Ogłoszenie z dnia 2017-08-01
Ogłoszenie nr 500007065-N-2017 z dnia 01-08-2017 r.
Gródek nad Dunajcem: Przebudowa drogi powiatowej 1561 K Sienna - Siedlce w km 0+011,21 do 2+090,21 w miejscowościach Sienna, Jelna (odcinek I, II i III)
OGŁOSZENIE O ZMIANIE UMOWY - RodzajZamowienia
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Należy wskazać projekt/program: ,,Budowa lub modernizacja dróg lokalnych" w ramach poddziałania ,,Wsparcie inwestycji związanych z tworzeniem, ulepszaniem lub rozbudową wszystkich rodzajów małej infrastruktury, w tym inwestycji w energię odnawialną i oszczędzanie energii" w ramach działania ,,Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich" objętego PROW na lata 2014 - 2020". Tytuł operacji: Przebudowa drogi powiatowej 1561 K Sienna - Siedlce w km 0+011,21 do 2+924,04 w miejscowościach Sienna, Jelna. Nr umowy o przyznanie pomocy: 00057-65151-UM0600203/16.
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 30152 - 2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o zmianie ogłoszenia:
tak
Numer ogłoszenia: 39306 - 2017
Zostało opublikowane ogłoszenie o udzieleniu zamówienia:
tak
Numer ogłoszenia: 57817 - 2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Gródek nad Dunajcem, Krajowy numer identyfikacyjny 491892191,
ul. Gródek nad Dunajcem
54,
33-318
Gródek nad Dunajcem, woj.
małopolskie, państwo
Polska, tel.
184 401 035, e-mail
przetargi@gminagrodek.pl, faks
18 4401035 w. 20.
Adres strony internetowej (url): www.gminagrodek.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przebudowa drogi powiatowej 1561 K Sienna - Siedlce w km 0+011,21 do 2+090,21 w miejscowościach Sienna, Jelna (odcinek I, II i III)
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):IZP.271.I.2.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań) - a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest: Przebudowa drogi powiatowej 1561 K Sienna - Siedlce w km 0+011,21 do 2+090,21 w miejscowościach Sienna, Jelna (odcinek I, II i III) 2. Zadanie zostało podzielone na 3 odcinki: 2.1.1. odcinek I - Przebudowa drogi powiatowej nr 1561K Sienna-Siedlce w km od 0+011,21 do 0+079,92 2.1.2. odcinek II - Przebudowa drogi powiatowej nr 1561K Sienna-Siedlce w km od 0+079,92 do 0+988,87 2.1.3. odcinek III - Przebudowa drogi powiatowej nr 1561K Sienna-Siedlce w km od 0+988,87 do 2+090,21 3. Zakres prac dla poszczególnych odcinków dróg: 3.1. Odcinek I (km od 0+011,21 do 0+079,92) i III (w km od 0+988,87 do 2+090,21): Przebudowa zakłada poszerzenie jezdni i poboczy drogi powiatowej. Na poszerzeniach jezdni drogi powiatowej do 5,50 m /na odcinku w Jelnej w km 1+483,5 do 2+090,21/ i na poszerzeniach do 6,00 m /na odcinku w Siennej w km 0+11,21 do 79,92 oraz 0+988,87 do 1+483,50/ należy wykonać wzmocnienie konstrukcji poprzez wykonanie podbudowy pomocniczej gr. 30 cm i zasadniczej gr. 15 cm oraz warstw wiążących i ścieralnych nawierzchni drogi z mieszanek mineralno-bitumicznych. Pobocza zostaną wykonane z kruszyw łamanych o szerokości 0,75 m. Długość odcinka drogi: o odcinek I: 68,71 mb o odcinek III: 1102,34 mb 3.2. Odcinek II (km od 0+079,92 do 0+988,87): W ramach przedmiotowej inwestycji na odcinku II, planuje się wykonać obustronny chodnik o nawierzchni z kostki brukowej wzdłuż krawędzi jezdni i pobocza drogi powiatowej w km 0+079,92 - 0+256,38. Ponadto planuje się wykonać chodnik o nawierzchni z kostki brukowej wzdłuż lewej strony drogi powiatowej w km 0+256,38 - 0+582,10 - odcinek pierwszy, w km 0+606,09 - 0+988,87 - odcinek drugi. Chodnik wykonany zostanie przy krawędzi jezdni, w miejscu istniejącego pobocza. W obrębie projektowanego chodnika zaprojektowano kolektor kanalizacji, do którego woda będzie odprowadzana z jezdni oraz chodnika poprzez ściek wzdłuż krawężnika i wpusty uliczne. Odwodnienie terenu przylegającego do drogi będzie realizowane poprzez rów otwarty oraz rów umocniony korytkami ściekowymi. Przewidziano również umocnienie części skarp płytami ażurowyi. W ciągu projektowanego chodnika przewidziano przebudowę istniejących zjazdów do graniczących z drogą pól i posesji. Zaprojektowano poszerzenie jezdni do 6,0m. Przy jezdni zaprojektowano ściek przykrawężnikowy z dwóch rzędów kostki betonowej. Na całym przebudowywanym odcinku zaprojektowano frezowanie nawierzchni, ułożenie warstwy profilującej, wzmocnienie warstwy asfaltowej za pomocą geosiatek oraz ułożenie warstwy ścieralnej. Na odcinku od km 0+606,09 - 0+690,60 zaprojektowano obniżenie niwelety jezdni o 32cm w najniższym punkcie. Zakres robót obejmuje również wykonanie przejść dla pieszych, a także zabezpieczenie kabla ziemnego rurą osłonową. Długość odcinka drogi: 908,95 mb 4. Szczegółowy zakres przedmiotowych robót budowlanych został określony za pomocą dokumentacji projektowej, zawierającej: 4.1. projekt budowlany (uwaga - projekt obejmuje szerszy zakres robót - do wyceny przyjąć odcinki I - III) 4.2. projekty wykonawcze 4.3. przedmiar robót (materiał pomocniczy przy wycenie oferty) 4.4. oraz specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych - stanowiącej odpowiednio załącznik nr 4 do specyfikacji. Wskazane roboty budowlane mają być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową.
II.4) Główny kod CPV: 45233140-2
Dodatkowe kody CPV:
45111000-8,
45100000-8,
45233320-8,
45232130-2,
45233253-7,
45233220-7,
45450000-6
II.5) Okres na jaki została zawarta umowa w sprawie zamówienia publicznego/ umowa ramowa/dynamiczny system zakupów:
140 dni
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB W JAKIM UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
SEKCJA V: ZMIANA UMOWY
V.1) DATA ZMIANY UMOWY:
26/07/2017
V.2) RODZAJ I ZAKRES ZMIAN:
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp:
1. Rezygnacja z realizacji części robót objętych zamówieniem od km 0+970,80 do 0+988,87 i od km 0+988,87 do 1+045,15 z obniżeniem wynagrodzenia o wartość niewykonanych robót w oparciu kosztorys ofertowy Wykonawcy tj. o kwotę 39230,16 zł. 2. Zmiana terminu realizacji zamówienia: do 22.08.2017r. (wydłużenie o 21 dni). 3. Zmiana podwykonawców dla części zamówienia, którą Wykonawca wskazał w ofercie, że powierzy ją do wykonania podwykonawcy wraz z powierzeniem do realizacji dodatkowych robót nie wskazanych w ofercie do wykonania przez Podwykonawców.
podstawa prawna zmiany określona w art. 144 ust. 1 pkt 2 ustawy Pzp:
Zwiększenie zakresu przedmiotu umowy o niezbędne roboty dodatkowe nieobjęte zamówieniem podstawowym, polegające na rozebraniu istniejących warstw konstrukcyjnych oraz wykonaniu nowej podbudowy o łącznej powierzchni 1126,95 m2 i wartości 129 355,39 zł. Łączne wynagrodzenie wykonawcy uwzględniające roboty dodatkowe (oraz ograniczenie zakresu robót, o którym mowa powyżej) wynosi: 1 553 681,63 zł brutto.
V.3) PRZYCZYNY DOKONANIA ZMIAN W UMOWIE:
Przyczyny dokonania zmian w umowie zostały określone szczegółowo w protokole z narady oraz w aneksie do umowy. Zmiany w zakresie:
1. Ograniczenie zakresu robót zostało przewidziane w umowie i wynika z konieczności wykonania robót dodatkowych (przepust), których realizacji wymaga opracowania dokumentacji projektowej wraz uzyskaniem niezbędnych decyzji administracyjnych (zakres robót wyłączonych z przedmiotowego postępowania będzie realizowany w następnym etapie inwestycji).
2. Zmiana terminu realizacji zamówienia wynika ze stwierdzonych robót dodatkowych i konieczności wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej wynikających z warunków gruntowych, terenowych i wniosków właścicieli działek sąsiednich o wykonanie dodatkowych zjazdów. Termin realizacji został wydłużony o 21 dni, tj. o liczbę dni niezbędnych na wykonanie robót dodatkowych, przygotowanie przez Zamawiającego dokumentacji zamiennej oraz zrealizowanie robót objętych tą dokumentacją.
3. Zmiana podwykonawców i zakresu realizowanych przez nich robót została przewidziana w umowie i została wprowadzona na wniosek Wykonawcy robót.
4. Zmiana wynagrodzenia wynika z konieczności zrealizowania robót dodatkowych nieobjętych zamówieniem podstawowym, polegających na rozebraniu istniejących warstw konstrukcyjnych oraz wykonaniu nowej podbudowy o łącznej powierzchni 1126,95 m2 i wartości 129 355,39 zł. Zakres robót dodatkowych wynika z warunków gruntowych i terenowych stwierdzonych po wykonaniu robót ziemnych i badań podłoża. Zakres robót dodatkowych, w tym konieczne do wykonania warstwy konstrukcyjne drogi zostały określone w załączniku do aneksu. Wartość robót dodatkowych stanowi 8,8% pierwotnej umowy.
V.4) INFORMACJE DODATKOWE:
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Roboty konserwacyjne przy drogach gminnych w 2024 r.
- Wykonanie modernizacji Sali gimnastycznej oraz malowanie pomieszczeń Szkoły Podstawowej nr 9 w Zakopanem
- Budowa toalety kontenerowej na terenie Muzeum Wsi Opolskiej w Opolu
- Remont tarasów zewnętrznych w Teatrze Nowym im. K. Dejmka w Łodzi
- Infrastruktura Kół Gospodyń Wiejskich w Gminie Legnickie Pole w formule zaprojektuj i wybuduj IV
- Wykonanie robót budowlanych związanych z bieżącą naprawą uszkodzonych nawierzchni pieszych oraz dostosowaniem wejścia głównego do budynku do potrzeb osób z ograniczoną mobilnością w Warszawie
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.