eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Milicz › Sprz±tanie budynku Szko³y Podstawowej Nr 2 i Szko³y Muzycznej I Stopnia przy ulicy Kopernika 18 w Miliczu

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2012-12-07

Milicz: Sprz±tanie budynku Szko³y Podstawowej Nr 2 i Szko³y Muzycznej I Stopnia przy ulicy Kopernika 18 w Miliczu
Numer og³oszenia: 498206 - 2012; data zamieszczenia: 07.12.2012
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Milicz , ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz, woj. dolno¶l±skie, tel. 071 3840004 w. 314, faks 071 3841119.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.milicz.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Administracja samorz±dowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: Sprz±tanie budynku Szko³y Podstawowej Nr 2 i Szko³y Muzycznej I Stopnia przy ulicy Kopernika 18 w Miliczu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.3) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: Sprz±tanie budynku Szko³y Podstawowej Nr 2 i Szko³y Muzycznej I Stopnia w Miliczu przy ul. Kopernika 18 Zakres us³ug okre¶la za³±cznik nr 1 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykaz i metra¿ pomieszczeñ do sprz±tania okre¶la za³±cznik nr 2 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Wykaz i metra¿ okien oraz drzwi okre¶la za³±cznik nr 3 do specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Szczegó³owy opis przedmiotu zamówienia: Za³±cznik Nr 1 do Specyfikacji OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA Zakres us³ug: sprz±tania budynku Szko³y Podstawowej nr 2 i Szko³y Muzycznej I Stopnia w Miliczu, ul. Kopernika 18 W Szkole Podstawowej Nr 2 w Miliczu, ul. Kopernika 18 codziennie : - dok³adne przewietrzanie pomieszczeñ, - usuwanie pajêczyn z sufitów i ¶cian, - zamiatanie pomieszczeñ, - usuwanie wszelkich ¶mieci, mycie koszy, segregacja ¶mieci - usuwanie kurzu ze sprzêtów, pomocy, parapetów oraz innych powierzchni i przedmiotów itp. - bie¿±ce mycie urz±dzeñ sanitarno-higienicznych wraz z dezynfekcj±, - mycie pod³óg, tablic, mebli oraz innego wyposa¿enia pomieszczeñ i ci±gów komunikacyjnych. - regularne i odpowiednie podlanie ro¶lin doniczkowych w okresie ferii zimowych i wakacji, - bie¿±ca kontrola prawid³owo¶ci zakrêcenia kranów, kurków, a tak¿e wygaszanie ¶wiate³ oraz kontrola prawid³owo¶ci zamkniêcia drzwi i okien, - inne niezbêdne prace zwi±zane z zapewnieniem czysto¶ci i porz±dku w obiekcie, wskazane przez koordynatora wyznaczonego w umowie. okresowo ( 2 razy w roku): - odkurzenie sufitów i ¶cian, - umycie wszystkich sprzêtów, - umycie ¶cian olejnych, drzwi, - czyszczenie i trzepanie dywanów, chodników itp. - pranie zas³on i firanek w okresie ferii zimowych i wakacji, okresowo ( 1 raz w roku w okresie wakacji): - mycie lamp o¶wietleniowych wewnêtrznych - mycie okien (dwustronnie ) - od wewn±trz w razie potrzeby. Ponadto : - utrzymanie czysto¶ci w budynku szkolnym: usuwanie (zbiór rêczny, zamiatanie, mycie) nieczysto¶ci na korytarzach, w holach, klatkach schodowych, zmycie na mokro i dezynfekcja WC uczniów w godzinach od 08.00 do 13:00. - po 3 godzinie lekcyjnej zmiecenie i zmycie ma mokro du¿ej i ma³ej sali gimnastycznej, ³±cznika stanowi±cego korytarz na przej¶cie do sal gimnastycznych (s³u¿±cego równie¿ jako dodatkowe pomieszczenie do æwiczeñ wychowania fizycznego). Prace obejmuj±ce sprz±tanie budynku Szko³y Podstawowej nr 2 w Miliczu, ul. Kopernika 18 nale¿y rozpoczynaæ po zajêciach, tj. po zakoñczeniu ostatniej godziny lekcyjnej w danym dniu. Korytarze i ³±czniki w budynku g³ównym szko³y nale¿y sprz±taæ z zastosowaniem odpowiedniej maszyny czyszcz±cej. W Szkole Muzycznej I Stopnia w Miliczu, ul. Trzebnicka 4 b Sprz±tanie codzienne obejmuje : - dok³adne przewietrzanie pomieszczeñ, - usuwanie pajêczyn z sufitów i ¶cian, - zamiatanie pomieszczeñ i usuwanie z nich wszelkich ¶mieci i zanieczyszczeñ, - usuwanie kurzu ze sprzêtów, pomocy, parapetów oraz innych powierzchni i przedmiotów itp. - mycie urz±dzeñ sanitarno-higienicznych wraz z bie¿±c± dezynfekcj±, - mycie pod³óg, tablicy, mebli oraz innego wyposa¿enia pomieszczeñ i ci±gów komunikacyjnych, - bie¿±ce i odpowiednie podlewanie ro¶lin doniczkowych, - bie¿±ca kontrola prawid³owo¶ci zakrêcenia kranów, kurków, a tak¿e wygaszanie ¶wiate³ oraz kontrola prawid³owo¶ci zamkniêcia drzwi i okien, - inne niezbêdne prace zwi±zane z zapewnieniem czysto¶ci i porz±dku w obiekcie, wskazane przez koordynatora wyznaczonego w umowie. okresowe (2 razy w roku) : - odkurzenie sufitów i ¶cian, - umycie wszystkich sprzêtów, - umycie ¶cian olejnych i stolarki malowanej olejno, - czyszczenie wyk³adzin, - pranie zas³on i firanek w okresie ferii zimowych i wakacji, okresowo ( 1 raz w roku, okresie wakacji): - mycie lamp o¶wietleniowych, - mycie okien (dwustronnie ) - od wewn±trz w razie potrzeby. Godziny wykonania prac porz±dkowych w szkole muzycznej: 07.00 -12.00 -W szkole s± segregowane odpady. Udzia³ firmy sprz±taj±cej polega na segregacji odpadów ( papieru, tworzyw sztucznych) w czê¶ci dotycz±cej sprz±tanych pomieszczeñ. Za³±cznik Nr 2 do SIWZ: Wykaz i metra¿ pomieszczeñ oraz terenu do sprz±tania Szko³a Podstawowa Nr 2 w Miliczu, ul. Kopernika 18 1. Segment nauczania zintegrowanego : - parter : Sala nr 1 49.28 m2 Sala nr 2 48.72 m2 Sala nr 3 49.52 m2 G Sala nr 4 49.52 m2 Gabinet psychologa s. 5 15.39 m2 W WC dziewcz±t 11.21 m2 WC ch³opców 13.57 m2 WC nauczycieli 3.60 m2 Korytarz 139.65 m2 G Schody 6.75 m2 £±cznie : 387.21 m2 - I piêtro : Sala 21 51.04 m2 Sala 22 41.04 m2 Sala 23 51.62 m2 Sala 24 67.86 m2 WC dziewcz±t 11.10 m2 WC ch³opców 13.50 m2 Korytarz 138.51 m2 G Klatka schodowa 16.78 m2 £±cznie : 391.45 m2 2. Segment wychowania fizycznego - ³±cznik 177.59 m2 P - korytarz 97.65 m2 PCW - du¿a sala gimnastyczna 269.00 m2 P - ma³a sala gimnastyczna 109.88 m2 P - sala gimnastyki korekcyjnej 42.00 m2 W - szatnia nr 1 10,85 m2 WC, umywalnia, natrysk 5,25 m2 - magazyn 2 10,85 m2 WC, umywalnia, natrysk 5,25 m2 - pokój nauczycieli 3 16,10 m2 - szatnia 4 15,70 m2 - szatnia 5 9,37 m2 WC, natrysk, umywalnia (dla 2 szatni) 13,10 m2 - szatnia nr 6 10,13 m2 - szatnia 7 10,73 m2 WC, umywalnia, natrysk 5,25 m2 £±cznie : 808,70 m 2 3. Segment klas I: - parter: sala nr 82 32,39 m2 sale nr 83 69.26 m2 sala nr 86 69.02 m2 szatnia nr 84 11.00 m2 korytarz 100.62 m2 WC uczniów (s.86) 16.25 m2 WC uczniów (s.83) 15.93 m2 Schody do gara¿u 5.04 m2 - I piêtro: sala nr 99 66.69 m2 sala nr 96 64.35 m2 sala nr 93 49.02 m2 sala nr 94 7.84 m2 W pokój nauczycielski + WC 10.26 m2 szatnia nr 97 15.25 m2 WC uczniów (s.96) 16.25 m2 WC uczniów (s.99) 15.93 m2 Korytarz 67.56 m2 Klatka schodowa 16.61 m2 £±cznie: 649,27 m 2 4.Budynek g³ówny: - parter: sale nr 6, 6a + zaplecze 82.08 m2 sala nr 12 + zaplecze 63.84 m2 sala nr 13 + zaplecze 63.84 m2 sala nr 14 15.66 m2 sala nr 15 51.04 m2 sala nr 16 49.88 m2 sala nr 17 31.90 m2 sala nr 18 33.06 m2 sala nr 19 49.88 m2 sala nr 20 49.88 m2 Wej¶cie na boisko G 17.70 m2 WC dziewcz±t - segment B 12.55 m2 G WC ch³opców - segment B 12.78 m2 G WC dziewcz±t - segment D 14.66 m2 WC ch³opców - segment D 13.78 m2 Korytarz w segmencie D 246.68 m2 G Korytarz w segmencie B 249.72 m2 G £±cznik pó³nocny £-1 163.00 m2 G £±cznik po³udniowy £-2 199.72 m2 G Hol g³ówny 188.78 m2 Schody do szatni w segmencie D 16.47 m2 Schody obok sekretariatu 17.28 m2 Schody do konserwatora 9.99 m2 Schody do wej¶cia C 16.47 m2 £±cznie: 1670.64 m 2 - I piêtro sala nr 25 (¶wietlica) 71.98 m2 PCW sala nr 26 15.12 m2 W sala nr 27 + zaplecze 63.84 m2 sala nr 29 32.48 m2 sala nr 34 34.80 m2 sala nr 35 + zaplecze 68.44 m2 sala nr 37 + zaplecze 65.54 m2 sala nr 38 33.06 m2 sala nr 40 15.66 m2 W sala nr 41 50.46 m2 sala nr 42 51.04 m2 sala nr 43 7.83 m2 sala nr 44 49.30 m2 sala nr 45 (szatnia) 15.66 m2 sala nr 46 (pokój nauczycielski) 84,10 m2 WC dziewcz±t - segment B 12.55 m2 G WC ch³opców - segment B 12.78 m2 G WC nauczycieli - damska 14.66 m2 G WC nauczycieli - mêska 13.78 m2 G WC sto³ówki 15.00 m2 Korytarz - segment B 298.68 m2 G Korytarz - segment D 243.68 m2 G Klatka schodowa - 3 sztuki 27.27 m2 £±cznik po³udniowy £-2 196.04 m2 G £±cznik pó³nocny £-1 198.24 m2 G Sto³ówka nr 33 202.37 m2 G £±cznie: 1894,36 m 2 - II piêtro: sala nr 49 + zaplecze 69.03 m2 sala nr 51 34.81 m2 sala nr 52 15.93 m2 sala nr 53 15.93 m2 sala nr 54 85.55 m2 sala nr 55 81.51 m2 sala nr 56 69.62 m2 sala nr 57 50.44 m2 sala nr 58 + zaplecze 68.44 m2 sala nr 60 32.48 m2 sala nr 61 33.64 m2 sala nr 62 52.51 m2 G sala nr 63 53.10 m2 G sala nr 64 15.66 m2 £±cznie: 678,65 m 2 sala nr 65 50.46 m2 sala nr 66 50.46 m2 sala nr 68 51.04 m2 sala nr 69 50.46 m2 sala nr 70 50.46 m2 aula 245.44 m2 G WC dziewcz±t -segment B 12.55 m2 G WC dziewcz±t - segment D 14.66 m2 G WC ch³opców - segment B 12.78 m2 G WC ch³opców - segment D 13.78 m2 G WC lekarza 4.06 m2 Izolatka lekarza 15.66 m2 Klatka schodowa - 3 sztuki 49.41 m2 Korytarz - segment B 258.49 m2 G Korytarz - segment D 243.96 m2 G £±cznik pd. 199.92 m2 G £±cznie: 1323,59 m 2 Obiekt ORLIKA Kontener I : 1. Pokój trenera Nr 1 : 2,60 x 2,60 = 6,76 m 2 2. Pokój trenera Nr 2 : 2,55 x 2,55 = 6,50 m 2 3. Toaleta Nr 3 : 2,60 x 2,60 = 6,76 m 2 4. Toaleta Nr 4 : 2,60 x 2,60 = 6,76 m 2 Kontener II : 1. Szatnia Nr 5 : 2,60 x 5,75 = 14,95 m 2 2. Toaleta, prysznice 2,60 x 4,05 = 10,53 m 2 3. Szatnia Nr 6 : 2,55 x 5,70 = 14,54 m 2 4. Toaleta, prysznice : 2,60 x 4,05 = 10,53 m 2 5. Magazyn sprzêtu Nr 7 2,55 x 3,05 = 7,78 m 2 6. Magazyn sprzêtu Nr 8 2,60 x 3,05 = 7,93 m 2 £±cznie : 93,04 m 2 Szko³a Muzyczna I Stopnia w Miliczu, ul. Trzebnicka 4 b 1. Sala koncertowa - 53,00 m2 2. Sala æwiczeñ ( 7 sal x 21m 2 ) - 147,00 m 2 3. Sala rytmiki - 42,00 m 2 4. Pokój nauczycieli - 12,00 m 2 W 5. Sekretariat - 16,00 m 2 W 6. Gabinet kierownika - 15,00 m 2 W 7. Toaleta - 41,00 m 2 G 8. Hol - 21,00 m2 9. Korytarz - 58,00 m2 10. Przedsionek klatki schodowej - 11,00 m2 £±cznie : 429,00 m2 Ogó³em do sprz±tania : 8 325,91 m 2 W - wyk³adzina P - parkiet G - glazura Pod³o¿e klas - p³ytki PCW, wyk³adzina PCW Pod³o¿e korytarzy i ³±czników - glazura Z±cznik Nr 3 do SIWZ Wykaz okien i drzwi w obiekcie Szko³y Podstawowej nr 2 i Szko³y Muzycznej I Stopnia w Miliczu ul. M. Kopernika 18 Szko³a Podstawowa Nr 2 w Miliczu, ul. Kopernika 18 Okna : 1. Okna o wym. 2,00 x 2,35 m - 282 szt. w tym sta³ych - nieotwieralnych - parter - 21 szt. - I piêtro - 22 szt. - II piêtro - 14 szt. 2. Okna o wym. 0,85 x 2,35 m - 46 szt. 3. Okna o wym. 1,40 x 2,35 m - 6 szt. - sta³e na parterze 4. Okna o wym. 2,00 x 4,40 m - 2 szt. 5. Okna o wym. 1,20 x 1,20 m - 2 szt. 6. Okna o wym. 1,10 x 2,70 m - 16 szt. w tym sta³ych : - parter - 8 szt. - I piêtro - 8 szt. 7. Okna o wym. 2,00 x 4,00 m - 2 szt. Drzwi wej¶ciowe : 1. Drzwi A, C, E o wym. 2,40 x 2.00 m - 3 szt. 2. Drzwi B1, B2 o wym. 2,36 x 4,00 m - 4 szt. 3. Drzwi D o wym. 2,70 x 3,15 m - 2 szt. 4. Drzwi F, H, M o wym. 2,40 x 3,00 m - 3 szt. 5. Drzwi G1, G2o wym. o wym. 2, 38 x 2.87 m - 4 szt. 6. Drzwi L o wym. 2,40 x 3,80 m - 2 szt. ORLIK Okna PCW : 0,87 x 1,25 = 1,09 m 2 - 2 sztuki 0,55 x 0,85 = 0,47 m 2 - 7 sztuk Okno dachowe PCW : 1,00 x 1,00 = 1 m 2 - 2 sztuki Drzwi : 0,95 x 2,00 = 1,90 m 2 - 8 sztuk 1,55 x 2,00 = 3,10 m 2 - 2 sztuki 0,85 x 2,00 = 1,70 m 2 - 4 sztuki Wszystkie drzwi i okna PCV Szko³a Muzyczna I Stopnia w Miliczu, ul. Trzebnicka 4 b Okna : PCW o wymiarach : 5,20m x 1,45 m - 1 sztuka 2,45 m x 1,34 m - 9 sztuk 1,48 m x 1,34 m - 1 sztuka 0,88 m x 1,34 m - 2 sztuki.

II.1.4) Czy przewiduje siê udzielenie zamówieñ uzupe³niaj±cych: tak.

  • Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówieñ uzupe³niaj±cych
  • Zamawiaj±cy przewiduje w okresie 3 lat od udzielenia zamówienia mo¿liwo¶æ udzielenia zamówieñ uzupe³niaj±cych w trybie zamówienia z wolnej rêki, których warto¶æ nie przekroczy 20% warto¶ci zamówienia podstawowego, na zasadach okre¶lonych w art. 67 ust. 1 pkt 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówieñ publicznych (t. j. Dz. U. z 2010 r., Nr 133, poz. 759 z pó¼n. zm.)

II.1.5) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 90.91.00.00 - Us³ugi sprz±tania 90.60.00.00 - Us³ugi sprz±tania oraz us³ugi sanitarne na obszarach miejskich lub wiejskich oraz us³ugi powi±zane 90.91.12.00 - Us³ugi sprz±tania budynków 90.91.92.00 - Us³ugi sprz±tania biur .

II.1.6) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 31.12.2013.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Ustala siê wadium w wysoko¶ci:1.500,00 z³ (s³ownie: jeden tysi±c piêæset z³otych 00/100)

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje siê udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³ lub wykonuje na podstawie zawartych umów, w ci±gu ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie), nie mniej ni¿ 2 us³ugi sprz±tania powierzchni co najmniej 5.000m2, z tym ¿e ka¿da z tych us³ug ma polegaæ na co najmniej rocznym (12 miesiêcy kalendarzowych) ¶wiadczeniu us³ug sprz±tania w dni robocze pomieszczeñ i korytarzy (ci±gów komunikacyjnych) w budynkach u¿yteczno¶ci publicznej. Zgodnie z § 3 pkt 6 Rozporz±dzenia Ministra Infrastruktury z dnia 12 kwietnia 2002r. w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadaæ budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2002, Nr 75, poz. 690) przez obiekt u¿yteczno¶ci publicznej rozumie siê: budynek przeznaczony na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwo¶ci, kultury, kultu religijnego, o¶wiaty, szkolnictwa wy¿szego, nauki, wychowania, opieki zdrowotnej, spo³ecznej lub socjalnej, obs³ugi bankowej, handlu, gastronomii, us³ug, w tym us³ug pocztowych lub telekomunikacyjnych, turystyki, sportu, obs³ugi pasa¿erów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym ¶ródl±dowym, oraz inny budynek przeznaczony do wykonywania podobnych funkcji; za budynek u¿yteczno¶ci publicznej uznaje siê tak¿e budynek biurowy lub socjalny.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Wykonawca wyka¿e, i¿ jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci na kwotê nie mniejsz± ni¿ 100.000,00 z³.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu, nale¿y przed³o¿yæ:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, dostaw lub us³ug w zakresie niezbêdnym do wykazania spe³niania warunku wiedzy i do¶wiadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz za³±czeniem dokumentu potwierdzaj±cego, ¿e te dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie
    • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

    • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert, a w stosunku do osób fizycznych o¶wiadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • wykonawca powo³uj±cy siê przy wykazywaniu spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu na potencja³ innych podmiotów, które bêd± bra³y udzia³ w realizacji czê¶ci zamówienia, przedk³ada tak¿e dokumenty dotycz±ce tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, okre¶lonym w pkt III.4.2.
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wraz z ofert± sk³adane s± nastêpuj±ce dokumenty i za³±czniki: 1) wype³niony i podpisany formularz ofertowy wg wzoru z za³±cznika nr 4 do Specyfikacji, 2) o¶wiadczenie o spe³nieniu warunków udzia³u w postêpowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy wg wzoru z za³±cznika nr 5 do Specyfikacji. W przypadku ubiegania siê wspólnie o udzielenie zamówienia przez dwóch lub wiêksz± liczbê Wykonawców (konsorcjum/spó³ka cywilna) ka¿dy uczestnik konsorcjum / wspólnik spó³ki cywilnej za³±cza do oferty swoje dokumenty wymienione w punkcie III.4.2) niniejszego og³oszenia, pozosta³e dokumenty sk³adane s± wspólnie. Pe³nomocnictwo winno byæ wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez osoby upowa¿nione do reprezentacji ka¿dego z Wykonawców wchodz±cych w sk³ad konsorcjum/spó³ki cywilnej z osobna. Pe³nomocnictwo mo¿e byæ wystawione do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. Dodatkowo (najpó¼niej przed podpisaniem umowy) nale¿y za³±czyæ kopiê umowy, porozumienie lub inny dokument, który reguluje zasady wspó³pracy podmiotów tworz±cych konsorcjum. Termin, na jaki zawarto konsorcjum, nie mo¿e byæ krótszy ni¿ termin realizacji zamówienia.

III.7) Czy ogranicza siê mo¿liwo¶æ ubiegania siê o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowi± osoby niepe³nosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona bêdzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1.Zmiana tre¶ci umowy mo¿e nast±piæ za zgod± stron wyra¿on± na pi¶mie, pod rygorem niewa¿no¶ci, w granicach unormowania art. 144 ust. 1 ustawy w nastêpuj±cych przypadkach: a) wyst±pienia okoliczno¶ci, które zaistnia³y niezale¿nie od Wykonawcy, b±d¼ Zamawiaj±cego, a których Strony przy do³o¿eniu nale¿ytej staranno¶ci nie mog³y w dniu podpisywania Umowy przewidzieæ ani im zapobiec (przyk³adowe okoliczno¶ci): - si³a wy¿sza, - katastrofy naturalne, - nadzwyczajne zjawiska pogodowe np. znaczne opady atmosferyczne, - zamieszki spo³eczne, - sprzeczne z przepisami dzia³ania osób trzecich itp.; b)zmiany stawki podatku od towarów i us³ug (VAT) na us³ugi okre¶lone w przedmiocie zamówienia, czego nastêpstwem bêdzie zmiana wynagrodzenia umownego brutto, c)zmiany personelu Wykonawcy lub Zamawiaj±cego. 2.W przypadkach opisanych w punkcie 1 strona d±¿±ca do zmiany umowy ka¿dorazowo obowi±zana jest przedstawiæ na pi¶mie argumenty przemawiaj±ce za dokonaniem zmian do umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.milicz.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: www.bip.milicz.pl lub Urz±d Miejski w Miliczu, ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz, do pok. 58, w cenie 10,00 z³ na wniosek oferenta zgodnie z art. 42 ust. 2 ustawy z dnia 29.01.2012 roku Pzp.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 18.12.2012 godzina 10:00, miejsce: Urz±d Miejski w Miliczu, ul. Trzebnicka 2, 56-300 Milicz, pok. nr 15 (Punkt Obs³ugi Mieszkañców), otwarcie ofert: 18.12.2012, godz. 10:30, sala nr 4 (na parterze).

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.