To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2017-03-23
Ogłoszenie nr 49954 - 2017 z dnia 2017-03-23 r.
Lubicz: Przedmiotem zamówienia jest remont jezdni dróg gruntowych i gruntowych utwardzonych , który obejmuje 86,50 km dróg gminnych o powierzchni 302 772,50m2 na terenie miejscowości gminy Lubicz, polegający na mechanicznym wzruszeniu nawierzchni, zryciu kłami równiarki, mechanicznym profilowaniu, równaniu równiarkami samobieżnymi, zagęszczeniu walcami statycznymi samojezdnymi ogumionymi min.10 ton i walcami samojezdnymi metalowymi wibracyjnymi min. 10 ton wraz z miejscowym wzmocnieniem konstrukcji jezdni kruszywem drogowym w ilości 4000 ton wraz z robotami towarzyszącymi oraz z dostawą 8200 ton kruszyw drogowych przeznaczonych do remontu .
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA -
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego
Zamówienie dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej
nie
Nazwa projektu lub programuZamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych:
tak
Numer ogłoszenia: 34201-2017
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
Postępowanie zostało przeprowadzone przez centralnego zamawiającego
nie
Postępowanie zostało przeprowadzone przez podmiot, któremu zamawiający powierzył/powierzyli przeprowadzenie postępowanianie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie przez zamawiającychnie
Postępowanie zostało przeprowadzone wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiejnie
W przypadku przeprowadzania postępowania wspólnie z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej - mające zastosowanie krajowe prawo zamówień publicznych::Informacje dodatkowe:
I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Dróg, Gospodarki Mieszkaniowej i Komunalnej w Lubiczu, krajowy numer identyfikacyjny
87172575700000, ul.
ul. Toruńska
,
87162
Lubicz, państwo
Polska, woj.
kujawsko-pomorskie, tel.
566 782 709, faks
566 782 709, e-mail
drogi@lubicz.pl
Adres strony internetowej (URL): www.lubicz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO:
Administracja samorządowa
I.3) WSPÓLNE UDZIELANIE ZAMÓWIENIA (jeżeli dotyczy):
Podział obowiązków między zamawiającymi w przypadku wspólnego udzielania zamówienia, w tym w przypadku wspólnego przeprowadzania postępowania z zamawiającymi z innych państw członkowskich Unii Europejskiej (jeżeli zamówienie zostało udzielone przez każdego z zamawiających indywidualnie informacja w sekcji I jest podawana przez każdego z zamawiających, jeżeli zamówienie zostało udzielone w imieniu i na rzecz pozostałych zamawiających w sekcji I należy wskazać który z zamawiających zawarł umowę):
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Przedmiotem zamówienia jest remont jezdni dróg gruntowych i gruntowych utwardzonych , który obejmuje 86,50 km dróg gminnych o powierzchni 302 772,50m2 na terenie miejscowości gminy Lubicz, polegający na mechanicznym wzruszeniu nawierzchni, zryciu kłami równiarki, mechanicznym profilowaniu, równaniu równiarkami samobieżnymi, zagęszczeniu walcami statycznymi samojezdnymi ogumionymi min.10 ton i walcami samojezdnymi metalowymi wibracyjnymi min. 10 ton wraz z miejscowym wzmocnieniem konstrukcji jezdni kruszywem drogowym w ilości 4000 ton wraz z robotami towarzyszącymi oraz z dostawą 8200 ton kruszyw drogowych przeznaczonych do remontu .
Numer referencyjny (jeżeli dotyczy):ZDG.271.522.1.2017
II.2) Rodzaj zamówienia:Roboty budowlane
II.3) Krótki opis przedmiotu zamówienia (wielkość, zakres, rodzaj i ilość dostaw, usług lub robót budowlanych lub określenie zapotrzebowania i wymagań ) a w przypadku partnerstwa innowacyjnego - określenie zapotrzebowania na innowacyjny produkt, usługę lub roboty budowlane:1.Remont jezdni dróg gruntowych i gruntowych utwardzonych w 2017 r. który obejmuje 86,50 km dróg gminnych o powierzchni 302 772,50m2 na terenie miejscowości gminy Lubicz, polegający na mechanicznym wzruszeniu nawierzchni, zryciu kłami równiarki, mechanicznym profilowaniu, równaniu równiarkami samobieżnymi, zagęszczeniu walcami statycznymi samojezdnymi ogumionymi min.10 ton i walcami samojezdnymi metalowymi wibracyjnymi min. 10 ton wraz z miejscowym wzmocnieniem konstrukcji jezdni kruszywem drogowym w ilości 4000 ton. Zamawiający wymaga rozpoczęcie remontu dróg gruntowych w w/w technologii jednocześnie przez trzy zespoły składające się z równiarki i walca statycznego min 10ton. 2.Remont obejmuje także: a)ścięcie o grubości do 30cm poboczy dwustronnych przy jezdni gruntowej Alei Dębów droga nr 100859 o długości 738m w Kopaninie i odtworzenie rowów przydrożnych dwustronnych z wycięciem krzewów. Zakres robót obejmuje: - Mechaniczne karczowanie krzaków w poboczach drogi 0,148ha - Oczyszczenie terenu po wykarczowaniu z drobnych gałęzi, korzeni z wywiezieniem 1476m2 - Transport gałęzi na odległość do 2km 3mp - Naprawy poboczy wykonywane mechanicznie - ścinanie o grubości 30cm 1328,40m2 - Roboty ziemne-wykonanie rowów przydrożnych koparką skarbówką w gr kat III z transportem urobku sam. samowyładowczymi na odległość do 5km 797,04m3 b) kruszenie kruszarką mobilna stożkową 800 ton betonu i płyt z żelbetonu do max frakcji 0-63mm wraz z hałdowaniem. c) przesortowanie i zmieszanie mechaniczne 4000 ton kruszyw drogowych wraz z hałdowaniem i załadowaniem na sam. samowyładowcze na placu magazynowym zamawiającego w Rogowie i w Lubiczu Dolnym w ilości 2000 ton Lubiczu Dolnym i 2000ton w Rogowie 3.W celu wykonania remontu ww. dróg gruntowych wykonawca zobowiązany jest do: Zakupu i dostawy kruszyw drogowych w ilościach: a)kamień łamany wapienny o frakcji 0-31,5mm 3000 ton b)kruszywo betonowe z recyklingu o frakcji 0-63mm 1000 ton c)żużel paleniskowy 800 ton d)pospółka drogowa sortowana o frakcji 0-31,5mm 3000 ton e)destrukt - frezowina asfaltowa 400 ton
II.4) Informacja o częściach zamówienia:Zamówienie podzielone jest na części:
II.5) Główny Kod CPV:
45233142-6
Dodatkowe kody CPV:
45262600-7,
14212000-0,
14630000-6,
60100000-9,
44113700-2
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
Przetarg nieograniczony
III.2) Ogłoszenie dotyczy zakończenia dynamicznego systemu zakupów
III.3) Informacje dodatkowe:
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Postępowanie/część zostało unieważnione
nie
Należy podać podstawę i przyczynę unieważnienia postępowania: | |
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 22/03/2017 IV.2 Całkowita wartość zamówienia Wartość bez VAT706818.73 IV.3) INFORMACJE O OFERTACH Liczba otrzymanych ofert1 IV.4) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: IV.5) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
Zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie:
Sprawdź tą firmę: IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY/ WARTOŚCI ZAWARTEJ UMOWY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ/KOSZTEM jakie przetargi wygrała firma Cena wybranej oferty/wartość umowy 869387,04 IV.7) Informacje na temat podwykonawstwa |
IV.9) UZASADNIENIE UDZIELENIA ZAMÓWIENIA W TRYBIE NEGOCJACJI BEZ OGŁOSZENIA, ZAMÓWIENIA Z WOLNEJ RĘKI ALBO ZAPYTANIA O CENĘ
IV.9.1) Podstawa prawna
Postępowanie prowadzone jest w trybie
na podstawie art.
ustawy Pzp.
IV.9.2) Uzasadnienia wyboru trybu
Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
więcej: »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.