eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Mikołów › Świadczenie usług fizycznej ochrony osób i mienia, inkaso wartości pieniężnych, konwój kasjera na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie w 2014 roku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-03

Mikołów: Świadczenie usług fizycznej ochrony osób i mienia, inkaso wartości pieniężnych, konwój kasjera na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie w 2014 roku
Numer ogłoszenia: 498288 - 2013; data zamieszczenia: 03.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Sportu i Rekreacji w Mikołowie , ul. Konstytucji 3 Maja 31, 43-190 Mikołów, woj. śląskie, tel. 32 779 76 03, faks 32 779 76 03 wew. 27.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mosir.mikolow.eu

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Świadczenie usług fizycznej ochrony osób i mienia, inkaso wartości pieniężnych, konwój kasjera na potrzeby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie w 2014 roku.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część I - Stała, fizyczna ochrona mienia na terenie Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej Śląskiego Ogrodu Botanicznego w Mikołowie, ul. Sosnowa 5, w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż 01 stycznia 2014 roku do 31 grudnia 2014 roku. 1.Przedmiot zamówienia realizowany będzie: a)w budynku głównym: od poniedziałku do piątku w godz. od 22.00 do godz. 6.00 oraz w sobotę, niedzielę w godzinach 20.00-8.00 i dni świąteczne 24 godz./dobę przez 1 pracownika ochrony posiadającego licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm) ; maksymalna ilość godzin - 3528 Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany umownej ilości godzin, a Wykonawca zrzeka się wszelkich roszczeń związanych ze zmniejszeniem wymiaru czasu pracy. b)na terenie obiektu - stałe patrolowanie terenu: od poniedziałku do niedzieli od godz. 20.00 do godz. 22.00 w okresie od 01.05.2014 do 30.11.2014 roku przez 1 pracownika ochrony posiadającego licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm), maksymalna ilość godzin - 428 c)W portierni przy bramie wjazdowej: od poniedziałku do niedzieli przez 24 godz./dobę przez 1 pracownika ochrony, posiadającym co najmniej roczny staż pracy na danym stanowisku, maksymalna ilość godzin - 8760 Część II - Stała, fizyczna ochrona mienia na terenie Ośrodka Edukacji Ekologicznej Dzieci w Mikołowie, ul. 15 Grudnia 1B, roku oraz na terenie Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej Ogród w Mikołowie zlokalizowanej przy ul. 15 Grudnia, w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż 01 stycznia 2014 roku do 31 grudnia 2014 roku (z zastrzeżeniem ust. 1b dotyczącego Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej Ogród w Mikołowie) 1.Przedmiot zamówienia realizowany będzie: a)na terenie Ośrodka Edukacji Ekologicznej Dzieci w Mikołowie od poniedziałku do piątku w godz. od 22.00 do godz. 6.00 oraz w sobotę, niedzielę i dni świąteczne 24 godz./dobę przez posiadającym co najmniej roczny staż pracy na danym stanowisku Maksymalna ilość godzin - 4728 b)na terenie Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej Ogród w Mikołowie (Umowa zawarta będzie z dniem 01 stycznia 2014 roku do 31 grudnia 2014, jednak fizycznie obowiązywać będzie w terminie wskazanym pisemnie przez Zamawiającego - nastąpi to w pierwszym kwartale 2014 roku) w okresie od 01.01.2014 - 30.04.2014 roku oraz w okresie od 01.12.2014 - 31.12.2014 roku od poniedziałku do piątku w godzinach od 16.00 do 6.00 oraz w soboty, niedziele i dni świąteczne 24 godz./dobę poprzez wykonywanie patroli prewencyjnych z psem służbowym, nie mniej niż cztery razy w ciągu zmiany (zwierzę pozostaje pod nadzorem pracownika ochrony, który za niego odpowiada; kwestie związane z wymaganymi szczepieniami, utrzymaniem zwierzęcia i jego żywienia pozostają po stronie Wykonawcy). W razie zagrożenia powiadomienie grupy interferencyjnej. W okresie od 01.05.2014 - 30.11.2014 roku od poniedziałku do piątku w godzinach od 16.00 do 22.00 przez 1 pracownika ochrony, posiadającego co najmniej roczny staż pracy na danym stanowisku, w soboty, niedziele i dni świąteczne 6.00 - 22.00 przez 1 pracownika ochrony, posiadającego co najmniej roczny staż pracy na danym stanowisku, dodatkowo w soboty, niedziele i dni świąteczne w godzinach 11.00-19.00 przez 1 pracownik ochrony posiadający licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm). W przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych Zleceniodawca zastrzega sobie prawo odwołania pracownika licencjonowanego, a Wykonawca zrzeka się wszelkich roszczeń związanych ze zmniejszeniem wymiaru czasu pracy. W dniach od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 22.00 - 6.00 poprzez wykonywanie patroli prewencyjnych z psem służbowym, nie mniej niż trzy razy w ciągu zmiany (zwierzę pozostaje pod nadzorem pracownika ochrony, który za niego odpowiada; kwestie związane z wymaganymi szczepieniami, utrzymaniem zwierzęcia i jego żywienia pozostają po stronie Wykonawcy). W razie zagrożenia powiadomienie grupy interferencyjnej. Pracownik ochrony, posiadający co najmniej roczny staż pracy na danym stanowisku- maksymalna ilość godzin - 1944 Pracownik ochrony posiadający licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm) - maksymalna ilość godzin - 528; Wykonywanie patroli prewencyjnych z psem służbowym - maksymalna ilość godzin - 4296 Część III - Zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom imprez organizowanych na terenie obiektów użyteczności publicznej o charakterze sportowo - rekreacyjnym będących własnością Gminy Mikołów, przekazanych w posiadanie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie , w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż 01 stycznia 2014 roku do 31 grudnia 2014 roku. 1.Przedmiot zamówienia realizowany będzie: a)w trakcie ok. 36 meczy drużyn sportowych przez od 2 do 10 pracowników służb porządkowych posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn.zm) (o dniu zawodów, organizacji meczu, godzinach oraz rzeczywistej ilości pracowników, Wykonawca będzie informowany przez Zamawiającego odrębnym pismem lub drogą elektroniczną na co najemnej 3 dni przed planowanym terminem organizacji meczu), 450 roboczogodzin. a)w trakcie ok. 3 imprez przez od 2 do 8 pracowników służb porządkowych posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn.zm) (o dniu organizacji zawodów, godzinach oraz rzeczywistej ilości pracowników Wykonawca będzie informowany przez Zamawiającego odrębnym pismem lub drogą elektroniczną na co najmniej 3 dni przed planowanym terminem organizacji imprezy), 115 roboczogodzin. Część IV - Stała, fizyczna ochrona mienia w następujących obiektach użyteczności publicznej: 1.1. Domek Parkowy w Mikołowie Plac Harcerski 1 wraz z patrolowaniem terenu wokół wielofunkcyjnego boiska - lodowiska w Mikołowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 38 w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż 01 stycznia 2014 roku do 31 grudnia 2014 roku 1.Przedmiot zamówienia realizowany będzie: - w każdy dzień tygodnia, soboty, niedziele i święta w godz. od godz. 22:00 do godz. 6:00 przez 1 pracownika ochrony, posiadającym co najmniej roczny staż pracy na danym stanowisku, maksymalnie 2984 godzin. 1.2. Kryta Pływalnia Aqua Plant w Mikołowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 22 w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż 01 stycznia 2014 roku do 31 grudnia 2014. 1.Przedmiot zamówienia realizowany będzie:w każdy dzień tygodnia, soboty, niedziele i święta w godz. od 18:00 do 22:00 przez 1 pracownika ochrony, posiadającym co najmniej roczny staż pracy na danym stanowisku, maksymalnie 1500 godzin. 1.3.Stadion Miejski w Mikołowie przy ul. Zawilców 8, Kompleks Sportowo - Rekreacyjny w Mikołowie przy ul. Żwirki i Wigury 45 oraz Kompleks Boisk Sportowo - Rekreacyjnych Moje boisko - Orlik 2012w Mikołowie przy ul. Zawilców 10 w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż 01 stycznia 2014 roku do 31 grudnia 2014 roku. 1.Przedmiot zamówienia realizowany będzie:w każdy dzień tygodnia, soboty, niedziele i święta w godz. od 2200 do 600 przez 1 pracownika ochrony posiadającego licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm), maksymalnie 2960 godzin. 1.4.Hala Sportowa MOSiR Mikołów przy ul. Bandurskiego 1A, 43-190 Mikołów wraz z patrolowaniem terenu wokół siedziby MOSiR mieszczącej się przy ul. Konstytucji 3 Maja 31 w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż 01 stycznia 2014 roku do 31 grudnia 2014 roku. 1.Przedmiot zamówienia realizowany będzie:codziennie od poniedziałku do piątku w soboty niedziele oraz święta od godz. 22:00 do 6:00 przez 1 pracownika ochrony, posiadającym co najmniej roczny staż pracy na danym stanowisku, maksymalnie 3000 godzin. 1.5. Ośrodek Rekreacyjny Planty w Mikołowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 38 w Mikołowie od 20 czerwca 2014 roku do 31 sierpnia 2014 roku 1.Przedmiot zamówienia realizowany będzie:w każdy dzień tygodnia, soboty, niedziele i święta w godz. od 1800 do 600 przez 1 pracownika ochrony, posiadającym co najmniej roczny staż pracy na danym stanowisku, maksymalnie 888 godzin. Część V - Usługa inkaso wartości pieniężnych oraz usługa konwoju kasjera: 1.1. Usługa inkaso z obiektów: -Kryta Pływalnia Aqua Plant w Mikołowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 22 -Ośrodek Rekreacyjny Planty w Mikołowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 38 w Mikołowie do Mikołowskiego Banku Spółdzielczego (MBS) w Mikołowie przy ul. Krakowskiej 29, w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż 01 stycznia 2014 roku do 31 grudnia 2014. 1.Przedmiot zamówienia realizowany będzie: trzy razy w tygodniu w godz. od godz. 14:30 do godz. 15:00 przez 1 pracownika ochrony, posiadającego licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego lub drugiego stopnia, zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm), maksymalnie 160 razy w roku. Usługa konwoju kasjera z Mikołowskiego Banku Spółdzielczego (MBS) do Siedziby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 31, w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż 01 stycznia 2014 roku do 31 grudnia 2014. 1.Przedmiot zamówienia realizowany będzie: jeden raz w tygodniu w godz. od godz. 1000 do godz. 1200 przez 1 pracownika ochrony, posiadającego licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego lub drugiego stopnia, zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm), maksymalnie 60 razy w roku.

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • tj. posiadają aktualną koncesję wydaną przez Ministra Spraw wewnętrznych na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, zgodnie z ustawą z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (tj. Dz. U. z 2005 r Nr 145, poz. 1221 z późn. zm.) - dotyczy części I-V Ocena spełnienia warunku odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego dokumentu - dotyczy części I-V

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie - dotyczy części I-V Ocena spełnienia warunku odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ - dotyczy części I-V

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie - dotyczy części I-V Ocena spełnienia warunku odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ - dotyczy części I-V

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie - dotyczy części I-V Ocena spełnienia warunku odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonego oświadczenia wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ - dotyczy części I-V

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • tj. są ubezpieczeni od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie niższą niż: część I:80 000,00 zł brutto część II:70 000,00 zł brutto część III:7 000,00 zł brutto część IV:70 000,00 zł brutto część V:2 500,00 zł brutto Ocena spełnienia warunku odbędzie się zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia na podstawie złożonych dokumentów odpowiadających każdej z części.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesje, zezwolenia lub licencje;
  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy, na zasoby innych podmiotów przedkłada następujące dokumenty dotyczące podmiotów, zasobami których będzie dysponował wykonawca:

  • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że inny podmiot jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

-Formularz cenowy - wg załącznika nr 1 do SIWZ, -Formularz ofertowy - wg załącznika nr 2 do SIWZ, -pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nieuprawniona do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z odpisem z KRS lub odpisem z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, -pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - w przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, - informacji o części zamówienia, której wykonanie Wykonawca powierzy podwykonawcom - wg załącznika nr 5 do SIWZ ( jeżeli dotyczy);

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający przewiduje możliwość zmiany postanowień umowy w przypadkach, gdy: a)nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa ,pod warunkiem, że będzie dotyczyć zakresu mającego wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. b)Zamawiający przewiduje możliwość zmiany strony Umowy tj. Wykonawcy w sytuacji wystąpienia sukcesji generalnej, c)będzie wymagana zmiana osób wskazanych w przedstawionym przez Wykonawcę, wraz z ofertą przetargową, wykazie osób przeznaczonych do realizacji usług objętych przedmiotem niniejszej umowy, pod warunkiem braku uzasadnionego sprzeciwu ze strony Zamawiającego z zastrzeżeniem, iż osoby te będą posiadały, co najmniej takie same uprawnienia jak wymagane w SIWZ. 3.Dokonanie zmiany umowy w zakresie jw. wymaga uprzedniego złożenia na piśmie propozycji Wykonawcy wykazującej zasadność wprowadzenia zmian i zgody Zamawiającego wyrażonej w formie pisemnej na jej dokonanie lub przedłożenia propozycji zmiany przez Zamawiającego. 4.Przewiduje się możliwość zmiany zawartej umowy w stosunku do treści, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w zakresie zmiany wynagrodzenia w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i usług (VAT) - wynagrodzenie ulegnie zmianie stosownie do zmiany stawki podatku bez zmiany wynagrodzenia netto, bez konieczności podpisywania aneksu do umowy, począwszy od daty wejścia w życie powołania zmian. 5. Zmiana umowy dokonana z naruszeniem powyższych postanowień jest nieważna.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.mosir.mikolow.eu/przetargi.html, http://bip.mikolow.eu/index.php/kategoria2/86
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W MIKOŁOWIE 43-190 MIKOŁÓW, UL. KONSTYTUCJI 3 MAJA 31.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 16.12.2013 godzina 10:45, miejsce: SEKRETARIAT MIEJSKI OŚRODEK SPORTU I REKREACJI W MIKOŁOWIE 43-190 MIKOŁÓW, UL. KONSTYTUCJI 3 MAJA 31.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Stała, fizyczna ochrona mienia na terenie Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej Śląskiego Ogrodu Botanicznego w Mikołowie, ul. Sosnowa 5, w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż 01 stycznia 2014 roku do 31 grudnia 2014 roku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia realizowany będzie: a)w budynku głównym: od poniedziałku do piątku w godz. od 22.00 do godz. 6.00 oraz w sobotę, niedzielę w godzinach 20.00-8.00 i dni świąteczne 24 godz./dobę przez 1 pracownika ochrony posiadającego licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm) ; maksymalna ilość godzin - 3528 Zamawiający zastrzega sobie prawo zmiany umownej ilości godzin, a Wykonawca zrzeka się wszelkich roszczeń związanych ze zmniejszeniem wymiaru czasu pracy. b)na terenie obiektu - stałe patrolowanie terenu: od poniedziałku do niedzieli od godz. 20.00 do godz. 22.00 w okresie od 01.05.2014 do 30.11.2014 roku przez 1 pracownika ochrony posiadającego licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm), maksymalna ilość godzin - 428 c)W portierni przy bramie wjazdowej: od poniedziałku do niedzieli przez 24 godz./dobę przez 1 pracownika ochrony, posiadającym co najmniej roczny staż pracy na danym stanowisku, maksymalna ilość godzin - 8760.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Stała, fizyczna ochrona mienia na terenie Ośrodka Edukacji Ekologicznej Dzieci w Mikołowie, ul. 15 Grudnia 1B, roku oraz na terenie Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej Ogród w Mikołowie zlokalizowanej przy ul. 15 Grudnia, w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż 01 stycznia 2014 roku do 31 grudnia 2014 roku (z zastrzeżeniem ust. 1b dotyczącego Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej Ogród w Mikołowie).

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia realizowany będzie: a)na terenie Ośrodka Edukacji Ekologicznej Dzieci w Mikołowie od poniedziałku do piątku w godz. od 22.00 do godz. 6.00 oraz w sobotę, niedzielę i dni świąteczne 24 godz./dobę przez posiadającym co najmniej roczny staż pracy na danym stanowisku Maksymalna ilość godzin - 4728 b)na terenie Centrum Edukacji Przyrodniczej i Ekologicznej Ogród w Mikołowie (Umowa zawarta będzie z dniem 01 stycznia 2014 roku do 31 grudnia 2014, jednak fizycznie obowiązywać będzie w terminie wskazanym pisemnie przez Zamawiającego - nastąpi to w pierwszym kwartale 2014 roku) w okresie od 01.01.2014 - 30.04.2014 roku oraz w okresie od 01.12.2014 - 31.12.2014 roku od poniedziałku do piątku w godzinach od 16.00 do 6.00 oraz w soboty, niedziele i dni świąteczne 24 godz./dobę poprzez wykonywanie patroli prewencyjnych z psem służbowym, nie mniej niż cztery razy w ciągu zmiany (zwierzę pozostaje pod nadzorem pracownika ochrony, który za niego odpowiada; kwestie związane z wymaganymi szczepieniami, utrzymaniem zwierzęcia i jego żywienia pozostają po stronie Wykonawcy). W razie zagrożenia powiadomienie grupy interferencyjnej. w okresie od 01.05.2014 - 30.11.2014 roku od poniedziałku do piątku w godzinach od 16.00 do 22.00 przez 1 pracownika ochrony, posiadającego co najmniej roczny staż pracy na danym stanowisku, w soboty, niedziele i dni świąteczne 6.00 - 22.00 przez 1 pracownika ochrony, posiadającego co najmniej roczny staż pracy na danym stanowisku, dodatkowo w soboty, niedziele i dni świąteczne w godzinach 11.00-19.00 przez 1 pracownik ochrony posiadający licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm). W przypadku niesprzyjających warunków atmosferycznych Zleceniodawca zastrzega sobie prawo odwołania pracownika licencjonowanego,a Wykonawca zrzeka się wszelkich roszczeń związanych ze zmniejszeniem wymiaru czasu pracy.W dniach od poniedziałku do niedzieli, w godzinach 22.00 - 6.00 poprzez wykonywanie patroli prewencyjnych z psem służbowym, nie mniej niż trzy razy w ciągu zmiany (zwierzę pozostaje pod nadzorem pracownika ochrony, który za niego odpowiada; kwestie związane z wymaganymi szczepieniami, utrzymaniem zwierzęcia i jego żywienia pozostają po stronie Wykonawcy). W razie zagrożenia powiadomienie grupy interferencyjnej. Pracownik ochrony, posiadający co najmniej roczny staż pracy na danym stanowisku- maksymalna ilość godzin - 1944 Pracownik ochrony posiadający licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm) - maksymalna ilość godzin - 528 Wykonywanie patroli prewencyjnych z psem służbowym - maksymalna ilość godzin - 4296.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Zapewnienie bezpieczeństwa uczestnikom imprez organizowanych na terenie obiektów użyteczności publicznej o charakterze sportowo - rekreacyjnym będących własnością Gminy Mikołów, przekazanych w posiadanie Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie , w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż 01 stycznia 2014 roku do 31 grudnia 2014 roku..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiot zamówienia realizowany będzie: a)w trakcie ok. 36 meczy drużyn sportowych przez od 2 do 10 pracowników służb porządkowych posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn.zm) (o dniu zawodów, organizacji meczu, godzinach oraz rzeczywistej ilości pracowników, Wykonawca będzie informowany przez Zamawiającego odrębnym pismem lub drogą elektroniczną na co najemnej 3 dni przed planowanym terminem organizacji meczu), 450 roboczogodzin. B)w trakcie ok. 3 imprez przez od 2 do 8 pracowników służb porządkowych posiadającymi licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego stopnia zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn.zm) ( o dniu organizacji zawodów, godzinach oraz rzeczywistej ilości pracowników Wykonawca będzie informowany przez Zamawiającego odrębnym pismem lub drogą elektroniczną na co najmniej 3 dni przed planowanym terminem organizacji imprezy), 115 roboczogodzin..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Stała, fizyczna ochrona mienia w następujących obiektach użyteczności publicznej.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: 1.1. Domek Parkowy w Mikołowie Plac Harcerski 1 wraz z patrolowaniem terenu wokół wielofunkcyjnego boiska - lodowiska w Mikołowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 38 w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż 01 stycznia 2014 roku do 31 grudnia 2014 roku 1.Przedmiot zamówienia realizowany będzie:w każdy dzień tygodnia, soboty, niedziele i święta w godz. od godz. 22.00 do godz. 6.00 przez 1 pracownika ochrony, posiadającym co najmniej roczny staż pracy na danym stanowisku, maksymalnie 2984 godzin. 1.2. Kryta Pływalnia Aqua Plant w Mikołowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 22 w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż 01 stycznia 2014 roku do 31 grudnia 2014. 1.Przedmiot zamówienia realizowany będzie:w każdy dzień tygodnia, soboty, niedziele i święta w godz. od 18:00 do 22:00 przez 1 pracownika ochrony, posiadającym co najmniej roczny staż pracy na danym stanowisku, maksymalnie 1500 godzin. Stadion Miejski w Mikołowie przy ul. Zawilców 8, Kompleks Sportowo - Rekreacyjny w Mikołowie przy ul. Żwirki i Wigury 45 oraz Kompleks Boisk Sportowo - Rekreacyjnych Moje boisko - Orlik 2012 w Mikołowie przy ul. Zawilców 10 w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż 01 stycznia 2014 roku do 31 grudnia 2014 roku. 1.Przedmiot zamówienia realizowany będzie:w każdy dzień tygodnia, soboty, niedziele i święta w godz. od 22:00 do 6:00 przez 1 pracownika ochrony posiadającego licencję pracownika ochrony fizycznej drugiego stopnia zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm), maksymalnie 2960 godzin. 1.5. Ośrodek Rekreacyjny Planty w Mikołowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 38 w Mikołowie od 20 czerwca 2014 roku do 31 sierpnia 2014 roku 1.Przedmiot zamówienia realizowany będzie:w każdy dzień tygodnia, soboty, niedziele i święta w godz. od 18:00 do 6:00 przez 1 pracownika ochrony, posiadającym co najmniej roczny staż pracy na danym stanowisku, maksymalnie 888 godzin.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Usługa inkaso wartości pieniężnych oraz usługa konwoju kasjera.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Usługa inkaso z obiektów: -Kryta Pływalnia Aqua Plant w Mikołowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 22 -Ośrodek Rekreacyjny Planty w Mikołowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 38 w Mikołowie do Mikołowskiego Banku Spółdzielczego (MBS) w Mikołowie przy ul. Krakowskiej 29, w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż 01 stycznia 2014 roku do 31 grudnia 2014. 1.Przedmiot zamówienia realizowany będzie: trzy razy w tygodniu w godz. od godz. 14:30 do godz. 15:00 przez 1 pracownika ochrony, posiadającego licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego lub drugiego stopnia, zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm), maksymalnie 160 razy w roku. Usługa konwoju kasjera z Mikołowskiego Banku Spółdzielczego (MBS) do Siedziby Miejskiego Ośrodka Sportu i Rekreacji w Mikołowie przy ul. Konstytucji 3 Maja 31, w okresie od dnia podpisania umowy, jednak nie wcześniej niż 01 stycznia 2014 roku do 31 grudnia 2014. 1.Przedmiot zamówienia realizowany będzie: jeden raz w tygodniu w godz. od godz. 10:00 do godz. 12:00 przez 1 pracownika ochrony, posiadającego licencję pracownika ochrony fizycznej pierwszego lub drugiego stopnia, zgodnie z art. 26 ustawy z dnia 22 sierpnia 1997 roku o ochronie osób i mienia (Dz. U. z 2005r. Nr 145 poz. 1221 z późn. zm), maksymalnie 60 razy w roku.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.71.00.00-4.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2014.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.