eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stargard › dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego wspomagającego funkcjonowanie przedsiębiorstwa

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-02

Ogłoszenie nr 500007252-N-2017 z dnia 02-08-2017 r.

Gmina Miasto Stargard, Miejski Zakład Komunikacji: dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego wspomagającego funkcjonowanie przedsiębiorstwa

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 530308-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500000454-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Miasto Stargard, Miejski Zakład Komunikacji, Krajowy numer identyfikacyjny 810512894, ul. ul. Składowa 1, 73-110 Stargard , woj. zachodniopomorskie, państwo Polska, tel. 91 5732213, e-mail mzk@mzk.stargard.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.mzk.stargard.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: SAMORZĄDOWY ZAKŁAD BUDŻETOWY

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego wspomagającego funkcjonowanie przedsiębiorstwa

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP-4/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest zakup licencji, prac wdrożeniowych i szkoleniowych, obsługa powdrożeniowa oraz migracja danych z wcześniej używanego Zintegrowanego Systemu Informatycznego w przedsiębiorstwie transportowym w obszarach: zarządzania przewozami osób i zarządzania przedsiębiorstwem. 2. System Informatyczny wspomagający działalność przedsiębiorstwa powinien spełniać poniższe wymagania: 2.1. Finanse - księga handlowa; 2.1.1. Księga główna, plan kont, szablony księgowań, generowanie JPK, 2.1.2. Analiza podatkowa, należności, zobowiązania, środki pieniężne, fakturowanie, 2.1.3. Sprawozdania finansowe - bilans, rachunek zysków i strat, rachunek przepływów środków pieniężnych, 2.1.4. Środki trwałe, 2.1.5. Kadry, płace, obligatoryjna sprawozdawczość. 2.2. Gospodarka magazynowa; 2.2.1. Prowadzenie pełnej gospodarki magazynowej obejmującej ewidencję ilościowo-wartościową magazynów, 2.2.2. Magazyny, dane pozycji wg magazynów, lokalizacje magazynowe, przyjęcia, wydania, przesunięcia pozycji, inwentaryzacja magazynów, raportowanie, analiza, historia zapasów, 2.2.3. Śledzenie wszelkich transakcji dotyczących obrotu pozycji magazynowej łącznie z informacją o zamówieniu na podstawie którego pozycja została zakupiona, 2.2.4. Wydania materiałów z magazynu dla pracowników serwisu z możliwością ewidencji, dla którego autobusu lub do której czynności materiał będzie użyty, 2.3. Warsztat / serwis 2.3.1. Prowadzenie kart pracy/zleceń dla pracownika z przydziałem zadań do wykonania danego dnia, 2.3.2. Karta pracy - ewidencja czasu pracy pracownika w ramach zrealizowanych zadań danego dnia, 2.3.3. Składanie zapotrzebowania na materiały do danej czynności, generowanie dokumentów RW, podstawa pobierania materiałów z magazynu, 2.3.4. Dane o kosztach wynagrodzeń i kosztach zużytych materiałów gromadzone na poszczególne autobusy, 2.3.5. Gromadzenie informacji o cenie zakupu, dostawcy opony, miejscu jej składowania lub/i w jakim pojeździe jest wykorzystywana (na której osi z której strony), 2.3.6. Karta opony - ewidencja liczby kilometrów przejechanych przez daną oponę, dane uzupełniane automatycznie na podstawie wypełnionej karty drogowej (stany licznika pojazdu), 2.4. Przygotowanie grafiku kierowców; 2.4.1. Wydruk grafiku w dowolnym przekroju (kierowca, służba, autobus), 2.4.2. Przygotowanie wykazu kierowców, autobusów na dany dzień, 2.4.3. Dynamiczne wprowadzanie zmian dziennego grafiku kierowców i/lub autobusów, 2.4.4. Przesyłanie danych do systemu kadrowo płacowego w celu rozliczania wynagrodzeń, 2.4.5. Wspomaganie układania przydziału służb kierowców w okresach miesięcznych z uwzględnieniem trzymiesięcznego okresu rozliczeniowego. 2.5. Karta drogowa autobusu; 2.5.1. Prowadzenie ewidencji kilometrów, zużycia paliwa, obsług technicznych, 2.5.2. Wypełnianie odpowiednich sekcji karty przez dedykowanych użytkowników, 2.5.3. Wydruki kart drogowych wg definiowanego wzorca. 2.6. Magazyn paliw; 2.6.1. Automatyzacja obrotu paliwami - pobieranie i przetwarzanie danych z dystrybutorów w stacji paliw, 2.6.2. Ewidencja pobrania paliwa do użytkownika tankującego oraz pojazdu tankowanego, 2.6.3. Pełna ewidencja gospodarki paliwami i materiałami eksploatacyjnymi, 2.6.4. Możliwość podziału magazynu paliw na podsekcje, 2.6.5. Monitorowanie stanu magazynu paliw, generowanie komunikatów o przekroczeniu stanu minimalnego. 2.7. Zamówienia; 2.7.1. Generowanie zamówień zewnętrznych, weryfikacja, wydruk, 2.7.2. Obsługa cenników, planowanie zakupów, 2.7.3. Śledzenie stanu realizacji za-mówienia, 2.7.4. Generowanie zamówień wewnętrznych, 2.7.5. Przypisywanie zamówień do przetargów, 2.7.6. Prowadzenie oceny dostawców wg zdefiniowanych kryteriów.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 48000000-8


Dodatkowe kody CPV: 72268000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

NAZWA: dostawa i wdrożenie zintegrowanego systemu informatycznego wspomagającego funkcjonowanie przedsiębiorstwa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 251938.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 4
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SOFTEAM spółka z o.o.
Email wykonawcy: bydgoszcz@softeam.pl
Adres pocztowy: Okopowa 47
Kod pocztowy: 01-059
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 251938.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 223200.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 327788.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.