eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lisia Góra › Zakup energii elektrycznej czynnej na rok 2017



Ogłoszenie z dnia 2018-01-09

Ogłoszenie nr 500006172-N-2018 z dnia 09-01-2018 r.

Gmina Lisia Góra: Zakup energii elektrycznej czynnej na rok 2017

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 329654,324336,328853,320198


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
1. Gminny Ośrodek Kultury w Lisiej Górze z siedzibą w Śmignie, Śmigno 30, 33-140 Lisia Góra, NIP 9930211167, Regon 850482558 -reprezentowany przez Pana Edwarda Kędzierskiego - Dyrektora Gminnego Ośrodka Kultury w Lisiej Górze, tel. 14 678 40 87
2. Gminna Biblioteka Publiczna w Lisiej Górze, ul. 1 Maja 3, 33-140 Lisia Góra, NIP 993-02-09-897, Regon 850 475 200 - reprezentowana przez dyrektora Lucynę Gancarz, tel. 14 678 43 21
3. GMINNE CENTRUM USŁUG MEDYCZNYCH W LISIEJ GÓRZE, ul. SUCHARSKIEGO 3 A, 33-140 Lisia Góra, reprezentowane przez pełniącego obowiązki dyrektora Sławomira Kozioła, tel. 14 678 49 99, KRS 0000029884 NIP 9930188296 REGON 85177789900000
4. GMINNA SPÓŁKA KOMUNALNA SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Rolnicza 39, 33-140 Lisia Góra, reprezentowana przez prezesa zarządu Marka Filipowskiego, tel. 14 678 41 02 Numer KRS 0000127541 NIP 8730006924 REGON 85000035800000
5. KLUB SPORTOWY "UGRUPOWANIE SPORTOWE - ŚMIGNO, ŚMIGNO 76 A, 33-140 Lisia Góra, reprezentowany przez Edwarda Marcińca, tel.505529743 Numer KRS 0000044489 NIP 9930242819 REGON 85246336400000
6. KLUB SPORTOWY "ŁUKOWA", ŁUKOWA 84A, 33-140 Lisia Góra - reprezentowany przez Tadeusza Biedronia, tel. 508443354 Numer KRS 0000327275 NIP 9930079265 REGON 85165666400000
7. KLUB SPORTOWY NOWA JASTRZĄBKA-ŻUKOWICE , NOWA JASTRZĄBKA 33A, 33-151 NOWA JASTRZĄBKA - reprezentowany przez wice prezesa Grzegorza Kalisza, tel. 692492599 Numer KRS 0000303460 NIP 8731856808 REGON 85047073300000
8. Ochotnicza Straż Porażana w Lisiej Górze, ul. MIELECKA 7, 33-140 Lisia Góra - reprezentowana przez prezesa Wojciecha Taraszkę, tel. 604247953 KRS 0000033155, NIP 9930262495, REGON 851783552
9. Ochotnicza Straż Porażana w Nowej Jastrząbce, NOWA JASTRZĄBKA 156A, -151 NOWA JASTRZĄBKA - reprezentowana przez prezesa Jarosława Żurka, tel. 600751805 Numer KRS 0000023718 NIP 9930279834 REGON 85181125400000
10. Ochotnicza Straż Porażana w Śmignie, Śmigno, 33-140 Lisia Góra reprezentowana przez prezesa ZDZISŁAWA SOLAKA, tel. 535525539 KRS 0000017221, NIP 9930257525, REGON 852501768
11. Ochotnicza Straż Porażana w Zaczarniu, Zaczarnie 153B, 33-140 Lisia Góra reprezentowana przez prezesa Mariana Madeja, tel. 698541181 Numer KRS 0000018121 NIP 9930288997 REGON 85179193600000
12. Ochotnicza Straż Porażana w Brniu, Breń 27A, 33-140 Lisia Góra -reprezentowana przez prezesa Mateusza Waag, tel. 792813211 Numer KRS 0000022245 NIP 9930262383 REGON 85181140300000
13. STOWARZYSZENIE NA RZECZ OSÓB NIEPEŁNOSPRAWNYCH "CZTEROLISTNA KONICZYNKA", ul. SUCHARSKIEGO 3 A, 33-140 Lisia Góra reprezentowane przez prezesa Bożenę Mróz, tel. 146784173 Numer KRS 0000088543 NIP 9930291261 REGON 85259871000000


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Lisia Góra, Krajowy numer identyfikacyjny , ul. ul. 1-go Maja 7, 33140 Lisia Góra, woj. małopolskie, państwo Polska, tel. , e-mail zampub@lisiagora.tarnow.pl, faks .
Adres strony internetowej (url): www.lisiagora.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (który z zamawiających jest odpowiedzialny za przeprowadzenie postępowania, czy i w jakim zakresie za przeprowadzenie postępowania odpowiadają pozostali zamawiający, czy zamówienie będzie udzielane przez każdego z zamawiających indywidualnie, czy zamówienie zostanie udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających): 1. Na podstawie art. 16 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2015 r., poz. 2164 z późn. zm.) Strony wyznaczają spośród siebie Gminę Lisia Góra jako Zamawiającego, którego upoważniają do przeprowadzenia w ich imieniu i na ich rzecz postępowania o udzielenie zamówienia, o którym mowa w §1 ust. 1. 2. Gmina Lisia Góra jako Zamawiający upoważniony do przeprowadzenia postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, o którym mowa w §1 ust. 1 odpowiada w szczególności za: a) opracowanie dokumentacji przetargowej, w tym Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia, b) sporządzenie ogłoszenia o zamówieniu, c) ocenę spełnienia przez Wykonawców warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia oraz badanie i ocenę złożonych ofert, d) wybór najkorzystniejszej oferty, e) ewentualne unieważnienie postępowania, f) wszystkie inne czynności wynikające z przepisów prawa, w tym czynności podejmowane w postępowaniu odwoławczym w wypadku wniesienia przez Wykonawców środków ochrony prawa (wybór pełnomocnika do reprezentowania Stron przed Krajową Izbą Odwoławczą przy Prezesie Urzędu Zamówień Publicznych oraz przed właściwym sądem powszechnym), g) przechowanie i zabezpieczenie dokumentacji przetargowej, h) sporządzenie ogłoszenia o udzieleniu zamówienia, i) przesłanie każdej ze Stron kopii protokołu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego, j) umieszczenie zamówienia w swoim sprawozdaniu rocznym do Prezesa UZP. 3. Każda ze Stron określi wymogi merytoryczne stawiane zamówieniu w zakresie jej dotyczącym. 4. Opracowane ogłoszenie o zamówieniu i specyfikacja istotnych warunków zamówienia przed ogłoszeniem postępowania podlegać będzie akceptacji każdej ze Stron, której Strony powinny dokonać w terminie do 7 dni od dnia otrzymania projektów w/w dokumentów. Niezachowanie tego terminu równoważne będzie wyrażeniu zgody Strony na przedstawioną w projekcie treść ogłoszenia o zamówieniu i SIWZ. 5. W przypadku zgłoszenia uwag lub zastrzeżeń do projektu ogłoszenia o zamówieniu i/lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia przez poszczególne Strony, Gmina Lisia Góram w terminie do 3 dni poinformuje o ich uwzględnieniu lub zwoła spotkanie, celem ustalenia ostatecznej treści ogłoszenia o zamówieniu i/lub specyfikacji istotnych warunków zamówienia. O wszystkich istotnych dokonanych zmianach w ogłoszeniu o zamówieniu i specyfikacji istotnych warunków zamówienia zostaną poinformowane wszystkie Strony.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zakup energii elektrycznej czynnej na rok 2017

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

B.271.1.15.2016

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Zakup energii elektrycznej w rozumieniu ustawy Prawo energetyczne na potrzeby wspólnych Zamawiających oraz dla jednostek organizacyjnych o łącznym szacunkowym wolumenie 1408,92 MWh(+/- 10%) w okresie dostaw, tj. od dnia 01.01.2017 roku do dnia 31.12.2017 roku odrębnie dla każdego układu pomiarowego, jednak nie wcześniej niż po skutecznym wypowiedzeniu dotychczas obowiązujących umów dostarczania energii oraz pozytywnie przeprowadzonej procedurze zmiany sprzedawcy. Dostawa energii elektrycznej odbywać sie będzie dla potrzeb i obiektów zakwalifikowanych do 2 grup według poniższej klasyfikacji: Grupa 1 - Oświetlenie drogowe z następującym podziałem : - energia dzienna (przewidywane roczne zużycie 190,047 MWh) - energia nocna (przewidywane roczne zużycie 443,443 MWh) Grupa 2 - Lokale i obiekty inne niż oświetlenie drogowe (przewidywane roczne zużycie 775,43 MWh)

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09310000-5


Dodatkowe kody CPV: 09000000-3, 09300000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 08/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 460000.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: NOVUM S.A
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: UL. Racławicka 146
Kod pocztowy: 02-117
Miejscowość: Warszawa
Kraj/woj.: Polska

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 354278.86
Oferta z najniższą ceną/kosztem 354278.86
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 354278.86
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.