eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Ostrów Wielkopolski › Dostawa energii elektrycznej na potrzeby grupy zakupowej utworzonej przez Powiat Ostrowski.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2018-01-02

Ogłoszenie nr 500000611-N-2018 z dnia 02-01-2018 r.

Starostwo Powiatowe w Ostrowie Wielkopolskim: Dostawa energii elektrycznej na potrzeby grupy zakupowej utworzonej przez Powiat Ostrowski.

OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia:

obowiązkowe

Ogłoszenie dotyczy:

zamówienia publicznego

Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej

nie

Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 610690-N-2017

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:

tak
Numer ogłoszenia: 500052740-N-2017


SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiających

tak
Należy wymienić zamawiających, którzy wspólnie przeprowadzali postępowanie oraz podać adresy ich siedzib, krajowe numery identyfikacyjne oraz osoby do kontaktów wraz z danymi do kontaktów:
Zespół Szkół Transportowo - Elektrycznych Centrum Kształcenia Ustawicznego Kazimierza Kantaka 6 63-400 Ostrów Wielkopolski
Zespół Szkół Technicznych Poznańska 43 63-400 Ostrów Wielkopolski
Zespół Szkół Usługowych Wolności 12 63-400 Ostrów Wielkopolski
Powiatowa Galeria Sztuki Współczesnej Królowej Jadwigi 10 63-400 Ostrów Wielkopolski
Powiatowy Urząd Pracy Wolności 29A 63-400 Ostrów Wielkopolski
Dom Pomocy Społecznej im. Siostry M. Benodyny Koterbianki Partyzancka 8 63-400 Ostrów Wielkopolski
Młodzieżowy Dom Kultury Wolności 10 63-400 Ostrów Wielkopolski
Zespół Szkół Specjalnych Kościuszki 5 63-400 Ostrów Wielkopolski
Bursa Szkolna im. Stefana Rowińskiego Tomczeka 34 63-400 Ostrów Wielkopolski
II Liceum Ogólnokształcące im. Władysława Reymonta Wrocławska 48 63-400 Ostrów Wielkopolski
Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie Al. Słowackiego 1C 63-400 Ostrów Wielkopolski
Powiatowy Ośrodek Wsparcia dla Dzieci i Młodzieży Upośledzonej Umysłowo, Komuny Paryskiej 14, 63-400 Ostrów Wielkopolski
Zespół Szkół Ekonomicznych Partyzancka 29 63-400 Ostrów Wielkopolski
Dom Pomocy Społecznej Kaliska 3 Psary 63-405 Sieroszewice
I Liceum Ogólnokształcące Gimnazjalna 9 63-400 Ostrów Wielkopolski
Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna Królowej Jadwigi 1 63-400 Ostrów Wielkopolski
Zespół Szkół Ogólnokształcących Wojska Polskiego 17 63-400 Ostrów Wielkopolski
Powiatowy Zarząd Dróg Staszica 1 63-400 Ostrów Wielkopolski
Zespół Szkół Muzycznych im. Krzysztofa Komedy-Trzcińskiego Al. Słowackiego 1C 63-400 Ostrów Wielkopolski
Zespół Szkół Ponadgimnazjalnych Centrum Kształcenia Ustawicznego PTR 6 63-421 Przygodzice
Zespół Szkół Budowlano - Energetycznych Wolności 23 63-400 Ostrów Wielkopolski
IV Liceum Ogólnokształcące im. Fryderyka Chopina Wojska Polskiego 17 63-400 Ostrów Wielkopolski
Starostwo Powiatowe w Ostrowie Wielkopolskim Al. Powstańców Wlkp. 16 63-400 Ostrów Wielkopolski


I. 1) NAZWA I ADRES:

Starostwo Powiatowe w Ostrowie Wielkopolskim, Krajowy numer identyfikacyjny 25086404300000, ul. al. Powstańców Wielkopolskich 16, 63400 Ostrów Wielkopolski, woj. wielkopolskie, państwo Polska, tel. 627 378 400, e-mail przetargi@powiat-ostrowski.pl, faks 627 378 433.
Adres strony internetowej (url): www.powiat-ostrowski.pl

I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:

Administracja samorządowa

I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):

Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać, który z zamawiających zawarł umowę):
Uczestnicy postępowania zgodnie ustanawiają, iż upoważnionym do przeprowadzenia postępowania i udzielenia zamówienia jest Powiat Ostrowski, reprezentowany przez Zarząd Powiatu.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:

Dostawa energii elektrycznej na potrzeby grupy zakupowej utworzonej przez Powiat Ostrowski.

Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):

RPZ.272.41.2017

II.2) Rodzaj zamówienia:

Dostawy

II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:

Przedmiotem zamówienia publicznego jest: "Dostawa energii elektrycznej na potrzeby grupy zakupowej utworzonej przez Powiat Ostrowski.Szczegółowy opis oraz zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w Załącznikach 1 do SIWZ. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia na zasadach i warunkach określonych we wzorze umowy, która stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ. Dostarczanie energii elektrycznej odbywać się będzie zgodnie z obowiązującym prawem, w szczególności na warunkach określonych przez ustawę z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo energetyczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 220 ze zm.), rozporządzeniami wykonawczymi do tej ustawy, w szczególności Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 4 maja 2007 r. w sprawie szczegółowych warunków funkcjonowania systemu elektroenergetycznego (Dz. U. z 2007 r. Nr 93, poz. 623 z późn. zm.), Rozporządzeniem Ministra Gospodarki z dnia 18 sierpnia 2011 r. w sprawie szczegółowych zasad kształtowania i kalkulacji taryf oraz rozliczeń w obrocie energią elektryczną (Dz. U. z 2013r. poz. 1200). Wykonawca będzie dostarczał energię elektryczną czynną zgodnie z obowiązującymi standardami jakościowymi obsługi odbiorców, określonymi w aktach wykonawczych wydanych na podstawie ustawy z dnia 10 kwietnia 1997 r. - Prawo Energetyczne (Dz. U. z 2017 r. poz. 220). Lista jednostek organizacyjnych i podmiotów, w imieniu i na rzecz których działa Zamawiający upoważniony została określona w Załączniku nr 8 do SIWZ. Niniejsze zamówienie nie obejmuje świadczenia usług dystrybucji energii elektrycznej. Na podstawie art. 34 ust. 5 ustawy Prawo zamówień publicznych Zamawiający przewiduje prawo opcji, które określone zostało w następujący sposób: 1) 2.061.500 kWh stanowić będzie zamówienie podstawowe, 2) 15% zamówienie podstawowego tj. 309.225 kWh, stanowić będzie zamówienie objęte prawem opcji. Uruchomienie opcji uzależnione jest od potrzeb Zamawiających. Zamawiający oświadcza, iż planowane zapotrzebowanie na energię elektryczną dla każdego punktu poboru energii elektrycznej określone jest w Załączniku nr 1 do SIWZ. Ilość stanowiąca zamówienie podstawowe jest wielkością oszacowaną dla każdego z punktów poboru energii elektrycznej, z należytą starannością w oparciu o faktyczne dotychczasowe zużycie energii elektrycznej. Powyższe dane mają charakter informacyjny, służą wyłącznie do obliczenia ceny oferty i nie mogą być podstawą jakichkolwiek roszczeń ze strony Wykonawcy. Wynagrodzenie Wykonawcy będzie obliczane według cen jednostkowych określonych w ofercie i rzeczywistego zużycia energii elektrycznej w poszczególnych punktach poboru. Zamówienie w ramach prawa opcji uruchamia się automatycznie po wykorzystaniu zamówienia podstawowego i nie wymaga jakichkolwiek działań ze strony Zamawiającego. W przypadku nie skorzystania przez Zamawiającego z prawa opcji, Wykonawcy nie przysługuje żadne roszczenie z tego tytułu. Łączne szacunkowe zapotrzebowania (zamówienie podstawowe + opcja) na dostawę energii elektrycznej wynosi 2.370.725 kWh w okresie przedmiotu zamówienia, tj. od 01.01.2018 roku do 31.12.2018 roku. Wykonawca zobowiązany jest do pełnienia funkcji podmiotu odpowiedzialnego za bilansowanie handlowe dla energii elektrycznej sprzedanej w ramach przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany posiadać obowiązujące przez cały okres realizacji niniejszego zamówienia umowy z Operatorem Systemu Dystrybucyjnego OSD, tj. ENERGA OPERATOR S.A., umożliwiające zawarcie skutecznych umów dla wszystkich punktów poboru objętych SIWZ, działającym na terenie Zamawiającego oraz pozostałych jednostek i podmiotów wskazanych w Załączniku Nr 8 do SIWZ, umożliwiające sprzedaż energii elektrycznej za pośrednictwem sieci dystrybucyjnej OSD do punktów poboru energii elektrycznej, określonych w Załączniku nr 1 do SIWZ. Zamawiający informuje, iż dla wszystkich punktów poboru energii elektrycznej procedura zmiany sprzedawcy jest przeprowadzana po raz kolejny. Wszystkie układy pomiarowo-rozliczeniowe są dostosowane są do zasady TPA. Dla wszystkich punktów poboru energii elektrycznej obowiązuje umowa sprzedaży energii elektrycznej zawarta na czas określony, bez konieczności jej wypowiadania do 31.12.2017 roku z Wykonawcą: GOEE Energia Sp. z o.o. Wszystkie punkty poboru energii elektrycznej posiadają ważne umowy o świadczenie usług dystrybucji energii elektrycznej zawarte na czas nieokreślony z Operatorem Systemy Dystrybucyjnego, tj. Energa Operator S.A. Zamawiający informuję, iż w okresie od 01.01.2018 roku do 31.12.2018 roku dla punktu poboru energii elektrycznej określonego w pozycji lp. 22 i lp. 33 zainstalowana będzie zainstalowana instalacja fotowoltaiczna o mocy zainstalowanej nie przekraczającej 10 kW. Zamawiający informuje, iż całość wyprodukowanej energii zostanie oddana na potrzeby budynku, tj. Zespołu Szkół Ekonomicznych, ul. Partyzancka 29, 63-400 Ostrów Wielkopolski. Zamawiający nie planuje sprzedaży energii elektrycznej do sieci Operatora Systemu Dystrybucyjnego. Instalacja będzie przyłączona do istniejącej instalacji punktu poboru energii elektrycznej.

II.4) Informacja o częściach zamówienia:
Zamówienie było podzielone na części:

nie

II.5) Główny Kod CPV: 09000000-3


Dodatkowe kody CPV: 09310000-5, 09300000-2

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

Przetarg nieograniczony

III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów

nie

III.3) Informacje dodatkowe:

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30/11/2017
IV.2) Całkowita wartość zamówienia

Wartość bez VAT 515632.69
Waluta PLN

IV.3) INFORMACJE O OFERTACH

Liczba otrzymanych ofert: 2
w tym:
liczba otrzymanych ofert od małych i średnich przedsiębiorstw: 2
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z innych państw członkowskich Unii Europejskiej: 0
liczba otrzymanych ofert od wykonawców z państw niebędących członkami Unii Europejskiej: 0
liczba ofert otrzymanych drogą elektroniczną: 0

IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0

IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:

nie


Nazwa wykonawcy: ENERGIA I GAZ SP. Z O.O.
Email wykonawcy: biuro@energiaigaz.pl
Adres pocztowy: UL. OBORNICKA 330, 60-689 POZNAŃ
Kod pocztowy: 60-689
Miejscowość: Poznań
Kraj/woj.: wielkopolskie

Wykonawca jest małym/średnim przedsiębiorcą:

tak

Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:

nie

Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:

nie

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM

Cena wybranej oferty/wartość umowy 634228.21
Oferta z najniższą ceną/kosztem 634228.21
Oferta z najwyższą ceną/kosztem 644434.18
Waluta: PLN

IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa

Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom

nie


Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom:

IV.8) Informacje dodatkowe:


IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ


IV.9.1) Podstawa prawna

Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.

IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu

Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

 

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.