To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-01-09
Ogłoszenie nr 500006830-N-2018 z dnia 09-01-2018 r.
"Bionanopark" sp. z o.o.: Dostawa sprzętu laboratoryjnego, materiałów
drukujących i eksploatacyjnych do drukarki 3D, szkła laboratoryjnego, odczynników chemicznych oraz
jednorazowych materiałów zużywalnych
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 605370-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 500053289-N-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
"Bionanopark" sp. z o.o., Krajowy numer identyfikacyjny 47321432900000,
ul. Dubois
114/116,
93-465
Łódź, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
426 844 444, e-mail
przetargi@bionanopark.pl, faks
426 845 000.
Adres strony internetowej (url): www.bionanopark.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Inny: Podmiot prawa handlowego
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Dostawa sprzętu laboratoryjnego, materiałów drukujących i eksploatacyjnych do drukarki 3D, szkła laboratoryjnego, odczynników chemicznych oraz jednorazowych materiałów zużywalnych
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):BNP/ZP-8/2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest: Dostawa sprzętu laboratoryjnego, materiałów drukujących i eksploatacyjnych do drukarki 3D, szkła laboratoryjnego, odczynników chemicznych oraz jednorazowych materiałów zużywalnych objęta dwoma projektami, a mianowicie: - Projektem pt. "Innowacyjna technologia chirurgiczna z urządzeniem implantowanym (IP) rozszerzająca efektywne leczenie kręgosłupa degeneracyjnego - badania modelowe" realizowanym na podstawie umowy nr PBS3/B9/45/2015 z dnia 28.07.2015 r. o wykonanie i finansowanie w ramach Programu Badań Stosowanych oraz - Projektem nr DOB-BIO6/16/44/2014 finansowanym przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBiR) w ramach konkursu nr 6/2014 na wykonanie projektów w zakresie badań naukowych lub prac rozwojowych na rzecz obronności i bezpieczeństwa państwa "Opracowanie na potrzeby wymiaru sprawiedliwości wzorców nowych substancji psychoaktywnych oraz szybkich testów do ich wykrywania". Przedmiot zamówienia podzielony został ogółem na sześć Części, określonych szczegółowo w Załącznikach od nr 1A.1. do nr 1A.2. do SIWZ - obejmujących dwie części odpowiednio od nr 1 do 2 oraz w Załącznikach od nr 1B.1. do nr 1B.4. do SIWZ - obejmujących kolejne cztery części odpowiednio od nr 3 do 6, pn. Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty. Wyżej wskazany podział danych części w poszczególnych Załącznikach od nr 1A.1 do nr 1A.2. i od nr 1B.1. do nr 1B.4. jest istotny dla Zamawiającego z uwagi na przyporządkowanie określonych części do Zadań z danego Projektu. 1.A. W ramach Projektu pt. "Innowacyjna technologia chirurgiczna z urządzeniem implantowanym (IP) rozszerzająca efektywne leczenie kręgosłupa degeneracyjnego - badania modelowe" realizowanego na podstawie umowy nr PBS3/B9/45/2015 z dnia 28.07.2015 r. o wykonanie i finansowanie w ramach Programu Badań Stosowanych przedmiot zamówienia podzielony został na dwie Części, tj.: 1.A.1. Część nr 1 obejmuje dostawę drobnego sprzętu laboratoryjnego określoną w Załączniku nr 1A.1. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty; 1.A.2. Część nr 2 obejmuje dostawę materiałów drukujących (filament) i eksploatacyjnych do drukarki Ultimaker 3 określoną w Załączniku nr 1A.2. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty. 1.B. W ramach Projektu nr DOB-BIO6/16/44/2014 finansowanego przez Narodowe Centrum Badań i Rozwoju (NCBiR) w ramach konkursu nr 6/2014 na wykonanie projektów w zakresie badań naukowych lub prac rozwojowych na rzecz obronności i bezpieczeństwa państwa "Opracowanie na potrzeby wymiaru sprawiedliwości wzorców nowych substancji psychoaktywnych oraz szybkich testów do ich wykrywania" przedmiot zamówienia podzielony został na cztery Części, tj.: 1.B.1. Część nr 3 obejmuje dostawę odczynników chemicznych określoną w Załączniku nr 1B.1. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty; 1.B.2. Część nr 4 obejmuje dostawę szkła laboratoryjnego określoną w Załączniku nr 1B.2. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty; 1.B.3. Część nr 5 obejmuje dostawę jednorazowych materiałów zużywalnych określoną w Załączniku nr 1B.3. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty; 1.B.4. Część nr 6 obejmuje dostawę jednorazowych materiałów zużywalnych określoną w Załączniku nr 1B.4. do SIWZ - Opis przedmiotu zamówienia - Arkusz kalkulacyjny określający cenę oferty. Szczegółowe wymagania jak i Szczegółowe wymagania jak i obowiązki Wykonawcy związane z realizacją przedmiotu zamówienia zawarte zostały w treści Załączników do SIWZ wskazanych powyżej oraz w treści Załącznika nr 1A do SIWZ - Formularz Ofertowy dotyczący Części od nr 1 do 2, w treści Załącznika nr 1B do SIWZ - Formularz Ofertowy dotyczący Części od nr 3 do 6, a także w treści wzoru umowy stanowiącym Załącznik nr 4 do SIWZ.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 33696300-8
Dodatkowe kody CPV: 33696500-0, 33793000-5, 38000000-5, 38437000-7, 30125100-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa drobnego sprzętu laboratoryjnego |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie dotyczące przedmiotu zamówienia objętego Częścią nr 1 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych bowiem nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W ww. postępowaniu w Części nr 1 do dnia 07 listopada 2017 r. do godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa materiałów drukujących (filament) i eksploatacyjnych do drukarki Ultimaker 3 |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Postępowanie dotyczące przedmiotu zamówienia objętego Częścią nr 2 zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Prawo zamówień publicznych bowiem nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. W ww. postępowaniu w Części nr 2 do dnia 07 listopada 2017 r. do godz. 09:00 nie złożono żadnej oferty. |
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Dostawa odczynników chemicznych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
2500.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "LABO-MIX" Spółka Jawna Krystyna Skałka, Andrzej Wencław
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
2141.83
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa szkła laboratoryjnego |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
5000.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "LABO-MIX" Spółka Jawna Krystyna Skałka, Andrzej Wencław
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
4797.35
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawa jednorazowych materiałów zużywalnych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
28/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3500.00
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: "LABO_MIX" Spółka Jawna Krystyna Skałka, Andrzej Wencław
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
3482.20
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 6 NAZWA: Dostawa jednorazowych materiałów zużywalnych |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
30/11/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
3500.00
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: POLGEN Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością - Spółka Komandytowa
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
1401.51
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- 74/TP/ZP/D/2024 Dostawy odzieży medycznej oraz obuwia medycznego i zawodowego dla USK im. WAM -CSW w Łodzi.
- Remont w Rejonie Dróg Wojewódzkich w Sieradzu polegający na częściowym dostosowaniu budynku do przepisów p. poż - etap III
- DZP.26.89.2024 Usunięcie stwierdzonych nieprawidłowości stanu technicznego budynków administrowanych przez Zarząd Lokali Miejskich w podziale na 2 części.
- Poprawa brd na przejściach dla pieszych w m. Aleksandrów Łódzki i Strzelce z podziałem na 2 części.
- Wyznaczenie nowego przejścia wraz z budową sygnalizacji świetlnej oraz poprawą brd w ciągu drogi krajowej nr 91c w m. Rozprza w woj. łódzkim.
- Poprawa BRD w ciągu drogi krajowej Nr 42 w województwie łódzkim w m. Ładzice
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa trzech sztuk komór laminarnych.
- Dostawa zestawu do wysokosprawnej chromatografii cieczowej HPLC.
- WIW.DA.272.8.2024 - Sukcesywny zakup odczynników chemicznych i materiałów laboratoryjnych na potrzeby Pracowni Serologii WIW w Opolu
- Zakup i dostawa sprzętu aparaturowego dla jednostek organizacyjnych Uniwersytetu Rolniczego im. Hugona Kołłątaja w Krakowie
- Postępowanie prowadzone w trybie podstawowym bez negocjacji na dostawę pieca do mineralizacji mikrofalowej ciśnieniowej dla Wojewódzkiej Stacji Sanitarno-Epidemiologicznej w Olsztynie.
- Dostawa odczynników, sprzętu jednorazowego oraz dzierżawa analizatorów
więcej: Wkłady barwiące »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.