eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Żagań › opracowanie projektu przebudowy zabytkowych budynków poszpitalnych oraz budowy Sali wielofunkcyjnej dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. H. Wieniawskiego oraz Europejskiego Centrum Muzycznego w Żaganiu przy ul. Żelaznej 1



Ogłoszenie z dnia 2006-09-25

POZYCJA 49852

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Żagań: opracowanie projektu przebudowy zabytkowych budynków poszpitalnych oraz budowy Sali wielofunkcyjnej dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. H. Wieniawskiego oraz Europejskiego Centrum Muzycznego w Żaganiu przy ul. Żelaznej 1 Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Państwowa Szkoła Muzyczna I i II stopnia im. H. Wieniawskiego, do kontaktów: Stanisław Piniuta, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 068 3772785, fax 068 3772785, e-mail: psmuza@wp.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: jak podano wyżej dla osoby upoważnionej do kontaktów. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Państwowa Szkoła Muzyczna; Edukacja. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Opracowanie projektu przebudowy zabytkowych budynków poszpitalnych oraz budowy Sali wielofunkcyjnej dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. H. Wieniawskiego oraz Europejskiego Centrum Muzycznego w Żaganiuprzy ul. Żelaznej 1. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 74. Główne miejsce świadczenia usług: 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest "Opracowanie projektu przebudowy zabytkowych budynków poszpitalnych oraz budowy Sali wielofunkcyjnej dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. H. Wieniawskiego oraz Europejskiego Centrum Muzycznego w Żaganiu przy ul. Żelaznej 1", w skład którego wchodzi: a. Przebudowa budynku chirurgii na budynek dydaktyczny, b. Przebudowa budynku ginekologii i położnictwa na dom muzyka I, c. Przebudowa budynku pogotowia na budynek administracyjny, d. Przebudowa budynku zaplecza techniczno - magazynowego, e. Przebudowa budynku administracyjnego na dom muzyka II, f. Rewitalizacja istniejącej kaplicy loretańskiej. g. Budowa sali wielofunkcyjnej, 2. Zakres prac obejmuje Wykonanie dokumentacji projektowej dla w/w obiektów i terenu w następującym zakresie: a. Inwentaryzacji dla celów projektowych. b. Orzeczenia o stanie technicznym istniejących budynków wraz z wnioskami c. Wykonanie projektów budowlano - wykonawczych wraz ze specyfikacją technicznego wykonania i odbioru robót w następującym zakresie: c. 1 projekt architektoniczny, c. 2 projekt wnętrz wraz z wyposażeniem, c. 3 projekt konstrukcji, c. 4 projekt instalacji wod-kan., p.poż, c. 5 projekt instalacji c.o., c.w., c. 6 projekt instalacji wentylacji mechanicznej, c. 7 projekt instalacji klimatyzacji, c. 8 projekt instalacji elektrycznych silnoprądowych i słaboprądowych wraz ze stacją transformatorową, c. 9 projekt sieci zewnętrznych infrastruktury technicznej uzbrojenia terenu: c. 9.1 projekt kanalizacji sanitarnej, c. 9.2 projekt kanalizacji deszczowej, c. 9.3 projekt kotłowni gazowych, c. 9.4 projekt wewnętrznej sieci gazowej, c. 9.5 projekt oświetlenia terenu, c. 9.6 projekt wewnętrznych linii kablowych: - wewnętrznej sieci telefonicznej, - sieci komputerowej, c. 10 projekt zagospodarowania terenu, dróg i parkingów, zieleni ogrodzenia. d. Przedmiary robót. e. Kosztorysy ofertowe. f. Kosztorysy inwestorskie. g. Wykonanie informacji dotyczącej bezpieczeństwa i ochrony zdrowia. h. Wykonanie Studium Wykonalności i. Wykonanie wniosku do Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego j. Wykonanie innych opracowań niezbędnych dla realizacji inwestycji. 2.1. OPIS ZAMÓWIENIA W CZĘŚCIACH a. Przedmiot zamówienia realizowany będzie w dwóch odrębnych częściach, z podziałem na etapy: I,II,III. / etap I: wykonanie dokumentacji projektowej dla przebudowy budynku chirurgii na budynek dydaktyczny, przebudowy budynku pogotowia na budynek administracyjny, wykonanie projektu sieci zewnętrznych infrastruktury technicznej uzbrojenia terenu; II etap: wykonanie dokumentacji projektowej dla przebudowy budynku ginekologii i położnictwa na dom muzyka I, przebudowy budynku zaplecza techniczno- magazynowego, przebudowy budynku administracyjnego na dom muzyka II, rewitalizacja istniejącej kaplicy i ogrodzenia murowego; III etap: wykonanie programu funkcjonalno - użytkowego Sali wielofunkcyjnej, wraz z wykonaniem Studium Wykonalności dla całego przedsięwzięcia- etapu I, II, III/. b. Część I przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie prac określonych dla Etapu I i II, tj. wykonanie dokumentacji projektowej - zgodnie z zapisem punktu 2 SIWZ - dla: - przebudowy budynku chirurgii na budynek dydaktyczny, - przebudowy budynku pogotowia na budynek administracyjny, - wykonanie projektu sieci zewnętrznych infrastruktury technicznej uzbrojenia terenu.; - przebudowy budynku ginekologii i położnictwa na dom muzyka I, - przebudowy budynku zaplecza techniczno -magazynowego, - przebudowy budynku administracyjnego na dom muzyka II, - rewitalizacji istniejącej kaplicy i ogrodzenia murowego. Część II przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie prac określonych w Etapie III, tj : - wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego Sali wielofunkcyjnej, - wykonanie Studium Wykonalności dla całego przedsięwzięcia obejmującego ETAP I, II, III), 3. Przedmiot zamówienia podlega procedurze uzyskania pozwolenia na budowę oraz uzyskania uzgodnień u Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 4.Opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w Programie funkcjonalno-użytkowym stanowiącym Rozdział II niniejszej SIWZ 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Dla Części I przedmiotu zamówienia wymagane jest wskazanie prac projektowych polegających na wykonaniu projektów budowlanych na obiektach zabytkowych - wg wzoru jak w załączniku nr 4 do SIWZ. W przypadku składnia oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek może spełniać jeden z Wykonawców 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.23.20.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania Kod CPV wg słownika 2008: 71.32.00.00 - Usługi inżynieryjne w zakresie projektowania 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Postępowanie o wartości mniejszej niż kwoty określone w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust 8 ustawy Pzp 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; data zakończenia: Część I 30.03.2007; Część II 30.03.2007

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: Zamawiający zażąda zabezpieczenia składanej oferty wadium w wysokości: - 7.000,00 złotych (słownie: siedem tysięcy złotych) dla Części I przedmiotu zamówienia; - 1.000,00 złotych ( słownie: jeden tysiąc złotych) dla Części II przedmiotu zamówienia 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone, w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych oraz niniejszej specyfikacji. Za spełniających warunki uznaje się Wykonawców, którzy : a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia, tj. wykonali w okresie ostatnich trzech latach co najmniej jedną pracę projektową odpowiadającą swoim rodzajem i wartością usłudze stanowiącej przedmiot zamówienia, wykonanej na obiekcie zabytkowym (w przypadku składania oferty na część I przedmiotu zamówienia) - Wykonawca załącza dokument potwierdzający, ze usługa ta została należycie wykonana, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia; e) wnieśli wadium przed upływem terminu składania ofert w wysokości określonej dla poszczególnych części zamówienia Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne dokonana zostanie zgodnie z formułą "spełnia - nie spełnia", w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w punkcie X SIWZ. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez Wykonawcę spełnione Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oświadczenia - oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 - wg wzoru jak w załączniku nr 3 do SIWZ W przypadku wspólnego ubiegania się /konsorcjum/ oświadczenia składa każdy z Wykonawców oddzielnie. 2. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej danej "ustawą". Zamawiający żąda w formie oryginału lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, następujących dokumentów: 2.1.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej; jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego Wykonawcę; 2.2.Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzających odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub zaświadczeń, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionych nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdego Wykonawcę; 2.3.Aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt.4-8 Ustawy Prawo zamówień publicznych, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia; aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art.24 ust.1 pkt 9 Ustawy Prawo zamówień publicznych, /dot. podmiotów zbiorowych/, wystawioną nie niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, zaświadczenie musi być złożona przez każdego Wykonawcę; 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponuje potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, Zamawiający zażąda następujących dokumentów: 3.1.Wykazu wykonanych w okresie ostatnich trzech lat usług, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, nie mniejszej niż 150.000,00 zł (słownie: stopięćdziesiąttysięcy złotych) brutto łącznie, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że usługi te zostały wykonane należycie. Dla Części I przedmiotu zamówienia wymagane jest wskazanie prac projektowych polegających na wykonaniu projektów budowlanych na obiektach zabytkowych - wg wzoru jak w załączniku nr 4 do SIWZ. W przypadku składnia oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek może spełniać jeden z Wykonawców. 3.2.Wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności. Wymagane jest wskazanie pracowników posiadających odpowiednie uprawnienia do projektowania zgodnie z przepisami obowiązującego prawa budowlanego. Do wykazu należy załączyć dokument potwierdzający posiadanie uprawnień oraz zaświadczenie o wpisie do właściwej Izby Samorządu Zawodowego. W przypadku składania ofert przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców; 4. W celu potwierdzenia, że Wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia Zamawiający żąda następujących dokumentów: 4.1.Informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającej wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy, wystawionej nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. warunek musi spełnić co najmniej jeden z Wykonawców. 4.2.Polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia potwierdzającego, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia ww. dokument musi być złożony przez każdego z Wykonawców. 5.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w punkcie 2.1.,2.2. i 2.3. składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości b) nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 5.1.Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa wyżej zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.psmuza.zagan.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 04.10.2006 godzina 10:30. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 04.10.2006, godzina 11:00, Siedziba Zamawiającego tzn. Państwowej Szkole Muzycznej I i II stopnia im. Henryka Wieniawskiego, 68-100 Żagań, ul. Pomorska 14, w gabinecie Dyrektora.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 15.09.2006. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Opracowanie projektu przebudowy zabytkowych budynków poszpitalnych oraz budowy Sali wielofunkcyjnej dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. H. Wieniawskiego oraz Europejskiego Centrum Muzycznego w Żaganiu przy ul. Żelaznej 1. 1) Krótki opis: Część I przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie prac określonych dla Etapu I i II, tj. wykonanie dokumentacji projektowej - zgodnie z zapisem punktu 2 SIWZ - dla: - przebudowy budynku chirurgii na budynek dydaktyczny, - przebudowy budynku pogotowia na budynek administracyjny, - wykonanie projektu sieci zewnętrznych infrastruktury technicznej uzbrojenia terenu.; - przebudowy budynku ginekologii i położnictwa na dom muzyka I, - przebudowy budynku zaplecza techniczno -magazynowego, - przebudowy budynku administracyjnego na dom muzyka II, - rewitalizacji istniejącej kaplicy i ogrodzenia murowego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00. 3) Wielkość lub zakres: 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.03.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Opracowanie projektu przebudowy zabytkowych budynków poszpitalnych oraz budowy Sali wielofunkcyjnej dla Państwowej Szkoły Muzycznej I i II stopnia im. H. Wieniawskiego oraz Europejskiego Centrum Muzycznego w Żaganiu przy ul. Żelaznej 1. 1) Krótki opis: Część II przedmiotu zamówienia obejmuje wykonanie prac określonych w Etapie III, tj : - wykonanie programu funkcjonalno-użytkowego Sali wielofunkcyjnej, - wykonanie Studium Wykonalności dla całego przedsięwzięcia obejmującego ETAP I, II, III). 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 74.23.20.00. 3) Wielkość lub zakres: 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Zakończenie: 30.03.2007 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe:

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.