Ogłoszenie nr 500000435-N-2018 z dnia 02-01-2018 r.
Gmina Widawa: Zakup Paliw Płynnych do pojazdów i urządzeń dla Gminy Widawa
i jej Jednostek Organizacyjnych w 2018 r.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia:
obowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy:
zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 623804-N-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych:
nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES:
Gmina Widawa, Krajowy numer identyfikacyjny 730934571,
ul. ul. Rynek Kościuszki
10,
98-170
Widawa, woj.
łódzkie, państwo
Polska, tel.
43 6721034, e-mail
poczta@widawa.pl, faks
43 6721152.
Adres strony internetowej (url): http://bip.widawa.pl
I.2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Zakup Paliw Płynnych do pojazdów i urządzeń dla Gminy Widawa i jej Jednostek Organizacyjnych w 2018 r.
Numer referencyjny(jeżeli dotyczy):RIK.271.13.2017.DK
II.2) Rodzaj zamówienia:
Dostawy
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa paliw płynnych do służbowych środków transportowych, sprzętu oraz maszyn i urządzeń będących w użytkowaniu Zamawiającego realizowana w formie bezgotówkowych tankowań na stacji paliw zlokalizowanej w odległości, liczonej po najkrótszej trasie przejazdu drogami publicznymi, do 10 km od siedziby Zamawiającego. Zamawiający dopuszcza możliwość tankowania na innych stacjach paliw Wykonawcy, jeśli będzie to korzystne dla Zamawiającego ze względów logistycznych, organizacyjnych. Stacja paliw powinna posiadać minimum dwa stanowiska do jednoczesnego tankowania benzyny bezołowiowej Pb 95 i oleju napędowego ON. Oferowane paliwa powinny spełniać wymagania jakościowe określone w Rozporządzeniu Ministra Gospodarki z dnia 9 października 2015 r. w sprawie wymagań jakościowych dla paliw ciekłych (Dz.U. z 2015 r., poz. 1680). Szacunkowe ilości paliw płynnych do pojazdów i urządzeń dla Gminy Widawa i jej Jednostek Organizacyjnych: Gminny Zakład Usług Komunalnych w Widawie, ul. Rynek Kościuszki 10, 98 - 170 Widawa 27 000 l - oleju napędowego ON ,1000 l - benzyny bezołowiowa Pb 95 Gmina Widawa, ul. Rynek Kościuszki 10, 98 - 170 Widawa 13 000 l- oleju napędowego ON 2 200l - benzyny bezołowiowa Pb 95 Środowiskowy Dom Samopomocy w Dąbrowie Widawskiej, Dąbrowa Widawska 61, 98 - 170 Widawa 10 000 l - oleju napędowego ON Termin realizacji zamówienia Od dnia 1 stycznia 2018 r. do dnia 31.12.2018r Podane ilości są wielkościami szacunkowymi, ustalonymi na podstawie przewidywanego zużycia - służącymi do kalkulacji ceny ofertowej. Ostateczna ilość zakupionego paliwa wynikać będzie z realizacji zamówienia do końca czasu trwania umowy, wg aktualnych potrzeb Zamawiającego. Niezrealizowanie zamówienia w całości przez Zamawiającego nie może być podstawą do roszczeń finansowych Wykonawcy. Pobieranie paliwa będzie polegać na sukcesywnym (uzależnionym od bieżących potrzeb Zamawiającego) tankowaniu pojazdów do zbiornika lub poborze paliwa do zbiorników przenośnych do przewożenia paliwa. Wykonawca zobowiązuje się w okresie obowiązywania umowy do utrzymania upustu zgodnie z ofertą. Wysokość zastosowanego upustu jest stała przez cały czas obowiązywania umowy. Każdorazowa sprzedaż paliwa będzie dokonywana z zastosowaniem stałego upustu podanego przez Wykonawcę w formularzu ofertowym. Wykonawca zobowiązany jest do jednoznacznej identyfikacji terminu tankowania i ilości pobranego paliwa z pojazdem, poprzez posiadanie szczegółowego wykazu wartości sprzedanych paliw oraz specyfikację dokonanych transakcji przez Zamawiającego, zawierającego co najmniej następujące dane: a) data przeprowadzenia poszczególnych transakcji, b) numer karty drogowej lub nazwisko osoby pobierającej paliwo, c) numer rejestracyjny pojazdu lub nazwa maszyny, urządzenia, d) rodzaj zatankowanego paliwa, e) ilość zatankowanego paliwa, f) cenę brutto paliwa, g) cenę brutto paliwa po uwzględnieniu rabatu. h) podpis kierowcy, pracownika Urzędu lub strażaka OSP. Wykonawca zapewni tankowanie pojazdów Zamawiającego w dni powszednie, niedziele i święta w godzinach 6- 22.
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie było podzielone na części:
nie
II.5) Główny Kod CPV: 09132100-4
Dodatkowe kody CPV: 09134100-8
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
nie
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
|
|
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA:
21/12/2017 IV.2) Całkowita wartość zamówienia
Wartość bez VAT
193240.10
Liczba otrzymanych ofert:
1
IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
nie
Nazwa wykonawcy: P.H.U.T. AGA Agnieszka Ochocka
tak Wykonawca pochodzi z innego państwa członkowskiego Unii Europejskiej:nie Wykonawca pochodzi z innego państwa nie będącego członkiem Unii Europejskiej:nie IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM
Cena wybranej oferty/wartość umowy
231747.86
Wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcy/podwykonawcom nie Wartość lub procentowa część zamówienia, jaka zostanie powierzona podwykonawcy lub podwykonawcom: IV.8) Informacje dodatkowe:
|
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie na podstawie art. ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienie wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa paliw płynnych w roku 2024/2025 na potrzeby Zakładu Komunalnego Głogówek Spółka z o.o. w Głogówku
- Dostawa paliwa wraz z najmem zbiorników na potrzeby baz LiZUD
- Bezgotówkowy zakup ON i benzyny E10, PB do samochodów służbowych, maszyn i urządzeń (kosiarki, dmuchawy, agregaty) na okres 36 miesięcy dla Narodowego Instytutu Kardiologii - 2 edycja
- "Dostawa oleju napędowego do zbiornika o pojemności 2500 litrów" na potrzeby Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Chodczu"
- Dostawa paliw płynnych oraz dodatku AdBlue do pojazdów Zespołu Transportu Medycznego oraz szpitalnego agregatu prądotwórczego, kosiarki, odśnieżarki dla ZZOZ w Wadowicach
- Dostawa dla środków transportowo-sprzętowych ekoPionki Sp. z o.o. na lata 2024/2025 oleju napędowego i benzyny bezołowiowej p5.
więcej: Benzyna bezołowiowa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.