eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › "Dostawa systemu do realizacji e-usług wdrażanych w ramach projektu pn.Zwiększenie dostępu do cyfrowych usług publicznych na terenie Miasta Zawiercie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-31

Ogłoszenie nr 500006362-N-2017 z dnia 31-07-2017 r.

Gmina Zawiercie: "Dostawa systemu do realizacji e-usług wdrażanych w ramach projektu pn.: Zwiększenie dostępu do cyfrowych usług publicznych na terenie Miasta Zawiercie

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Zamówienie współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 2. "Cyfrowe Śląskie " Działanie 2.1. "Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych"

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 76935-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


Informacje dodatkowe:
nie dotyczy


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Zawiercie, Krajowy numer identyfikacyjny 51596800000, ul. ul. Leśna 2, 42400 Zawiercie, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 49 41 267, e-mail zamowieniapubliczne@zawiercie.eu, faks 32 67 22 684.
Adres strony internetowej (url): www.zawiercie.eu
Adres profilu nabywcy: nie dotyczy
Adres strony internetowej, pod którym można uzyskać dostęp do narzędzi i urządzeń lub formatów plików, które nie są ogólnie dostępne:
nie dotyczy

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

"Dostawa systemu do realizacji e-usług wdrażanych w ramach projektu pn.: Zwiększenie dostępu do cyfrowych usług publicznych na terenie Miasta Zawiercie

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.30.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest "Dostawa systemu do realizacji e-usług wdrażanych w ramach projektu pn. Zwiększenie dostępu do cyfrowych usług publicznych na terenie Miasta Zawiercie" obejmującego: zwiększenie dostępności usług publicznych oraz dostosowanie Gminy Zawiercie do istniejącego zapotrzebowania na innowacyjne rozwiązania związane z rozpowszechnieniem usług i aplikacji dla obywateli. Wraz z wykorzystaniem Internetu oraz technologii informacyjno - komunikacyjnych (ICT) na terenie Gminy kontynuowana będzie idea budowy i rozwoju społeczeństwa informacyjnego. W ramach przedsięwzięcia wdrożonych zostanie 14 e-usług na 3 i 5 poziomie dojrzałości. - Usługi w zakresie personalizacji - POZIOM DOJRZAŁOS?CI 5: 1) Podatek od nieruchomości od osób fizycznych, z możliwością składania i otrzymywania spersonalizowanych elektronicznych formularzy wraz z możliwością realizacji elektronicznych płatności. 2) Podatek od nieruchomości od podmiotów prawnych, z możliwością składania spersonalizowanych elektronicznych formularzy wraz z możliwością realizacji elektronicznych płatności. 3) Podatek rolny, z możliwością składania spersonalizowanych elektronicznych formularzy wraz z możliwością realizacji elektronicznych płatności. 4) Podatek leśny, z możliwością składania spersonalizowanych elektronicznych formularzy wraz z możliwością realizacji elektronicznych płatności. 5) Podatek od środków transportu, z możliwością składania spersonalizowanych elektronicznych formularzy wraz z możliwością realizacji elektronicznych płatności. 6) Opłata za wywóz odpadów komunalnych, z możliwością składania spersonalizowanych elektronicznych formularzy wraz z możliwością realizacji elektronicznych płatności. 7) Opłata za zezwolenia na sprzedaż alkoholu, z możliwością składania spersonalizowanych elektronicznych formularzy wraz z możliwością realizacji elektronicznych płatności. 8) Opłata za reklamę, z możliwością składania spersonalizowanych elektronicznych formularzy wraz z możliwością realizacji elektronicznych płatności. 9) Wniosek o rozłożenie na raty podatku oraz zaległości podatkowych wraz z możliwością realizacji elektronicznych płatności. 10) Wniosek o odroczenie terminu płatności podatku lub zaległości podatkowej wraz z możliwością realizacji elektronicznych płatności. 11) Wysyłka informacji spersonalizowanej informacyjnej lub dotyczącej konieczności podjęcia konkretnych działań np. wygaśniecie terminu obowiązywania zezwolenia na sprzedaż alkoholu, konieczność złożenia deklaracji etc. - Usługi w zakresie dwustronnej interakcji - POZIOM DOJRZAŁOS?CI 3: 1) Ewidencja oraz wyszukiwarka e-rejestry stowarzyszenia - udostępnianie informacji na wniosek klienta. 2) Ewidencja oraz wyszukiwarka e-rejestry zgłoszenia budowlane - udostępnianie informacji na wniosek klienta. 3) Zgłaszanie uszkodzeń dróg i informacji o przeszkodach na drodze, dostąp do przekazanych zgłoszeń i odpowiedzi Urzędu o planowanych lub już zrealizowanych czynnościach w reakcji na zgłoszenie. W ramach realizacji projektu planowana jest realizacja następujących działań: 1) Integracja e-usług z zewnętrznymi systemami informatycznymi oraz z wewnętrznymi systemami dziedzinowymi Urzędu Miasta. 2) Uruchomienie 14 e-usług o 3 i 5 stopni dojrzałości dotyczących obsługi kwestii finansowych, konsultacji społecznych, budżetu obywatelskiego. Zintegrowana platforma e-usług publicznych będzie dedykowana dla wszystkich interesantów Urzędu: mieszkańców, przedsiębiorców czy pracowników Urzędu. Proponowane e-usługi będą zorientowane na użytkownika (UX). Platforma stanowić będzie front - end całego rozwiązania oferującego e-usługi publiczne w oparciu o dane przetwarzane w systemach dziedzinowych stanowiących back - end rozwiązania. Dodatkowo w ramach portalu będzie można skierować interesanta na dedykowane formularze elektroniczne udostępnione na platformach elektronicznych usług publicznych ePUAP lub PUP. Podstawową cechą proponowanych e-usług będzie możliwość dokonywania płatności elektronicznych za wybrane wierzytelności oraz informowanie klientów o konieczności dokonania czynności administracyjnych. Ponadto, projekt przewiduje udostępnienie e-usług mobilnie, co sprawi, że korzystanie z e- usług będzie możliwe niezależnie od miejsca przebywania i wykorzystywanej technologii. Interfejsy graficzne będą przyjazne dla użytkownika dzięki włączeniu potencjalnych odbiorców usług do projektowania. 2. Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020, Oś priorytetowa 2. "Cyfrowe Śląskie" Działanie 2.1 "Wsparcie rozwoju cyfrowych usług publicznych." 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Zał. nr 4 do SIWZ (OPZ).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 48000000-8


Dodatkowe kody CPV: 72263000-6, 72268000-1

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

nie dotyczy

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 27/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 481842.82
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: SPUTNIK SOFTWARE SP. Z O.O.
Email wykonawcy: info@nowoczesnyurzad.pl
Adres pocztowy: ul.Górecka 30
Kod pocztowy: 60-201
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 679000.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 679000.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 679000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

nie dotyczy


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.