eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lwówek Śląski › Świadczenie usług w zakresie dostawy paliw silnikowych na potrzeby Zakładu Oczyszczania Miasta w Lwówku Śląskim Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością przez okres 1 stycznia 2014r. do 31 grudnia 2014r.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-04

Lwówek Śląski: Świadczenie usług w zakresie dostawy paliw silnikowych na potrzeby Zakładu Oczyszczania Miasta w Lwówku Śląskim Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością przez okres 1 stycznia 2014r. do 31 grudnia 2014r.
Numer ogłoszenia: 499200 - 2013; data zamieszczenia: 04.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Oczyszczania Miasta w Lwówku Śląskim Sp.z o.o. , Aleja Wojska Polskiego 27, 59-600 Lwówek Śląski, woj. dolnośląskie, tel. 75 647 81 91, faks 75 647 81 91 wew.90.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zom.lwowekslaski.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług w zakresie dostawy paliw silnikowych na potrzeby Zakładu Oczyszczania Miasta w Lwówku Śląskim Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością przez okres 1 stycznia 2014r. do 31 grudnia 2014r..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Dostawa paliw samochodowych - oleju napędowego Ekodisel i etyliny bezołowiowej E-95Pb, w systemie sprzedaży bezgotówkowej, w terminie:1 stycznia 2014r. do 31grudnia 2014r. W okresie realizacji umowy zamawiający przewiduje zakupienie około 70 000 litrów oleju napędowego ON( Ekodisel) i około 700 litrów etyliny bezołowiowej E-95Pb. 2. Miejscem realizacji dostaw są stacje paliwa Dostawcy w odległości do 5 km od siedziby Zamawiającego. 3. Tankowanie pojazdów odbywać się będzie codziennie całodobowo stosownie do potrzeb Zamawiającego. Pojazdy należy tankować do pełnego zbiornika dokonując wpisu zatankowanego paliwa w kartę drogową potwierdzając podpisem i pieczątką wydającego. Każdorazowo ilość pobranego paliwa w dokumencie pobrania musi być potwierdzona podpisem pobierającego kierowcy. Ilość wpisanego paliwa w kartę drogową musi się dokładnie zgadzać z wpisem w kwicie pobrania. W dokumencie pobrania musi być wyszczególniona nazwa, numer rejestracyjny pojazdu, rodzaj paliwa, oraz jego ilość potwierdzona podpisem pobierającego. Jakiekolwiek poprawki w dokumencie muszą być zaparafowane przez wydającego i pobierającego. Poprawki dokonuje się poprzez skreślenie, wpisanie obok danych prawidłowych i zaparafowanie przez obydwie strony. Pozycja skreślona musi być czytelna. 4. Zamawiający nie przewiduje magazynowania paliw we własnych zbiornikach. Oferowane paliwo musi spełniać wymagania określone w Polskich Normach dla paliw płynnych. 5. Faktury przesyłane będą zamawiającemu dekadowo w bieżącym miesiącu wraz z kopią dokumentów pobranych produktów. 6. Dostawca przyjmuje 30 dniowy termin płatności faktury licząc od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego 7. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego i podlegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień..

II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • 1. Dostawa paliw samochodowych - oleju napędowego Ekodisel i etyliny bezołowiowej E-95Pb, w systemie sprzedaży bezgotówkowej, w terminie:1 stycznia 2014r. do 31grudnia 2014r. W okresie realizacji umowy zamawiający przewiduje zakupienie około 70 000 litrów oleju napędowego ON( Ekodisel) i około 700 litrów etyliny bezołowiowej E-95Pb. 2. Miejscem realizacji dostaw są stacje paliwa Dostawcy w odległości do 5 km od siedziby Zamawiającego. 3. Tankowanie pojazdów odbywać się będzie codziennie całodobowo stosownie do potrzeb Zamawiającego. Pojazdy należy tankować do pełnego zbiornika dokonując wpisu zatankowanego paliwa w kartę drogową potwierdzając podpisem i pieczątką wydającego. Każdorazowo ilość pobranego paliwa w dokumencie pobrania musi być potwierdzona podpisem pobierającego kierowcy. Ilość wpisanego paliwa w kartę drogową musi się dokładnie zgadzać z wpisem w kwicie pobrania. W dokumencie pobrania musi być wyszczególniona nazwa, numer rejestracyjny pojazdu, rodzaj paliwa, oraz jego ilość potwierdzona podpisem pobierającego. Jakiekolwiek poprawki w dokumencie muszą być zaparafowane przez wydającego i pobierającego. Poprawki dokonuje się poprzez skreślenie, wpisanie obok danych prawidłowych i zaparafowanie przez obydwie strony. Pozycja skreślona musi być czytelna. 4. Zamawiający nie przewiduje magazynowania paliw we własnych zbiornikach. Oferowane paliwo musi spełniać wymagania określone w Polskich Normach dla paliw płynnych. 5. Faktury przesyłane będą zamawiającemu dekadowo w bieżącym miesiącu wraz z kopią dokumentów pobranych produktów. 6. Dostawca przyjmuje 30 dniowy termin płatności faktury licząc od dnia otrzymania faktury przez Zamawiającego 7. Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 Ustawy do wysokości 50% wartości zamówienia podstawowego i podlegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.41.00 - Olej napędowy 09.13.21.00 - Benzyna bezołowiowa .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wpłacenia wadium

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • 1 Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, w zakresie objętym niniejszym zamówieniem: a) posiadają aktualną koncesję na prowadzoną działalność gospodarczą objętym przedmiotem zamówienia. 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia a w szczególności: a) posiadają minimum jedną stację paliw w odległości do 5 km od siedziby Zamawiającego. 3. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. a)Wykonawca winien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 200 000,00 zł. 4 Nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 Ustawy. 5.Posiadają opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający, na podstawie złożonych przez Wykonawcę dokumentów, dokona oceny spełniania warunków podmiotowych według formuły (spełnia - nie spełnia). Nie spełnienie chociażby jednego warunku skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ofertę Wykonawcy wykluczonego z postępowania uznaje się za odrzuconą.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiadają minimum jedną stację paliw w odległości do 5 km od siedziby Zamawiającego. Stacja wydająca paliwa winna być czynna całodobowo przez 7 dni w tygodniu. Ocena spełnienia warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę: a)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu b) wykaz posiadanych stacji spełniających wymagania. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o oświadczenie i dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego-spełnia/nie spełnia(*)

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę: a)oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o oświadczenie i dokumenty złożone przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego-spełnia/nie spełnia(*)

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca winien wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę min. 200 000,00 zł.Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożone przez Wykonawcę : a0 opłaconą polisę od odpowiedzialności cywilnej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia w/w warunku udziału w postępowaniu dokonana będzie w oparciu o złożone dokumenty przez Wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą granicznego - spełnia/nie spełnia(*)

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Wykaz stacji paliw w odległości do 5 km od Zamawiającego gdzie będzie wykonywane zamówienie. Stacja wydająca paliwo winna być czynna całodobowo przez 7 dni w tygodniu. 2. Aktualną koncesję na obrót paliwami płynnymi.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza wprowadzenie do umowy wyłącznie wymienionych w pkt 21.1.1. w nin. SIWZ zmian w drodze aneksu, poprzedzonych pisemnym umotywowanym wnioskiem strony zainteresowanej wprowadzeniem wnioskowanych zmian z uwzględnieniem warunków ich wprowadzenia. 1. Dopuszczalna jest zmiana wynagrodzenia wykonawcy: 21.1.1.1. w sytuacji wejścia Polski do strefy euro pod warunkiem, że będzie wprowadzone w drodze ustawy a nieuwzględnienie ich w wartości wynagrodzenia wykonawcy będzie mu groziło rażącą stratą. Warunkiem wprowadzenia zmiany jest przedstawienie przez Wykonawcę wyliczenia wskazującego na poniesienie rażącej straty. 2. w przypadku zmiany w okresie obowiązywania umowy stawki podatku VAT, wynagrodzenie brutto ulegnie zmianie stosownie do zmiany tej stawki, przy czym wynagrodzenie netto pozostaje bez zmian.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zom.lwowekslaski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Oczyszczania Miasta w Lwówku Śląskim Sp. z o.o. Al. Wojska Polskiego 27 59-600 Lwówek Śląski.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Zakład Oczyszczania Miasta w Lwówku Śląskim Sp. z o.o. Al. Wojska Polskiego 27 59-600 Lwówek Śląski.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.