eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Andrespol › Dostawa licencji i nośników na oprogramowanie komputerowe na potrzeby jednostek organizacyjnych Lasów Państwowych - procedura po unieważnieniu postępowania na programy systemu informacji przestrzennej znak sprawyZP-2710-21/12

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-12-10

Andrespol: Dostawa licencji i nośników na oprogramowanie komputerowe na potrzeby jednostek organizacyjnych Lasów Państwowych - procedura po unieważnieniu postępowania na programy systemu informacji przestrzennej znak sprawy: ZP-2710-21/12
Numer ogłoszenia: 499030 - 2012; data zamieszczenia: 10.12.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Państwowych , Nowy Bedoń, ul. Sienkiewicza 19, 95-020 Andrespol, woj. łódzkie, tel. 42 6772545, faks 42 6772546.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zilp.lasy.gov.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Skarb Państwa - Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki LP.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa licencji i nośników na oprogramowanie komputerowe na potrzeby jednostek organizacyjnych Lasów Państwowych - procedura po unieważnieniu postępowania na programy systemu informacji przestrzennej znak sprawy: ZP-2710-21/12.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest dostawa licencji na oprogramowanie komputerowe wraz z nośnikami na czas nieokreślony i nie wyłączny. Szczegółową specyfikację przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 1 do SIWZ. Dostawa licencji i nośników wymienionych w załączniku nr 1 SIWZ, jest zwiększeniem liczby licencji posiadanych i użytkowanych oraz rozszerzeniem lub zaktualizowaniem oprogramowania już użytkowanego przez Zamawiającego. Wykonawca gwarantuje, iż licencje i nośniki dostarczone na mocy umowy należą do grupy najnowszych wersji i zawierają wszelkie wprowadzone w ostatnim okresie ulepszenia, z wyjątkiem przypadków, w których umowa licencyjna producenta określa inaczej. Zapłata za dostarczony przedmiot zamówienia uregulowana będzie zgodnie z zapisami we wzorze umowy - załącznik nr 4 do SIWZ. Wykonawca dostarczy oprogramowanie w wersji elektronicznej i na nośnikach, o ile występują, wraz z licencjami i kluczami licencyjnymi, jeśli są wymagane zgodnie z załącznikiem nr 4 SIWZ. Wraz z oprogramowaniem Wykonawca dostarczy szczegółowe instrukcje działania i obsługi w języku polskim lub jeśli producent takiej nie przewiduje to w języku angielskim. Dostawa musi zawierać dokumenty licencyjne i klucze licencyjne na każdy program. W przypadku gdy dostawa zawiera wersję elektroniczną dokumentów licencyjnych, Zamawiający wymaga również wersji papierowej potwierdzonej przez producenta oprogramowania lub odsprzedawcę oprogramowania. Jeżeli licencjonowanie produktu dopuszcza możliwość wystawienia licencji zbiorczej z prawem użytkowania przez poszczególne jednostki organizacyjne LP (tj. jednostki samodzielnie gospodarujące wydzielonymi składnikami majątkowymi Skarbu Państwa) w ilości zgodnej z zakupioną, to Zamawiający dopuszcza możliwość wystawienia jednej licencji na Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Dyrekcja Generalna Lasów Państwowych, ul. Bitwy Warszawskiej 1920 r. nr 3, 02-362 Warszawa, zaznaczając w warunkach licencji, że licencjodawca zezwala na użytkowanie produktu we wszystkich jednostkach organizacyjnych Lasów Państwowych w ilość zgodnej z zakupioną. W przeciwnym wypadku, dokumenty i klucze licencyjne należy wystawić na końcowego odbiorcę tj. na poszczególne jednostki organizacyjne Lasów Państwowych zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Dostawa będzie odbywała się bezpośrednio do jednostek organizacyjnych Lasów Państwowych położonych na terenie całego kraju zgodnie z załącznikiem nr 4 do SIWZ. Zamawiający może zadysponować zmianę lokalizacji dostaw zamawianych licencji i nośników. Ilekroć w niniejszym SIWZ w opisie przedmiotu zamówienia jest mowa o licencjach (nośnikach na oprogramowanie komputerowe z podaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to przyjmuje się, że wskazaniom takim towarzyszą wyrazy (lub równoważne). W przypadku zaoferowania licencji (nośników na oprogramowanie komputerowe równoważne do obowiązków Wykonawcy należy udowodnienie, że funkcjonalność oferowanego oprogramowania jest równoważna w stosunku do oprogramowania wymienionego w załączniku nr 1 SIWZ przez Zamawiającego. W przypadku wymienionym jak wyżej Wykonawca załączy do oferty dokument (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ) zawierający porównanie szczegółowych parametrów i funkcjonalności oprogramowania wymienionego w załączniku nr 1, 1A do SIWZ dostępnych u producenta, z oferowanym oprogramowaniem równoważnym, z zaznaczeniem tych samych parametrów i funkcjonalności oraz ze wskazaniem różnic, w którym potwierdzi zgodność funkcjonalną i parametry zaoferowanego oprogramowania równoważnego z programowaniem wymienionym w SIWZ. Równoważność oznacza, że: 1) nabycie licencji oprogramowania równoważnego pozwala na legalne używanie posiadanych przez Zamawiającego licencji oprogramowania określonego w Załączniku nr 1 Przedmiot zamówienia, 2)funkcjonalność oprogramowania równoważnego nie może być gorsza od funkcjonalności oprogramowania określonego w Załączniku nr 1A, 3)oprogramowanie równoważne musi być kompatybilne i w sposób niezakłócony współdziałać ze sprzętem i oprogramowaniem określonego w Załączniku nr 1 Przedmiot zamówienia funkcjonującym u Zamawiającego, 4)oprogramowanie równoważne nie może zakłócić pracy środowiska systemowo-programowego Zamawiającego, 5)oprogramowanie równoważne musi zapewniać pełną, równoległą współpracę w czasie rzeczywistym i pełną funkcjonalną zamienność produktu z produktami określonymi w Załączniku nr 1A, 6)równoważność dotyczy zakupu nowych licencji, 7)oprogramowanie równoważne musi zapewniać pełną funkcjonalną zamienność produktu z wyszczególnionymi produktami, posiadać co najmniej takie same parametry techniczne i funkcjonalne wymienione z Załączniku nr 1A, 8) warunki licencji oprogramowania równoważnego w każdym aspekcie licencjonowania muszą być nie gorsze niż licencje oprogramowania określone w załączniku nr 1 Przedmiot zamówienia, 9) warunki i zakres subskrypcji licencji dla oprogramowania równoważnego muszą być nie gorsze niż dla wyszczególnionego oprogramowania, 10)oprogramowanie równoważne musi zawierać wszystkie funkcje edycyjne oprogramowania wyszczególnionego w załączniku nr 1 Przedmiot zamówienia. Przed podpisaniem umowy Wykonawca dokona wspólnie z Zamawiającym instalacji, konfiguracji, migracji środowiska sprzętowo-programowego Zamawiającego oraz wykona testy oprogramowania równoważnego w środowisku sprzętowo-programowym Zamawiającego. Zamawiający nie ogranicza dostawy oprogramowania od producentów innych niż wskazany przez Zamawiającego i o nazwach innych niż wskazane przez Zamawiającego. Wyszczególnione w załączniku nr 1 do SIWZ i załączniku nr 2 do projektu umowy parametry oprogramowania określają minimalne wymagania Zamawiającego. Natomiast Załącznik nr 1A zawiera szczegółowy opis minimalnych parametrów równoważności oprogramowania za pomocą cech funkcjonalno użytkowych dla każdej części. Zapłata za dostarczony przedmiot zamówienia uregulowana będzie zgodnie z zapisami we wzorze umowy - załącznik nr 2 do SIWZ. Dostawa będzie odbywała się bezpośrednio do jednostek organizacyjnych Lasów Państwowych położonych na terenie całego kraju wyszczególnionych w załączniku nr 3 do wzoru umowy. Na podstawie art. 50 Ustawy o lasach z dnia z dn. 20.09.1991 r. o lasach (jednolity tekst z 2011 r. Dz. U. Nr 12 poz. 59 z późn. zm.) Lasy Państwowe prowadzą działalność na zasadzie samodzielności finansowej i pokrywają koszty działalności z własnych przychodów.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

  • Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
  • Zamawiający przewiduje możliwość udzielania zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 7 ustawy.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.70.00.00 - Pakiety oprogramowania użytkowego .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2012.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości 5 000 - zł. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a)pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c)gwarancjach bankowych; d)gwarancjach ubezpieczeniowych; e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z późn. zm.). Wadium w formie pieniężnej wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: BOŚ S.A., nr konta 05 1540 1245 2018 4801 2692 0001. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym wyżej terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. Wadium w formie niepieniężnej należy dołączyć do oferty w oddzielnej kopercie. Z treści gwarancji (poręczenia) winno wynikać bezwarunkowe zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i ust. 5 ustawy, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium w sposób opisany powyżej, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. Zamawiający zwraca wadium: a)niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania - wszystkim Wykonawcom, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; b)niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego - Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza; c)niezwłocznie po otrzymaniu wniosku - Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli: a)Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie; b)Wykonawca, którego oferta została wybrana odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; c)Nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; d)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • W okresie ostatnich 3 lat wykonali w sposób należyty, co najmniej 3 dostawy o podobnym charakterze na kwotę nie mniejszą niż 50 % całkowitej ceny oferty brutto każda.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie opisuje, nie wyznacza szczegółowego warunku w tym zakresie.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna ten warunek za spełniony, jeżeli wykonawca wykaże, nie później niż na dzień składania ofert, że dysponuje kwotą lub zdolnością kredytową nie niższą niż 50% całkowitej ceny oferty brutto.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, w których wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu na zdolność finansową innych podmiotów, przedkłada informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, dotyczącą podmiotu, z którego zdolności finansowej korzysta na podstawie art. 26 ust. 2b ustawy, potwierdzającą wysokość posiadanych przez ten podmiot środków finansowych lub jego zdolność kredytową, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.lasy.gov.pl/pl/bip/dg/zilp_bedon/zamowienia_publiczne
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Państwowych Oddział ZILP w Eko-Sękocinie Sękocin Stary, ul. Leśników 21C 05-090 Raszyn.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 18.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Zakład Informatyki Lasów Państwowych Oddział ZILP w Eko-Sękocinie Sękocin Stary, ul. Leśników 21C 05-090 Raszyn.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.