Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-12-03
Pieniężno: Zakup mikrobusu do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy BAJKA
Numer ogłoszenia: 498238 - 2013; data zamieszczenia: 03.12.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Pieniężno , ul. Generalska 8, 14-520 Pieniężno, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 237 46 00, faks 055 237 46 01.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup mikrobusu do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy BAJKA.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 4.1. Przedmiotem zamówienia jest: Zakup mikrobusu do przewozu osób niepełnosprawnych na potrzeby Środowiskowego Domu Samopomocy BAJKA. Oferowany samochód musi spełniać następujące wymagania: a) spełniać wymagania techniczne określone przez obowiązujące w Polsce przepisy dla pojazdów poruszających się po drogach publicznych, w tym warunki techniczne wynikające z ustawy z dnia 20 czerwca 1997r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U z 2005r, nr 108, poz. 908 z późn. zm.) oraz rozporządzeń wykonawczych do tej ustawy. b) samochód musi być przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, c) wymagane jest aby samochód posiadał homologację (również wymagane jest , aby system przewozu osób niepełnosprawnych , który zostanie zastosowany w w/w samochodzie, posiadał homologację), d) posiadać w języku polskim kartę pojazdu, instrukcję, książkę serwisową i gwarancyjną oraz inne niezbędne dokumenty wymagane prawem 4.2. Wymagane warunki techniczne pojazdu 4.2.1. Rok produkcji - 2013 4.2.2. Silnik: - pojemność skokowa silnika min. - 1968 cm3, - minimalna moc silnika 120 KM - spełniający normę spalania Euro 5, - czterocylindrowy, wysokoprężny, turbodoładowany, - paliwo - olej napędowy 4.2.3. Zużycie paliwa: - w cyklu miejskim maksymalnie 9,8 l/100km - w cyklu pozamiejskim maksymalnie 6,5 l/100km - w cyklu mieszanym max 8 l/100km - średni poziom emisji CO2 nie więcej niż 200g/km 4.2.4. Napęd: - rodzaj: napędzana oś przednia, - skrzynia biegów: manualna minimum 5 biegowa, 4.2.5. Podwozie: - minimalny rozstaw osi 3400 mm 4.2.6. Nadwozie: - 9 miejscowy - fabrycznie przystosowany do przewozu osób niepełnosprawnych, - drzwi boczne przesuwane z prawej strony - fotel kierowcy z regulacją wysokości i manualną regulacją podparcia odcinka lędźwiowego, z podłokietnikiem - fotel pasażera - podwójny - dźwignia biegów w formie joysticka - I rząd siedzeń - siedzenia w układzie 2+1 (dwuosobowe siedzenie ze składanym oparciem , jednoosobowe siedzenie odchylane), - II rząd siedzeń - siedzenia trzyosobowe ze składanym oparciem - komfortowe wyłożenie ścian bocznych i dachu, - maksymalna długość pojazdu 5300 mm - minimalna wewnętrzna wysokość w części pasażerskiej 1300 mm, - minimum jedno okno przesuwane w przedziale pasażerskim, - rolety przeciwsłoneczne w bocznych oknach - zawieszenie przeznaczone na drogi o złej nawierzchni (sztywniejsze sprężyny, twardsze amortyzatory) - możliwość szybkiego demontażu siedzeń w przedziale pasażerskim, 4.2.7. Zabudowa specjalna: - szyny podłogowe do mocowania wózka inwalidzkiego, - dodatkowe kierunkowskazy w tylnych narożnikach dachu pojazdu, - oznakowanie pojazdu z przodu i z tyłu symbolem inwalidzi, - komplet pasów do mocowania wózka inwalidzkiego do szyn, - pas biodrowy zabezpieczający osobę niepełnosprawną w wózku inwalidzkim - najazdy aluminiowe z bieżnią przeciwpoślizgową, 4.2.8. Wyposażenie: - poduszki powietrzne dla kierowcy i pasażera, poduszka dla pasażera z możliwością dezaktywacji, - ABS -system zapobiegający blokowaniu kół podczas hamowania - EDS - elektroniczna blokada mechanizmu różnicowego, - ASR - system zapobiegający utracie przyczepności kół podczas przyspieszania - MSR - system zapobiegający poślizgowi kół napędzanych podczas hamowania silnikiem, - ESP - elektroniczny system stabilizacji toru jazdy z asystentem hamowania, - Hamulce tarczowe wentylowane z przodu i z tyłu - bezpieczna kolumna kierownicy z regulacją w dwóch płaszczyznach, - Światła do jazdy dziennej , włączane automatycznie, - Trzecie światło STOP, - Immobiliser, - alarm antywłamaniowy z własnym zasilaniem, funkcją dozoru wnętrza kabiny kierowcy oraz zabezpieczeniem przed odholowaniem, - światła przeciwmgielne z przodu zintegrowane ze zderzakiem, - centralny zamek sterowany pilotem z możliwością uruchamiania od wewnątrz - czujnik parkowania w tylnym zderzaku, - klimatyzacja Climatic z półautomatyczną regulacją, z nawiewem w kabinie kierowcy, z przewietrzaniem przestrzeni pasażerskiej, - wyświetlacz wielofunkcyjny, - radio CD i MP3, min 4 głośniki , - koło zapasowe pełnowymiarowe, - minimalna wielkość obręczy kół - 16 cali - osłony przeciwsłoneczne z lusterkami - 2 lampki do czytania, - uchwyty wejściowe na słupkach, - drzwi tylne dwuskrzydłowe z oknami ogrzewanymi, z wewnętrzną klamką, - gaśnica, - trójkąt ostrzegawczy, - klucze do wymiany kół, - dywaniki gumowe, 4.2.9. Serwis: - minimalna gwarancja na silnik i podzespoły 24 m-ce, - minimalna gwarancja na powłokę lakierniczą 36 m-cy, - minimalna gwarancja na perforację nadwozia 120 m-c..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.11.44.00 - Minibusy .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 23.12.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie przewiduje konieczności wniesienia wadium przez wykonawców.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunku w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunku w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie o spełnieniu warunku w postępowaniu - załącznik nr 2 do SIWZ
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.3.2)
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. W przypadku, gdy umocowanie do reprezentowania Wykonawcy nie wynika ze stosownego dokumentu, a w szczególności z odpisu z właściwego rejestru, należy załączyć pełnomocnictwo lub upoważnienie dla osoby uprawnionej do podpisania ofert. 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania ofert wspólnej: a) oferta winna zawierać oświadczenia i dokumenty opisane w pkt 7.6. dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie, b) jeżeli oferta Wykonawców występujących wspólnie zostanie wybrana, Zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, c)w przypadku oferty składanej wspólnie przez kilku Wykonawców Oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia z postępowania o udzielenie zamówienia wykonawcy w okolicznościach, o których mowa w art. 24 ust. 1 ustawy oraz oświadczenie o spełnieniu udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy składa każdy Wykonawca. 3. Pełnomocnictwo do podpisywania oferty i składania ewentualnych wyjaśnień, jeżeli osobą podpisującą nie jest osoba upoważniona - w oryginale lub poświadczone notarialnie lub opatrzone adnotacją za zgodność z oryginałem pieczęcią wykonawcy, imienną pieczątką osoby upoważnionej 4. Dokumenty potwierdzające prawidłowo wniesione wadium. 5. Zaparafowany wzór umowy - Załącznik nr 4 do SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pieniezno.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Pieniężnie, ul. Generalska 8, 14-520 Pieniężno.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.12.2013 godzina 12:00, miejsce: Urząd Miejski w Pieniężnie, ul. Generalska 8, 14-520 Pieniężno w pokoju nr 14 (sekretariat Urzędu Miejskiego).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: zadanie współfinansowane ze środków Państwowego Funduszu Rehabilitacji Osób Niepełnosprawnych w ramach programu wyrównywania różnic między regionami II w ramach obszaru D - likwidacja barier transportowych.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup mikrobusu 9cio osobowego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Zakup i dostawa fabrycznie nowego mikrobusu przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
- Zakup i dostawa wywrotki z podwójną kabiną
- Zakup samochodu osobowego - "mikrobusa" - przystosowanego do przewozu osób niepełnosprawnych
więcej: Minibusy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.