Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-03
Jelenia Góra: DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH
DLA SP ZOZ SANATORIUM UZDROWISKOWE MSW AGAT
W JELENIEJ GÓRZE
Numer ogłoszenia: 498316 - 2013; data zamieszczenia: 03.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Sanatorium Uzdrowiskowe MSW w Jeleniej Górze , ul. Cervi 14, 58-560 Jelenia Góra, woj. dolnośląskie, tel. 75 7552064 w.4026, faks 75 7551093.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.sanatorium.agat.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA ARTYKUŁÓW ŻYWNOŚCIOWYCH DLA SP ZOZ SANATORIUM UZDROWISKOWE MSW AGAT W JELENIEJ GÓRZE.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów żywnościowych do siedziby Zamawiającego w asortymencie i szacunkowych ilościach zawartych w SIWZ. Część 1. RYBY I MROŻONKI Część 2. PRODUKTY NABIAŁOWE Część 3. PIECZYWO I DROŻDŻE Część 4. ARTYKUŁY OGÓLNOSPOŻYWCZE Część 5. WARZYWA I OWOCE Część 6. MIĘSO I WĘDLINY Część 7. JAJA.
II.1.5) przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających:
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający dopuszcza możliwość zamówienia uzupełniającego stanowiącego nie więcej niż 20% zamówienia podstawowego.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.10.03-3, 15.23.40.00-0, 15.24.10.00-9, 15.33.00.00-0, 15.81.00.00-9, 15.89.80.00-9, 15.80.00.00-6, 15.10.00.00-9, 03.14.25.00-3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 7.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Ocena spełnienia tego warunku udziału w postępowaniu dokonana zostanie w oparciu o złożone przez Wykonawcę oświadczenie wg wzoru stanowiącego Załącznik Nr 3 do SIWZ oraz informacje zawarte w Wykazie wykonanych/wykonywanych dostaw wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 5 do SIWZ oraz załączonych przez Wykonawcę właściwych dowodów/poświadczeń/innych dokumentów potwierdzających, że dostawy są wykonywane lub zostały wykonane należycie.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 3 do SIWZ.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia zasobów - wg załączonego wzoru stanowiącego Załącznik nr 6 do SIWZ - (jeżeli dotyczy), listę podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy albo informację o tym, że nie należy do grupy kapitałowej, wg załączonego wzoru stanowiącego Załącznik nr 7 do SIWZ - (jeżeli dotyczy),
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwości zmiany zawartej umowy - w przypadku zmniejszenia lub zwiększenia szacunkowej ilości towaru dostarczanego w ciągu 12miesięcy o in? 20%, o których mowa w SIWZ Rozdz. I pkt. IV. 3 Opis przedmiotu zamówienia i na zasadach podanych w SIWZ Rozdz. I pkt XXVI. 6 Opis sposobu obliczania ceny, - w przypadku urzędowej zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT), w sposób określony w SIWZ Rozdz. I pkt XXVI. 5 Opis sposobu obliczania ceny.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.sanatorium-agat.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: SP ZOZ SANATORIUM UZDROWISKOWE MSW AGAT
UL. CERVI 14 58-560 JELENIA GÓRA.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2013 godzina 10:00, miejsce: SP ZOZ SANATORIUM UZDROWISKOWE MSW AGAT UL. CERVI 14 58-560 JELENIA GÓRA POK.19.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: RYBY I MROŻONKI.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU I WIELKOŚCI ZAMÓWIENIA ZAWIERA SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.22.10.03-3, 15.23.40.00-0, 15.24.10.00-9, 15.33.00.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: PIECZYWO I DROŻDŻE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU I WIELKOŚCI ZAMÓWIENIA ZAWIERA SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.81.00.00-9, 15.89.90.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: PRODUKTY NABIAŁOWE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU I WIELKOŚCI ZAMÓWIENIA ZAWIERA SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.50.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: ARTYKUŁY OGÓLNOSPOŻYWCZE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU I WIELKOŚCI ZAMÓWIENIA ZAWIERA SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.80.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: WARZYWA I OWOCE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU I WIELKOŚCI ZAMÓWIENIA ZAWIERA SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.30.00.00-1.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: MIĘSO I WĘDLINY.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU I WIELKOŚCI ZAMÓWIENIA ZAWIERA SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 15.10.00.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: JAJA KURZE.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: OPIS PRZEDMIOTU I WIELKOŚCI ZAMÓWIENIA ZAWIERA SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 03.14.25.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Rozpoczęcie: 01.01.2014.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z JELENIEJ GÓRY
- Sukcesywna dostawa samochodowych części zamiennych i materiałów eksploatacyjnych (II)
- Zakup dwóch samochodów osobowego na potrzeby administracyjne Pogotowia Ratunkowego w Jeleniej Górze
- REMONT WIADUKTU W CIĄGU ALEI JANA PAWŁA II W JELENIEJ GÓRZE
- Opracowanie dokumentacji projektowej dla zadania pn.: "Rewitalizacja pomieszczeń piwnic zabytkowego budynku Muzeum Karkonoskiego w Jeleniej Górze".
- KPN/14/2024 Dostawa energii elektrycznej do obiektów Karkonoskiego Parku Narodowego oraz odkup energii elektrycznej wytworzonej w instalacji OZE wraz z usługą bilansowania handlowego w 2025r.
- Remont z przebudową budynku ,,Zameczek" Domu Pomocy Społecznej w Sosnówce
więcej: przetargi w Jeleniej Górze »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa produktów spożywczych do świetlicy w Dzierążni, Marianowie, Sancygniowie"
- Sukcesywna dostawa warzyw i owoców do Restauracji Wałbrzyskiego Centrum Sportowo - Rekreacyjnego AQUA - ZDRÓJ Sp. z o.o. przy ul. Ratuszowej 6 w Wałbrzychu
- Zakup i dostawa produktów żywnościowych do stołówki szkolonej w Zespole Szkolno-Przedszkolnym nr 1 , Szkoła Podstawowa nr 8 w Oławie
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Szkoły Podstawowej nr 1 z Oddziałami Dwujęzycznymi w Chorzowie, ul. Dąbrowskiego 41 - I/2024
- Dostawa produktów spożywczych
- Dostawa mięsa i wędlin
więcej: Jaja »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.