eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tuchola › Dostawa masy mineralno - asfaltowej układanej na zimno

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-12-04

Tuchola: Dostawa masy mineralno - asfaltowej układanej na zimno
Numer ogłoszenia: 499732 - 2013; data zamieszczenia: 04.12.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 468870 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg Powiatowych w Tucholi, ul. Przemysłowa 6, 89-500 Tuchola, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 052 5590112, faks 052 5590112.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa masy mineralno - asfaltowej układanej na zimno.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa mieszanki mineralno - asfaltowej układanej na zimno wraz z transportem do siedziby Zamawiającego, spełniającej wymagania: A. WYMAGANIA DLA DOSTAWY: 1) Mieszanka mineralno - asfaltowa układana na zimno musi być przystosowana do całorocznych robót utrzymaniowych nawierzchni drogowych, głownie do: remontów cząstkowych, usuwania skutków przekopów i przełomów, deformacji nawierzchni drogowych oraz uzupełniania ubytków nawierzchni. 2) Mieszanka musi mieć zastosowanie w temperaturze otoczenia: od -15 stopni C lub niższej do +30 stopni C lub wyższej. 3) Mieszanka musi być urabialna w temperaturze 5 stopni C lub niższej. 4) Mieszanka musi być pakowana w workach do 30 kg, przygotowana na paletach do mechanicznego rozładunku. Mieszanka musi posiadać kartę charakterystyki produktu oraz zaświadczenie niezależnego podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym tj.: Aprobatę Techniczną wydaną przez IBDM lub równoważny dokument albo Certyfikat Zakładowej Kontroli Produkcji. B. WARUNKI DOSTAWY: 1) Szacunkowe zapotrzebowanie Zamawiającego: do 300 ton z zastrzeżeniem, że w przypadków wystąpienia resztówki do ilości 300 ton, której transport będzie nieuzasadniony ekonomicznie, dopuszcza się zmniejszenie dostawy o tą ilość. 2) Dostawy będą odbywać się zgodnie z potrzebami Zamawiającego, Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć przedmiot zamówienia do siedziby Zamawiającego na ul. Przemysłową 6, 89 - 500 Tuchola, w godzinach 7.00 - 15.00, w wyjątkowych sytuacjach, po uzgodnieniu z Zamawiającym, dostawy mogą odbyć się w innych godzinach. Dostawa powinna być zrealizowana nie później niż w ciągu 3 dni roboczych od dnia zgłoszenia przez Zamawiającego zapotrzebowania na przedmiot zamówienia lub w innym terminie uzgodnionym przez strony. C. OBOWIĄZKI WYKONAWCY Do obowiązków Wykonawcy należy: 1) zapewnienie dostaw przedmiotu zamówienia o wymaganych parametrach zgodnie z zapotrzebowaniem Zamawiającego; 2) zapewnienie transportu przedmiotu zamówienia do siedziby Zamawiającego; 3) dysponowanie sprzętem pozwalającym zrealizować przedmiot zamówienia; 4) dysponowanie osobami pozwalającymi zrealizować przedmiot zamówienia; 5) posiadanie środków finansowych lub zdolności kredytowej pozwalającej zrealizować przedmiot zamówienia; 6) pokrycie wszelkich opłat i kar nałożonych na Wykonawcę przez właściwe podmioty, organy i instytucje za złamanie prawa, przekroczenie norm i przepisów w trakcie realizacji umowy oraz zawinione zaniedbania; 7) terminowe wykonanie dostaw; 8) wystawienie faktury za wykonaną dostawę; 9) zgłoszenie podwykonawców. Wykonawca zobowiązuje się do współdziałania z Zamawiającym w każdej fazie realizacji przedmiotu zamówienia w celu zapewnienia niezakłóconego przebiegu realizacji umowy. 2. Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień CPV: 44.11.37.00 - 2 Materiały do naprawiania nawierzchni drogowych.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44.11.37.00-2.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 7.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Emul-Drog S.C., ul. Wojska Polskiego 64, 86-105 Świecie, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 160837,09 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 168633,00

  • Oferta z najniższą ceną: 168633,00 / Oferta z najwyższą ceną: 193725,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.