Ogłoszenie nr 500002977-N-2018 z dnia 04-01-2018 r.
Lublin: Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Środowiskowego Hufca Pracy we Włodawie - dostawa napojów bezalkoholowych OGŁOSZENIE O ZAMIARZE ZAWARCIA UMOWY -
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Postępowanie przeprowadza centralny zamawiający
nie
Postępowanie przeprowadza podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowania
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie przez zamawiających
nie
Postępowanie jest przeprowadzane wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej
nie
Informacje dodatkowe:
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Ochotnicze Hufce Pracy Lubelska Wojewódzka Komenda, Krajowy numer identyfikacyjny 700346700000,
ul. ul. Lubomelska
42372,
20704
Lublin, woj.
lubelskie, państwo
Polska, tel.
081 5245108/09 w.13, e-mail
m.gering@ohp.pl, faks
081 5245108/09.
Adres strony internetowej (url): www.lubelskaohp.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja rządowa terenowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Środowiskowego Hufca Pracy we Włodawie - dostawa napojów bezalkoholowych
Numer referencyjny
LWK.SHP3-3.270.2.2018.WR.VI
Przed wszczęciem postępowania o udzielenie zamówienia nie przeprowadzono dialogu technicznego
II.2) Rodzaj zamówienia
Dostawy
II.3) Informacja o możliwości składania ofert częściowych:
Zamówienie podzielone jest na części:
Nie
II.4) Krótki opis przedmiotu zamówienia
(wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań):
Określenie wielkości lub zakresu zamówienia:
Zakres zamówienia obejmuje sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych [artykuły żywnościowe muszą być dopuszczone do obrotu oraz posiadać dobrą jakość. Produkty te powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w zbiorowym żywieniu. Produkty dostarczane powinny posiadać odpowiednio długi termin ważności (nie krótszy, niż 60% całkowitego okresu przydatności do spożycia)] do Środowiskowego Hufca Pracy we Włodawie - dostawa napojów bezalkoholowych.
II.5) Główny Kod CPV:
15.98.00.00 - Napoje bezalkoholowe
II.6) Całkowita wartość zamówienia
(jeżeli zamawiający podaje informacje o wartości zamówienia):
Wartość bez VAT:
Waluta:
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) Tryb udzielenia zamówienia:
Zamówienie z wolnej ręki
III.2) Podstawa prawna
Postępowanie wszczęte zostało na podstawie art. 67 . ust .1 pkt.4) ustawy Pzp.
III.3 Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami:
W dniu 14.11.2017 r, zostało wszczęte postępowanie na sukcesywną dostawę artykułów żywnościowych [artykuły żywnościowe muszą być dopuszczone do obrotu oraz posiadać dobrą jakość. Produkty te powinny odpowiadać, co do jakości, wymogom wyrobów dopuszczonych do obrotu i stosowania w zbiorowym żywieniu. Produkty dostarczane powinny posiadać odpowiednio długi termin ważności (nie krótszy, niż 60% całkowitego okresu przydatności do spożycia)] do Środowiskowego Hufca Pracy we Włodawie - 9 części, w tym:
część I - dostawa ryb przetworzonych i konserwowanych
część II dostawa warzyw, owoców mrożonych
część III - dostawa świeżych warzyw i owoców
część IV - dostawa produktów mleczarskich
część V - dostawa różnych produktów spożywczych - pozostałych
część VI - dostawa napojów bezalkoholowych
część VII - dostawa produktów zwierzęcych, mięs i produktów mięsnych
część VIII - dostawa świeżego drobiu - schłodzonego, przewożonego w lodzie, przechowywanego w temperaturze max 5oC min.2oC
część IX - dostawa pieczywa, świeżych wyrobów piekarskich i ciastkarskich
w dniu otwarcia ofert tj dnia 24.11.2017r zostało unieważnione 4 części na postawie art. 93. ust 1 pkt 1, na część I - dostawa ryb przetworzonych i konserwowanych, część II dostawa warzyw, owoców mrożonych, część VI - dostawa napojów bezalkoholowych, część VII - dostawa produktów zwierzęcych, mięs i produktów mięsnych, część VIII - dostawa świeżego drobiu - schłodzonego, przewożonego w lodzie, przechowywanego w temperaturze max 5oC min.2oC. - nie wpłynęła żadna oferta. w związku z tym Zamawiający wszczął w dniu 03.01.2018r postępowanie w trybie wolnej ręki na podst. art. 67 ust. 1 pkt. 4). w części dostawa napojów bezalkoholowych
SEKCJA IV: ZAMIAR UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
INNE PRZETARGI Z LUBLINA
- Wykonanie systemu klimatyzacji w pomieszczeniach nr 6, 7 i 14 Centrum Języka i Kultury Polskiej dla Polonii i Cudzoziemców UMCS przy w Lublinie
- Organizacja wypoczynku letniego w 2024 roku dla uczniów szkół podstawowych z terenu woj. lubelskiego, o których mowa w art. 92b ustawy o systemie oświaty, w formie 10-dniowych turnusów kolonijnych.
- Dostawa jednorazowych pojemników z formaliną
- Wykonanie w latach 2024 - 2027 okresowych przeglądów technicznych obiektów budowlanych GDDKiA Oddział w Lublinie z podziałem na 7 części.
- Wykonanie instalacji c.o. w budynku A - nadbudowa "Fizyki Starej" Wydziału Matematyki, Fizyki i Informatyki
- Wykonywanie napraw urządzeń peryferyjnych systemu "Cyfrowa Granica" na drogowych przejściach granicznych województwa lubelskiego
więcej: przetargi w Lublinie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.