eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Lubin › Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku i na posesji Sądu Rejonowego w Lubinie



Ogłoszenie z dnia 2015-03-06

Lubin: Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku i na posesji Sądu Rejonowego w Lubinie
Numer ogłoszenia: 49838 - 2015; data zamieszczenia: 06.03.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: nie.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Sąd Rejonowy w Lubinie, ul. Wrocławska 3, 59-300 Lubin, woj. dolnośląskie, tel. 0-76 847-01-00, faks 0-76 847-02-11.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Organ kontroli państwowej lub ochrony prawa, sąd lub trybunał.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Kompleksowe utrzymanie czystości w budynku i na posesji Sądu Rejonowego w Lubinie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Do obowiązków Wykonawcy należy sprzątanie: pomieszczeń w budynku Zamawiającego we wszystkie dni robocze w godzinach od 14:00 do 22:00, sprzątanie posesji /odśnieżanie w godzinach porannych, tak aby zachować bezpieczne warunki korzystania z parkingu/uwzględniając dyżury w dni wolne od pracy. Ponadto zakresem obowiązków wykonawcy jest kompleksowe utrzymanie czystości w budynku i na posesji sądu, a w szczególności: 1. Mycie posadzek, podłóg, okien, schodów, pastowanie wykładzin PCV w uzgodnieniu z zamawiającym 2. Mycie toalet, urządzeń sanitarnych oraz powierzchni wykładanych glazurą. 3. Wymiana papieru toaletowego, ręczników papierowych, napełnianie pojemników mydłem, napełnianie pojemników zapachowych oraz uzupełnianie kostek zapachowo - dezynfekujących w toaletach. 4. Opróżnianie koszy na odpady do pojemnika głównego wskazanego przez Zamawiającego z użyciem worków foliowych. 5. Ścieranie kurzu z mebli. 6. Odkurzanie wykładzin podłogowych. 7. Mycie powierzchni i elementów różnych / meble, drzwi, lustra, odbojnice, balustrady, żyrandole, itp /. 8. Pranie wykładzin dywanowych, tapicerek na krzesłach, fotelach, wycieraczek. 9. Sprzątanie i utrzymanie posesji (w okresie zimowym odśnieżanie i usuwanie oblodzeń, latem pielęgnacja terenów zielonych, koszenie trawy, pielenie, podlewanie krzewów i trawników ). 10. W okresie zimowym w zależności od warunków atmosferycznych tj. opady śniegu, odwilż, opady deszczu, należy uwzględnić dyżur pracownika w godzinach urzędowania Sądu w celu usuwania zabrudzeń na ciągach komunikacyjnych, odśnieżania chodników i wejścia do Sądu. Dyżury w godzinach porannych należy również uwzględniać w czasie okresowych remontów w budynku. Zakres obowiązków dodatkowych Nadzór w zakresie : 1. Bieżących prac porządkowych. 2. Współpraca w zakresie pobierania i zdawania kluczy od pomieszczeń sądowych z służbą ochrony. 3. Wyłączania oświetlenia i zamykania okien. 4. Przestrzeganie przepisów bhp i p. poż. 5. Informowanie zamawiającego o zauważonych uszkodzeniach ruchomości biurowych oraz wszelkich innych znajdujących się w pomieszczeniach./wpisy do księgi usterek przechowywanej u służby ochrony/.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Zapytanie o cenę

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 17.02.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PIAST GROUP Sp. z o.o., ul. Jaworzyńska 67, 59-220 Legnica, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 230493,12 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 302137,20

  • Oferta z najniższą ceną: 302137,20 / Oferta z najwyższą ceną: 302734,80

  • Waluta: PLN.

ZAŁĄCZNIK I

Uzasadnienie udzielenia zamówienia w trybie negocjacji bez ogłoszenia, zamówienia z wolnej ręki albo zapytania o cenę

  • 1. Podstawa prawna

    Postępowanie prowadzone jest w trybie zapytanie o cenę na podstawie art. 70 ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. - Prawo zamówień publicznych.

  • 2. Uzasadnienia wyboru trybu

    Należy podać uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu oraz wyjaśnić, dlaczego udzielenie zamówienia jest zgodne z przepisami.

    Powodem zastosowania zamówienia w trybie zapytania o cenę zgodnie z art. 70 Pzp były usługi powszechnie dostępne o ustalonych standardach jakościowych, a wartość zamówienia była mniejsza niż kwota określona w przepisach wydanych na podstawie art. 11 ust. 8.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.