eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › "Wdrażanie strategii niskoemisyjnej w Subregionie Brzeskim na terenie Gmin Brzeg i Skarbimierz" w zakresie przebudowy ulicy Nadbrzeżnej w Brzegu.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-01

Ogłoszenie nr 500006715-N-2017 z dnia 01-08-2017 r.

Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu: "Wdrażanie strategii niskoemisyjnej w Subregionie Brzeskim na terenie Gmin Brzeg i Skarbimierz" w zakresie przebudowy ulicy Nadbrzeżnej w Brzegu.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie współfinansowane w ramach Regionalnego Programu Opoeracyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020.Poddziałanie 3.1.1 Strategie niskoemisyjne w miastach subregionalnych.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 535820-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu, Krajowy numer identyfikacyjny 53051784000000, ul. ul. Robotnicza 12, 49300 Brzeg, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 169 950, e-mail bzp@brzeg.pl, faks 774 169 952.
Adres strony internetowej (url): www.bip.brzeg.pl
Adres profilu nabywcy: NIE DOTYCZY
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
NIE DOTYCZY

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Wdrażanie strategii niskoemisyjnej w Subregionie Brzeskim na terenie Gmin Brzeg i Skarbimierz" w zakresie przebudowy ulicy Nadbrzeżnej w Brzegu.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OR.IV.042.6.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest przebudowa ulicy Nadbrzeżnej w Brzegu. Szczegółowy zakres rzeczowy zadania określa dokumentacja techniczna składająca się z projektów wykonawczych: -branży drogowej i elementów małej architektury w zakresie przebudowy ciągu komunikacyjnego ul. Nadbrzeżnej, remontu ogrodzenia wzdłuż rzeki Odry oraz montażu ławek i koszy na śmieci, - branży konstrukcyjnej w zakresie przebudowy schodów i muru oporowego, - branży elektrycznej w zakresie budowy oświetlenia ulicznego dla ulic Nadbrzeżnej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót oraz dokumentów pomocniczych, którymi są przedmiary robót budowlanych dla poszczególnych branż. Zakres robót budowlanych: a) roboty rozbiórkowe -rozbiórka istniejących nawierzchni ciągu komunikacyjnego, wjazdów oraz dojść do budynków -rozebranie krawężników -zinwentaryzowanie materiałów kamiennych rozbiórkowych, wykorzystanie ich przy przebudowie ciągu komunikacyjnego oraz przekazanie niewykorzystanych materiałów kamiennych Zamawiającemu i transport ich w miejsce wskazane przez Zamawiającego -demontaż istniejących słupków kamiennych ogrodzenia w celu ich oczyszczenia, -roboty ziemne i rozbiórkowe związane z demontażem schodów i muru oporowego, -wywóz materiałów z rozbiórki na miejsce utylizacji bądź składowania (poza zbędnymi materiałami kamiennymi, które należy złożyć w miejscu wskazanym przez Zamawiającego) b) roboty ziemne korytowe -roboty pomiarowe geodezyjne -roboty ziemne pod linie kablowe elektryczne i fundamenty pod słupy oświetleniowe -roboty ziemne korytowe ręczne i mechaniczne -wywóz ziemi na miejsce składowania c) roboty drogowe -wykonanie ław betonowych pod krawężniki i obramowania z kostki granitowej -ustawienie krawężników betonowych i kamiennych -wykonanie obramowania jezdni z kostki kamiennej granitowej na podsypce cementowo-piaskowej -wykonanie podbudowy pod nawierzchnie ciągu komunikacyjnego, drogi dojazdowej, wjazdów i dojść do budynków, -wykonanie nawierzchni ciągu komunikacyjnego z kostki bazaltowej i płyt betonowych 60x20x8cm oraz 30x20x8cm, drogi dojazdowej i wjazdów z kostki granitowej nieregularnej, dojść do budynków z kostki betonowej szarej 10x20x8cm, -przełożenie części chodnika drogi krajowej nr 39 (ul. Krakusa) w związku z przebudową schodów, -odtworzenie herbu miasta z kostki bazaltowej z rozbiórki. d) roboty konstrukcyjno-budowlane: -wykonanie żelbetowej konstrukcji muru oporowego wraz z jej obłożeniem płytami granitowymi o wymiarach 30x15cm i grubości 6cm wraz z montażem czap granitowych o wymiarach 35x12cm, -wykonanie żelbetowej konstrukcji schodów z jej wykończeniem przy użyciu istniejących stopni granitowych, -wykonanie pochylni dla wózków na fragmencie schodów wraz z montażem balustrad z rur stalowych ocynkowanych, -renowacja i ponowny montaż na murach oporowych istniejących balustrad i ozdobnych słupków żeliwnych e) roboty instalacyjne: -regulacja pionowa urządzeń istniejących w pasie przebudowywanego ciągu komunikacyjnego -zabezpieczenie sieci istniejącej infrastruktury technicznej zgodnie z dokumentacja projektową -ułożenie nowej linii kablowej oświetlenia ulicznego wraz z uziomami -montaż fundamentów pod słupy oświetleniowe -ustawienie nowych słupów oświetleniowymi z oprawami typu LED -zabezpieczenie istniejących linii kablowych elektrycznych zgodnie z dokumentacją projektową f) roboty pozostałe: -roboty w zakresie wyrównania terenów, rozścielenia ziemi urodzajnej, wykonania trawników dywanowych siewem wraz z nawożeniem -oczyszczenie czap granitowych muru oporowego po ich demontażu oraz oczyszczenia zdemontowanych stopni granitowych, -czyszczenie, ocynkowanie i malowanie słupków i poręczy schodów oraz ich ponowny montaż, -montaż oczyszczonych słupków granitowych ogrodzenia na fundamencie wraz z montażem barierek ogrodzenia z rur stalowych ocynkowanych o złączach spawanych, wraz z ich malowaniem w obrębie działki 61 i 35/1 obręb Brzeg-Centrum, -wykonanie deskowania w celu wykonania konstrukcji muru oporowego i schodów, -montaż ławek i koszy na śmieci, -wycinka drzewa z gatunku klon pospolity o obwodzie 358cm oraz usunięcia posuszu gałęziowego z drzewa buk pospolity odmiana purpurowa o obwodzie pnia ok. 223cm, -zabezpieczenie drzew i krzewów na czas budowy zgodnie z dokumentacją -roboty porządkowe terenu g) wykonanie kompletu badań, sprawdzeń i pomiarów odbiorowych oraz odbiorów technicznych, a także kompletnej inwentaryzacji geodezyjnej dla wykonanego ciągu komunikacyjnego, sieci i linii elektrycznych ze słupami oświetleniowymi, schodów i muru oporowego oraz elementów małej architektury, h) sporządzenie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej dla całego zadania z zestawieniem użytych materiałów oraz obmiarem powykonawczym dla każdej z branży. Wykonawca zrealizuje niezbędne czynności i poniesie wszelkie koszty związane z realizacją zadania tj. wynikające wprost z opisu przedmiotu zamówienia, dokumentacji projektowej, jak również inne tj. np. koszty wszelkich robót przygotowawczych, porządkowych, sporządzenia projektu czasowej organizacji ruchu w okresie budowy wraz z jego zatwierdzeniem w GDDKiA oraz Starostwie Powiatowym w Brzegu i projektu organizacji placu budowy wraz z ich wprowadzeniem oraz późniejszą likwidacją, koszty utrzymania zaplecza budowy, oznakowania, ogrodzenia i zabezpieczenia budowy, wykonania doprowadzenia mediów na czas budowy (woda, energia elektryczna), koszty związane z odbiorami i próbami wykonanych robót, koszty wywozu i składowania odpadów pochodzących z rozbiórki i demontażu, koszty utylizacji materiałów niebezpiecznych, koszty zabezpieczenia i naprawy urządzeń z tytułu awarii związanej z wykonywanymi robotami budowlanymi itp., koszty zakupu niezbędnych wyrobów budowlanych, koszty związane z obsługą geodezyjną budowy, koszty związane z próbami, badaniami i odbiorami technicznymi potwierdzonymi stosownymi protokołami, koszty sporządzenia kompletnej dokumentacji powykonawczej wraz z protokołami i zestawieniami materiałowymi Przy realizacji przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany do zastosowania wyłącznie takich wyrobów budowlanych, które zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz odpowiadają wymogom dokumentacji projektowej oraz szczegółowym specyfikacjom technicznym wykonania i odbioru robót, w tym w szczególności spełniają warunki określone w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2016r. poz.1570) oraz ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2016r. poz.290 z późn. zm.). Cechy materiałów muszą być jednorodne i wykazywać zgodność z określonymi wymaganiami, a rozrzuty tych cech nie mogą przekraczać dopuszczalnego przedziału tolerancji. Jeżeli w niniejszym SIWZ, dokumentacji projektowej, przedmiarach robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty, czy wyroby "równoważne", a obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy. Roboty budowlane będące przedmiotem zamówienia realizowane będą łącznie z przebudową linii elektroenergetycznej napowietrznej na linię elektroenergetyczną kablową, realizowaną na zlecenie TAURON Dystrybucja S.A., których zakończenie zgodnie z TD/OOP/OMR/2017-05-02/0000003 z dnia 26.04.2017r. planowane jest na koniec września 2017 roku. Wykonawca będzie zobowiązany do współpracy z firmą realizującą zadanie z ramienia TAURON Dystrybucja oraz do niezwłocznego informowania Zamawiającego o przedłużeniu się terminu wykonywania robót przy liniach elektroenergetycznych. Dopiero po zakończeniu prac przez firmę realizującą zadanie z ramienia TAURON Dystrybucja S.A. Wykonawca będzie mógł przystąpić do realizacji robót w zakresie przebudowy ciągu komunikacyjnego ul. Nadbrzeżnej w zakresie branży drogowej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45100000-8


Dodatkowe kody CPV: 45111000-8, 45112000-5, 45200000-9, 45230000-8, 45232000-2, 45233000-9, 45231000-5, 45310000-3, 45316000-5, 45113000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 782275.34
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Brukarstwo Odwadnianie Terenu i Roboty Bitumiczne JARZĄBEK Sp.J.
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Korfantego 33
Kod pocztowy: 49-305
Miejscowość: Brzeg
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 647851.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 647851.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 905690.11
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.