewnienia minimalnej wysokości części nadziemnej znaku granicznego; b) oczyszczenie powierzchni znaków granicznych; c) malowanie znaków granicznych oraz elementów opisowych; d) oczyszczenie z krzewów i innych zarośli, terenu o promieniu nie mniejszym niż 1 metr wokół znaków granicznych (maksymalnie 5 cm nad poziomem gruntu). Zamawiający przewiduje w ramach realizacji części 1 i 2 zamówienia możliwość skorzystania z prawa opcji. Szczegółowy zakres zamówienia objętego prawem opcji został zawarty w wykazie znaków graficznych i stwierdzonych usterek, stanowiącym załącznik do umowy. Wykonawca udzielił (w zakresie części 1 i 2 zamówienia) 60 miesięcznej gwarancji i 36 miesięcznej rękojmi na wykonane prace, licząc od końca roku kalendarzowego, w którym nastąpiło odebranie tych prac.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 71355000-1


Dodatkowe kody CPV: 45454100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Usunięcie usterek w oznakowaniu polsko-słowackiej granicy państwowej, etap 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 111830.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Paweł Matuła
Email wykonawcy: pawel.matula@wp.pl
Adres pocztowy: Przedmieście Czudeckie 371 B
Kod pocztowy: 38-120
Miejscowość: Czudec
Kraj/woj.: podkarpackie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 137550.90
Oferta z najniższą ceną/kosztem 137550.90
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 259776.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Usunięcie usterek w oznakowaniu polsko-czeskiej granicy państwowej, etap 2

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 116296.75
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Geodesis Sp. z o.o.
Email wykonawcy: geodesis@geodesis.pl
Adres pocztowy: ul. Starzyńskiego 8 lok. 101
Kod pocztowy: 42-200
Miejscowość: Częstochowa
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 143045.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 143045.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 156445.34
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.