eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kraków › Zakup części zamiennych do parkometrów SPAZIO firmy Solari di Udine.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-31

Ogłoszenie nr 500006189-N-2017 z dnia 31-07-2017 r.

"Miejska Infrastruktura" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością: Zakup części zamiennych do parkometrów SPAZIO firmy Solari di Udine.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 541613-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500002785-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

"Miejska Infrastruktura" Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością, Krajowy numer identyfikacyjny 12307542200000, ul. ul. W. Reymonta 20, 30059 Kraków, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. 12 341 85 51, e-mail zarzad@mi.krakow.pl, faks 12 341 84 83.
Adres strony internetowej (url): https://mi.krakow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Podmiot prawa publicznego

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup części zamiennych do parkometrów SPAZIO firmy Solari di Udine.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

2/VI/2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa części do parkometrów SPAZIO wyprodukowanych przez firmę Solari di Udine. 2. Niniejsze zamówienie składa się z trzech części. 3. Każda z trzech części zamówienia stanowi osobny wykaz poszczególnych elementów (grup) takich jak: płyty główne, drukarki, czytniki monet, sejf (kaseta na monety), zasilanie (panele słoneczne), czytnik kart, modemy GPRS, obudowy. 4. Zamawiający szczegółowo opisał każdą z trzech części zamówienia oddzielnie za pomocą zakresu rzeczowego - zał. nr 5a, 5b i 5c do SIWZ.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 38.73.00.00 - Parkometry


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

1. W przypadku, gdy przed upływem okresu 12miesięcy, łączna wartość dostaw świadczonych na podstawie niniejszej umowy osiągnie kwotę ceny ofertowej, Umowa wygasa z chwilą osiągnięcia tej kwoty. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu umowy poprzez ograniczenie asortymentu lub ilości dostarczanych części zamiennych.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Zakup części zamiennych do parkometrów SPAZIO firmy Solari di Udine - zał. nr 5a do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 101955.20
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: DROPEL sp. z o.o.
Email wykonawcy: sekretariat@dropel.pl
Adres pocztowy: ul. Jurajska 13
Kod pocztowy: 32-082
Miejscowość: Bolechowice
Kraj/woj.: małopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 132793.72
Oferta z najniższą ceną/kosztem 132793.72
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 132793.72
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

1. W przypadku, gdy przed upływem okresu 12miesięcy, łączna wartość dostaw świadczonych na podstawie niniejszej umowy osiągnie kwotę ceny ofertowej, Umowa wygasa z chwilą osiągnięcia tej kwoty. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu umowy poprzez ograniczenie asortymentu lub ilości dostarczanych części zamiennych.


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Zakup części zamiennych do parkometrów SPAZIO firmy Solari di Udine - zał. nr 5b do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 138625.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 335734.65
Oferta z najniższą ceną/kosztem 335734.65
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 335734.65
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

tak


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: 221400.00

IV.8) Informacje dodatkowe:

1. W przypadku, gdy przed upływem okresu 12miesięcy, łączna wartość dostaw świadczonych na podstawie niniejszej umowy osiągnie kwotę ceny ofertowej, Umowa wygasa z chwilą osiągnięcia tej kwoty. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu umowy poprzez ograniczenie asortymentu lub ilości dostarczanych części zamiennych.


CZĘŚĆ NR: 3

NAZWA: Zakup części zamiennych do parkometrów SPAZIO firmy Solari di Udine - zał. nr 5c do SIWZ

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 75050.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 126548.55
Oferta z najniższą ceną/kosztem 126548.55
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 126548.55
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:

1. W przypadku, gdy przed upływem okresu 12miesięcy, łączna wartość dostaw świadczonych na podstawie niniejszej umowy osiągnie kwotę ceny ofertowej, Umowa wygasa z chwilą osiągnięcia tej kwoty. 2. Zamawiający zastrzega sobie prawo ograniczenia przedmiotu umowy poprzez ograniczenie asortymentu lub ilości dostarczanych części zamiennych.


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.