eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Prudnik › Sukcesywna dostawa tlenu medycznego, dwutlenku węgla medycznego i podtlenku azotu medycznego wraz z dzierżawą butli dla PCM S.A. w Prudniku.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-03

Prudnik: Sukcesywna dostawa tlenu medycznego, dwutlenku węgla medycznego i podtlenku azotu medycznego wraz z dzierżawą butli dla PCM S.A. w Prudniku.
Numer ogłoszenia: 498552 - 2013; data zamieszczenia: 03.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Prudnickie Centrum Medyczne Spółka Akcyjna w Prudniku , ul. Szpitalna 14, 48-200 Prudnik, woj. opolskie, tel. 77 4067890, faks 77 4067872.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pcm.prudnik.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Spółka prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sukcesywna dostawa tlenu medycznego, dwutlenku węgla medycznego i podtlenku azotu medycznego wraz z dzierżawą butli dla PCM S.A. w Prudniku..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: sukcesywna dostawa tlenu medycznego dwutlenku węgla medycznego i podtlenku azotu medycznego wraz z dzierżawą butli dla PCM S.A. w Prudniku. Zamówienie składa się z trzech części: I część zamówienia: dostawa tlenu medycznego wraz z dzierżawą butli i transportem II część zamówienia: dostawa podtlenku azotu wraz z dzierżawą butli i transportem III część zamówienia: dostawa dwutlenku węgla wraz z dzierżawą butli i transportem Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w poniższych zapisach oraz w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ i Projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 6 do SIWZ. Tlen medyczny: Tlen medyczny wykorzystywany będzie przy leczeniu pacjentów PCM S.A. w Prudniku. Minimalna zawartość tlenu: 99,5%. Dostawa tlenu związana jest bezpośrednio z dzierżawą butli, w których tlen będzie dostarczany. Dostawa tlenu w butlach o pojemności 40 l. Ogólna planowana ilość zamawianych m3 tlenu: w butlach o pojemności 40 l wynosi ok. 18 432 m3/2 lata (9216 m3/rok). Przedmiotem zamówienia będzie dostawa łącznie ok. 30 butli tygodniowo, przy czym butle dostarczane będą do: Szpitala przy ul. Piastowskiej 64 w Prudniku w ilości ok. 25 butli / tydzień ZOL przy ul. Konopnickiej 2 w Głogówku w ilości ok. 5 butli / tydzień. dostawy tlenu w butlach o pojemności 10 l. w ilości ok. 384 m3 / 2lata dostawy tlenu w butlach 2 l pojemności w ilości ok. 103,2 m3 dla ratownictwa medycznego do szpitala w Prudniku przy ul. Piastowskiej 64. Podtlenek azotu. Planowane dostawy podtlenku azotu w ilości ok. 56 kg (8 szt. butli o poj. 10 l.w ciągu 2 lat) w okresie obwiązywania umowy. Dwutlenek węgla. Planowane dostawy w ilości ok. 36 kg (6 szt. butli o poj. 10 l. w ciągu 2 lat) w okresie obowiązywania umowy . Dostawa podtlenku azotu i dwutlenku węgla do szpitala przy ul. Piastowskiej 64 w Prudniku. Dostawa w butlach 10l. Tlen i Podtlenek azotu wykorzystywany będzie przy leczeniu pacjentów w związku z tym powinien spełniać wymagania Europejskiej Farmakopei. Zamawiający zastrzega sobie możliwość zwiększenia lub zmniejszenia ilości dostarczanych butli z tlenem, podtlenkiem azotu i dwutlenkiem węgla, w tym również dzierżawy butli. Ilości zamawianego tlenu, podtlenku azotu i dwutlenku węgla uzależnione będą od zapotrzebowania na poszczególnych oddziałach, a te z kolei od ilości pacjentów, którzy wymagają podawania tych gazów. Ustala się, że tlen dostarczany będzie w butlach 40 litrowych, w których znajdować się będzie 6,4m3 tlenu medycznego, oraz w butlach o pojemności 10 litrów i 2 litry dla potrzeb ratownictwa medycznego, podtlenek azotu i dwutlenek węgla w butlach 10 litrowych, w których znajdować się będzie odpowiednio 6 kg dwutlenku węgla i 7 kg podtlenku azotu. Butle muszą być zakonserwowane i zalegalizowane. Zamawiający będzie dzierżawił butle, w których dostarczany będzie tlen medyczny, podtlenek azotu medyczny dla pacjenta do laparoskopii i dwutlenek węgla medyczny płacąc kwotę za tzw. butlodzień, czyli okres, w którym butle znajdować się będą w posiadaniu Zamawiającego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość posiadania większej ilości butli, ze względu na konieczność zagwarantowania rezerwy. Za butle będące w posiadaniu na cele rezerwy, Zamawiający uiszczał będzie również opłatę dzierżawną. Kwota za transport będzie rozliczana w stawkach za transport - kurs niezależnie od ilości dostarczanych butli. Jednocześnie Zamawiający zastrzega sobie, że w przypadku zamawiania transportu do dwóch swoich jednostek organizacyjnych tj. Szpital Prudnik ul. Piastowska 64 i ZOL Głogówek ul. Konopnickiej 2 dostawa zostanie policzona jako jeden kurs -jedna trasa. Jeśli Wykonawca wygra więcej niż jedną część zamówienia, będzie on obciążał jedną kwotą za 1 kurs Zamawiającego, przypadku zamawiania przedmiotu zamówienia wchodzącego w skład np. dwóch przedmiotów zamówienia. Działania te mają na celu ograniczyć koszty Zamawiającego związane z usługami transportowymi. Ustala się, że dostawy realizowane będą jeden raz w tygodniu - dotyczy tlenu medycznego. Zamawiający zastrzega sobie możliwość dostawy tlenu w okresach krótszych niż tygodniowych, w przypadku wystąpienia takiej potrzeby..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 24.11.15.00 - Gazy medyczne 39.22.62.10 - Butle 60.00.00.00 - Usługi transportowe (z wyłączeniem transportu odpadów) .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca spełni ten warunek jeżeli załączy do oferty zezwolenie na prowadzenie hurtowni farmaceutycznej (dotyczy dostaw tlenu i podtlenku azotu) oraz przedłoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku udziału w postępowaniu. Dla dostaw dwutlenku węgla Zamawiający nie postawił żadnego szczególnego warunku udziału w tym zakresie. Wykonawca spełni w/w warunek udziału w postępowaniu jeżeli przedłoży oświadczenie o spełnianiu tego warunku. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił żadnego szczególnego warunku w tym zakresie. Za spełniających ten warunek zamawiający uzna wykonawców, którzy przedłożą oświadczenie o spełnianiu tego warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił żadnego szczególnego warunku w tym zakresie. Za spełniających ten warunek zamawiający uzna wykonawców, którzy przedłożą oświadczenie o spełnianiu tego warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił żadnego szczególnego warunku w tym zakresie. Za spełniających ten warunek zamawiający uzna wykonawców, którzy przedłożą oświadczenie o spełnianiu tego warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określił żadnego szczególnego warunku w tym zakresie. Za spełniających ten warunek zamawiający uzna wykonawców, którzy przedłożą oświadczenie o spełnianiu tego warunku udziału w postępowaniu. Ocena spełniania warunku zostanie dokonana według formuły spełnia/nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty należy dołączyć oświadczenie Wykonawcy, że oferowany przedmiot Zamówienia posiada: Dla tlenu medycznego i podtlenku azotu, świadectwo rejestracji środka farmaceutycznego Dla dwutlenku węgla wpis do Rejestru wyrobów medycznych. Zamawiający zastrzega sobie prawo do weryfikacji treści oświadczenia poprzez żądanie dokumentów potwierdzających jego treść po zawarciu umowy. Wypełniony Formularz ofertowy (załącznik nr 1 do SIWZ), Wypełnione odpowiednie Formularze asortymentowo-cenowe (załącznik nr 2) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile fakt ten nie wynika z przedstawionych dokumentów rejestrowych. Udowodnienie posiadania uprawnień do podpisania oferty ciąży na Wykonawcy.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Przewidziane w SIWZ

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pcm.prudnik.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Prudnickie Centrum Medyczne Spółka Akcyjna w Prudniku ul. Szpitalna 14, 48-200 Prudnik tel.: 77 4067890, fax.: 77 4067872.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2013 godzina 10:00, miejsce: Prudnickie Centrum Medyczne Spółka Akcyjna w Prudniku ul. Szpitalna 14, 48-200 Prudnik Sekretariat.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.