eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Pełnienie dyżurów awaryjnych

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych


To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-05

Ogłoszenie nr 500003739-N-2018 z dnia 05-01-2018 r.

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej: Pełnienie dyżurów awaryjnych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia:

nieobowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 608262-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Komunalny Zakład Gospodarki Mieszkaniowej, Krajowy numer identyfikacyjny 000515780, ul. ul. Grażyńskiego 5, 40-126 Katowice, woj. śląskie, państwo Polska, tel. 32 258 20 21-25, e-mail przetargi@kzgm.katowice.pl, faks 32 258 20 25, 41 63 167.
Adres strony internetowej (url): www.kzgm.katowice.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Jednostki organizacyjne administracji samorządowej

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Pełnienie dyżurów awaryjnych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

NZ.231.121.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Usługi

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pełnienia dyżurów awaryjnych polegających na: o przyjmowaniu zgłoszeń o zaistniałych awariach, ich usuwaniu lub zabezpieczeniu miejsc awarii powstałych w: instalacjach elektrycznych, wody zimnej, kanalizacji, instalacjach gazowych, przewodach i kanałach dymowych, spalinowych, urządzeniach grzewczych oraz szkód powstałych w obiektach w wyniku ognia, uderzenia pioruna, eksplozji i innych zdarzeń losowych w budynkach administrowanych przez Zamawiającego oraz w obrębie lokali będących własnością gminy Katowice we wspólnotach mieszkaniowych; o przyjmowaniu zgłoszeń i niezwłoczne poinformowanie o wystąpieniu awarii, szkód osoby lub służby odpowiedzialne za ich usunięcie (wskazanych w załączniku nr 7 do wzoru umowy) dotyczące w szczególności instalacji co, cwu, kotłowni gazowych, wymienników ciepła oraz opróżniania szamb. 2. Usługa będzie podlegała comiesięcznemu odbiorowi przez przedstawiciela Zamawiającego pod kątem prawidłowości świadczenia usługi - protokół odbioru stanowi podstawę wystawienia faktury. Wykonawca w ramach oferowanej ceny zapewnia własne materiały niezbędne do usuwania awarii. Wykonawca prowadzi rejestr zgłaszanych awarii i szkód oraz zobowiązany będzie do powiadamiania Zamawiającego w każdy dzień roboczy do godziny 07:30 o zaistniałych ww. zdarzeniach. Pełnienie usługi dyżuru awaryjnego telefonicznego odbywać się będzie pod przekazanym do dyspozycji Wykonawcy numerem telefonu, w dni robocze od godziny 15:00 do godziny 7:00 dnia następnego, w dni wolne od pracy i święta od godziny 7:00 do godziny 7:00 (całą dobę - 24 h ). 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa Wzór umowy wraz z załącznikami (Załącznik nr 4 do SIWZ) w tym Szczegółowy Zakres Przedmiotu Umowy stanowiący zał. nr 2 do wzoru umowy. 4. Zamawiający informuje, że w okresie 12 miesięcy jest przyjmowanych zgłoszeń z następującymi typami awarii: - instalacje elektryczne - ok. 288 zgłoszeń; - instalacje gazowe - ok. 9 zgłoszeń; - instalacje wodne (z.w., c.w.u., c.o.) i kanalizacyjne - ok. 325 zgłoszeń; - przewody i kanały dymowe, spalinowe, urządzenia grzewcze - ok. 17 zgłoszeń; - zabezpieczenie szkód powstałych w budynkach i lokalach w wyniku nagłych zdarzeń losowych (zabezpieczenie lokali, pożary i inne) - ok. 67 zgłoszeń. Każdego dnia przyjmowane są około 3 - 5 zgłoszenia, natomiast w okresie jesienno - zimowym zgłoszeń jest więcej nawet o 30-50%.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 50700000-2


Dodatkowe kody CPV: 50710000-5, 50800000-3

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

Ogłoszenie jest ogłoszeniem dodatkowym (nieobowiązkowym). Ogłoszenie o zamówieniu zostało opublikowane w Dzienniku Urzędowym Unii Europejskiej pod nr 2017/S 193-396149

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 18/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 1172718.00
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: HUNGER-BUD Sp. z o.o.
Email wykonawcy: sekretariat_hunger-bud@wp.pl
Adres pocztowy: ul. Markiefki 49
Kod pocztowy: 40-213
Miejscowość: Katowice
Kraj/woj.: śląskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 881172.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 881172.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 1025967.60
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.