eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Budowa żłobka wraz z zagospodarowaniem terenu Zespołu Szkół nr 3 w Rybniku przy ul. Orzepowickiej, w dzielnicy Maroko-Nowiny.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-01

Ogłoszenie nr 500006509-N-2017 z dnia 01-08-2017 r.

Miasto Rybnik: Budowa żłobka wraz z zagospodarowaniem terenu Zespołu Szkół nr 3 w Rybniku przy ul. Orzepowickiej, w dzielnicy Maroko-Nowiny.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 524249-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 96720-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Miasto Rybnik, Krajowy numer identyfikacyjny 276255430, ul. Bolesława Chrobrego 2, 44-200 Rybnik, woj. śląskie, państwo Polska, tel. +48324392302, e-mail zam_pub@um.rybnik.pl, faks +48324224124.
Adres strony internetowej (url): www.rybnik.eu

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Budowa żłobka wraz z zagospodarowaniem terenu Zespołu Szkół nr 3 w Rybniku przy ul. Orzepowickiej, w dzielnicy Maroko-Nowiny.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.63.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest budowa żłobka wraz z wraz z zagospodarowaniem terenu Zespołu Szkół nr 3 w Rybniku przy ul. Orzepowickiej, w dzielnicy Maroko-Nowiny. Zamówienie będzie dofinansowane w ramach programu "MALUCH". W zakresie budowy żłobka (opracowanie: SIERGIEJ STUDIO) przedmiot zamówienia obejmuje całą dokumentację projektową. W zakresie zagospodarowania terenu ZS3 (opracowanie: JURIKU ARCHITEKCI) przedmiot zamówienia obejmuje wybrane elementy dokumentacji projektowej (bez obiektów sportowych i z przebudową sieci sanitarnych w ograniczonym zakresie), zgodnie z załączonymi przedmiarami robót. W ramach zamówienia realizowane będą roboty: a) przygotowawcze, w tym: - ogrodzenie i oznakowanie placu budowy z zapewnieniem (w okresie roku szkolnego) bezkolizyjnego dojścia do szkoły, - zorganizowanie zaplecza budowy obejmującego m.in. biuro budowy, zaplecze pracownicze, zaplecze sanitarne, punkt pierwszej pomocy, drogi dojazdowe, place manewrowe i składowe, stanowiska produkcji pomocniczej, - wykonanie tymczasowych przyłączy energii elektrycznej i wody. b) rozbiórkowe i demontażowe (wraz z utylizacją urobku) zbędnych elementów zagospodarowania, w tym: - rozbiórka nawierzchni dróg wewnętrznych, placów i chodników, - rozbiórka elementów małej architektury (ogrodzenie, skatepark), - rozbiórka czerpni powietrza (do kuchni ZS3), - demontaż, transport i ponowny montaż na terenie szkoły urządzeń siłowni terenowej, - wycinka drzew (zgodnie z decyzją) i krzewów, - rozbiórka murków i schodów terenowych, c) związane z przebudową kolidujących sieci i budowa nowych przyłączy, d) w zakresie budowy żłobka, w tym: - roboty ziemne i fundamentowe, - roboty konstrukcyjne w zakresie wznoszenia ścian i stropu wraz z wykonaniem nadproży oraz wieńców, rdzeni, słupów i podciągów żelbetowych, - roboty w zakresie izolacji przeciwwilgociowych i termicznych, - roboty dekarskie, - roboty instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznych i niskoprądowych, - roboty instalacyjne w zakresie instalacji sanitarnych, - roboty w zakresie stolarki zewnętrznej i wewnętrznej, - roboty ogólnobudowlane i wykończeniowe, - roboty elewacyjne. e) w zakresie zagospodarowania terenu, w tym: - budowa drogi pożarowej, - budowa stanowisk parkingowych, - budowa chodników, - budowa śmietnika, - wymiana bram i furtek, - wykonanie nawierzchni placu zabaw, - wykonanie tarasów, - ogrodzenie i zagospodarowanie zielenią wydzielonego terenu żłobka, oraz inne, w tym: - zapewnienie obsługi geodezyjnej i geotechnicznej prowadzonych robót, - zapewnienie nadzoru realizowanego przez właścicieli sieci zewnętrznych, w przypadku przebudowy tych sieci lub ich kolizji z realizowanymi robotami, - zapewnienie uzyskania odbioru urządzeń ciśnieniowych przez UDT, - wykonanie prób szczelności instalacji hydraulicznych wraz z przygotowaniem protokołów, - wykonanie próby szczelności budynku, - sporządzenie protokołu z badania skuteczności wentylacji mechanicznej, - wykonanie badania jakości wody pod kątem bakteriologicznym i fizyko-chemicznym, - sporządzenie protokołu skuteczności ochrony przeciwporażeniowej, - sporządzenie protokołu rezystancji izolacji obwodów, - sporządzenie protokołu pomiarów natężenia oświetlenia podstawowego i ewakuacyjnego, - sporządzenie protokołu badania instalacji piorunochronnej, - odtworzenie kamieni granicznych w przypadku ich zniszczenia podczas robót, - opracowanie geodezyjnej inwentaryzacji powykonawczej, - opracowanie instrukcji bezpieczeństwa pożarowego obiektu, - opracowanie świadectwa charakterystyki energetycznej obiektu, - oznakowanie i wyposażenie obiektu w sprzęt p.poż. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż mebli, wyposażenia kuchni i pomieszczeń sanitarnych oraz urządzeń placu zabaw i elementów małej architektury. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w dokumentacji projektowej, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót oraz w przedmiarach robót i zestawieniach wyposażenia, które to dokumenty stanowią załącznik do SIWZ Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej z tytułu prowadzenia działalności gospodarczej za szkody osobowe i rzeczowe - obowiązującego przez cały okres prowadzenia robót objętych zamówieniem na sumę ubezpieczenia nie niższą 750 000 PLN. Zamawiający przekaże teren prowadzenia robót po okazaniu przez Wykonawcę dowodu powyższego dokumentu.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45210000-2


Dodatkowe kody CPV: 45112700-2, 45111200-0, 45111291-4, 45220000-5, 45223200-8, 45233200-1, 45311000-0, 45312311-0, 45330000-9, 45331100-7, 45400000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 26/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 6029893.78
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 3
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 3
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Produkcyjno Usługowo Handlowy "AL-DUE" Bogusław Jarzyna
Email wykonawcy: al-due@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Niedobczycka 50c
Kod pocztowy: 44-218
Miejscowość: Rybnik
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 9313430.82
Oferta z najniższą ceną/kosztem 9313430.82
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 10715430.15
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.