eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kielce › Konserwacja Kanału Ożarów - Wisła w km 0+000 - 16+300 (uregulowanego)

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-31

Ogłoszenie nr 500006018-N-2017 z dnia 31-07-2017 r.

Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach: Konserwacja Kanału Ożarów - Wisła w km 0+000 - 16+300 (uregulowanego)

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 537026-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Świętokrzyski Zarząd Melioracji i Urządzeń Wodnych w Kielcach, Krajowy numer identyfikacyjny 368886031300, ul. Witosa 86, 25561 Kielce, woj. świętokrzyskie, państwo Polska, tel. +48413340105 wew. 209, 309, e-mail zamowienia@szmiuw.kielce.com.pl, faks +48413340105 wew. 409.
Adres strony internetowej (url): www.szmiuw.kielce.com.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Konserwacja Kanału Ożarów - Wisła w km 0+000 - 16+300 (uregulowanego)

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ŚZMiUW.NO.NZ.2620.13.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

I. Opis przedmiotu zamówienia i miejsce realizacji przedmiotu zamówienia kod CPV: 45.24.64.00 - Roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej - roboty w zakresie ochrony przeciwpowodziowej 1. Nazwa zamówienia Konserwacja Kanału Ożarów - Wisła w km 0+000 - 16+300 (uregulowanego) 2. Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót pn.: "Konserwacja Kanału Ożarów - Wisła w km 0+000 - 16+300 (uregulowanego)". w zakresie objętym dokumentacją techniczna stanowiącą załącznik do SIWZ, polegających m.in. na: Roboty przygotowawcze: Wykoszenie roślinności ze skarp rzeki w km 0+000 - 10+446, 11+056 - 16+300 Wydobycie z dna rzeki roślin korzeniących się w km 0+000 6+400, 15+300 - 16+300 Wykoszenie roślinności z dna rzeki w km 6+400 - 10+446, 11+056 - 16+300 Roboty ziemne: Oczyszczenie mechaniczne kanału z namułu w km 6+400 - 9+600 z ręcznym rozplantowaniem wydobytego urobku, gr. warstwy namułu 0,3m - m. Czyżów - Podszyn Oczyszczenie mechaniczne kanału z namułu w km 9+600 - 10+450 wraz z odwozem wydobytego urobku, gr. warstwy namułu 0,6m - m. Podszyn Oczyszczenie mechaniczne kanału z namułu (gr. warstwy 0,3m) w km 11+056- 15+300, lokalnie gr. warstwy do 0,5m w km 11+750 - 12+100 - odwóz urobku Rozplantowanie urobku po mechanicznym odmuleniu gr. namułu 0,3m Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych PH 140 cm, stopień zamulenia 0,33 średnicy przewodu - km 9+294 m. Podszyn Oczyszczenie z namułu przepustów rurowych PH 140 cm, stopień zamulenia 0,5 średnicy przewodu - km 12+126 m. Chrapanów Oczyszczenie z namułu dwóch przepustów ramowych 400 x 200 cm, stopień zamulenia 0,33 średnicy przewodu - km 12+884 m. Suchodółka Oczyszczenie z namułu dwóch przepustów ramowych 400 x 200 cm, stopień zamulenia 0,33 średnicy przewodu - km 13+612 m. Suchodółka Dowozie gruntu na uzupełnienie gruntu wymytego przy przepuście w km. 9+294, oraz wyrw na skarpach w m. Podszyn Uzupełnieniu gruntu w wyrwach przy przyczółkach wraz zagęszczeniem i plantowaniem wypłukanego gruntu przy przepuście w km 9+294 w m. Podszyn Zasypaniu wyrw w skarpach rzeki w m. Podszyn Roboty konserwacyjne: Konserwacji barierek na przepustach Konserwacja barierek ochronnych wzdłuż drogi w m. Podszyn Do zakresu przedmiotu zamówienia należy ponadto: ? urządzenie zaplecza dla prowadzonych robót, ? zabezpieczenie robót pod względem BHP, ? zapewnienie dróg dojazdowych, ? prowadzenie nadzoru przyrodniczego Przedmiot zamówienia należy wykonać: * na warunkach określonych niniejszą SIWZ i wzorem umowy oraz zgodnie z: * warunkami Zamawiającego * obowiązującymi przepisami BHP; * warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót; * polskimi normami oraz obowiązującymi normami branżowymi, * przepisami prawa budowlanego * zasadami wiedzy technicznej. 3. Wymóg zatrudnienia na podstawie umowy o pracę. a) Zgodnie z art. 29 ust. 3a ustawy p. z. p. Zamawiający określa w całym okresie realizacji zamówienia wymóg zatrudnienia przez Wykonawcę lub odpowiednio przez podwykonawcę na podstawie umowy o pracę na co najmniej pół etatu osób, które będą bezpośrednio realizować przedmiot zamówienia, tj. będą wykonywały czynności podane pod lit b". b) Czynności (osób bezpośrednio wykonujących zamówienie) niezbędne do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: - roboty ziemne - roboty przygotowawcze - roboty konserwacyjne c) W nawiązaniu do określonego wyżej wymogu zatrudnienia na umowę o pracę osób dla bezpośredniej realizacji zamówienia przez zatrudnienie na podstawie umowy o pracę należy rozumieć zatrudnienie na podstawie: umowy o pracę w rozumieniu ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r., poz. 1502 ze zm.) lub właściwych przepisów państwa członkowskiego Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. d) Wymagany okres zatrudnienia osób rozpoczyna się od momentu rozpoczęcia realizacji przedmiotu zamówienia, a kończy z dniem zakończenia realizacji przedmiotu zamówienia (umowy). Dla Podwykonawcy okres ten liczony jest od dnia zaakceptowania przez Zamawiającego podwykonawcy, do momentu zakończenia realizacji prac przewidzianych do wykonania w podwykonawstwie. e) Zatrudnienie przy realizacji zamówienia powinno trwać do końca jego realizacji. W przypadku rozwiązania stosunku pracy przed zakończeniem tego okresu, Wykonawca lub podwykonawca będzie obowiązany do zatrudnienia na to miejsce innej osoby. Zamawiający ma prawo w każdym okresie realizacji zamówienia zwrócić się do Wykonawcy o przedstawienie dokumentacji zatrudnienia wymaganych osób, bądź zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, zaś wykonawca ma obowiązek przedstawić ją niezwłocznie Zamawiającemu. f) Wykonawca dla swoich pracowników, jak także w odniesieniu do Podwykonawców będzie zobowiązany prowadzić ewidencję czasu pracy zatrudnionych pracowników dokumentującą świadczenie pracy w celu realizacji przedmiotu zamówienia i przedstawić ją na każde żądanie Zamawiającego. g) Wykonawca w terminie do 5 dni od początku terminu wymaganego okresu zatrudnienia, o którym mowa pod lit. "a" i na każde żądanie Zamawiającego będzie zobowiązany przedstawić Zamawiającemu wykaz osób, jak i do wglądu zanonimizowane umowy o pracę (lub inne akty świadczące o nawiązaniu stosunku pracy) osób zatrudnionych w związku z wypełnieniem warunku realizacji zamówienia. h) Wykonawca winien zagwarantować w każdej umowie z podwykonawcą, spełnienie warunków wynikających z zastosowania art. 29 ust. 3a ustawy Pzp. i) Wykonawca, zobowiązany jest w ciągu 5 dni roboczych po upływie każdego miesiąca przedłożyć Zamawiającemu, raport w przedmiocie spełnienia, warunków zatrudnienia pracowników wymaganych przez Zamawiającego, z podaniem nazwiska i imienia każdego pracownika Wykonawcy (z podziałem na ewentualnych podwykonawców) oraz okresu czasu pracy wymaganych osób zatrudnionych przy wykonaniu zamówienia. j) W przypadku wątpliwości, co do treści w/w raportu Zamawiający zastrzega sobie prawo do kontroli sposobu wykonania zamówienia poprzez zbadanie rzeczywistych warunków jego wykonania. 4. SIWZ wraz załącznikami zwane są dalej dokumentacją przetargową.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45246400-7


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 308024.87
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 6
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 6
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: Rejonowy Związek Spółek Wodnych
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: ul. Koseły 22/219
Kod pocztowy: 27-600
Miejscowość: Sandomierz
Kraj/woj.: świętokrzyskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 147777.16
Oferta z najniższą ceną/kosztem 147777.16
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 369000.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.