eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Brzeg › "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Brzeg" dotycząca termomodernizacji budynku Zarządu Nieruchomości Miejskich w Brzegu przy ul. B. Chrobrego 32.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-08-01

Ogłoszenie nr 500006404-N-2017 z dnia 01-08-2017 r.

Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu: "Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Brzeg" dotycząca termomodernizacji budynku Zarządu Nieruchomości Miejskich w Brzegu przy ul. B. Chrobrego 32.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zadanie współfinansowane w ramach Regionalnego Programu Opoeracyjnego Województwa Opolskiego na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 532983-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Brzeg - Burmistrz Brzegu, Krajowy numer identyfikacyjny 53051784000000, ul. ul. Robotnicza 12, 49300 Brzeg, woj. opolskie, państwo Polska, tel. 774 169 950, e-mail bzp@brzeg.pl, faks 774 169 952.
Adres strony internetowej (url): www.bip.brzeg.pl
Adres profilu nabywcy: NIE DOTYCZY
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
NIE DOTYCZY

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Termomodernizacja budynków użyteczności publicznej na terenie Gminy Brzeg" dotycząca termomodernizacji budynku Zarządu Nieruchomości Miejskich w Brzegu przy ul. B. Chrobrego 32.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

OR.IV.042.5.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia jest termomodernizacja budynku Zarządu Nieruchomości Miejskich w Brzegu przy ul. B. Chrobrego 32 w zakresie ocieplenia ścian zewnętrznych, ocieplenia stropodachu, wymiany okien i drzwi zewnętrznych, kolorystyki elewacji budynku. W ramach przedmiotowego zadania zostanie wykonana również wymiana instalacji centralnego ogrzewania w budynku i w ziemi, montaż elektrycznych podgrzewaczy wody, wymiana oświetlenia na energooszczędne na drogach komunikacyjnych pozbawionych oświetlenia dziennego oraz instalacja chłodnicza i instalacja wentylacji wraz z wszystkimi robotami budowlanymi niezbędnymi do wykonania termomodernizacji ww. budynku Wykonanie wymiany instalacji centralnego ogrzewania w ziemi pomiędzy budynkiem Zarządu Nieruchomości Miejskich, a budynkiem w którym mieści się Izba Celna należy wykonać wraz z wymianą instalacji wody w ziemi. Zakres robót budowlanych: rodzaj robót: 1)roboty budowlane w zakresie stolarki okiennej i drzwiowej i krat okiennych: - demontaż istniejącej stolarki okiennej i drzwiowej zewnętrznej, - powiększenie czterech otworów okiennych na parterze, - wykucie dwóch otworów okiennych na parterze, - montaż nadproży stalowych nad nowymi otworami, - montaż stolarki okiennej z PCV z obróbką obsadzenia, - montaż nawiewników okiennych we wszystkich oknach powyżej piwnic, - montaż drzwi zewnętrznych aluminiowych z obróbką obsadzenia, - montaż drzwi wewnętrznych EI 60 w piwnicy - 1 sztuka, - demontaż istniejących krat okiennych i montaż krat wyremontowanych, - wykonanie krat okiennych nowych na wzór istniejących w elewacji od ul. B. Chrobrego na parterze i I piętrze, 2) roboty budowlane w zakresie ocieplenia elewacji: - demontaż obróbek blacharskich, rynien, rur spustowych koszy odprowadzających wodę, i innych elementów stalowych, - skucie tyków zewnętrznych nienośnych, odspojonych zawilgoconych, - oczyszczenie ciśnieniowe i zmycie zalegających nieczystości, - uzupełnienie skutych tynków, - rozebranie daszków w elewacji bocznej od ul. Św. Jadwigi, - remont studzienek przyokiennych wraz z kratami, - wykonanie izolacji przeciwwilogociowej i ocieplenie ścian piwnicznych, - wykonanie docieplenia elewacji w technologii lekko mokrej, - wymiana podokienników zewnętrznych we wszystkich oknach, - wykonanie kolorystyki elewacji - wykonanie obróbek blacharskich, montaż rynien, koszy, rur spustowych i in., 3) roboty budowlane w zakresie dachów: - wszystkie kominy nadmurować, kominy przyległe do ścian attykowych i szczytowych ocieplić, - wykonanie ocieplenia dachów ( stropodachu ) od zewnątrz w technologii natrysku o gr.11cm, - wykonanie powłoki ochronnej zabezpieczającej ocieplenie przed uszkodzeniami mechanicznymi, - wykonanie ocieplenia dwóch zadaszeń nad wejściami do budynku, 4) roboty budowlane w zakresie instalacji wentylacji i instalacji chłodniczej: - przebicie otworów w ścianach, stropach, - demontaż instalacji wentylacji, - montaż instalacji wentylacji z urządzeniami i obudowa kanałów wentylacyjnych - montaż instalacji chłodniczej wraz z urządzeniami, 5) roboty budowlane w zakresie instalacji wody. - wymiana istniejącej instalacji wody zimnej i cyrkulacji w ziemi między budynkiem Zarządu Nieruchomości Miejskich, a budynkiem w którym mieści się Izba Celna, - wykonanie przebudowy istniejących podejść do baterii, które wyposażone są w podgrzewacze elektryczne, - montaż podgrzewaczy ciepłej wody użytkowej, 6) roboty budowlane w zakresie instalacji centralnego ogrzewania w ziemi: - rozebranie nawierzchni istniejącej pod wykopy, - wykonanie wykopów, - demontaż istniejących rurociągów, - ułożenie rurociągów z rur preizolowanych, - ponowne ułożenie nawierzchni, 7) roboty budowlane w zakresie instalacji centralnego ogrzewania w budynku: - demontaż instalacji c.o. wraz z grzejnikami, - montaż instalacji c.o. i grzejników stalowych jedno, dwu trzy płytowych, - badanie szczelności na zimno, na gorąco oraz regulacja działania instalacji, 8) roboty budowlane w zakresie instalacji elektrycznych. - wykonanie zasilania wentylacji, - wykonanie tablic rozdzielczych, - wymiana oświetlenia (demontaż i montaż) na energooszczędne na drogach komunikacyjnych pozbawionych oświetlenia dziennego (I piętro, II piętro) - wykonanie instalacji kabli grzewczych na dachu budynku - badania i pomiary instalacji skuteczności zerowania, pomiar natężenia oświetlenia,wraz z wszelkimi robotami towarzyszącymi związanymi z wykonaniem robót określonych w pkt 1-8 powyżej Szczegółowy zakres robót określa dokumentacja projektowa wykonana przez Biuro Projektowe "AKAPIT" Brzeg ul. Pierwszej Brygady 40, zawierająca dokumentację techniczną, opis robót, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiar robót, stanowiąca integralna część umowy. Zamawiający posiada wszelkie decyzje i zezwolenia niezbędne do prawidłowej realizacji robót. Lokalizacja budowy: Miasto Brzeg, działki nr 423/3, 83/1, 423/2, 423/5 , obręb Centrum, jednostka ewidencyjna Brzeg. Wykonawca zobowiązany będzie do prowadzenia robót bez wyłączenia obiektu z użytkowania, do zabezpieczenia budynku przed uszkodzeniami i zapewnienia bezpiecznego dojścia do obiektu i bezpieczne użytkowanie tego obiektu podczas prowadzenia robót. Za wszelkie uszkodzenia wyrządzone podczas realizacji zadania odpowiada Wykonawca. Wykonawca będzie zobowiązany do ich naprawienia, w przypadku odmowy Zamawiający zleci wykonanie napraw na koszt Wykonawcy. Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania remontu instalacji centralnego ogrzewania w pomieszczeniach użytkowanych przez Zarząd Nieruchomości Miejskich po zakończeniu sezonu grzewczego 2017/2018, natomiast pozostałe roboty budowlane związane z przedmiotem zamówienia może realizować zgodnie z zapisami w umowie do dnia 30.09.2018r. Wykonawca zobowiązany będzie do rozpoczęcia robót od nieużytkowanych pomieszczeń w piwnicy i na parterze. Przy realizacji przedmiotu umowy Wykonawca jest zobowiązany do zastosowania wyłącznie takich wyrobów budowlanych, które zostały wprowadzone do obrotu zgodnie z obowiązującymi przepisami oraz odpowiadają wymogom dokumentacji projektowej oraz szczegółowym specyfikacjom technicznym wykonania i odbioru robót, w tym w szczególności spełniają warunki określone w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 roku o wyrobach budowlanych (Dz.U. z 2016r. poz.1570) oraz ustawie z dnia 7 lipca 1994r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2016r. poz.290 z późn. zm.). Cechy materiałów muszą być jednorodne i wykazywać zgodność z określonymi wymaganiami, a rozrzuty tych cech nie mogą przekraczać dopuszczalnego przedziału tolerancji. Jeżeli w niniejszym SIWZ, dokumentacji projektowej, przedmiarach robót pojawią się ewentualne wskazania znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to określają one minimalny standard jakości materiałów lub urządzeń przyjętych do wyceny. Wykonawca w takim przypadku może zaoferować przedmioty "równoważne", a obowiązek udowodnienia równoważności, zgodnie z art. 30 ust. 5 ustawy Pzp, należy do Wykonawcy. Wykonawca udziela Zamawiającemu 60 miesięcznej gwarancji jakości i 60 miesięcznej rękojmi za wady na roboty objęte niniejszą umową. Bieg terminu gwarancji i rękojmi za wady rozpoczyna się od daty odbioru końcowego przedmiotu umowy. Odpowiedzialność Wykonawcy z tytułu udzielonej gwarancji i rękojmi za wady obejmuje wady wykonanych robót jak i wady materiałów użytych do wykonania przedmiotu umowy. Okres gwarancji jakości i rękojmi za wady ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego na skutek wad przedmiotu umowy Zamawiający nie mógł z niego skorzystać. Jeżeli Wykonawca z racji swoich zobowiązań wymieni w okresie gwarancji jakości części rzeczy objętych przedmiotem umowy, to termin gwarancji jakości w stosunku do tych części rozpoczyna swój bieg z dniem przekazania ich Zamawiającemu. Wykonawca w dniu podpisania protokółu odbioru zobowiązuje się przekazać Zamawiającemu dokument gwarancyjny, który stanowi załącznik nr 2 do umowy.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45421000-4


Dodatkowe kody CPV: 45410000-4, 45443000-4, 45421100-5, 45331100-7, 45231100-6, 45231110-9, 45450000-6, 45321000-3, 45332200-5, 45231300-8, 45331210-1, 45331200-8, 45331230-7, 45310000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1278913.60
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Zakład Usługowo-Produkcyjny TAKAR Andrzej Karaś
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Dąbrowskiego 28
Kod pocztowy: 49-340
Miejscowość: Lewin Brzeski
Kraj/woj.: opolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 1559413.09
Oferta z najniższą ceną/kosztem 1559413.09
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1577002.79
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.