eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sulejów › Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych będących w zarządzie Gminy Sulejów na terenie Gminy Sulejów w sezonie 2017/2018

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2018-01-08

Ogłoszenie nr 500005083-N-2018 z dnia 08-01-2018 r.

Gmina Sulejów: Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych będących w zarządzie Gminy Sulejów na terenie Gminy Sulejów w sezonie 2017/2018

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 629005-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Gmina Sulejów, Krajowy numer identyfikacyjny 59064832700000, ul. ul. Konecka 42, 97330 Sulejów, woj. łódzkie, państwo Polska, tel. 446 102 500, e-mail zamowienia@sulejow.pl, faks 446 162 551.
Adres strony internetowej (url): www.bip.sulejow.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Zimowe utrzymanie dróg gminnych i wewnętrznych będących w zarządzie Gminy Sulejów na terenie Gminy Sulejów w sezonie 2017/2018

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

ZP.271.33.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1.Przedmiotem zamówienia będzie wykonanie usługi, polegającej na utrzymaniu w przejezdności dróg poprzez odśnieżanie jezdni dróg gminnych i wewnętrznych będących w zarządzie Gminy Sulejów, parkingów, placów, skwerów, zatoczek, posypywanie jezdni i chodników materiałami do usuwania śliskości zimowej oraz zwalczanie i zapobieganie gołoledzi, oblodzenia, zlodowaceń, w razie potrzeby wywozu śniegu na zlecenie Zamawiającego oraz pracach porządkowych po sezonie zimowym na terenie Gminy Sulejów. 2.Przedmiot zamówienia został podzielony na 2 części (rejony), stanowiący załączniki do niniejszej specyfikacji: - Załącznik Nr 1a - Część I - Rejon I WYKAZ ULIC ZIMOWEGO UTRZYMANIA NA TERENIE REJONU I GMINY SULEJÓW; - Załącznik Nr 1b - Część II - Rejon II WYKAZ ULIC ZIMOWEGO UTRZYMANIA NA TERENIE REJONU II GMINY SULEJÓW; 3. Zamawiający dopuszcza składania ofert częściowych. 4. W przypadku udziału Wykonawcy w dwóch częściach, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania odpowiedniej ilości sprzętu dla danego zamówienia. 5. Pozostałe drogi wewnętrzne będące własnością gminy będą utrzymywane na polecenie koordynatora zimowego utrzymania dróg. 6. Na drogach gminnych i wewnętrznych Zamawiający wymaga zapewnienia niżej wymienionych standardów zimowego utrzymania zgodnie z wytycznymi zawartymi w Zarządzeniu Nr 46 Ministra Transportu i Gospodarki Morskiej z dnia 25 października 1994 r. w sprawie zasad odśnieżania i usuwania gołoledzi na drogach publicznych (Dz. U. z 1994 r. Nr 10, poz. 20 z późn. zm.): o Standard V - drogi na terenie gminy (sołectwa); o Standard VI - pozostałe odcinki dróg (na dodatkowe Zlecenie Zamawiającego). 7. Za 1 km bieżącego utrzymania uważa się doprowadzenie do danego standardu drogi na całej szerokości pasa (łącznie z chodnikami i ciągami pieszo-jezdnymi) bez względu na ilość przejazdów danego sprzętu na danej drodze oraz ilość użytego sprzętu. 8. Zamawiający wymaga, aby w ramach zimowego utrzymania dróg Wykonawca odśnieżał oraz posypywał jezdnię na całej długości oraz szerokości pasa drogowego materiałami do usuwania śliskości zimowej zakupionymi przez Wykonawcę. Zakup materiałów do zwalczania śliskości zimowej Wykonawca zobowiązany jest zapewnić we własnym zakresie i na własny koszt przez cały okres trwania umowy. 9. W trakcie trwania sezonu zimowego Wykonawca musi być w stanie gotowości (sprzętowej i materiałowej) do wykonania zleconych prac 24 godziny na dobę, w każdy dzień tygodnia. 10. Pojazdy oraz sprzęt wraz z obsługą wskazane w ofercie Wykonawcy, powinny być przygotowane w taki sposób, aby na każde wezwanie Zamawiającego (telefoniczne) Wykonawca podstawił je w wyznaczonym miejscu i w czasie zadeklarowanym w dodatkowym kryterium pozacenowym: czas rozpoczęcia akcji. Po zakończeniu sezonu zimowego Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania usługi polegającej na pracach porządkowych obejmujących sprzątanie dróg na koszt własny. Wykonawca przedłoży Zamawiającemu kartę przekazania odpadów powstałych na skutek sprzątania dróg (dot. zużytego piasku i soli oraz innych zanieczyszczeń). 11. Rozliczenie za wykonane usługi dokonywane będzie w okresach miesięcznych na podstawie potwierdzonych, przez przedstawiciela Zamawiającego lub osobę przez niego upoważnioną, kart pracy sprzętu z prowadzonej "Akcji Zima". 12. Zamawiający będzie płacił Wykonawcy wynagrodzenie za wykonaną usługę według faktycznie zrealizowanego zakresu prac i cen jednostkowych określonych w ofercie. Wykonawca wystawiał będzie faktury na koniec każdego miesiąca (o ile w miesiącu tym usługa będzie faktycznie wykonana). 13. Termin płatności faktury 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego prawidłowo wystawionej faktury wraz z potwierdzonymi kartami pracy sprzętu. SPRZĘT I CZAS PRACY Sprzęt, jaki przewiduje się do wykorzystania w celu prowadzenia "Akcji Zima" na terenie Gminy Sulejów: - pługopiaskarki samochodowe -2 szt. - pługopiaskarki ciągnikowe - 1 szt. - koparko - ładowarka - 1 szt. - pojazd z pługiem o szerokości do 1,5 m do odśnieżania chodników, np. mikrociągnik - 1 szt. SŁUŻBY: 1. Decyzję o rozpoczęciu i zakończeniu sezonu podejmował będzie Burmistrz Sulejowa. Upoważnionym do koordynowania "Akcji Zima" przedstawicielem Zamawiającego będzie osoba dostępna pod nr telefonu 500 271 903. 2. Kierowanie przez koordynatora "Akcji Zima" polegać będzie na nadzorze i kierowaniu działań poszczególnych jednostek pracujących w celu zapewnienia przejezdności dróg. Koordynator ma prawo i obowiązek wydać odpowiednie polecenia kierowcom i operatorom sprzętu biorącym udział w "Akcji Zima". Wszystkie polecenia i uwagi Koordynatora muszą być potwierdzone w formie zapisu w dzienniku prowadzenia "Akcji Zima". Koordynator ma obowiązek dokładnego prowadzenia zapisów w dzienniku "Akcji Zima" w formie chronologicznej. W dzienniku należy zapisywać wszystkie zdarzenia, które miały miejsce podczas prowadzonej akcji. W warunkach wymagających zimowego utrzymania dróg sprzęt pracował będzie w systemie ciągłym dwuzmianowym. Wykonawca zobowiązany jest utrzymywać w stałej dyspozycji sprzęt do zwalczania śliskości i odśnieżania. Na wypadek obfitych opadów śniegu planuje się interwencyjne użycie sprzętu ciężkiego takiego jak koparko-ładowarka, spycharka. W przypadku awarii sprzętu Wykonawca ma obowiązek w ciągu 2 godzin zegarowych podstawić sprzęt zastępczy. 3. Czas zimowego utrzymania dróg należy potwierdzić każdorazowo przez przedstawiciela Zamawiającego lub osobę przez niego upoważnioną (np. sołtys, radny). UTRZYMANIE CHODNIKÓW: 1. Na mocy ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach (t.j. Dz. U z 2017 r. poz. 1289) właściciele oraz zarządcy nieruchomości zostali zobowiązani do utrzymania na terenie objętych ich własnością - czystości i porządku. W myśl art. 5 ust 1 pkt. 4 wyżej wskazanej ustawy właściciel i zarządcy nieruchomością są zobowiązani do oczyszczania ze śniegu i lodu oraz usuwania błota i innych zanieczyszczeń z chodników położonych wzdłuż ich nieruchomości. Gmina Sulejów jako zarządca drogi utrzymywała będzie tylko nawierzchnie chodników na terenach niewymienionych w art. 5 ust 1 do ustawy. 2. Gmina Sulejów jako zarządca będzie utrzymywała tylko nawierzchnie chodników wzdłuż dróg gminnych, lokalnych i wewnętrznych, które nie przylegają bezpośrednio do posesji. 3. Utrzymanie chodników wraz z dojściami do przejść dla pieszych w okresie zimowym następuje w okresach występowania zjawisk atmosferycznych, charakterystycznych dla okresu zimowego: opady śniegu, deszczu lub mżawki powodującej gołoledź, spadków temperatur z dodatnich na ujemne lub ujemnych na dodatnie. 4. Występujące śliskości na powierzchni chodników należy likwidować poprzez posypywanie mieszanką piasku z solą drogową. 5. Usuwanie śniegu i lodu z nawierzchni chodników oraz z dojść do przejść dla pieszych należy wykonywać na bieżąco i gromadzić w pryzmy w sposób umożliwiający ruch pieszy i pojazdów. 6. Niedopuszczalne jest odkładanie śniegu z chodników na jezdnię. W przypadku nagromadzenia się zbyt dużych pryzm utrudniających ruch pieszy, ograniczających widoczność, zalegające pryzmy śniegu i lodu należy wywieźć poza pas drogowy. 7. W przypadku występowania opadów śniegu lub śliskości w porze dziennej, tj. w godz. 4.00 ÷ 17.00, Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usług w taki sposób, aby umożliwić bezpieczne poruszanie się pieszych po chodnikach w czasie trwania tych zjawisk. 8. W przypadku wystąpienia opadów śniegu i śliskości w porze nocnej tj. od godz. 17.00 ÷ 4.00 (następnego dnia), Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usług w taki sposób, aby do godz. 7.00 (dnia następnego) umożliwić bezpieczne poruszanie się pieszych po chodnikach. 9. Po każdorazowym wystąpieniu opadów śniegu lub śliskości w porze dziennej, tj. w godz. 4.00 ÷ 17.00, wykonawca zobowiązany jest do wykonywania usług w taki sposób, aby umożliwić bezpieczne poruszanie się pieszych po chodnikach w czasie trwania tych zjawisk. 10. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność za szkody powstałe wobec osób trzecich, powstałe w wyniku wykonania usług objętych umową oraz za szkody materialne wynikłe podczas wykonywania usług. 11. Wykonawca usług zgłasza koordynatorowi każdorazowe przystąpienie do wykonania usług. 12. Każdorazowe przystąpienie do wykonania usług wymaga akceptacji koordynatora. 13. Wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania instrukcji oraz wskazówek Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest do oczyszczenia nawierzchni chodników wraz z wywozem zanieczyszczeń po zakończeniu sezonu zimowego utrzymania chodników w terminie do 30.04.2018 r. ZWALCZANIE ŚLISKOŚCI: 1. Do celów zwalczania śliskości zimowej należy stosować sól kamienną lub we właściwych proporcjach jej odpowiedniki (tj. od 4:1 do 3:1 g/m2 mieszaniny piasku i soli według Załącznika nr 1 do Rozporządzenia Ministra Środowiska z dnia 27 października 2005 r. w sprawie rodzajów i warunków stosowania środków jakie mogą być używane na drogach publicznych oraz na ulicach i placach) oraz materiały uszarstniające tj. mieszaninę kruszywa odsianego o frakcji 0-2 mm (piasek). Materiał uszorstniający i sól zostaną zakupione przez Wykonawcę, który przedstawi odpowiednie certyfikaty materiałów dopuszczające je do stosowania. 2. W miejscach szczególnych takich jak: skrzyżowania, łuki pionowe i poziome, przystanki itp. należy zwalczać śliskość za pomocą mieszanki piasku i soli lub, jeśli zajdzie konieczność, soli. INNE: 1. Po zakończeniu sezonu zimowego Wykonawca zobowiązany będzie do wykonania usługi polegającej na pracach porządkowych obejmujących sprzątanie dróg i oczyszczenie wpustów ulicznych na własny koszt. Do prac porządkowych Wykonawca przystąpi w terminie do 14 dni od pisemnego powiadomienia przedstawiciela Zamawiającego o zakończeniu sezonu zimowego utrzymania dróg.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

tak

II.5) Główny Kod CPV: 90620000-9


Dodatkowe kody CPV: 90630000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

CZĘŚĆ NR: 1

NAZWA: Rejon I

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 167863.45
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: P.U.H. Zbigniew Ogłoza
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Kłudzice 69
Kod pocztowy: 97-330
Miejscowość: Sulejów
Kraj/woj.: łódzkie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 302145.24
Oferta z najniższą ceną/kosztem 302145.24
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 302145.24
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


CZĘŚĆ NR: 2

NAZWA: Rejon II

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 132366.64
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 1
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 241022.64
Oferta z najniższą ceną/kosztem 241022.64
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 241022.64
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.