eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Pieniężno › Zakup mikrobusu do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy BAJKA

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-12-03

Pieniężno: Zakup mikrobusu do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy BAJKA
Numer ogłoszenia: 498238 - 2013; data zamieszczenia: 03.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pieniężno , ul. Generalska 8, 14-520 Pieniężno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 237 46 00, faks 055 237 46 01.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup mikrobusu do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy BAJKA.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4.1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup mikrobusu do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy BAJKA. Oferowany samochód musi spełniać następujące wymagania: a) spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U z 2005r, nr 108, poz. 908 z późn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy. b) samochód musi być przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, c) wymagane jest aby samochód posiadał homologację (również wymagane jest , aby system przewozu osób niepełnosprawnych , który zostanie zastosowany w w/w samochodzie, posiadał homologację), d) posiadać w języku polskim kartę pojazdu, instrukcję, książkę serwisową i gwarancyjną oraz inne niezbędne dokumenty wymagane prawem 4.2. Wymagane warunki techniczne pojazdu 4.2.1. Rok produkcji - 2013 4.2.2. Silnik: - pojemność skokowa silnika min. - 1968 cm3, - minimalna moc silnika 120 KM - spełniający normę spalania Euro 5, - czterocylindrowy, wysokoprężny, turbodoładowany, - paliwo - olej napędowy 4.2.3. Zużycie paliwa: - w cyklu miejskim maksymalnie 9,8 l/100km - w cyklu pozamiejskim maksymalnie 6,5 l/100km - w cyklu mieszanym max 8 l/100km - średni poziom emisji CO2 nie więcej niż 200g/km 4.2.4. Napęd: - rodzaj: napędzana oś przednia, - skrzynia biegów: manualna minimum 5 biegowa, 4.2.5. Podwozie: - minimalny rozstaw osi 3400 mm 4.2.6. Nadwozie: - 9 miejscowy - fabrycznie przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, - drzwi boczne przesuwane z prawej strony - fotel kierowcy z regulacją wysokości i manualną regulacją podparcia odcinka lędźwiowego, z podłokietnikiem - fotel pasażera - podwójny - dźwignia biegów w formie joysticka - I rząd siedzeń - siedzenia w układzie 2+1 (dwuosobowe siedzenie ze składanym oparciem , jednoosobowe siedzenie odchylane), - II rząd siedzeń - siedzenia trzyosobowe ze składanym oparciem - komfortowe wyłożenie ścian bocznych i dachu, - maksymalna długość pojazdu 5300 mm - minimalna wewnętrzna wysokość w części pasażerskiej 1300 mm, - minimum jedno okno przesuwane w przedziale pasażerskim, - rolety przeciwsłoneczne w bocznych oknach - zawieszenie przeznaczone na drogi o złej nawierzchni (sztywniejsze sprężyny, twardsze amortyzatory) - możliwość szybkiego demontażu siedzeń w przedziale pasażerskim, 4.2.7. Zabudowa specjalna: - szyny podłogowe do mocowania wózka inwalidzkiego, - dodatkowe kierunkowskazy w tylnych narożnikach dachu pojazdu, - oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu symbolem inwalidzi, - komplet pasów do mocowania wózka inwalidzkiego do szyn, - pas biodrowy zabezpieczający osobę niepełnosprawną w wózku inwalidzkim - najazdy aluminiowe z bieżnią przeciwpoślizgową, 4.2.8. Wyposażenie: - poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera, poduszka dla pasażera z możliwością dezaktywacji, - ABS -system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania - EDS - elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego, - ASR - system zapobiegający utracie przyczepności kół podczas przyspieszania - MSR - system zapobiegający poślizgowi kół napędzanych podczas hamowania silnikiem, - ESP - elektroniczny system stabilizacji toru jazdy z asystentem hamowania, - Hamulce tarczowe wentylowane z przodu i z tyłu - bezpieczna kolumna kierownicy z regulacją w dwóch płaszczyznach, - Światła do jazdy dziennej , włączane automatycznie, - Trzecie światło STOP, - Immobiliser, - alarm antywłamaniowy z własnym zasilaniem, funkcją dozoru wnętrza kabiny kierowcy oraz zabezpieczeniem przed odholowaniem, - światła przeciwmgielne z przodu zintegrowane ze zderzakiem, - centralny zamek sterowany pilotem z możliwością uruchamiania od wewnątrz - czujnik parkowania w tylnym zderzaku, - klimatyzacja Climatic z półautomatyczną regulacją, z nawiewem w kabinie kierowcy, z przewietrzaniem przestrzeni pasażerskiej, - wyświetlacz wielofunkcyjny, - radio CD i MP3, min 4 głośniki , - koło zapasowe pełnowymiarowe, - minimalna wielkość obręczy kół - 16 cali - osłony przeciwsłoneczne z lusterkami - 2 lampki do czytania, - uchwyty wejściowe na słupkach, - drzwi tylne dwuskrzydłowe z oknami ogrzewanymi, z wewnętrzną klamką, - gaśnica, - trójkąt ostrzegawczy, - klucze do wymiany kół, - dywaniki gumowe, 4.2.9. Serwis: - minimalna gwarancja na silnik i podzespoły 24 m-ce, - minimalna gwarancja na powłokę lakierniczą 36 m-cy, - minimalna gwarancja na perforację nadwozia 120 m-c..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.44.00 - Minibusy .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium przez wykonawców.

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunku w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunku w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Oświadczenie o spełnieniu warunku w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. W przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć pełnomocnictwo lub upoważnienie dla osoby uprawnionej do podpisania ofert. 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania ofert wspólnej: a) oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane w pkt 7.6. dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie, b) jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, c)w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy oraz oświadczenie o spełnieniu udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy składa każdy Wykonawca. 3. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważnionej 4. Dokumenty potwierdzające prawidłowo wniesione wadium. 5. Zaparafowany wzór umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pieniezno.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pieniężnie, ul. Generalska 8, 14-520 Pieniężno.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Pieniężnie, ul. Generalska 8, 14-520 Pieniężno w pokoju nr 14 (sekretariat Urzędu Miejskiego).

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zadanie współfinansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach programu wyrównywania różnic między regionami II w ramach obszaru D - likwidacja barier transportowych.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.