eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iwonicz Zdrój › Przebudowa (modernizacja) obiektu Centrum Rehabilitacji Rolników w Iwoniczu-Zdroju - etap VIII 1.Przebudowa pomieszczenia zabiegowego (Nr 2; 3; 4). 2.Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia porządkowego na pomieszczenie zabiegowe (nr 1) przy Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS w Iwoniczu Zdroju.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2012-12-07

Iwonicz Zdrój: Przebudowa (modernizacja) obiektu Centrum Rehabilitacji Rolników w Iwoniczu-Zdroju - etap VIII : 1.Przebudowa pomieszczenia zabiegowego (Nr 2; 3; 4). 2.Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia porządkowego na pomieszczenie zabiegowe (nr 1) przy Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS w Iwoniczu Zdroju.
Numer ogłoszenia: 498226 - 2012; data zamieszczenia: 07.12.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 447924 - 2012r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Centrum Rehabilitacji Rolników Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, ul. Ks. Jana Rąba 22, 38-440 Iwonicz Zdrój, woj. podkarpackie, tel. 013 4350612, faks 013 4350612.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przebudowa (modernizacja) obiektu Centrum Rehabilitacji Rolników w Iwoniczu-Zdroju - etap VIII : 1.Przebudowa pomieszczenia zabiegowego (Nr 2; 3; 4). 2.Przebudowa wraz ze zmianą sposobu użytkowania pomieszczenia porządkowego na pomieszczenie zabiegowe (nr 1) przy Centrum Rehabilitacji Rolników KRUS w Iwoniczu Zdroju..

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane między innymi : - Zabezpieczenie terenu przed dostępem osób trzecich. - Rozbiórka ścianek działowych. - Rozbiórka posadzek i warstw podposadzkowych. - Wykonanie ścianek działowych i przemurowań wg. rys. projektu. - Wykonanie nowych posadzek i warstw podposadzkowych. - Osadzenie stolarki drzwiowej. -Wykonanie instalacji wewnętrznych-wodociągowej, kanalizacji sanitarnej, elektrycznej, wentylacji mechanicznej, c.w.u. - Wykonanie tynków, okładzin ściennych, malowanie. - Biały montaż, badania i pomiary sprawdzające. - Wymiana drzwi rozwiernych na drzwi przesuwne szt.4 Powierzchnia objęta robotami wynosi 39,43 m2 Roboty budowlane prowadzone będą w czasie trwania turnusu rehabilitacyjnego - w trakcie ruchu obiektu. Roboty rozbiórkowe i uciążliwe wykonywane mogą być w godzinach : 8.00 do 18.00. Dostęp do pomieszczeń oddanych to remontu będzie możliwy przez otwory okienne od strony zachodniej obiektu. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w załącznikach do niniejszej SIWZ - dokumentacja projektowa, przedmiary robót, specyfikacje techniczne..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.21.51.00 - Roboty budowlane w zakresie budowy placówek zdrowotnych 45.11.11.00 - Roboty w zakresie burzenia 45.26.25.00 - Roboty murarskie i murowe 45.41.00.00 - Tynkowanie 45.42.11.00 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów 45.32.00.00 - Roboty izolacyjne 45.43.12.00 - Kładzenie glazury 45.43.21.00 - Kładzenie i wykładanie podłóg 45.44.21.00 - Roboty malarskie 45.33.12.00 - Instalowanie urządzeń wentylacyjnych i klimatyzacyjnych 45.33.12.10 - Instalowanie wentylacji 45.32.10.00 - Izolacja cieplna 45.33.23.00 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne 45.45.41.00 - Odnawianie 45.31.12.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych 45.33.12.21 - Instalowanie urządzeń klimatyzacji częściowej powietrza .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 04.12.2012.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Budowlano-Usługowe KROSPOL Sp.j. Jan Lepak, Stanisław Stachura, ul. Składowa 9d, 38-400 Krosno, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 107300,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 104910,53

  • Oferta z najniższą ceną: 104910,53 / Oferta z najwyższą ceną: 122614,46

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.