eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sosnowiec › Organizacja i przeprowadzenie szkolenia wyjazdowego oraz szkolenia stacjonarnego z zakresu komunikacji interpersonalnej dla niepełnoletnich wychowanków rodzin zastępczych oraz ich opiekunów-rodziców zastępczych w ramach projektu systemowego Moda na sukces - czyli kroki w samodzielność współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII, Działania 7.1, Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-03-06

Sosnowiec: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia wyjazdowego oraz szkolenia stacjonarnego z zakresu komunikacji interpersonalnej dla niepełnoletnich wychowanków rodzin zastępczych oraz ich opiekunów-rodziców zastępczych w ramach projektu systemowego Moda na sukces - czyli kroki w samodzielność współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII, Działania 7.1, Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki.
Numer ogłoszenia: 49982 - 2015; data zamieszczenia: 06.03.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Sosnowcu , ul. 3 Maja 33, 41-200 Sosnowiec, woj. śląskie, tel. 32 2962201, faks 32 2962214.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopssosnowiec.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Organizacja i przeprowadzenie szkolenia wyjazdowego oraz szkolenia stacjonarnego z zakresu komunikacji interpersonalnej dla niepełnoletnich wychowanków rodzin zastępczych oraz ich opiekunów-rodziców zastępczych w ramach projektu systemowego Moda na sukces - czyli kroki w samodzielność współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII, Działania 7.1, Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest realizacja usług obejmujących: Organizację i przeprowadzenie szkolenia wyjazdowego oraz szkolenia stacjonarnego z zakresu komunikacji interpersonalnej dla niepełnoletnich wychowanków rodzin zastępczych oraz ich opiekunów/rodziców zastępczych w ramach projektu systemowego Moda na sukces - czyli kroki w samodzielność współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Priorytetu VII, Działania 7.1, Poddziałania 7.1.1 Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki. 2.Realizacja przedmiotu zamówienia została podzielona na dwa moduły: pierwszy wyjazdowy przewidziany w jeden z weekendów IV lub V 2015r - wyjazd w piątek o godz.15.00 za wyjątkiem 03.04 br. i 01.05 br.; powrót w niedzielę o godz.19.00 oraz drugi warsztatowy przeprowadzony w pierwszą sobotę następującą po wyjeździe weekendowym. Zakończenie realizacji całości zamówienia najpóźniej do 30.05.2015r. 3. Liczba uczestników do 20 osób. 4.Usługa została podzielona na dwa moduły: Moduł wyjazdowy Moduł warsztatowy 4.1. Opis modułu pierwszego. Adresaci zadania 4.2.Adresatami zadania są osoby: niepełnoletnie - wychowankowie rodzin zastępczych, nieaktywne zawodowo - uczące się, korzystające ze świadczeń pomocy społecznej, zagrożone wykluczeniem społecznym oraz ich opiekunowie-rodzice zastępczy. Liczba uczestników do 20 osób. 4.3.Miejsce realizacji zadania-moduł wyjazdowy. Wyjazd nastąpi w piątek o godz. 15.00 powrót w niedzielę o godz. 19.00. - 2 noclegi. Zadanie winno być zrealizowane w promieniu do 150 km od siedziby Zamawiającego, w miejscowości atrakcyjnej turystycznie. 4.4.Szkolenie wyjazdowe: Dla 20 osób podzielonych na dwie - 10 osobowe grupy, z zastrzeżeniem, że opiekun i niepełnoletni wychowanek znajdują się w tej samej grupie, w dwóch odrębnych salach szkoleniowych Zajęcia powinny być prowadzone równocześnie w dwóch grupach. Zajęcia - o charakterze warsztatowym, interaktywnym, prowadzone winny być przez psychologa w formie ćwiczeń indywidualnych i grupowych z zakresu komunikacji interpersonalnej i treningu asertywności - przewiduje się przeprowadzenie łącznie: 15 godzin zegarowych: Pierwszy dzień tj. piątek: gry i zabawy integracyjne w tym ognisko z pieczeniem kiełbasek - łącznie 3 godziny zegarowe. Zajęcia powinny mieć na celu zbudowanie atmosfery zaufania, poczucia bezpieczeństwa w grupie. Drugi dzień tj. sobota - warsztaty - łącznie 7 godzin zegarowych. Zajęcia powinny prowadzić do nabycia konkretnych umiejętności komunikowania się w relacjach rodzinnych. zajęcia powinny być prowadzone od śniadania do obiadu np. od 9.00 do 18.00 podczas zajęć należy uwzględnić przerwę obiadową 1 godzina oraz 2 przerwy kawowe po15 minut) i zawierać następującą tematykę: -zwiększenie świadomości znaczenia komunikacji niewerbalnej w kontaktach z ludźmi, wyrażanie własnych uczuć, aktywne słuchanie, skuteczna i prosta komunikacja, unikanie błędów w komunikacji, -zwiększenie zdolności zrozumiałego prezentowania swoich opinii, przekonań, myśli, poprawa umiejętności nawiązywania i utrzymania pozytywnych relacji interpersonalnych, wzrost pewności siebie w sferze kontaktów interpersonalnych, poznanie własnych mocnych i słabych stron w zakresie komunikacji. integracja grupowa z wykorzystaniem atrakcji turystycznych danej miejscowości (z uwzględnieniem wieku i możliwości uczestników szkolenia) - zajęcia w terenie, odreagowanie napięcia emocjonalnego, wspólne wyjście do aqua parku, kręgielni, kina itp. Trzeci dzień tj. niedziela - łącznie 5 godzin zegarowych np. od 9.00 do 14.00. Zajęcia powinny zawierać: elementy treningu asertywności, sztuka mówienia (nie) bez poczucia winy, wyrażanie się poprzez komunikaty JA klucz długofalowego porozumienia, trening podstawowych zachowań asertywnych ,odgrywanie scenek odmawiania, stanowienia i obrony własnych granic oraz wyrażania próśb, asertywność w ciele, przekonujący język ciała, ćwiczenie postawy, głosu, gestów i mimiki. 5.Opis modułu drugiego: Organizacja i prowadzenie zajęć warsztatowych: 5.1. Adresaci zadania: Adresatami zadania są osoby: niepełnoletnie - wychowankowie rodzin zastępczych, nieaktywne zawodowo - uczące się, korzystające ze świadczeń pomocy społecznej, zagrożone wykluczeniem społecznym oraz ich opiekunowie/rodzice zastępczy. Liczba uczestników do 20 osób z zastrzeżeniem, iż w szkoleniu stacjonarnym udział mogą wziąć wyłącznie osoby, które wzięły udział w szkoleniu wyjazdowym. 5.2. Szkolenie warsztatowe powinno obejmować: 5.2.1. Przeprowadzenie zajęć warsztatowych, stacjonarnych z zakresu komunikacji interpersonalnej i treningu asertywności. pogłębiających zdobytą wiedzę podczas szkolenia wyjazdowego - w 2 grupach 10 osobowych. 5.2.2. Dwie grupy będą jednocześnie uczestniczyć w zajęciach trwających 6 godzin dydaktycznych - 45 minutowych, w dwóch odrębnych salach szkoleniowych, z zastrzeżeniem, że opiekun i niepełnoletni wychowanek znajdują się w tej samej grupie. 5.3. Miejsce i czas realizacji zadania: 5.3.1 Szkolenie powinno być zrealizowane na terenie miasta Sosnowca w promieniu maksymalnie do 2 km od centrum miasta. Jako punkt centrum Zamawiający przyjmuje dworzec główny PKP w Sosnowcu. W pierwszą sobotę następującą po wyjeździe weekendowym. Zamówienie powinno być zrealizowane w godzinach od 08.00 do 15.00. 6.Wymagany termin zakończenia całości realizacji zadania 30.05.2015r. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia w zakresie modułu pierwszego i drugiego zamieszczono w załączniku nr 1 do SIWZ..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego 80.51.10.00 - Usługi szkolenia personelu 55.10.00.00 - Usługi hotelarskie 63.00.00.00 - Usługi dodatkowe i pomocnicze w zakresie transportu, usługi biur podróży .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.05.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

  • przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunku.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunku.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował potencjałem technicznym tj: Wykonawca dysponuje ośrodkiem, który będzie posiadał: a) zaplecze socjalne i sanitarne przygotowane do przyjmowania grup szkoleniowych, b) miejsce niezbędne do zorganizowania ogniska oraz gier i zabaw integracyjnych, c) pokoje mieszkalne 2 osobowe z pełnym węzłem sanitarnym, wyposażone w jednoosobowe miejsca do spania, z dostępem do sieci WI-FI, telewizorem i radiem. Wykonawca w zakresie modułu pierwszego wyjazdowego dysponuje lub będzie dysponował 2 salami, każda z nich jest/ma: a) wyposażona w odpowiednią liczbę miejsc siedzących i stolików, b) wyposażona w odpowiednie oprzyrządowania techniczne tj.: aparaturę audiowizualną, rzutnik, tablicę flipchart z kompletem mazaków, c) przystosowana pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym i bhp do prowadzenia szkoleń, d) znajdująca się na terenie ośrodka, w którym będą zakwaterowani uczestnicy, e) nie będąca jednocześnie salą jadalną, f) posiada dostęp do źródeł prądu, g) możliwość swobodnego przestawiania krzeseł i stołów, h) optymalne warunki prowadzenia zajęć szkoleniowych w grupie 10 osobowej + trener, i) odpowiednie oświetlenie: dostęp światła dziennego oraz całodobowe oświetlenie umożliwiające swobodne i bezpieczne dla wzroku czytanie, j) miejsce na umieszczenie serwisu kawowego dla uczestników/uczestniczek szkoleń, k) odpowiednie zabezpieczenie przed promieniowaniem słonecznym zapewniające komfort uczestnictwa i prowadzenia zajęć, l) sala nie może znajdować się w piwnicy, suterenie lub poddaszu, ł) w sali nie mogą znajdować się słupy, kolumny lub inne elementy, które utrudniają prowadzenie zajęć, m) ogrzewana przy spadku temperatury na zewnątrz poniżej 10 °C n) o powierzchni co najmniej 25 m2, Wykonawca w zakresie modułu drugiego warsztatowego dysponuje 2 salami, każda z nich jest/ma: a) wyposażona w odpowiednią liczbę miejsc siedzących i stolików b) wyposażona w odpowiednie oprzyrządowania techniczne tj.: aparaturę audiowizualną, rzutnik, tablicę flipchart z kompletem mazaków, c) przystosowana pod względem sanitarnym, przeciwpożarowym i bhp do prowadzenia szkoleń, d) na terenie Sosnowca w promieniu maksymalnie do 2 km od centrum miasta, przy czym za punkt orientacyjny w centrum miasta przyjmuje się dworzec główny PKP e) posiada dostęp do źródeł prądu, f) możliwość swobodnego przestawiania krzeseł i stołów, g) optymalne warunki prowadzenia zajęć szkoleniowych w grupie 10 osobowej + trener, h) odpowiednie oświetlenie: dostęp światła dziennego oraz całodobowe oświetlenie umożliwiające swobodne i bezpieczne dla wzroku czytanie, i) miejsce na umieszczenie serwisu kawowego dla uczestników/uczestniczek szkoleń, j) odpowiednie zabezpieczenie przed promieniowaniem słonecznym zapewniające komfort uczestnictwa i prowadzenia zajęć, k) sala nie może znajdować się w piwnicy, suterenie lub poddaszu, l) w sali nie mogą znajdować się słupy, kolumny lub inne elementy, które utrudniają prowadzenie zajęć, ł) ogrzewana przy spadku temperatury na zewnątrz poniżej 10 °C m) o powierzchni co najmniej 25 m2 Formularz wykazu potencjału technicznego stanowi załącznik nr 8 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie załączonego wykazu potencjału technicznego metodą spełnia-nie spełnia

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonywania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami tj: Zamawiający uzna warunek za spełniony jeśli Wykonawca wykaże, iż dysponuje lub będzie dysponował 2 trenerami z wykształceniem wyższym magisterskim, psychologicznym, którzy przeprowadzili co najmniej 4 szkolenia o tematyce treningi komunikacji interpersonalnej i treningi asertywności w okresie trzech lat przed dniem wszczęcia niniejszego postępowania. Podane wymagania będzie spełniać każda ze wskazanych w wykazie osób i tylko osoby spełniające wymagania będą prowadzić zajęcia podczas szkolenia wyjazdowego i szkolenia stacjonarnego. Formularz wykazu stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. Zamawiający dokona oceny spełnienia warunku na podstawie załączonego wykazu osób metodą spełnia-nie spełnia

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie precyzuje szczegółowo warunku.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. Wykonawca podaje jako podstawę do dysponowania potencjałem technicznym np.: własność, umowa najmu, umowa użyczenia itp.; potencjałem osobowym np.: umowa o pracę, umowa zlecenia, umowa o dzieło itp. Jeśli Wykonawca nie dysponuje potencjałem osobowym lub technicznym i będzie polegał na zasobach innych podmiotów wpisuje wówczas np. umowa przedwstępna lub umowa przyrzeczenia udostępnienia potencjału technicznego lub osobowego itp. i odpowiednio załącza do oferty pisemne zobowiązanie podmiotów, potwierdzające, iż oddają do dyspozycji potencjał techniczny lub osobowy na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia - Formularz załącznik nr 9 i/lub 9.1 do SIWZ lub inny dokument w oryginale potwierdzający prawo do dysponowania potencjałem technicznym lub osobowym na czas wykonywania zamówienia. Pełnomocnictwo wymagane w przypadku gdy do reprezentowania Wykonawcy upoważniona jest osoba inna niż wskazana w aktualnym odpisie z właściwego rejestru. Formularz pełnomocnictwa stanowi załącznik nr 6 do SIWZ

III.7)

ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50% pracowników stanowią osoby niepełnosprawne - należy przedłożyć oświadczenie wykonawcy o zatrudnianiu ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych, lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 70
  • 2 - Doświadczenie trenerów - 30

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zakazuje się wprowadzania istotnych zmian w umowie z naruszeniem art. 144 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, z zastrzeżeniem ust. 4 niniejszego paragrafu. 4. Zamawiający przewiduje możliwość zmiany umowy w formie pisemnej pod rygorem nieważności tylko w sytuacji: a) zmiany osób posiadających uprawnienia, odpowiednie kwalifikacje i doświadczenie do należytego wykonania zamówienia z zastrzeżeniem § 1 ust. 4 niniejszej umowy. Dopuszcza się możliwość zmian personalnych odnośnie osób stanowiących kadrę, o której mowa w ust. 3, po uzyskaniu zgody Zamawiającego. Wykonawca zobowiązany jest zwrócić się do Zamawiającego z pisemnym wnioskiem o wyrażenie zgody na taką zmianę załączając do niego informację potwierdzającą posiadanie uprawnień, kwalifikacji oraz doświadczenia osób - zastępców zgodnych z wymaganiami Zamawiającego określonymi w załączniku nr 6 do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.sosnowiec.bip.info.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Specyfikację Istotnych Warunków Zamówienia można uzyskać w Dziale Zamówień Publicznych i Administracji ul. 3 Maja 33 Sosnowiec, piętro I pok. 224..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 17.03.2015 godzina 11:30, miejsce: Kancelaria ul. 3 Maja 33 Sosnowiec, pokój 115 parter..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: PROJEKT WSPÓŁFINANSOWANY ZE ŚRODKÓW UNII EUROPEJSKIEJ Z EUROPEJSKIEGO FUNDUSZU SPOŁECZNEGO W RAMACH PRIORYTETU VII DZIAŁANIE 7.1. PODDZIAŁANIA 7.1.1. PROGRAMU OPERACYJNEGO KAPITAŁ LUDZKI..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.