eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Raszyn › wykonanie adaptacji budynku Domu Cechu Rzemiosł Różnych na Dom Kultury w Raszynie



Ogłoszenie z dnia 2006-09-26

POZYCJA 49985

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane Raszyn: wykonanie adaptacji budynku Domu Cechu Rzemiosł Różnych na Dom Kultury w Raszynie Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Gmina Raszyn, do kontaktów: Elżbieta Musialska, Maria Jasik - Sikorska, ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, tel. 022 7017770, fax 022 7017778, e-mail: zam.publ@raszyn.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.raszyn.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Urząd Gminy Raszyn, Elżbieta Musialska, Raszyn. ul. Szkolna 2a, 05-090 Raszyn, woj. mazowieckie, tel. 0-22 701-78-00, fax 0-22 701-78-01, e-mail: zam.publ@raszyn.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja samorządowa; Ogólne usługi publiczne. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie adaptacji budynku Domu Cechu Rzemiosł Różnych na Dom Kultury w Raszynie. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: roboty budowlane, wykonanie. Główne miejsce lub lokalizacja robót budowlanych: działka nr ew. 1152/2 o pow. 1 630 m2 w narożniku Al. Krakowskiej, ul. Krótkiej i ul. Sportowej w Raszynie. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1.Opis przedmiotu zamówienia Przedmiotem zamówienia jest wykonanie adaptacji budynku Domu Cechu Rzemiosł Różnych na Dom Kultury w Raszynie wraz z przebudową i rozbudową na działce o nr ewidencyjnym 1152/2 o pow. 1 630 m2 w narożniku Al. Krakowskiej, ul. Krótkiej i ul. Sportowej. Część przeznaczona do adaptacji i rozbudowy znajduje się w południowo- zachodnim skrzydle budynku. W skrzydle północno- wschodnim obiekt jest użytkowany. Obecna kubatura budynku 4 714 m3 po rozbudowie 6 882 m3 Obecna powierzchnia użytkowa 868 m2 po rozbudowie 1 618 m2 Obecna powierzchnia zabudowy 388 m2 po rozbudowie 594 m2 1.1. Stan istniejący Istniejący budynek wybudowany w roku 1989 jest w stanie surowym otwartym, zadaszonym. Wymaga przebudowy. Budynek posiada trzy kondygnacje (piwnica i dwie kondygnacje naziemne). Wybudowany został w technologii mieszanej: żelbetowej (podciągi, słupy, nadproża, biegi i spocznik klatki schodowej, zadaszenie hali widowiskowej) ściany zewnętrzne i wewnętrzne murowane, stropy typu Acermana. Przykrycie budynku nad częścią biurową dachem drewnianym , nad salą widowiskową kopułą żelbetową wspartą na szkielecie żelbetowym. Pokrycie na całości z blachodachówki. Brak przyłączy dla adaptowanego południowo-zachodniego skrzydła. 1.2. Stan projektowany Budynek po rozbudowie w narożniku Al. Krakowskiej i ul. Sportowej o piwnice i trzy kondygnacje nadziemne spełniać będzie funkcję Domu Kultury z salą widowiskową i reżyserką o odpowiedniej akustyce. Elewację narożną - wejście główne należy wykonać jako witrynę szklaną wysokości 13,55 m w środku zamontować windę panoramiczną. W części piwnicznej przewidziano własną kotłownię na gaz ziemny, maszynownię dźwigu i urządzenia do wentylacji Sali zajęć ruchowych zlokalizowanej na parterze. W części poddasza zlokalizowano urządzenia do klimatyzacji Sali widowiskowej, oraz urządzenia wentylacji mechanicznej. 2. Zakres robót: 2.1 Roboty rozbiórkowe i wyburzenia w części istniejącej: - wyburzenie istniejącego wejścia, klatki schodowej wraz z częścią stropu, części ścian działowych, - wybicie nowych otworów z wykonaniem nadproży i zamurowaniem starych - rozebranie i podwyższenie części dachu nad salą widowiskową, - naprawa i zabezpieczenie żelbetowych elementów konstrukcyjnych 2.2 Roboty budowlane w części dobudowanej i istniejącej: ad części dobudowanej: - wykonanie wylewanych żelbetowych ław, ścian fundamentowych, ścian zewnętrznych oraz wewnętrznych piwnic, słupów i stropów, biegów i spoczników klatki schodowej, - wykonanie ścian zewnętrznych z pustaka MAX, - wykonanie ścian wewnętrznych konstrukcyjnych i kominowych z cegły ceramicznej pełnej, - wykonanie dachu o konstrukcji krokwiowo-płatwiowej (krokwie drewniane, płatwie stalowe z IPE 160 mm), - wykonanie narożnika wejścia głównego o wysokości 13,55 m, - witryna szklana, wraz z zainstalowaniem windy panoramicznej, ad części istniejącej: - wykonanie klatki wewnętrznej o konstrukcji stalowej, - wykonanie słupów żelbetowych podpierających projektowane fragmenty stropów, - wykonanie sali widowiskowej z odpowiednio dobranych materiałów i ustrojów akustycznych, 2.3 Roboty dotyczące wykonania instalacji wewnętrznych tj. instalacji: - elektrycznej, zasilania i oświetlenia - słaboprądowej, teletechnicznej, sygnalizacji pożaru, sygnalizacji włamania i napadu, nagłaśniającej, oddymiającej, wykrywania gazu ziemnego, odgromowej strukturalnej komputerowej, c.o. (z rur PP) wraz własną kotłownią na gaz ziemny, ciepłej, zimnej wody z rur PP, kanalizacji z rur PVC, hydrantowej, wentylacji mechanicznej, wraz z instalacją ciepła technologicznego, klimatyzacji sali widowiskowej. 2.4 Roboty dotyczące wykonania przyłączy (od ul Krótkiej) tj.: - przebudowa kabli energetycznych NN istniejącego przyłącza, - przyłącze gazowe, - przyłącze kanalizacyjne, - przyłącze wodociągowe 2.5 Roboty związane z zagospodarowaniem terenu tj.: - wykonanie ogrodzenia wraz z bramami i furtkami, - wykonanie parkingu na 12 miejsc postojowych z wykonaniem chodników. - wykonanie zieleni z dosadzeniem drzew i krzewów, zainstalowanie ławek - wykonanie oświetlenia zewnętrznego - oprawy wraz z okablowaniem UWAGA: 1) Gwarancja na wykonane roboty i wbudowane materiały winna wynosić min. 3 lata. - Gwarancja na zainstalowane urządzenia i wyposażenie winna odpowiadać okresowi gwarancji udzielonej przez producenta, nie może być jednak krótsza niż 12 m-cy od daty odbioru ostatecznego przedmiotu umowy. 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Nie dotyczy. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych , sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.20.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy wypoczynkowych, sportowych, kulturalnych, hotelowych i restauracyjnych obiektów budowlanych 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Powyżej 60 000 Euro. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 24

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 45 000 zł (czterdzieści pięć tysięcy złotych) UWAGA: Wadium nie wnosi się przy składaniu wniosku, do wniesienia wadium zobowiązani będą Wykonawcy zaproszeni do składania ofert 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: 1/ Nie podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 oraz spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo Zamówień Publicznych ( Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późn. zm. ) 2/ Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień tj.: - prowadzą działalność gospodarczą na zasadach określonych w przepisach ustawy z dnia 2 lipca 2004r. o swobodzie działalności gospodarczej (Dz. U. nr 173 poz. 1807 z późn. zm.), 3/ Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj.: 3.1/ Wykażą się realizacją z należytą starannością, w okresie ostatnich 5 ( pięciu ) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie jako Główny Wykonawca (GW) min. 1 ( jednego ) zamówienia (rozpoczętego i zakończonego) o wartości nie mniejszej niż 3 mln zł brutto dotyczącego budowy, rozbudowy lub modernizacji obiektów wymienionych zgodnie z PKOB dz.12 odpowiadającego swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, popartego dokumentami potwierdzającymi, że roboty zostały wykonane należycie. Uwaga: Za termin zakończenia realizacji ustala się datę podpisania protokołu końcowego odbioru robót 3.2/dysponują osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, tj. min.: a) 1 osobą ( Kierownik Budowy ), posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności konstrukcyjno - budowlanej i wpisaną na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego posiadającą min. 5 letnie doświadczenie na stanowisku kierownika budowy, b) 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych, gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych i wpisaną na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego, c) 1 osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych i wpisaną na listę członków właściwej Regionalnej Izby Samorządu Zawodowego, 4/ Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj.: a) posiadają środki finansowe lub zdolność kredytową w wysokości co najmniej 1 mln. zł b) są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tj. działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą jak 500 tys. zł. UWAGA: W przypadku dwóch lub więcej Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia: - każdy z Wykonawców winien spełniać warunki określone w pkt. 1, 2 i 4b). W przypadku warunków określonych: - w pkt.: 3.1 - winien być on spełniony przez min. 1 ( jednego ) Wykonawcę, - w pkt. 3.2a), 3.2b), 3.2c) i 4a) - winny być one spełnione przez 1 ( jednego ) Wykonawcę lub przez wszystkich Wykonawców łącznie. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu na podstawie złożonych dokumentów zgodnie z regułą spełnia/nie spełnia. W przypadku spełnienia powyższych warunków przez większą liczbę wykonawców niż dopuszcza Zamawiający, zastosowana zostanie następująca punktacja: - za wykonanie min. 1 zamówienia - 1 pkt. - za wykonanie 2 zamówień - 2 pkt. - za wykonanie 3 zamówień - 3 pkt. - za wykonanie 4 i powyżej - 4 pkt. Do przetargu zaproszeni zostaną Wykonawcy, którzy spełnią wszystkie warunki i wykażą się największą ilością zamówień określonych w warunkach udziału w postępowaniu w pkt. 3.1. W przypadku jednakowej ilości wykazanych robót, o kolejności kwalifikacji będzie decydować wartość poszczególnych robót. Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca składa wniosek o dopuszczenie do udziału w przetargu zawierającym m.in. dokładne dane Wykonawcy a wraz z nim złożenie: 1/ oświadczenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu określone w art. 22 ust. 1 oraz, że nie podlega wykluczeniu na podst. art. 24 ust. 1 i 2 Ustawy pzp. 2/ dokumentów przewidzianych w Rozporządzeniu Prezesa Rady Ministrów z 19 maja 2006 r. § 1 ust. 1 i 2 w sprawie rodzajów dokumentów, jakich Zamawiający może żądać od Wykonawcy w celu spełnienia warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, tj.: 2.1/ Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosku/, a w przypadku spółki cywilnej - aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej lub aktualnego odpisu właściwego rejestru dla każdego ze wspólników /wystawionego nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania wniosku/. 2.2/ aktualnego zaświadczenie właściwego Naczelnika Urzędu Skarbowego /wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania wniosku/, potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2.3/ aktualnego zaświadczenia z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego /wystawionego nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania wniosku/ potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu, 2.4/ aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 4 -8 ustawy, tj. w przypadku: A/ osób posiadających polskie obywatelstwo - dokument z Krajowego Rejestru Karnego, B/ osób nie posiadających polskiego obywatelstwa - zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia określonej osoby ( zgodnie z art. 2 pkt. 9 Ustawy z dnia 13.06.2003 r. O udzielaniu cudzoziemcom ochrony na terytorium RP - kraj pochodzenia to państwo, którego obywatelem jest cudzoziemiec, a w przypadku cudzoziemca, którego obywatelstwa nie da się ustalić, lub który nie posiada obywatelstwa żadnego państwa - państwo, w którym stale zamieszkuje, /wystawione nie wcześniej, niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku/, 2.5/ aktualnej informacji z Krajowego Rejestru Karnego, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt. 9 ustawy (składają tylko podmioty zbiorowe w rozumieniu art. 2 ustawy z dnia 28 października 2002r. o odpowiedzialności podmiotów zbiorowych za czyny zabronione pod groźbą kary), /wystawioną nie wcześniej niż na 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosku/, UWAGA: Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2.1, 2.2, 2.3 lub 2.5, składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie zgłoszono upadłości, - nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie, - nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat lub składek na ubezpieczenie społeczne lub zdrowotne, albo, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w powyższej UWADZE oraz w pkt. 2.4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, 2.6/ Wykazu wykonywanych w okresie ostatnich 5 ( pięciu ) lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie zamówień, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości oraz daty i miejsca wykonania, wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie. 2.7/ Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z załączeniem odpowiednich uprawnień i aktualnych zaświadczeń o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego. 2.8/ Wykazu robót które Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcom ( wypełniany w przypadku wykonywania robót przez Podwykonawców ) 2.9/ Informacji z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej ( wystawionej nie wcześniej niż 3 m-ce przed upływem terminu składania wniosku ), w których Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej min. wymaganą wysokość środków finansowych lub zdolność kredytową (informacja winna zawierać w treści kwotę dostępnych środków ( wymagana wysokość: co najmniej 1mln zł ). 2.10/ Polisy, a w przypadku jej braku, innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, tj. działalności zgodnej z przedmiotem zamówienia, na kwotę nie niższą jak 500 tys. zł. UWAGA:W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie niniejszego zamówienia w/w dokumenty składa każdy z Wykonawców, dla udokumentowania spełnienia określonych warunków zamieszczonych w pkt. dot. \Warunków udziału w postępowaniu\.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg ograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 7 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: Opłata: 500 Waluta PLN. Warunki i sposób płatności: Przelewem lub w kasie. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.10.2006 godzina 12:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert:

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 19.09.2006.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.