eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Czechowice-Dziedzice › Oczyszczanie Miasta i Gminy Czechowice-Dziedzice

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-02-11

Czechowice-Dziedzice: Oczyszczanie Miasta i Gminy Czechowice-Dziedzice
Numer ogłoszenia: 49911 - 2011; data zamieszczenia: 11.02.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Czechowicach-Dziedzicach , Plac Jana Pawła II 1, 43-502 Czechowice-Dziedzice, woj. śląskie, tel. 32 2147114, faks 32 2147152, 2147182.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.czechowice-dziedzice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Oczyszczanie Miasta i Gminy Czechowice-Dziedzice.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest oczyszczanie Miasta i Gminy Czechowice-Dziedzice z podziałem na zadania : 1. Bieżące oczyszczanie miasta Czechowice-Dziedzice. 2. Mechaniczne oraz ręczne oczyszczanie dróg wraz z pozimowym oczyszczaniem chodników na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice. ZADANIE NR 1 Bieżące oczyszczanie miasta Czechowice-Dziedzice. Zakres prac obejmuje - bieżące opróżnianie koszy ulicznych; - utrzymanie w czystości ławek oraz tablic z planem miasta; codzienne i bieżące oczyszczanie nawierzchni chodników, placów, parkingów, zatok parkingowych, jezdni, wysepek w ciągach ulicznych, przyulicznych ciągów ściekowych wraz z zamiataniem nawierzchni utwardzonych; - mechanicznym oczyszczaniu jezdni oraz wokół istniejących wysepek oraz części dróg wyłączonych z ruchu; - zimowym utrzymaniu chodników, placów, alejek, parkingów, zatok parkingowych, wywozie nieczystości na wysypisko wraz z opłatą za zagospodarowanie odpadów. Szczegółowy zakres prac zawiera specyfikacja usługi - załącznik nr 1. ZADANIE NR 2 Mechaniczne oraz ręczne oczyszczanie dróg wraz z pozimowym oczyszczaniem chodników na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice. Zakres prac obejmuje - ręczne i mechaniczne oczyszczanie z zanieczyszczeń ścieków ulicznych z prefabrykatów betonowych, ulic i krawężników drogowych - pozimowe, letnie i jesienne; - ręczne oczyszczenie z zanieczyszczeń chodników i obrzeży chodnikowych oraz innych terenów leżących w pasie drogowym, wywozie nieczystości na wysypisko wraz z opłatą za zagospodarowanie odpadów. Szczegółowy zakres prac zawiera specyfikacja usługi - załącznik nr 1..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.51.32.00-8, 90.61.20.00-0, 90.61.00.00-6.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: .

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: dla zadania nr 1 - 17.000,00 zł dla zadania nr 2 - 3.700,00 zł

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • DLA ZADANIA NR 1 Wymaga się aby wykonawca posiadał uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności. Posiadanie zezwolenia na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie odbierania odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości wydanego przez Prezydenta, Burmistrza, Wójta właściwego ze względu na miejsce świadczenia usługi DLA ZADANIA NR 2 Wymaga się aby Wykonawca posiadał uprawnienia do wykonania określonej działalności lub czynności. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w niniejszym postępowaniu dla zadania nr 1 i zadania nr 2 będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż, ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający wykluczy również z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawców, u których stwierdzi wystąpienie jednej z okoliczności wymienionej w art. 24 ust. 1 Pzp.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • DLA ZADANIA NR 1.Wymaga się aby Wykonawca wykazał się wykonaniem / wykonywaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej usługi o podobnym charakterze ( tj. polegającej na bieżącym utrzymaniu miasta) o wartości min.400 000,00 zł. brutto wraz z potwierdzeniem, że usługa została wykonana / wykonywana należycie DLA ZADANIA NR 2 Wymaga się aby Wykonawca wykazał się wykonaniem/wykonywaniem w ciągu ostatnich 3 lat przed wszczęciem niniejszego postępowania, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej jednej usługi o podobnym charakterze ( tj. polegającej na mechanicznym oraz ręcznym oczyszczaniu dróg wraz z pozimowym oczyszczaniem chodników) o wartości min.80 000,00 zł. brutto wraz z potwierdzeniem, że usługa została wykonana / wykonywana należycie. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w niniejszym postępowaniu dla zadania nr 1 i zadania nr 2 będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż, ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający wykluczy również z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawców, u których stwierdzi wystąpienie jednej z okoliczności wymienionej w art. 24 ust. 1 Pzp.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • DLA ZADANIA NR 1 Wymaga się aby Wykonawca dysponował następującym sprzętem: 1.jednej samobieżnej mechanicznej zamiatarki do oczyszczania jezdni wyposażoną w urządzenie zraszające materiał zbierający, gromadząca materiał zbierany w zbiorniku własnym wyposażoną w urządzenie ssawne; 2.jednej samobieżnej mechanicznej zamiatarki do oczyszczania chodników wyposażoną w urządzenie zraszające materiał zbierający, gromadząca materiał zbierany w zbiorniku własnym wyposażoną w urządzenie ssawne; 3.trzech samobieżnych pojazdów mechanicznych przeznaczonych do odśnieżania chodników, alejek, placów w tym: - jeden samobieżny pojazd mechaniczny o rozstawie kół nie większy niż 2000 mm - dwa samobieżne pojazdy mechaniczne o rozstawie kół nie większy niż 1200 mm; 4.dwa pojazdy kryte do wywozu nieczystości o rzeczywistej masie całkowitej nie przekraczającej 3,5 t. 5.jedna pługo- piaskarka. DLA ZADANIA NR 2.Wymaga się aby Wykonawca dysponował następującym sprzętem: - dwóch samobieżnych zamiatarek do oczyszczania jezdni wyposażone w urządzenia zraszające materiał zbierający, gromadzące materiał zbierany w zbiorniku własnym wyposażone w urządzenie ssawne Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w niniejszym postępowaniu dla zadania nr 1 i zadania nr 2 będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż, ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający wykluczy również z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawców, u których stwierdzi wystąpienie jednej z okoliczności wymienionej w art. 24 ust. 1 Pzp.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • nie dotyczy

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • DLA ZADANIA NR 1. Wymaga się aby Wykonawca posiadał opłacona polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający , że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. DLA ZADANIA NR 2. Wymaga się aby Wykonawca posiadał opłacona polisę , a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w niniejszym postępowaniu dla zadania nr 1 i zadania nr 2 będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż, ww. warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Zamawiający wykluczy również z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawców, u których stwierdzi wystąpienie jednej z okoliczności wymienionej w art. 24 ust. 1 Pzp. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • wykaz narządzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu realizacji zamówienia wraz z informacją o podstawie dysponowania tymi zasobami
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na potencjał innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza zmianę postanowień zawartych umów w przypadkach: - ustawowej zmiany stawki podatku VAT za usługę objętą przedmiotem umowy;- dla zadania nr 1 i 2 , - zmiany obowiązujących przepisów , jeżeli zgodnie z nimi konieczne będzie dostosowanie treści umowy do aktualnego stanu prawnego- dla zadania nr 1 i 2, - wystąpienie siły wyższej w rozumieniu Kodeksu Cywilnego- dla zadania nr 1 i 2, - wyjątkowo niesprzyjających warunków atmosferycznych - opady śniegu , opady deszczu ze śniegiem oraz deszczu , mrozu itp. skutkujących niemożnością realizacji przedmiotu zamówienia;- dla zadania nr 2

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.czechowice-dziedzice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Czechowicach-Dziedzicach Plac Jana Pawła II 1 pok.408 (III piętro). W przypadku zamiaru pobrania SIWZ w wersji papierowej prosi się o wcześniejszy kontakt z Zamawiajacym.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.03.2011 godzina 09:00, miejsce: Urząd Miejski w Czechowicach-Dziedzicach Plac Jana Pawła II 1 Biuro Podawcze - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Bieżące oczyszczanie miasta Czechowice-Dziedzice.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje - bieżące opróżnianie koszy ulicznych; - utrzymanie w czystości ławek oraz tablic z planem miasta; codzienne i bieżące oczyszczanie nawierzchni chodników, placów, parkingów, zatok parkingowych, jezdni, wysepek w ciągach ulicznych, przyulicznych ciągów ściekowych wraz z zamiataniem nawierzchni utwardzonych; - mechanicznym oczyszczaniu jezdni oraz wokół istniejących wysepek oraz części dróg wyłączonych z ruchu; - zimowym utrzymaniu chodników, placów, alejek, parkingów, zatok parkingowych, wywozie nieczystości na wysypisko wraz z opłatą za zagospodarowanie odpadów. Szczegółowy zakres prac zawiera specyfikacja usługi - załącznik nr 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.62.00.00-9, 90.63.00.00-2, 90.51.32.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.04.2012.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Mechaniczne oraz ręczne oczyszczanie dróg wraz z pozimowym oczyszczaniem chodników na terenie Gminy Czechowice-Dziedzice..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres prac obejmuje - ręczne i mechaniczne oczyszczanie z zanieczyszczeń ścieków ulicznych z prefabrykatów betonowych, ulic i krawężników drogowych - pozimowe, letnie i jesienne; - ręczne oczyszczenie z zanieczyszczeń chodników i obrzeży chodnikowych oraz innych terenów leżących w pasie drogowym, wywozie nieczystości na wysypisko wraz z opłatą za zagospodarowanie odpadów. Szczegółowy zakres prac zawiera specyfikacja usługi - załącznik nr 1..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.60.00.00-3, 90.61.20.00-0, 90.61.00.00-6.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 10.11.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.