eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Opinogóra Górna › Wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych wraz z zakupem środków trwałych

Treść lub zakres tego przetargu uległy zmianie. Zobacz opublikowaną do tego przetargu poprawkę.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-04

Ogłoszenie nr 500003380-N-2018 z dnia 04-01-2018 r.

Muzeum Romantyzmu: Wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych wraz z zakupem środków trwałych

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

tak
Nazwa projektu lub programu
Poprawa dostępności do zasobów kultury poprzez ich rozwój i efektywne wykorzystanie - aranżacje ekspozycji w Oranżerii Muzeum Romantyzmu w Opinogórze z zastosowaniem technologii audiowizualnych´´ współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi Priorytetowej V "Gospodarka przyjazna środowisku", Działanie 5.3 Dziedzictwo kulturowe" Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020.

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500074222-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

nie


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY


I. 1) NAZWA I ADRES:

Muzeum Romantyzmu, Krajowy numer identyfikacyjny 13045168000000, ul. ul. Z. Krasińskiego 9, 06406 Opinogóra Górna, woj. mazowieckie, państwo Polska, tel. 236 717 025, e-mail mr@muzeumromantyzmu.pl, faks 236 717 025.
Adres strony internetowej (url): www.muzeumromantyzmu.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Inny: Samorządowa Instytucja Kultury

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Wykonanie prac budowlanych i instalacyjnych wraz z zakupem środków trwałych

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

DA.25.1.5.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Roboty budowlane

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

1. Przedmiot zamówienia obejmuje m.in.: A. Roboty budowlane: 1) Roboty w zakresie burzenia, w szczególności: a) rozbiórkę nadproża w ścianie działowej; b) demontaż poręczy (z możliwością ponownego wykorzystania części poręczy); c) demontaż oświetlenia (w celu przeniesienia i ponownego wykorzystania); d) demontaż sufitu podwieszanego (wymagany do budowy nowych ścian działowych); e) demontaż dwóch sztuk (czterech skrzydeł) drzwi (w celu przerobienia i ponownego montażu). 2) Roboty murowe: a) Wykonanie podestu pod salę interaktywną (Sala S). Podest należy wykonać z bloczków z betonu komórkowego. 3) Roboty budowlano - wykończeniowe: a) wykonanie lekkiej ścianki działowej z płyt GK, w Sali A; b) wykonanie lekkiej ścianki działowej z płyt GK w Sali S. Wzmocnienie płytami OSB; c) wykonanie sufitu podwieszanego na profilach nośnych w Sali S; d) wykonanie lekkiej ścianki działowej z płyt GK w Sali C. 4) Zabudowę stolarską. 5) Usuwanie barier architektonicznych. 6) Roboty sanitarne. 7) Roboty elektryczne. B. Zakup środków trwałych: 1) Gabloty szklane z oświetleniem - 2 szt. 2) Ogród wertykalny z wyposażeniem - 1 szt.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 45400000-1


Dodatkowe kody CPV: 45310000-3, 45111300-1, 45232460-4, 45421153-1, 45453000-7, 45432000-4, 45442100-8, 45450000-6

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Zamówienie z wolnej ręki

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29/12/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 262840.55
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 1
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: PPHU Orion Robert Rochoń
Email wykonawcy:
Adres pocztowy: Karniszyn-Parcele 10a
Kod pocztowy: 09-320
Miejscowość: Bieżuń
Kraj/woj.: mazowieckie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 262605.00
Oferta z najniższą ceną/kosztem 262605.00
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 262605.00
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie art. 67 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
Zamawiający przeprowadził trzy postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie przetargu nieograniczonego. Każde z postępowań zostało unieważnione ponieważ nie została złożona żadna oferta. Z uwagi na powyższe Zamawiający - zgodnie z art 67 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp może udzielić zamówienia z wolnej ręki, jeżeli w postępowaniu prowadzonym uprzednio w trybie przetargu nieograniczonego nie zostały złożone żadne oferty a pierwotne warunki zamówienia nie zostały w istotny sposób zmienione.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.