eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Płock › Wydzielenie i zabezpieczenie ppoż. klatek schodowych w budynku Domu Pomocy Społecznej Mikołajki w Goślicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-03-13

Płock: Wydzielenie i zabezpieczenie ppoż. klatek schodowych w budynku Domu Pomocy Społecznej Mikołajki w Goślicach
Numer ogłoszenia: 49955 - 2009; data zamieszczenia: 13.03.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Płocki reprezentowany przez Zarząd Powiatu w Płocku , ul. Bielska 59, 09-400 Płock, woj. mazowieckie, tel. 024 2676800, faks 024 2676848.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatplocki.bip.org.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wydzielenie i zabezpieczenie ppoż. klatek schodowych w budynku Domu Pomocy Społecznej Mikołajki w Goślicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiot zamówienia:1.Wykucie starych drzwi 2.Rozkucie otworów drzwiowych 3.Osadzenie nadproży 4.Dostawa i montaż drzwi wewnętrznych EI 30 5.Wykonanie ścianek działowych 6.Naprawa podłóg i posadzek po robotach budowlanych 7.Wykonanie tynków i gładzi 8.Malowanie ścian i sufitów 9.Wykonanie wentylacji mechanicznej klatki schodowej 10.Wykonanie instalacji elektrycznej oddymiającej klatki schodowej 11.Wykonanie w budynku systemu sygnalizacji pożarowej 12.Wyposażenie dróg ewakuacyjnych pionowych i poziomych w oświetlenie awaryjne, ewakuacyjne i kierunkowe 13.Podłączenie systemu sygnalizacji pożarowej do monitoringu pożarowego najbliższej Jednostki Państwowej Straży Pożarnej. 2.Szczegółowy zakres robót określają kosztorysy nakładcze w branżach: budowlanej, instalacyjnej (hydranty); sanitarnej i elektrycznej; roboty uzupełniające; system sygnalizacji pożaru oraz przedmiar robót w branży elektrycznej, a opis wykonania zawarty jest w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót 3. Z uwagi na wskazanie w dokumentacji projektowej oraz w kosztorysach nakładczych znaków towarowych i nazw producentów - Zamawiający informuje, że dopuszcza składanie ofert w których poszczególne urządzenia bądź materiały wymienione w dokumentacji projektowej i kosztorysach nakładczych mogą być zastąpione urządzeniami bądź materiałami równoważnymi. Za urządzenia bądź materiały równoważne Zamawiający uzna te, które posiadają te same parametry techniczne i jakościowe, a zastosowanie ich w żaden sposób nie wpłynie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań technicznych przewidzianych w dokumentacji projektowej i warunkach zawartych w pozwoleniu na budowę. 4. Okres gwarancji i rękojmi - 36 miesięcy na roboty budowlane, na urządzenia zgodnie z gwarancją producenta. Zamawiający informuje, iż nie jest możliwe całkowite wykwaterowanie mieszkańców DPS Mikołajki w Goślicach na czas wykonywania robót, miejsce i czas wykonywania robót i ich etapowanie będzie uzgadniane na bieżąco przez przedstawicieli stron, pomieszczenia będą udostępnianie kolejno w sposób zapewniający ciągłą kontynuację i bezkolizyjny przebieg robót, a Wykonawca zobowiązuje się wykonywać roboty w sposób zapewniający w maksymalnym stopniu bezpieczeństwo i spokój mieszkańców..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.52.10 - Roboty budowlane w zakresie domów opieki społecznej 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.07.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 4 000,00 zł. (słownie: cztery tysiące złotych)

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wy?konania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: a) wykonali w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, minimum dwie roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia oraz przedstawią dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane należycie; b) dysponują osobami z uprawnieniami budowlanymi do kierowania robotami budowlanymi w zakresie: konstrukcyjno - budowlanym, elektrycznym i sanitarnym wpisanymi na listę członków Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa, ubezpieczonymi od odpowiedzialności cywilnej; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej za?pewniającej wykonanie zamówienia, 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, Ocena spełnienia powyższych warunków dokonana będzie przez Zamawiającego na podstawie złożonych przez Wykonawców dokumentów i oświadczeń określonych w siwz z których jednoznacznie musi wynikać, iż w/w warunki Wykonawca spełnił, stosując formułę -spełnia - nie spełnia-..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty i oświadczenia: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; b) wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem danych zleceniodawcy, wartości oraz daty i miejsca wykonania robót, oraz załączenie dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane należycie - minimum 2 roboty budowlane - wg załącznika nr 3 do siwz;c) wykaz osób, którymi dysponuje lub będzie dysponował Wykonawca i które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności - wg załącznika nr 4 do siwz; d) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, jeżeli w wykazie, o którym mowa w pkt. c), Wykonawca wskazał osoby, którymi będzie dysponował - wg załącznika nr 4a do siwz; e) dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia tj.: kserokopie uprawnień budowlanych do kierowania robotami w specjalnościach: konstrukcyjno - budowlanej, elektrycznej i sanitarnej oraz kserokopie aktualnych zaświadczeń członka Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa zgodnie z ustawą z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów; f)oświadczenie Wykonawcy, że spełnia warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 wskazanej ustawy - druk załącznika nr 2 do siwz; Ponadto Wykonawca winien złożyć: g) dokument potwierdzający wpłacenie wadium zgodnie z opisem zawartym w siwz, h) kosztorys ofertowy - 2 egzemplarze, drugi egzemplarz nie spięty z ofertą, i) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w przypadku gdy o udzielenie zamówienia ubiegają się Wykonawcy wspólnie składający ofertę (konsorcja, spółki cywilne). Pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną: fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, wszelka korespondencja prowadzona będzie z Pełnomocnikiem. Jeżeli oferta konsorcjum zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający może przed zawarciem umowy wezwać Pełnomocnika do przedstawienia umowy regulującej współpracę tych Wykonawców. Zamawiający bezwzględnie wymaga, aby umowa regulująca współpracę podmiotów występujących wspólnie (konsorcja, spółki cywilne): 1) określała przedsiębiorców odpowiedzialnych za złożoną ofertę i wykonanie zamówienia oraz określała ich odpowiedzialność solidarną przed Zamawiającym z tytułu wykonania umowy, 2)była zawarta na czas minimum trwania umowy o zamówienie publiczne powiększony o okres obowiązywania gwarancji i rękojmi, 3) upoważniała jednego z członków konsorcjum lub spółki cywilnej - głównego partnera (lidera) jako osobę prawną i reprezentującą wskazaną osobę fizyczną do występowania w imieniu każdego z pozostałych partnerów we wszystkich sprawach związanych z ofertą oraz umową, 4)stwierdzała, że partnerzy będą odpowiedzialni za całość podjętych zobowiązań w ramach realizacji zadania (za niewykonanie lub nienależyte wykonanie zadania, również w okresie rękojmi i gwarancji). Wykonawcy występujący wspólnie zobowiązani są złożyć niżej wymienione oświadczenia i dokumenty: - Wspólnie składane są: oferta i dokumenty wymienione w pkt 1 lit c, d, e, g, h, i. Ofertę i w/w dokumenty podpisują wszyscy członkowie konsorcjum lub pełnomocnik w imieniu całego konsorcjum. Odrębnie każdy Wykonawca składa: - oświadczenie i dokumenty wymienione w pkt 1 lit. a, b, f, przy założeniu, iż warunki określone w pkt 1 lit. b spełni przynajmniej jeden Wykonawca. W/w dokumenty i oświadczenie podpisuje każdy z partnerów konsorcjum w imieniu swojej firmy. 2. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w: 1) pkt. 1 lit. a) siwz składa dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzający, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. Dokument w tym zakresie powinien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w w/w pkt. 1) zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.powiatplocki.bip.org.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Zespół Ekonomiczny Szkół w Płocku, ul. Bielska 59, 09-400 Płock p.408.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 03.04.2009 godzina 10:00, miejsce: W siedzibie Zamawiającego w Kancelarii p.212 codziennie: pn,wt,śr,czw: w godz. 8:00-15:00, piątek 8:00-16:30.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.