eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Myślenice › Usługi Inspektorów Nadzoru nadBudowa Muzeum przy ul. Traugutta w Myślenicach na działce nr 974 Myślenice obręb 2

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-09

Ogłoszenie nr 500006765-N-2018 z dnia 09-01-2018 r.

Urząd Miasta i Gminy Myślenice: Usługi Inspektorów Nadzoru nad: Budowa Muzeum przy ul. Traugutta w Myślenicach na działce nr 974 Myślenice obręb 2

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 594477-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Urząd Miasta i Gminy Myślenice, Krajowy numer identyfikacyjny 52549300000, ul. Rynek 42591, 32400 Myślenice, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 126 392 300, e-mail info@myslenice.pl, faks 126 392 305.
Adres strony internetowej (url): www.myslenice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Usługi Inspektorów Nadzoru nad: Budowa Muzeum przy ul. Traugutta w Myślenicach na działce nr 974 Myślenice obręb 2

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

INW.271.14.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest świadczenie profesjonalne świadczenie usług doradczych oraz czynności związanych z zarządzaniem, kontrolną i nadzorem inwestorskim na etapie projektowania, realizacji, okresu zgłaszania wad i gwarancji jakości, nad robotami budowlanymi realizowanymi w ramach zadania inwestycyjnego pn.: "Budowa Muzeum przy ul. Traugutta w Myślenicach na działce nr 974 Myślenice obręb 2". Przedmiot zamówienia - Usługi Nadzoru Inwestorskiego będą obejmowały w szczególności: 1) nadzór nad właściwym wykonaniem Umowy o roboty budowlane; 2) uczestniczenie w czasie przekazywania przez Zamawiającego Wykonawcy robót placu budowy, 3) monitoring, nadzór, kontrola, raportowanie i sprawozdawczość w zakresie realizacji Umowy o roboty budowlane; 4) monitoring, kontrola, raportowanie i sprawozdawczość w zakresie rzeczowym i finansowym w związku z realizacją Umowy o roboty budowlane; 5) rozliczenia finansowe pośrednie Umowy o roboty budowlane; 6) końcowe rozliczenie finansowe Umowy o roboty budowlane; 7) wykonywanie obowiązków Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego zgodnie z przepisami prawa obowiązującego w Polsce, w szczególności z ustawy Prawo budowlane tj.: a) reprezentowanie Inwestora (Zamawiającego) na budowie przez sprawowanie kontroli zgodności realizacji procesu budowlanego z projektem i pozwoleniem na budowę, przepisami oraz zasadami wiedzy technicznej; b) sprawdzanie jakości wykonywanych robót i wbudowanych wyrobów budowlanych, a w szczególności zapobieganie zastosowaniu wyrobów budowlanych wadliwych i niedopuszczonych do stosowania w budownictwie; c) sprawdzanie i odbiór robót budowlanych ulegających zakryciu lub zanikających, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazywanie ich do użytkowania; d) potwierdzanie faktycznie wykonanych robót oraz usunięcia wad, a także, kontrolowanie rozliczeń budowy. 8) koordynację czynności Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego i m.in. przy budowie obiektu budowlanego, wymagającego ustanowienia inspektorów nadzoru inwestorskiego w zakresie różnych specjalności, wyznaczenie spośród Kluczowych Specjalistów wchodzących w skład Zespołu jednego z nich jako koordynatora ich czynności na budowie, 9) nadzór nad odbiorami, próbami końcowymi i eksploatacyjnymi (jeśli są wymagane); 10) wspieranie działań Zamawiającego, w zakresie działań pozostających, w związku z pełnionymi funkcjami Inspektorów Nadzoru Inwestorskiego, 11) konsultacje, doradztwo i analiza ryzyk Zamawiającego w trakcie realizacji Umowy o roboty budowlane; 12) opiniowanie zasadności i konieczności realizacji zamówieniami udzielanych wykonawcy robót budowlanych na podstawie art. 67 ust 1 pkt 6) ustawy pzp (dalej jako "zamówienia podobne") lub zamówień dodatkowych na roboty budowlane; 13) uczestniczenie w trakcie dokonywania przez Zamawiającego odbioru obiektu, będącego przedmiotem Umowy o roboty budowlane, po upływie okresu rękojmi za wady obiektu (okres 96 miesięcy od dnia ukończenia i przejęcia robót przez Zamawiającego); 14) wspieranie działań Zamawiającego w okresie gwarancji jakości udzielonej dla robót budowlanych przez wykonawcę robót, wykonanych w ramach Umowy o roboty budowlane (okres 96 miesięcy od dnia ukończenia i przejęcia robót przez Zamawiającego). Wykonawca będzie pozostawać do dyspozycji Zamawiającego w ten sposób, iż na wezwanie Zamawiającego uczestniczyć będzie w czynnościach zgłaszania wad, odbiorów pogwarancyjnych, odbiorów po usunięciu wad. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia przedstawiony został w Części II i III SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 71520000-9


Dodatkowe kody CPV: 71000000-8, 71521000-6, 71530000-2, 71540000-5, 71600000-4

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 0000.00
Waluta

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Dom Inżynierski PROMIS S.A.
Email wykonawcy: promis@promis-sa.pl
Adres pocztowy: ul. Stoisława 2
Kod pocztowy: 70-223
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 305040.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 129352.95
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 305040.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 11/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 296316.50
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Dom Inżynierski PROMIS S.A.
Email wykonawcy: promis@promis-sa.pl
Adres pocztowy: ul. Stoisława 2
Kod pocztowy: 70-223
Miejscowość: Szczecin
Kraj/woj.: zachodniopomorskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 305040.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 129352.95
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 305040.00
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

Oferta z najniższą ceną podlegała odrzuceniu zgodnie z treścią art. 89 ust 1 pkt 2) ustawy pzp Zamawiający odrzuca ofertę, jeżeli: jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia; oraz zgodnie z art. 89 ust 1 pkt 4) zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia. (Rozstrzygnięcie Zamawiającego z dnia 03.11.2017 r.). Wykonawca, który złożył ofertę z najniższą ceną, w cenie oferty nie ujął całości zobowiązań opisanych postanowieniami SIWZ (a dokładnie części III SIWZ - OPZ gdzie Zamawiający wskazał szczególne warunki i zasady realizacji zamówienia, w tym wymagane ilości godzin pracy Inspektora branży konstrukcyjno budowlanej), w związku z czym prawidłowe wykonanie zamówienia za zaoferowaną cenę nie jest możliwe, bowiem kalkulacja nie obejmowała wszystkich (ilościowo) wymaganych czynności Wykonawcy. Za cenę rażąco niską przyjmuje się Cena rażąco niska jest ceną nierealistyczną, nieadekwatną do zakresu i kosztów prac składających się na dany przedmiot zamówienia. Dodatkowo oferta Wykonawcy jako nieobejmująca minimalnego wymaganego czasu pracy Inspektora branży konstrukcyjno budowlanej pozostawała niezgodna ze SIWZ.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.