To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-08-01
Ogłoszenie nr 500006509-N-2017 z dnia 01-08-2017 r.
Miasto Rybnik: Budowa żłobka wraz z zagospodarowaniem terenu Zespołu Szkół nr 3 w Rybniku przy ul. Orzepowickiej, w dzielnicy Maroko-Nowiny.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 524249-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 96720-2017
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Miasto Rybnik, Krajowy numer identyfikacyjny 276255430,
ul. Bolesława Chrobrego
2,
44-200
Rybnik, woj.
śląskie, państwo
Polska, tel.
+48324392302, e-mail
zam_pub@um.rybnik.pl, faks
+48324224124.
Adres strony internetowej (url): www.rybnik.eu
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Budowa żłobka wraz z zagospodarowaniem terenu Zespołu Szkół nr 3 w Rybniku przy ul. Orzepowickiej, w dzielnicy Maroko-Nowiny.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):ZP.271.63.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:
Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest budowa żłobka wraz z wraz z zagospodarowaniem terenu Zespołu Szkół nr 3 w Rybniku przy ul. Orzepowickiej, w dzielnicy Maroko-Nowiny. Zamówienie będzie dofinansowane w ramach programu "MALUCH". W zakresie budowy żłobka (opracowanie: SIERGIEJ STUDIO) przedmiot zamówienia obejmuje całą dokumentację projektową. W zakresie zagospodarowania terenu ZS3 (opracowanie: JURIKU ARCHITEKCI) przedmiot zamówienia obejmuje wybrane elementy dokumentacji projektowej (bez obiektów sportowych i z przebudową sieci sanitarnych w ograniczonym zakresie), zgodnie z załączonymi przedmiarami robót. W ramach zamówienia realizowane będą roboty: a) przygotowawcze, w tym: - ogrodzenie i oznakowanie placu budowy z zapewnieniem (w okresie roku szkolnego) bezkolizyjnego dojścia do szkoły, - zorganizowanie zaplecza budowy obejmującego m.in. biuro budowy, zaplecze pracownicze, zaplecze sanitarne, punkt pierwszej pomocy, drogi dojazdowe, place manewrowe i składowe, stanowiska produkcji pomocniczej, - wykonanie tymczasowych przyłączy energii elektrycznej i wody. b) rozbiórkowe i demontażowe (wraz z utylizacją urobku) zbędnych elementów zagospodarowania, w tym: - rozbiórka nawierzchni dróg wewnętrznych, placów i chodników, - rozbiórka elementów małej architektury (ogrodzenie, skatepark), - rozbiórka czerpni powietrza (do kuchni ZS3), - demontaż, transport i ponowny montaż na terenie szkoły urządzeń siłowni terenowej, - wycinka drzew (zgodnie z decyzją) i krzewów, - rozbiórka murków i schodów terenowych, c) związane z przebudową kolidujących sieci i budowa nowych przyłączy, d) w zakresie budowy żłobka, w tym: - roboty ziemne i fundamentowe, - roboty konstrukcyjne w zakresie wznoszenia ścian i stropu wraz z wykonaniem nadproży oraz wieńców, rdzeni, słupów i podciągów żelbetowych, - roboty w zakresie izolacji przeciwwilgociowych i termicznych, - roboty dekarskie, - roboty instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznych i niskoprądowych, - roboty instalacyjne w zakresie instalacji sanitarnych, - roboty w zakresie stolarki zewnętrznej i wewnętrznej, - roboty ogólnobudowlane i wykończeniowe, - roboty elewacyjne. e) w zakresie zagospodarowania terenu, w tym: - budowa drogi pożarowej, - budowa stanowisk parkingowych, - budowa chodników, - budowa śmietnika, - wymiana bram i furtek, - wykonanie nawierzchni placu zabaw, - wykonanie tarasów, - ogrodzenie i zagospodarowanie zielenią wydzielonego terenu żłobka, oraz inne, w tym: - zapewnienie obsługi geodezyjnej i geotechnicznej prowadzonych robót, - zapewnienie nadzoru realizowanego przez właścicieli sieci zewnętrznych, w przypadku przebudowy tych sieci lub ich kolizji z realizowanymi robotami, - zapewnienie uzyskania odbioru urządzeń ciśnieniowych przez UDT, - wykonanie prób szczelności instalacji hydraulicznych wraz z przygotowaniem protokołów, - wykonanie próby szczelności budynku, - sporządzenie protokołu z badania skuteczności wentylacji mechanicznej, - wykonanie badania jakości wody pod kątem bakteriologicznym i fizyko-chemicznym, - sporządzenie protokołu skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, - sporządzenie protokołu rezystancji izolacji obwodów, - sporządzenie protokołu pomiarów natężenia oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego, - sporządzenie protokołu badania instalacji piorunochronnej, - odtworzenie kamieni granicznych w przypadku ich zniszczenia podczas robót, - opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, - opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego obiektu, - opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu, - oznakowanie i wyposażenie obiektu w sprzęt p.poż. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli, wyposażenia kuchni i pomieszczeń sanitarnych oraz urządzeń placu zabaw i elementów małej architektury. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót i zestawieniach wyposażenia, które to dokumenty stanowią załącznik do SIWZ Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej za szkody osobowe i rzeczowe - obowiązującego przez cały okres prowadzenia robót objętych zamówieniem na sumę ubezpieczenia nie niższą 750 000 PLN. Zamawiający przekaże teren prowadzenia robót po okazaniu przez Wykonawcę dowodu powyższego dokumentu.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2
Dodatkowe kody CPV: 45112700-2, 45111200-0, 45111291-4, 45220000-5, 45223200-8, 45233200-1, 45311000-0, 45312311-0, 45330000-9, 45331100-7, 45400000-1
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
26/07/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
6029893.78
Liczba otrzymanych ofert:
3
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Sprawdź tą firmę:
dane rejestrowe jakie przetargi wygrała firma
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: Zakład Produkcyjno Usługowo Handlowy "AL-DUE" Bogusław Jarzyna
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
9313430.82
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
INNE PRZETARGI Z RYBNIKA
- Dostawa środków czystości, akcesoriów i urządzeń do sprzątania
- Samochód osobowo-dostawczy ze skrzynią ładunkową wyposażoną w trójstronny wywrot, masa całkowita samochodu nie większa niż 3,5 tony
- Usługa stałego utrzymania sprawności eksploatacyjnej instalacji i urządzeń klimatyzacyjnych i wentylacyjnych w obiektach Oddziału ZUS w Rybniku oraz podległych Inspektoratach.
- Dzierżawa endoskopów
- Całodobowa ochrona obiektów, osób i mienia wraz z grupą interwencyjną w Sądzie Rejonowym w Rybniku
- Budowa stref aktywności i wypoczynku przy OSP Boguszowice oraz OSP Gotartowice - realizacja ogólnomiejskiego budżetu obywatelskiego w formule "zaprojektuj i wybuduj".
więcej: przetargi w Rybniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja infrastruktury kulturalnej w miejscowości Kowale i Zawyki, gm. Suraż.
- Przebudowa dróg gminnych i powiatowych w Gminie Narew (powtórzenie części postępowania)
- Remont i przebudowa szatni i łazienek w hali sportowej (dotyczy parteru i I piętra) Liceum Ogólnokształcącego nr XV przy ul. Wojrowickiej 58 we Wrocławiu.
- Przebudowa lokali wraz z remontem części wspólnych w budynku mieszkalnym wielorodzinnym z usługami w parterze przy ul. Wschodniej 40 w Łodzi.
- Przebudowa sanitariatów oraz pomieszczenia socjalnego przy ul. Dawida 2 we Wrocławiu
- "Budowa kanalizacji sanitarnej w miejscowości Niziny - Etap II - w ramach zadania Uporządkowanie gospodarki ściekowej w Gminie Tuczępy Etap II. "
więcej: Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.