eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Białystok › Remont pomieszczeń kuchennych wraz z zapleczem magazynowym w budynku Szkoły Policealnej Nr 1 Ochrony Zdrowia przy ul. Ogrodowej 23 w Białymstoku."

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2017-07-31

Ogłoszenie nr 500005999-N-2017 z dnia 31-07-2017 r.

Szkoła Policealna Nr 1 Ochrony Zdrowia w Białymstoku: Remont pomieszczeń kuchennych wraz z zapleczem magazynowym w budynku Szkoły Policealnej Nr 1 Ochrony Zdrowia przy ul. Ogrodowej 23 w Białymstoku."

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 527235N2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Szkoła Policealna Nr 1 Ochrony Zdrowia w Białymstoku, Krajowy numer identyfikacyjny 29000900000, ul. ul. Czackiego 8, 15268 Białystok, woj. podlaskie, państwo Polska, tel. 85 742 18 81, e-mail medstuzaw@wp.pl, faks 85 742 18 81.
Adres strony internetowej (url): www.sp1oz.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: szkoła policealna

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Remont pomieszczeń kuchennych wraz z zapleczem magazynowym w budynku Szkoły Policealnej Nr 1 Ochrony Zdrowia przy ul. Ogrodowej 23 w Białymstoku."

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Zakres robót budowlanych obejmuje a) prace rozbiórkowe i przygotowawcze: 􀀀 demontaż istniejących parapetów z lastrico 􀀀 demontaż drewnianych ościeży drzwiowych 􀀀 demontaż blaszanych narożników 􀀀 demontaż istniejących drzwi wewnętrznych 􀀀 demontaż okien w pom. 1/15, 1/16 i 1/17 􀀀 likwidacja luksferów w pom. 1/16, 1/17 i 1/11 􀀀 demontaż istniejących okien podawczych w pom. zmywalni i wydawalni 􀀀 likwidacja metalowych okratowań drzwi zewnętrznych 􀀀 likwidacja zabudowy drewnianej w holu klatki schodowej (parter) 􀀀 demontaż fragmentu istniejącej balustrady na klatce schodowe demontaż opraw oświetleniowych 􀀀 demontaż przewodów i urządzeń niesprawnych instalacji 􀀀 rozbiórka fragmentów ścian działowych 􀀀 demontaż istniejących posadzek z lastrico, płytek cementowych i linoleum 􀀀 likwidacja istniejących okładzin ceramicznych na ścianach 􀀀 demontaż kratek ściekowych w pom. 1/11, 1/12,1/13 􀀀 likwidacja cokołu z lastrico na klatce schodowej i holu 􀀀 likwidacja progu w pom. 1/9 􀀀 powiększenie otworów drzwiowych w ścianach 􀀀 wymiana istniejących kratek wentylacyjnych 􀀀 demontaż istn. wywiewek wentylacyjnych i wyrzutni powietrza 􀀀 wykonanie projektowanych otworóww ścianach zewnętrznych b) prace remontowo - budowlane: 􀀀 montaż nadproży 􀀀 zamurowania otworów drzwiowych 􀀀 poszerzenie istniejących otworów drzwiowych 􀀀 zamurowanie istniejących otworów dachowych po likwidacji wyrzutni powietrza 􀀀 naprawa powłoki dachowej w miejscu demontażu wyrzutni powietrza 􀀀 zamurowanie wnęk okiennych w pom. 1/15, 1/16, 1/17. 􀀀 przemurowanie ścianek według opisu na rysunkach archbud. 􀀀 budowa szachtu w celu lokalizacji kanałów wentylacyjnych 􀀀 wykonanie projektowanych otworów w ścianach zewnętrznych 􀀀 wykonanie nowych posadzek z okładzin ceramicznych/gresowych 􀀀 wykonanie nowych okładzin ściennych 􀀀 wymurowanie nowych ścian działowych w pom. 1/3 (celem poszerzenia korytarza), oraz w pom. 1/5 i 1/6 􀀀 naprawę spękań, szpachlowanie i malowanie ścian, 􀀀 wymianę parapetów na konglomerat gr. 3cm 􀀀 wymianę drzwi wewnętrznych 􀀀 montaż urządzeń sanitarnych 􀀀 wymianę dwóch okien podawczych 􀀀 wymiana okna podawczego śluzy towarowej 􀀀 wymiana istniejących czerpni ściennych 􀀀 montaż okna podawczego w pom. 1/9 􀀀 montaż nowej wykładziny obiektowej z PCV w pom. 1/4 􀀀 montaż nowych punktów świetlnych, wymiana osprzętu 􀀀 wymiana kratek wentylacyjnych 􀀀 montaż fragmentu nowej balustrady w obrębie klatki schodowej (parter) 􀀀 montaż zew. jednostki klimatyzacyjnej 􀀀 montaż skraplacza 􀀀 montaż dachowej wyrzutni powietrza na izolowanym cokole wykonanie nowej instalacji elektrycznej w bruzdach ściennych oraz kanałów kablowych w posadzce (wg proj. instalacji elektrycznych). 􀀀 wykonanie nowych instalacji sanitarnych - wodno - kanalizacyjnych (wg proj. instalacji sanitarnych).

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45.21.42.20 - Roboty budowlane w zakresie szkół średnich


SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17/07/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 454886.03
Waluta pln

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT:

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ZAKŁAD BUDOWLANY WALDEMAR KOZŁOWSKI
Email wykonawcy: waldek.1@wp.pl
Adres pocztowy: WŁOŚCIAŃSKA 105
Kod pocztowy: 15-199
Miejscowość: BIAŁYSTOK
Kraj/woj.: podlaskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 454886.03
Oferta z najniższą ceną/kosztem 454886.03
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 454886.03
Waluta: pln

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.