To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2018-01-08
Ogłoszenie nr 500004968-N-2018 z dnia 08-01-2018 r.
Powiat Drawski: "Dostawa wyposażenia pracowni turystyczno - geograficznej oraz rysunku technicznego do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Czaplinku
w ramach projektu pn.: "Budowa zintegrowanego szkolnictwa zawodowego na terenie Strefy Centralnej, poprzez wzmocnienie specjalizacji regionalnych na obszarze powiatu drawskiego"
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
tak
Nazwa projektu lub programu
Budowa zintegrowanego szkolnictwa zawodowego na terenie Strefy Centralnej, poprzez wzmocnienie specjalizacji regionalnych na obszarze powiatu drawskiego, Działanie 8.9 Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe oraz uczniów uczestniczących w kształceniu zawodowym i osób dorosłych uczestniczących w pozaszkolnych formach kształcenia zawodowego w ramach Kontraktu Samorządowego
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 631065-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Powiat Drawski, Krajowy numer identyfikacyjny 330920765,
ul. Plac Elizy Orzeszkowej
3,
78-500
Drawsko Pomorskie, woj.
zachodniopomorskie, państwo
Polska, tel.
943630780, e-mail
a.gagalska@powiatdrawski.pl, faks
943630788.
Adres strony internetowej (url): www.powiatdrawski.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
"Dostawa wyposażenia pracowni turystyczno - geograficznej oraz rysunku technicznego do Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Czaplinku w ramach projektu pn.: "Budowa zintegrowanego szkolnictwa zawodowego na terenie Strefy Centralnej, poprzez wzmocnienie specjalizacji regionalnych na obszarze powiatu drawskiego"
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):in.272.7.8.2017.AG
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wyposażenia pracowni turystyczno - geograficznej oraz rysunku technicznego dla Zespołu Szkół Ponadgimnazjalnych w Czaplinku w ramach projektu pn.: "Budowa zintegrowanego szkolnictwa zawodowego na terenie Strefy Centralnej, poprzez wzmocnienie specjalizacji regionalnych na obszarze powiatu drawskiego", Działanie 8.9 "Wsparcie szkół i placówek prowadzących kształcenie zawodowe oraz uczniów uczestniczących w kształceniu zawodowym i osób dorosłych uczestniczących w pozaszkolnych formach kształcenia zawodowego w ramach Kontraktu Samorządowego". 2. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w podziale na 5 części, według poniższego harmonogramu: CZĘŚĆ I Dostawa 15 sztuk komputerów przenośnych z systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym do pracowni turystyczno - geograficznej w ZSP w Czaplinku CZĘŚĆ II Dostawa sprzętu do pracowni turystyczno - geograficznej w ZSP w Czaplinku CZĘŚĆ III Zestaw mebli biurowych do biura turystycznego do pracowni turystyczno - geograficznej w ZSP w Czaplinku CZĘŚĆ IV Dostawa 15 sztuk komputerów przenośnych z systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym i specjalistycznym do pracowni rysunku technicznego w ZSP w Czaplinku CZĘŚĆ V Dostawa sprzętu do pracowni rysunku technicznego w ZSP w Czaplinku 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. 4. Nazwy własne użyte w dokumentacji przetargowej mają charakter przykładowy. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert z produktami i rozwiązaniami równoważnymi. Przez "równoważne" należy rozumieć urządzenia, sprzęt, oprogramowanie, licencje i rozwiązania o parametrach, wydajności, jakości, technologii nie gorszej niż w opisie przedmiotu zamówienia w SIWZ. 5. Wszystkie oferowane urządzenia i ich elementy muszą być fabrycznie nowe, nie eksploatowane, nie wycofane z produkcji.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
tak
II.5) Główny Kod CPV: 30213100-6
Dodatkowe kody CPV: 39151300-8, 30236000-2, 48000000-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
CZĘŚĆ NR: 1 NAZWA: Dostawa 15 sztuk komputerów przenośnych z systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym do pracowni turystyczno - geograficznej w ZSP w Czaplinku |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie prawne: Unieważnienie postępowania o zamówienie publiczne nastąpiło w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. |
|
CZĘŚĆ NR: 2 NAZWA: Dostawa sprzętu do pracowni turystyczno - geograficznej w ZSP w Czaplinku |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
9560.98
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PUH HKR Jarosław Jaśkiewicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
11210.84
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 3 NAZWA: Zestaw mebli biurowych do biura turystycznego do pracowni turystyczno - geograficznej w ZSP w Czaplinku |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu. Uzasadnienie prawne: Unieważnienie postępowania o zamówienie publiczne nastąpiło w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp. |
|
CZĘŚĆ NR: 4 NAZWA: Dostawa 15 sztuk komputerów przenośnych z systemem operacyjnym i oprogramowaniem biurowym i specjalistycznym do pracowni rysunku technicznego w ZSP w Czaplinku |
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
04/01/2018 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
54878.05
Liczba otrzymanych ofert:
2
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: PUH HKR Jarosław Jaśkiewicz
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
67305.60
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
CZĘŚĆ NR: 5 NAZWA: Dostawa sprzętu do pracowni rysunku technicznego w ZSP w Czaplinku |
|
Postępowanie / część zostało unieważnione tak Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: Uzasadnienie faktyczne: Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, ponieważ cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia. Uzasadnienie prawne: Unieważnienie postępowania o zamówienie publiczne nastąpiło w oparciu o art. 93 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp. |
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu komputerowego, akcesoriów komputerowych oraz telefonów komórkowych z akcesoriami - EURES
- Dostawa sprzętu komputerowego, realizowana w 6 częściach
- Modernizacja podjazdu dla karetek oraz przebudowa pomieszczeń na potrzeby szatni dla pracowników SOR w Powiatowym Szpitalu Specjalistycznym w Stalowej Woli w formule zaprojektuj i wybuduj
- "Budowa punktów kamerowych - realizacja 3 zadań z budżetu obywatelskiego"
- Subskrypcja wsparcia technicznego producenta do dwóch urządzeń Barracuda F400 posiadanych przez Urząd do Spraw Cudzoziemców
- Świadczenie usług utrzymania Systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów Bosflow wraz z jego rozbudową
więcej: Komputery przenośne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.