eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Grudziądz › REMONT POMIESZCZEŃ MAGAZYNOWYCH W BUDYNKACH NR 31 I 32 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. CZWARTAKÓW 1 W BRODNICY ORAZ REMONT POMIESZCZENIA MAGAZYNOWEGO W BUDYNKU NR 6 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. BEMA 16 W GRUDZIĄDZU) - sprawa nr 79/2017



Ogłoszenie z dnia 2017-08-01

Ogłoszenie nr 500006825-N-2017 z dnia 01-08-2017 r.

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy: REMONT POMIESZCZEŃ MAGAZYNOWYCH W BUDYNKACH NR 31 I 32 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. CZWARTAKÓW 1 W BRODNICY ORAZ REMONT POMIESZCZENIA MAGAZYNOWEGO W BUDYNKU NR 6 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. BEMA 16 W GRUDZIĄDZU) - sprawa nr 79/2017

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500004459-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
nie dotyczy


I. 1) NAZWA I ADRES:

13 Wojskowy Oddział Gospodarczy, Krajowy numer identyfikacyjny 34090727700000, ul. ul. Czwartaków 3, 86-300 Grudziądz, woj. kujawsko-pomorskie, państwo Polska, tel. 261 48 32 90, 261 48 32 00, e-mail 13wog.przetargi@ron.mil.pl, faks 261 48 32 22.
Adres strony internetowej (url): www.13wog.wp.mil.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

REMONT POMIESZCZEŃ MAGAZYNOWYCH W BUDYNKACH NR 31 I 32 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. CZWARTAKÓW 1 W BRODNICY ORAZ REMONT POMIESZCZENIA MAGAZYNOWEGO W BUDYNKU NR 6 W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. BEMA 16 W GRUDZIĄDZU) - sprawa nr 79/2017

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

79/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest remont pomieszczeń magazynowych w budynkach nr 31 i 32 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 1 w Brodnicy oraz remont pomieszczenia magazynowego w budynku nr 6 w kompleksie wojskowym przy ul. Bema 16 w Grudziądzu, zgodnie z wymaganiami określonymi w Rozdziale III SIWZ oraz szczegółowym opisem przedmiotu zamówienia i zakresem robót zawartym w Załączniku Nr 1 i 2 do SIWZ oraz na warunkach określonych w Załączniku nr 5 i 6 do SIWZ ZADANIE NR 1: Remont pomieszczeń magazynowych w budynkach nr 31 i 32 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 1 w Brodnicy ZADANIE NR 2: Remont pomieszczenia magazynowego w budynku nr 6 w kompleksie wojskowym przy ul. Bema 16 w Grudziądzu 2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie robót polegających w szczególności na wykonaniu robót: 1) w zadaniu nr 1: wykonanie posadzek betonowych z betonu C20/25, wykonanie posadzek nieiskrzących - powłoka antyelektrostatyczna pod ciężkie obciążenia, malowanie bram stalowych, zamurowanie otworów w ścianach cegłami o gr. ½ cegły, uzupełnienie tynków wewnętrznych i zewnętrznych, malowanie tynków wewnętrznych i zewnętrznych z uprzednim gruntowaniem, dobór i montaż wentylatorów przeciwwybuchowych, wywóz i utylizacja odpadów; Do zakresu robót w zakresie budynku nr 31, 32 w Brodnicy należy również wykonanie prac towarzyszących polegających na zabezpieczeniu terenu robót w znaki ostrzegawcze na terenie robót, Wykonawca wykona i utrzyma zaplecze budowy, oznaczy i zabezpieczy instalacje i urządzenia na terenie robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1125): KOD CPV: 45111300-1 - roboty rozbiórkowe KOD CPV: 45262522-6 - roboty murarskie KOD CPV: 45410000-4 - tynkowanie KOD CPV: 45262300-4 - betonowanie KOD CPV: 39534000-4 - przemysłowe pokrycia podłogowe KOD CPV: 45442100-8 - roboty malarskie KOD CPV: 45310000-3 - roboty instalacyjne elektryczne KOD CPV: 90500000-2 - usługi związane z odpadami 2) w zadaniu nr 2: usunięcie starej powłoki malarskiej i wyrównanie powierzchni posadzki wraz z uzupełnieniem ubytków, wykonanie posadzek nieiskrzących - powłoka antyelektrostatyczna pod ciężkie obciążenia, wymiana drzwi zewnętrznych i drzwi do pomieszczeń, malowanie bram stalowych wraz z częściową wymianą poszycia z blachy, malowanie stolarki okiennej, malowanie farbami chlorokauczukowymi posadzek - pomieszczenia biurowe, wykonanie cokolików z płytek wys. 10 cm, okładziny sufitu z płyt gipsowo - kartonowych, wymiana osprzętu elektrycznego, dobór i montaż wentylatora dachowego, przeciwwybuchowego, roboty malarskie powierzchni ścian i sufitów. Do zakresu robót w zakresie budynku nr 6 w Grudziądzu należy również wykonanie prac towarzyszących polegających na zabezpieczeniu terenu robót w znaki ostrzegawcze na terenie robót, Wykonawca wykona i utrzyma zaplecze budowy, oznaczy i zabezpieczy instalacje i urządzenia na terenie robót. Opis przedmiotu zamówienia według Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) oraz zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia z dnia 26 lipca 2016 r. w sprawie wykazu robót budowlanych (Dz. U. z 2016 r., poz. 1125): KOD CPV: 45111300-1 - roboty rozbiórkowe KOD CPV: 45262522-6 - roboty murarskie KOD CPV: 45410000-4 - tynkowanie KOD CPV: 39534000-4 - przemysłowe pokrycia podłogowe KOD CPV: 45442100-8 - roboty malarskie KOD CPV: 45421100-5 - instalowanie drzwi i okien i podobnych elementów KOD CPV: 45310000-3 - roboty instalacyjne elektryczne KOD CPV: 90500000-2 - usługi związane z odpadami 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa w szczególności: przedmiar robót, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót (Załącznik nr 1 i 2 do SIWZ) oraz ogólne warunki umowy (Załącznik nr 5 i 6 do SIWZ). 4. Budynki, w zakresie których będą wykonywane roboty na czas ich realizacji będą budynkami czynnymi. Wszystkie prace budowlane należy zorganizować i przeprowadzić tak, aby zapewnić bezpieczeństwo dla osób przebywających na terenie wykonywania robót, w budynkach i wokół nich oraz przemieszczających się po terenie robót. 5. Wynagrodzenie Wykonawcy za wykonanie przedmiotu zamówienia określa się w sposób kosztorysowy, według cen wskazanych w ofercie Wykonawcy. 6. Wykonawca zapewnia wszelkie materiały i urządzenia niezbędne do wykonania przedmiotu zamówienia we własnym zakresie i na swój koszt oraz zobowiązany jest do stosowania wyrobów budowlanych zgodnych ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót oraz dopuszczonymi do stosowania przez ustawę z dnia 07 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2016 r., poz. 290 z późn.zm.), posiadającymi aktualne atesty i certyfikaty pozwalające na ich stosowanie. 7. Użyte do wykonania przedmiotu zamówienia materiały, nie mogą obniżać wartości użytkowej i jakościowej wykonanych elementów zamówienia ani ujemnie wpływać na wytrzymałość, funkcjonalność i bezpieczeństwo użytkowania i korzystania z terenu robót i jego granicach. 8. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót zgodnie ze sztuką budowlaną i standardami budowlanymi, obowiązującymi przepisami i normami technicznymi oraz technologicznymi, przy zachowaniu obowiązujących przepisów BHP. 9. Przedmiot zamówienia w danym zadaniu winien być wykonany zgodnie z dokumentacją opracowaną jak w Załączniku Nr 1 i 2 do SIWZ oraz wytycznymi (poleceniami) Zamawiającego i Inspektora Nadzoru. 10. Transport wszelkich materiałów oraz urządzeń na miejsce realizacji robót i ich eksploatacja obciążają Wykonawcę. 11. Wykonawca zobowiązany jest w zadaniu nr 1 i zadaniu nr 2 do zapewnienia we własnym zakresie wywozu i utylizacji odpadów (śmieci, gruz itp.) zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa a w szczególności ustawy o odpadach (art. 3 ust.1 pkt 32 ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012 r., Dz.U. z 2016 r., poz. 1987 z późn.zm.) oraz udokumentowania tych czynności. Wykonawca winien posiadać uprawnienia (lub jego podwykonawca) w zakresie zezwoleń wynikających z ustawy o odpadach i spełnieniu wymogów ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (Dz. U. 2013 r., poz. 21 z późn.zm.) obejmujące przedmiotowo odpady w postaci gruzu. W przypadku gdy Wykonawca korzysta w powyższym zakresie z podwykonawcy winien wykazać wraz z ofertą podwykonawcę na zasadach określonych w Rozdziale IV ust. 3 SIWZ. W przypadku, gdy Wykonawca nie wskaże powierzenia wywozu i utylizacji podwykonawcy, Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona przedmiotowy zakres samodzielnie i posiada w tym zakresie wszelkie uprawnienia zgodne z obowiązującymi przepisami prawa. 12. Wykonawca zobowiązany jest w zakresie zadania nr 1 i zadania nr 2 do odbioru i wywozu pozyskanego podczas robót budowlanych złomu. Pozyskiwany z demontażu na bieżąco złom winien zostać niezwłocznie przeważony w obecności inspektora nadzoru po stronie Zamawiającego. Wywóz złomu z terenu budowy będzie możliwy po pisemnym powiadomieniu i zaakceptowaniu dokumentu przez inspektora nadzoru. Z każdorazowego wywozu i przeważenia zostanie sporządzone zestawienie ilościowe pozyskanego z demontażu złomu ze wskazaniem kryterium rodzajowego (złom stalowy). Każdorazowo na podstawie sporządzonego zestawienia pozyskanego z demontażu złomu Zamawiający wystawi fakturę VAT zgodnie z aktualnie obowiązującymi przepisami ustawy i tym samym upoważni Wykonawcę do sprzedaży, bądź zagospodarowania pozyskanego z demontażu złomu. Wartość złomu zostanie ustalona następująco: - ilość kg złomu stalowego x 0,54 zł/kg (średnia cena hurtowa w województwie kujawsko-pomorskim)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 45111300-1


Dodatkowe kody CPV: 45262522-6, 45410000-4, 45252600-4, 39534000-4, 45442100-8, 45310000-3, 90500000-2, 45421100-5

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Negocjacje bez ogłoszenia

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Remont pomieszczeń magazynowych w budynkach nr 31 i 32 w kompleksie wojskowym przy ul. Czwartaków 1 w Brodnicy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 86978.55
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Usługi Remontowo- Budowlane Jacek Wierzbicki
Email wykonawcy: wierzbicki.budowlane@wp.pl
Adres pocztowy: Mokre 87
Kod pocztowy: 86-300
Miejscowość: Grudziądz
Kraj/woj.: kujawsko - pomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 108893,93
Oferta z najniższą ceną/kosztem 108893,93
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 108893,93
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: remont pomieszczenia magazynowego w budynku nr 6 w kompleksie wojskowym przy ul. Bema 16 w Grudziądzu

Postępowanie / część zostało unieważnione

tak

Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania:

Część 2 została unieważniona na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 4 Ustawy PZP z uwagi na fakt, że oferta najkorzystniejsza przewyższała o 15 154,82 zł kwotę, którą Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (tj. 54 279,37 zł), a Zamawiający nie mógł zwiększyć tej kwoty do ceny oferty najkorzystniejszej. Oferta najkorzystniejsza, jako jedyna złożona w przedmiotowym postępowaniu w zakresie zadania nr 2 opiewała na kwotę 69 434,19 zł.

IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie negocjacji bez ogłoszenia na podstawie art. 62 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
13 Wojskowy Oddział Gospodarczy przeprowadził w roku 2017 trzy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, w przedmiocie "remont pomieszczeń magazynowych w budynkach nr 31 i 32 w kompleksie wojskowym przy ul. czwartaków 1 w Brodnicy oraz remont pomieszczenia magazynowego w budynku nr 6 w kompleksie wojskowym przy ul. Bema 16 w Grudziądzu)", sprawy o sygnaturze akt: o 40/2017 - numer Ogłoszenia o zamówieniu 54418 - 2017, wartość zamówienia: (wartość netto: 130.452,23 zł tj. 31.246,79 EURO), tryb: przetarg nieograniczony. o 52/2017 - numer Ogłoszenia o zamówieniu 76496 - 2017, wartość zamówienia: (wartość netto: 131 108,12 zł tj. 31 403,89 EURO), tryb: przetarg nieograniczony. o 70/2017 - numer Ogłoszenia o zamówieniu 522579 - N - 2017, wartość zamówienia: (wartość netto: 131.108,12 zł tj. 31.403,89 EURO), tryb: przetarg nieograniczony. Każde z powyżej wymienionych postępowań zostało unieważnione na podstawie art. 93 ust. 1 pkt. 1 PZP (nie złożono żadnej oferty). Przesłanka i okoliczność określona treścią art. 62 ust. 1 pkt. 1 ustawy PZP została spełniona w zakresie wyboru trybu postępowania (NBO) dla sprawy nowo wszczynanej o sygnaturze 79/2017. W uprzednio prowadzonych postępowaniach w trybie - przetarg nieograniczony (sprawa numer 40/2017, 52/2017 oraz 70/2017) nie wpłynęła żadna oferta, w tym żadna oferta niepodlegająca odrzuceniu na mocy art. 89 ustawy PZP, a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione. Obecne postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego jest powtórzeniem uprzednio prowadzonych postępowań w trybie przetargu nieograniczonego

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.